Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Merakla bekliyorum. Cevap şu olmalı: " NMC batteries have a charging efficiency of about 85%. This means that 85-watt hours go into the battery for every 100-watt-hours taken out" LiFePO4 batteries have a charging efficiency of about 95% https://bigbattery.com/2022/05/31/lifepo4-batteries-vs-nmc-batteries-which-is-better/#:~:text=NMC batteries have a charging,-watt-hours taken out.
-
Ben sansimi denedim. Bakalim anlariz. Musteri hizmetleri sonucta mabadindan uydurmayacak, birine soracak elbet. Ki opel in musteri hizmetleri iyi calisiyor gercekten.
-
Üreten mühendise ulaşamazsın ki. Müşteri hizmetlerine ulaşırsın.
-
Bahçedeki sulama sisteminde zaman ayarlı sigorta ile kontaktöre emir verip hidroforu çalıştırıyorduk. sistemi bugün devreye alayım dedim ama çalıştıramadım. son gelen elektrikçi sanırım bağlantıyı çıkartmış. zaman ayarlı sigortadan c1 den sağdaki kontaktöre nasıl giriş yapmalıyım ki hidrofor zamanlı çalışsın. Elektrikçilerden yardım rica ediyorum 😁
-
Aracın sahibi cikma motora razı ise olay sizden çıkacaksa bu şekilde yapınca 100 makul bir rakam (malesef ekonomik şartlarda bu rakama makul dedim yoksa absürt rakamlar bunlar ya neyse)
-
Çukura Girdikten Sonra Sağa Sola Savurma Neden Olur?
Mustafa Erkan, Arda Dulgar'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Evet yapar. Çok basit bir kontroldür zaten. Derdinizi anlatarak gidin. Önce teşhis sonra tedavi. Paldır küldür rot ayarına başlamasın. -
Ürün güzel ancak kargosu çok tutar bunun Ankara ya. Aynısından 750 civarı ilanlar var. illa vereyim kurtulayım diyorsanız kargo dahil 800 teklif edebilirim.
- Bugün
-
Çukura Girdikten Sonra Sağa Sola Savurma Neden Olur?
Arda Dulgar, Arda Dulgar'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Kontrol için nereye gitmem lazım? Rot ayarı yapan lastikçiler bahsettiğiniz kontrolü sağlar mı acaba? -
SUV Araçlarda Yaya Güvenliği
Tansu Kalafatoğlu, Tansu Kalafatoğlu'in konusunu cevapladı - Güvenli Sürüş
- 3 cevap
-
- 1
-
-
Ureten onlar, onlar bilmeyecekse kim bilecek?
-
Günümüzde aerodinamizmin iyileştirilmesi sebebiyle görüş özellikleri iyi olan otomobil pek kalmadı zaten. A sütunu ve direkler eskiden sürücüye yakın ve incecikti. Önce pick up tarzı araçlarda koca koca tekerlek, yükseltme kitlerine bir standart getirsinler. Volvo bisiklet sürücülerinin ve yayaların araç tarafından fark edilmesini sağlayarak erken uyarı sistemini devreye sokacak özel bir boya üzerinde çalışmıştı.
-
opel bilmez onu. internette ara. düz aküyü şarj etsen bile kayıp var. kurşun aküyü.. yay değil ki bu yüzde yüz geri alacaksın...
-
Bisiklet Taşıyıcısı Tavsiye
Erdoğan Temur, Erhan Doruk'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
bende var bir tane kullanmıyorum aldım bir kere kullandık. Kona nın arkası düz cama baskı yapıyor diye bir daha kullanmadım. fiyatı sen belirle göndereyim istersen https://www.hepsiburada.com/acs-2-bisiklet-tasiyici-2-bisiklet-tasima-aparati-p-HBV00000KU91U?magaza=ACS& -
World SuperBike - Haberler, Gelişmeler ve Sonuçlar
Aytac Sakal, Fatih Sarıkaya'in konusunu cevapladı - Motorsporları
Topraktan muthis bir hafta sonu 3 Galibiyet farkı iyice kapattı.Son sene Şampiyon gitmek harika olur.Can da dün 3. lük le gelen Podyum bugün Galibiyet 👍. Ayrıca bugün Le Mans haftasiydi Af Corse Ferrarisi Fabrika Ferrarileri ve Porsche yi geride birakıp kazandi.R. Kubica resmen küllerinden doğdu. -
mondy 96 model bende ona şeetim.
- 95 cevap
-
- 1
-
-
su yok sa fan da devrye girmez ama alev başka, alev olmaz olmamamlı idi yani.
-
evet aynısı pilli araçların düşük süratleri için de yapılmalı, ses yok , sıfır. sanal motor sesi şart
- 3 cevap
-
- 1
-
-
1991 den beri
- 95 cevap
-
- 1
-
-
Sülfat yüksek şarj derin deşarj ile olur. Revize edilmesi kolaydır. Sabit düşük akım şarj kafi bir kaç döngü. Akü tamamen bitik olsa da şarj sistemi sağlıklı ise şarj gerilimi aküde okunur. Kenarda minimum 50 amper alternatör bekliyor. Yeni nesiller 150 amperi çok rahat verir. Şarjın devirle bağı yoktur. Regülatör kartı devirden bağımsız statoru besleyebilir. Dışardan şarj olan aküyü şarjdan çıkarınca sadece beş on dakika kafi stabil voltajı okumak için Finalde hücre başı araç çalışırıen 2.25 volt çok sağlıklı akü demektir. 2.4v %80 dolu akü, 2.1 volt %40 civarı dolu demektir. Araç çalışınca zaten 2.25-2.45 araç yakıt ve enerji sistemine göre ayarlanır
-
Radyatör su yedek deposundaki hortum (sanırım) basınçtan çıkmıştı abi. Su devir daim olmamış diye anladım. Fan asla devreye girmedi aracı aldım alalı. Çalışmıyordu. Belki de fan müşürü arızalıydı bilemiyorum. Damlama'nın meşhur dik yokuşuna başladım, 3. viteste devri yükselttim, arkadan siyah duman attı. Yemedi araba, vites küçültüp yine gazladım, yien yemedi, 1'e düştüm, zorla en sağ şerite çektim. İnerken kaput altından alevi gördüm, anında kaputu açıp söndürdüm. Gaz yememesini turboya da yoran arkadaşlar oldu. Cezama razı olup, kulağıma da bir küpe bütçesi ayırıyorum bu olaydan.
- 19 cevap
-
- 1
-
-
DC de sarj ederken isi pompasi calisiyor benimkinde. Batarya isisini dengeliyor muhtemelen. (Klima kapaliyken oluyor bu. Fanin srsini duyuyorum) %12 buyuk fark, sarj verimi dusuklugu ile aciklanabilir mi emin degilim. Opel e e-mail attim bakalim, anlariz.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Selçuk Bakış, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Uzun Yolda eds var, istese de süremez -
İngiliz düşünce kuruluşu T&E suv kaput yüksekliğiyle alakalı çalışma yapıyor. Ve görüş açısının azlığından dolayı artan kaza sayısıyla alakalı rapor çıkarıyor. Yakında kaput yüksekliklerine sınır gelebilir. Ya da belli bir sınırdan sonra yaya algılama sistemi tip onaydan geçerse donanım standart olmak zorunda kalabilir. https://www.forbes.com/sites/carltonreid/2025/06/11/eu-must-cap-suv-hood-heights-urges-report-crash-test-body-says-not-as-simple-as-that/
-
Hatalı üretim değil önceden birisi burayla oynamış dedi. Sanırım eski haline çevirecek abi. O oynanmış dediği yer neresi bilmiyorum. Belki de kendisi oynayacak.
-
Sıcaklık ayarı arttırılabilir hafif ortaya getirerek.