Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Tek kat. 2 Sprinter sığmadı. Arkasında 1 metre olsa bir tane Sprinter arada 1 metre, diğerinin de yarısı 3.5 metre desen 12.5 metre uzunluk, genişliği de 1 Sprinter kadardı 90 metrekare derdim ben. Sprinter hesabı.
-
herkes bir şekilde iner önemli olan kalkış
-
kullanıcı hatası riskli işler
-
bu mekan tek kat mı, kaç m2
-
Bu S&S kaynaklı oluyor diye ümit ediyorum dimi Yokuş Kalkış tutmadıysa evet tork konvertörlü de kayıyor. Bizim sitenin otopark dik sayılabilecek şekilde yokuş, bu durumu ben de yaşıyorum Yokuş kalkış tutmadıysa kayma yapıyor. Bunu deneyeyim. Bazen o kadar doluyor ki sanki frene basınca durmayacakmış gibi ivmeleniyor, arabanın kasıldığını hissediyorum Motor şanzıman ikilisi sorunsuz(öyle umuyorum ) ama çok verimsiz
-
ön tampon / lastik uzaklığının orantısızlığını gidersinler başka bir şey beklenmez
-
Molasız 9 saat 40 dakikada vardık. Lakin öldük öldük dirildik uykusuzluktan. Ben 26 saat uyumadan, babamda bi okadar uykusuz kaldık. Son 200 km de kimse direksiyon başına geçmek istemedi. Arabada uyku uyuyamadık. Çok sıkıntılı bir sürüştü. . başımızada bir badire geldi .
-
abi kim nasıl basıyor 5 dk da 1600km lik enerjiyi. en az 2-3kw ile basması lazım Alt yapı yok, olmazda.
-
Dünya hazır değil abi yapma.
-
Yani acemi gibi rampada ayağını debriyajdan geç çekiyor. Sıkıntı orada. Şanzıman çok yavaş. rampa desteği de düzgün çalışmayınca fena kayıyor. Biraz bakındım. Bundan epey şikayet eden varmış
-
Benim kullandığım egea otomatik 1.6 motorlarda sıkıntı yoktu. Gayet iyi gidiyor ve tutuyordu. Bir tanesi 150 bin kmde sedan idi. 7 bin km kullandık. Diğerı sıfır cross idi, 10 bin km kullandım. Geri rampa çıkarken ne kadar gitti.
-
Açıcam.. daha beter edecem..
-
Oldu olacak otokılaptürkiye/ifşa sayfası açsaydın.
-
Bunların kornası fren balatasından çabuk eskir.. şehir içinde dar sokaklarda falan araç geldiğini fark etmiyorlar..
-
Dik bir yerde autohold yoksa tork konvertörlü bile kayabilir. Böyle bir durumda ben freni bırakır basar bırakır basar konvertörün dolmasını sağlarım.. Yada el freni çekerim.
-
500L'de hatırladığım kadarıyla bir problem yoktu ama benim araba manueldi, belki çalışma şekli otomatiklere göre farklı olabilir.
-
Yola devam edilecek idi ise 100 yapmanızda hiçbir sakınca yok. Hafta başı ankaraya gittim. Gittiğim yerde otopark sorunu vardı ama ac şarja bağladım. toplantı sırasında doldu 250 tl verdim. sonra dönüşte boluda bir 250 daha koydum. gelirken de bir 300 koymuştum. 900 liraya ankaraya gidiş geliş oldu. evelsi gün de bursaya gittim yine gittiğimde üniversitede ac şarj vardı 200 liralık doldurdum depo doldu. o da gerekmediği halde öylesine. Ancak bu araçların ucuz ulaşım gideri olması tabi tamam da asıl mesele cazibe yakıt ucuzluğunda değil bence. çünkü kapital maliyeti var. bence oldukça zevkli orda mesele.
- 92 cevap
-
- 1
-
-
LPG ile Çalışan İlk Direkt Enjeksiyonlu Motor Tanıtıldı
Hüseyin Koç, Mustafa Yanar'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Direk enjeksiyonda aynı enjektörden hem benzin hem lpg ile çalışması çok zor, enjektör geri dönüş hattında lpg ile çalışırken benzin deposu namı dönecek . Temel sorun burada yatıyor, enjektörlerinde özel olması gerek (iki yollu açılır kapanır valfle kontrol edilen dönüşleri olmalı bence). -
Uzun yolda da sıkıntı olacağını sanmıyorum.. Her yerde yeterince istasyon var.. Hala da açılıyor. pilleri
- Bugün
-
neyi dolduruyorsun?!
-
LPG ile Çalışan İlk Direkt Enjeksiyonlu Motor Tanıtıldı
Metin Akbal, Mustafa Yanar'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Vialle vardı verim oranı çok yüksekti ama arıza durumunda bayagi külfetli idi. Prins ve BRC ninde SDI inde vardı ama aynı anda hem benzin hem LPG tüketiyordu. BRC Maestro şu an en verimli kıt görünüyor. Yıllık 20-30 bin km yapan birisi için bence çok fazla olabiliyor. Ayrıca tüketim yerine göre değişiyor. Benim Taigo da şu an ile 7.5-8 ile gezerken Clio ile 8-9 arası geziyorum. Opel ile 10-12 arası geziyordum. Buna İstanbul’da +2 eklemek gerekir diye düşünüyorum. -
Ben de 80 e kadar dolduruyorum.. 20-80 aralığının doğru olacağı söyleniyor. Pazar yola çıkarken 90 a kadar dolduracağım.
-
Bende kullandım otomatik egea ama böyle birşey yoktu abi Doğrudur abi. Benim 1.4ün yokuş kalkışından çok memnunum ben. Fazla eğime ihtiyaç duymuyor
-
1.6mjet'lerde kesinlikle ve kesinlikle hill holder düzgün çalışmıyor. Tutması için çok dik yokuş lazım. Hele hele motor stop etmişse, fena kaydırıyor.