Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Dört yay ve amatisör değiştirdim aynı sorun ile karşı karşıya kaldım tekrar aracın arkası düşük kaldı 4 cm arkaya takoz koyuldu şuan sorunum düzeldi. Get yaptırarak
-
devirdaim kanatları nasıldı kenarları
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
tercih meselesi, veren iyi teklif vermiş. 100-150 harcansa 350 tavan fiyattan hesaplasak normal yani -
W166 350 CDI Adblue Problemi
Çağlar Bayur, Doğan Arşiray'in konusunu cevapladı - Mercedes Benz - Diğer
avro arttıkça dert yahu, ne uğruna o da ayrı tartışılır -
göstergedeki lamba nın ismi şarj lambası dolayısı ile akü yü söksek te suyuun boşaltsak ta yakmaz yani şarja baktırmalı, multimetre ile de olmaz yanıltır
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Onur u gördün mü sen hiç canlı ön koltuğu söker arkaya oturursa anca sığar ona -
öyle gergin baş döndürücü yatak dökücü rakamlara gerek yok yahu 2250 kafi
-
Caprice classic olacak 90 model
-
Bayramda, seyranda, tatillerde şarj istasyonlarında kuyruğa giren müdavimlere de biz geçerken gülüyoruz. Ses olacak gürül gürül safkan beygir gücü hem de şunlara bak sanat eseri.
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Ali Cihangiroğlu, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
bugün iceledim İnsteri, ec3 le aynı hacimde olsa direk İnster derdim, gerçi şuanda inster diyorum, şöyleki; bizde getz de var, ondan net daha ferah, özellikle arka koltukları geri çekince kaykılıp bacak bacak üstüne atmak süpermiş, tavan yüksek, araba dar, koltuk direksiyon ısıtma-koltuk soğutma dışında herşey var (üst paket lazım), direk getzle aynı ebatta sadece daha yüksek ve arka koltukların kayar olması baya fark yaratmış, getz de bile rahat ediyorum açıkacası, sonuç olarak ben sevdim, şirin olmuş, özellik dolu zaten yinede üst pakedi olmalıydı, mesela ilginç bir özellik, cama su sıktığında koku önleme uyarısı veriyor, cam suyunun kokusu içeri girmesinmiş, ilginç, şehir içi için çok güzel bence, ha uzun yolda yapar elbet... birisi demiş, tiny house gibi araba diye, iyi oturmuş bu arada bizim Cliolarda eskidi, Clio 6 yoldaymış, tabii motorlar yine malum, 1.0 tce dizel ve 140 hp hibrit olacak diyorlar, 2026 ise tam elektrikli Clio işi başlayacakmış... - Bugün
-
Akü Işığı Sonrası Yolda Kaldım
Yahya Melih Ayaksız, Yahya Melih Ayaksız'in konusunu cevapladı - Escort
Bugün iki kişi baktık boşta 12,6 v ya kadar düştü ilk marştan sonra, sonra 12.9 a çıktı gaz verince daha sonra da aküyü çalışır vaaiyetteyken söktük 13,5 e çıkmış. İki gün önce ilk marştan sonra hafif lamba yakmıştı biraz işkillenmiştim... Akü çok güç çekiyor olabilirmi hala dolana kadar? Az önce yoldan döndüm son güç kalorifer + uzunları yakınca rölanti devrinde bile hiç sorun yapmad akü motor kapalıyken 12.45 veriyor -
Son sahibi olmazdın bence. Hayırlısı olsun. İşimiz biraz teknik kalanı geyik.
-
Ben kullandım bu araçtan gayet güzel gidiyor, otoyolda 250 km/h son hızı gördü. Ama aşırı sıkıştırmalı olduğundan çekiniyor insan tıpkı Astranın 1.4 turbosu gibi. 9.3 lt ortalama tüketimim oldu bu arada. Pandemi döneminde alacaktım hatta her sorduğum kişi son sahibi olursun motoru kucağına alırsın sakın bulaşma dedi ben de vazgeçtim o zaman icon paket sıfırına 120 bin tl fiyat vermişti bayi.
-
Geçmiş olsun. Güzel bir şekilde çözülmesi sevindirici. Aklıma yattı . Neden olmasın
-
Aynı hızlarda dizel motorda devir daha düşük. Yalıtımın da bunda etkisi büyük tabi ama içeride alınan ses olarak kesinlikle fark var. Yanılmıyorsam biri 7, diğeri 8 ileri. Otoban hızlarında dizelde olumsuz etki görmezsiniz. Öyle uzayıp gitme açısından çok çok üst hızlara çıkılmadığı sürece ezici bir üstünlük olmaz. Uzayıp gider dediniz, buna istinaden yazdım. Focus dizel de 10.2 sn civarı 1 sn değil mi fark? 1.3 tce meganda 140-160 hp var. Tork 240-260 nm. Focus 120 hp 300 nm (yeniler 115-240 veya 260 nm) Dizelde 5000 devirlerdede hp-tork bandı bakımından benzinliden altta (3000 devir üstü gereksizdir dizelde) ama 0-100 süre farkı bakınca 1 sn Performanslı kullanımda tüketimleri kıyaslamayız sanırım. Benzinli motorlar içerisinde iyi bir motor olduğunu zaten yazdım, sadece her koşulda iyi veya kötü diyemiyoruz. Çok değişken yanıtlar çıkar.
-
Elekrikli sahipleri gülüyor bu konulara artık. Sesmiş , torkmuş vs
-
Kiralıklarda canını çıkartıyorlar bir dünya 300 k da var ilanlarda da. Neyse konu 1.3 tceye evrildi nedense. Forumda da bolca, çevremde de baya var. Biz hiç sorun yaşamadık. İstanbul ayvalık 110 u geçmeden 4 ortalama ile geldim defalarca ama 210 220 230 yapacağım dersen sonu yok benzinden haber ver. Şuan piyasada onlarca modelde binlerce satan motor bu. Tutuluyorsa bir sebebi vardır. 2 litre dizel altının bu motor karşısında şansı yok. Şartları eşit yapacaksak bunun rakibi 1.3mjet olur ona da avans veririm 1 saat. Neyse. Dediğim gibi nedense 1.3 e döndü muhabbet. Bu arada yolda 1.6 dizelleri ayıklamak da ayrı keyifli hem kalkışta hem yokuşta hem son hızda.. Panik butonuna basıp Ali abiyi çağırayım mı
-
W166 350 CDI Adblue Problemi
Doğan Arşiray, Doğan Arşiray'in konusunu cevapladı - Mercedes Benz - Diğer
2015 sonrasi dizel daha da kotu. Euro 6.- 14 cevap
-
- 1
-
-
W166 350 CDI Adblue Problemi
Metin Uzunoğlu, Doğan Arşiray'in konusunu cevapladı - Mercedes Benz - Diğer
Geçmiş olsun yazılanları okuyunca 2019 yılına gittim Euro 6 1,5 tdci mondeo alıyordum son anda olmadı. İyiki olmamış diyorum şimdi.- 14 cevap
-
- 2
-
-
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Arabaya 160k TL vermişler satmamışız -
Öyle hemen 1600 d/d de kafa kaldırmıyor bariz turbo lag var araçta. Fazla güçten kaynaklı piston kıran segman eğen, klima açınca kayış koparan, seri kullanımda yağ eksilten, zincir uzaması ve turbo, enjektör sorunları baş gösteren, sensör ve bolca elektronik problemleri olan, kronik termostat ve devirdaim sorunlu olan araç olarak lanse edilmiyor muydu bu h5ht kodlu 1.3 TcE’ler? Çok yakar çok kaçar ama rektefiyeye gelmez diye biliyorum ben.
-
Ben kafama gore dolduruyorum ya. Kacta oldugu pek onemli degil benim icin, durduysam ve sarj aleti bostaysa yapistiriyorum. 10 dk sarj 160 km ekliyor sonucta. Tuvaletti, mesrubst almakti derken zaten 10 dakikayi geciyor.
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Mertol Kip, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Bir ara cezaevinde duvar delen eleman vardi, bu anca kablo falan yaksin sjdjdjdkdk -
2015 Model Fiesta 1.25 Hararet Problemi
Muhammet Ergün, Muhammet Ergün'in konusunu cevapladı - Fiesta
memlekete yaz geldi bizim fiesta hararet yapmaya başladı, yani hararet çizgisi yükselmeye başladı. araç 1,25 fiesta km:85 000 oldu. bu sefer soluğu tamircide aldım. devirdaim, triger , v kayışı açmışken termostat değişdirelim dedi usta, baktık radyatörde hafif nemlenme yapmış kervana son anda oda katıldı. işçilik dahil 16 000 tl verdim. (+antifreze) antifrezli kullanmama ragmen devirdaim in içi tortu yapmış. sizce fiyat nasıl.- 18 cevap
-
- 1
-
-
1 saniye derken? 9.2 saniye 0 100 var meganda. Neyse konu benzinli motor. 1300 cc 160 hp güç ve 260 nm tork veren ve bunu 1600 ile 5000 devir arası veren dizel varsa yazarsanız öğrenmek isterim. 1600 devirde maks torkunu veriyor yüksek devire ihtiyaç neden? Maks hız yapılacaksa evet lazım devir hp yani.