İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Çağlar Bayur

    Arkadaşlar Merhaba Deyin

    pilli araba konusunda bile beni es geçmediğin için çok sevindim @Zonno Usta, ben dumancıyım
  3. Çağlar Bayur

    Forumun Denim Mavisi İkinci Aracı C-Max Mk1 Ghia

    ayrı ayrı derken_?
  4. Çağlar Bayur

    Topuklu Ayakkabı ve Terlik İle Araç Kullanımının Olumsuz Etkileri

    kendi teybini geri satın almayan var mı ki
  5. Çağlar Bayur

    2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW

    keşke
  6. Çağlar Bayur

    Sıvı Püskürtmeli Lpg

    direkt enjeksiyon mu bu gdi mı diyorlar
  7. Çağlar Bayur

    14 Eylül'de Eskişehir’de Toplanıyoruz.

    bulur
  8. Tamer Topaç

    2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW

    Benzinli ise yenilerde 7F40 ıslak çift kavrama olması lazım.
  9. Metin Uzunoğlu

    BBA....

    Tokatlayabilmesi için rn17 yağlı olması lazım.
  10. Oğulcan Akıncıoğlu

    14 Eylül'de Eskişehir’de Toplanıyoruz.

    Üzülerek katılamayacağım Şimdiden iyi eğlenceleri hava daha güzel olacak geçtiğimiz yıla göre çok daha keyifli olacaktır. Uyuyacak olanlar kanepelere mahkum kalmayacak
  11. Oğuzhan Çakır

    Bisikletim ve Motosikletim

    Ben yaşlandım Ahmet abim ilk tanıdığım günden daha gençleşti
  12. Ümit Türk

    Sapanca'da Otopark HGS Ödemesi Hakkında

    Benzeri Sakarya Karasu da yaşadım. HGS ye yansıtın dedim. Bir bedel düşmedi.
  13. Tansu Kalafatoğlu

    Sıvı Püskürtmeli Lpg

    yapay zekaya sordum. Sakıncalı parça dedi. Motorun verimli yanması için her türlü sorunu çıkarır dedi Port enjeksiyonlu motorlarda kullanılan “V çatal adaptör / aparatı” (enjektörün gövdesine yan taraftan LPG hortumu bağlanmasını sağlayan deliksiz çözüm) pratik gibi görünse de, aslında ciddi teknik sakıncalar barındırıyor. En sık görülen sorunlar: ⚠️ Olası Sorunlar Yakıt püskürtme geometrisinin bozulması Benzin enjektörünün püskürtme konisi belirli bir açıyla ve püskürtme hızına göre tasarlanır. Yan taraftan giren LPG (gaz fazında) bu püskürtme düzenini bozabilir. Karışım homojenliği azalır, silindire giren hava-yakıt oranı dengesizleşir. Yakıt damlacıklaşma / geri akış riski LPG hortumundan gelen gaz enjektör memesi etrafında türbülans yaratır. Bu, benzin damlacıklarının tam buharlaşmasını engelleyebilir. Zengin-fakir karışım dalgalanmaları olur. Enjektör contaları ve gövdesine zarar Aparat enjektöre doğrudan baskı yapar. Isı, titreşim ve LPG’nin kimyasal yapısı conta ve plastik aksamı yıpratabilir. Uzun vadede benzin enjektöründe kaçak veya tıkanma riski artar. Motorun karışım ayarının zorlaşması ECU, benzin enjektörünün açılma süresine göre çalışır. Ancak LPG aynı noktadan “paralel” girdiği için AFR kontrolü zorlaşır. OBD adaptasyonu daha yavaş ve kararsız olur, arıza ışığı yanabilir. Güvenlik riski V adaptör bağlantısı gevşerse, LPG kaçak yapabilir. Montaj hatasına toleransı çok düşüktür. 🚗 Sonuç Bu aparatlar delik açmadan hızlı montaj için cazip gibi dursa da, uzun vadede: düzensiz yanma, enjektör arızası, yakıt tüketiminde artış, motor performansında düşüş gibi sonuçlar doğurabiliyor. O yüzden çoğu usta ve üretici, manifolda delik açıp LPG nozullarını doğru açı ve mesafeden yerleştirmeyi tavsiye ediyor.
  14. Evren Erakçora

    BBA....

    1.6 turbo muydu bunlar, tokatlarsın sen bunu:D
  15. Tansu Kalafatoğlu

    Sıvı Püskürtmeli Lpg

    2011 avensis 1800cc motor var. Port enjeksiyonlu bu motora şöyle lpg takılmış. Gri enjektör kütüğü. Dibinde v şeklinde çatal var. Hani pimaş borulardaki gibi. Lpg kendi enjektörlünden sonra bu v gibi yerden aracın kendi enjektörüne sokulmuş gibi duruyor. Yanlış görmüyorsak… bu direkt sistem mi? V çatal nasıl var orada, kim koydu? sorun şu, araç bazen silkeliyor. Usta bakmış. Buradan kaçak var demiş.
  16. Evren Erakçora

    2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW

    Motor güvenilir görünüyor, yabancı forumlarda vs pek şikayet görmedim, yağ pompası yağlı kayış 200bin.km civarı dayanır diyorlar. ( Ford F150 v8 pikaplar, bazı tdi ler falan böyle) Tabii bakım çok önemli. Motor soğukken titreşimli biraz 3 silindir karakteri, yazın epey sessiz. Performans iyi ama Sw daha ağır HB kadar iyi gitmez , daha fazla yakabilir. Az yol yaptınız için dizele gerek yok. SW lerin bir avantajı da arka süspansiyon tam bağımsız. Ben ortalama 6 litre civarı yakıyorum, şehir dışı yavaş gidilirse 5 litre yakar. Sonuç olarak Focus active Sw bence çok güzel bir araba, SUV lara güzel alternatif, hem daha fazla bagaj var hem daha az yakar hem de sürüşü, yol tutuşu daha iyi. Benzinllilerde DSG tipi var diye biliyorum.
  17. Ali Darbaz

    2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi

    Krank saran 1.5 Toyotalarınız öldüm fiyat alınır
  18. Bugün
  19. Mehmet Ozyurek

    Mondeo 2.5 V6 Isınınca Yakıt Kesiliyor

    Mondeoyu görmek isteriz
  20. Tamer Topaç

    2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW

    Tork konvertörlü bir şanzımanı var ve yakıt tamamen kullanıcıya bağlı.
  21. Adnan Çakır

    14 Eylül'de Eskişehir’de Toplanıyoruz.

    Bence Köksal da gelmez 😉🤔
  22. İlkay Başaran

    BBA....

    Aynı motor kardeşimin cla da var. Sesi falan baya güzel baya da canlı motor.
  23. Koray Demir

    2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi

    İşte bu yüzden Toyota bir tercih değil, bir yaşam tarzıdır.
  24. Tamer Topaç

    BBA....

    Hangi panka, şiişşşt pişşşt sus yok öyle bir şey Feysten bakayım
  25. Koray Demir

    2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW

    @Evren ErakçoraBu araç hakkında detaylı bilgi verebilir.
  26. Murat Sahın

    BBA....

    Hayırlı olsun, kazasız belasız bin
  27. Adnan Çakır

    14 Eylül'de Eskişehir’de Toplanıyoruz.

    Önder gelmezse ben de gelmem Yağ var mı yağ
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...