İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Ayhan Uğur

    Ford Escort CL Ön Arka Yay

    Dört yay ve amatisör değiştirdim aynı sorun ile karşı karşıya kaldım tekrar aracın arkası düşük kaldı 4 cm arkaya takoz koyuldu şuan sorunum düzeldi. Get yaptırarak
  3. Çağlar Bayur

    2015 Model Fiesta 1.25 Hararet Problemi

    devirdaim kanatları nasıldı kenarları
  4. Çağlar Bayur

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    tercih meselesi, veren iyi teklif vermiş. 100-150 harcansa 350 tavan fiyattan hesaplasak normal yani
  5. Çağlar Bayur

    W166 350 CDI Adblue Problemi

    avro arttıkça dert yahu, ne uğruna o da ayrı tartışılır
  6. Çağlar Bayur

    Akü Işığı Sonrası Yolda Kaldım

    göstergedeki lamba nın ismi şarj lambası dolayısı ile akü yü söksek te suyuun boşaltsak ta yakmaz yani şarja baktırmalı, multimetre ile de olmaz yanıltır
  7. Çağlar Bayur

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Onur u gördün mü sen hiç canlı ön koltuğu söker arkaya oturursa anca sığar ona
  8. Çağlar Bayur

    Focus S Tdci

    öyle gergin baş döndürücü yatak dökücü rakamlara gerek yok yahu 2250 kafi
  9. İlkay Başaran

    Focus S Tdci

    Caprice classic olacak 90 model
  10. Koray Demir

    Focus S Tdci

    Bayramda, seyranda, tatillerde şarj istasyonlarında kuyruğa giren müdavimlere de biz geçerken gülüyoruz. Ses olacak gürül gürül safkan beygir gücü hem de şunlara bak sanat eseri.
  11. Ali Cihangiroğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    bugün iceledim İnsteri, ec3 le aynı hacimde olsa direk İnster derdim, gerçi şuanda inster diyorum, şöyleki; bizde getz de var, ondan net daha ferah, özellikle arka koltukları geri çekince kaykılıp bacak bacak üstüne atmak süpermiş, tavan yüksek, araba dar, koltuk direksiyon ısıtma-koltuk soğutma dışında herşey var (üst paket lazım), direk getzle aynı ebatta sadece daha yüksek ve arka koltukların kayar olması baya fark yaratmış, getz de bile rahat ediyorum açıkacası, sonuç olarak ben sevdim, şirin olmuş, özellik dolu zaten yinede üst pakedi olmalıydı, mesela ilginç bir özellik, cama su sıktığında koku önleme uyarısı veriyor, cam suyunun kokusu içeri girmesinmiş, ilginç, şehir içi için çok güzel bence, ha uzun yolda yapar elbet... birisi demiş, tiny house gibi araba diye, iyi oturmuş bu arada bizim Cliolarda eskidi, Clio 6 yoldaymış, tabii motorlar yine malum, 1.0 tce dizel ve 140 hp hibrit olacak diyorlar, 2026 ise tam elektrikli Clio işi başlayacakmış...
  12. Bugün
  13. Yahya Melih Ayaksız

    Akü Işığı Sonrası Yolda Kaldım

    Bugün iki kişi baktık boşta 12,6 v ya kadar düştü ilk marştan sonra, sonra 12.9 a çıktı gaz verince daha sonra da aküyü çalışır vaaiyetteyken söktük 13,5 e çıkmış. İki gün önce ilk marştan sonra hafif lamba yakmıştı biraz işkillenmiştim... Akü çok güç çekiyor olabilirmi hala dolana kadar? Az önce yoldan döndüm son güç kalorifer + uzunları yakınca rölanti devrinde bile hiç sorun yapmad akü motor kapalıyken 12.45 veriyor
  14. İlkay Başaran

    Focus S Tdci

    Son sahibi olmazdın bence. Hayırlısı olsun. İşimiz biraz teknik kalanı geyik.
  15. Koray Demir

    Focus S Tdci

    Ben kullandım bu araçtan gayet güzel gidiyor, otoyolda 250 km/h son hızı gördü. Ama aşırı sıkıştırmalı olduğundan çekiniyor insan tıpkı Astranın 1.4 turbosu gibi. 9.3 lt ortalama tüketimim oldu bu arada. Pandemi döneminde alacaktım hatta her sorduğum kişi son sahibi olursun motoru kucağına alırsın sakın bulaşma dedi ben de vazgeçtim o zaman icon paket sıfırına 120 bin tl fiyat vermişti bayi.
  16. Mustafa Erkan

    Şanzıman Değişimi

    Geçmiş olsun. Güzel bir şekilde çözülmesi sevindirici. Aklıma yattı . Neden olmasın
  17. Ü.Emre Kartal

    Focus S Tdci

    Aynı hızlarda dizel motorda devir daha düşük. Yalıtımın da bunda etkisi büyük tabi ama içeride alınan ses olarak kesinlikle fark var. Yanılmıyorsam biri 7, diğeri 8 ileri. Otoban hızlarında dizelde olumsuz etki görmezsiniz. Öyle uzayıp gitme açısından çok çok üst hızlara çıkılmadığı sürece ezici bir üstünlük olmaz. Uzayıp gider dediniz, buna istinaden yazdım. Focus dizel de 10.2 sn civarı 1 sn değil mi fark? 1.3 tce meganda 140-160 hp var. Tork 240-260 nm. Focus 120 hp 300 nm (yeniler 115-240 veya 260 nm) Dizelde 5000 devirlerdede hp-tork bandı bakımından benzinliden altta (3000 devir üstü gereksizdir dizelde) ama 0-100 süre farkı bakınca 1 sn Performanslı kullanımda tüketimleri kıyaslamayız sanırım. Benzinli motorlar içerisinde iyi bir motor olduğunu zaten yazdım, sadece her koşulda iyi veya kötü diyemiyoruz. Çok değişken yanıtlar çıkar.
  18. Evren Erakçora

    Focus S Tdci

    Elekrikli sahipleri gülüyor bu konulara artık. Sesmiş , torkmuş vs
  19. İlkay Başaran

    Focus S Tdci

    Kiralıklarda canını çıkartıyorlar bir dünya 300 k da var ilanlarda da. Neyse konu 1.3 tceye evrildi nedense. Forumda da bolca, çevremde de baya var. Biz hiç sorun yaşamadık. İstanbul ayvalık 110 u geçmeden 4 ortalama ile geldim defalarca ama 210 220 230 yapacağım dersen sonu yok benzinden haber ver. Şuan piyasada onlarca modelde binlerce satan motor bu. Tutuluyorsa bir sebebi vardır. 2 litre dizel altının bu motor karşısında şansı yok. Şartları eşit yapacaksak bunun rakibi 1.3mjet olur ona da avans veririm 1 saat. Neyse. Dediğim gibi nedense 1.3 e döndü muhabbet. Bu arada yolda 1.6 dizelleri ayıklamak da ayrı keyifli hem kalkışta hem yokuşta hem son hızda.. Panik butonuna basıp Ali abiyi çağırayım mı
  20. Doğan Arşiray

    W166 350 CDI Adblue Problemi

    2015 sonrasi dizel daha da kotu. Euro 6.
  21. Metin Uzunoğlu

    W166 350 CDI Adblue Problemi

    Geçmiş olsun yazılanları okuyunca 2019 yılına gittim Euro 6 1,5 tdci mondeo alıyordum son anda olmadı. İyiki olmamış diyorum şimdi.
  22. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Arabaya 160k TL vermişler satmamışız
  23. Koray Demir

    Focus S Tdci

    Öyle hemen 1600 d/d de kafa kaldırmıyor bariz turbo lag var araçta. Fazla güçten kaynaklı piston kıran segman eğen, klima açınca kayış koparan, seri kullanımda yağ eksilten, zincir uzaması ve turbo, enjektör sorunları baş gösteren, sensör ve bolca elektronik problemleri olan, kronik termostat ve devirdaim sorunlu olan araç olarak lanse edilmiyor muydu bu h5ht kodlu 1.3 TcE’ler? Çok yakar çok kaçar ama rektefiyeye gelmez diye biliyorum ben.
  24. Mertol Kip

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    Ben kafama gore dolduruyorum ya. Kacta oldugu pek onemli degil benim icin, durduysam ve sarj aleti bostaysa yapistiriyorum. 10 dk sarj 160 km ekliyor sonucta. Tuvaletti, mesrubst almakti derken zaten 10 dakikayi geciyor.
  25. Mertol Kip

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Bir ara cezaevinde duvar delen eleman vardi, bu anca kablo falan yaksin sjdjdjdkdk
  26. Muhammet Ergün

    2015 Model Fiesta 1.25 Hararet Problemi

    memlekete yaz geldi bizim fiesta hararet yapmaya başladı, yani hararet çizgisi yükselmeye başladı. araç 1,25 fiesta km:85 000 oldu. bu sefer soluğu tamircide aldım. devirdaim, triger , v kayışı açmışken termostat değişdirelim dedi usta, baktık radyatörde hafif nemlenme yapmış kervana son anda oda katıldı. işçilik dahil 16 000 tl verdim. (+antifreze) antifrezli kullanmama ragmen devirdaim in içi tortu yapmış. sizce fiyat nasıl.
  27. İlkay Başaran

    Focus S Tdci

    1 saniye derken? 9.2 saniye 0 100 var meganda. Neyse konu benzinli motor. 1300 cc 160 hp güç ve 260 nm tork veren ve bunu 1600 ile 5000 devir arası veren dizel varsa yazarsanız öğrenmek isterim. 1600 devirde maks torkunu veriyor yüksek devire ihtiyaç neden? Maks hız yapılacaksa evet lazım devir hp yani.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...