İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Ali Darbaz

    Yol Sakini

    🔥 Edo Dönemi Havalı Motorcu İsimleri 1. Raitōmaru (雷刀丸) > "Yıldırım Kılıcı Oğul" – Hızlı, keskin, göz açıp kapayıncaya kadar geçen bir figür için. 2. Kurojin (黒刃人) > "Kara Kılıç Adamı" – Gizemli, asi, geceyle dost, outlaw bir hava katar. 3. Tetsuya Gekkō (鉄夜 月光) > "Demir Gece – Ay Işığı" – Gece sürüşlerini seven, ağır başlı ama güçlü biri için. 4. Hayate no Ryō (疾風の涼) > "Kasırga Hızıyla Gelen Ryō" – "Hayate" çok hızlı esen rüzgar anlamındadır, samuray ve yarışçı karışımı gibi. 5. Shōmaru Kaminari (翔丸 雷) > "Uçan Oğul – Gök Gürültüsü" – Gökyüzünde uçan ve gürleyen bir motosiklet figürü gibi düşünebilirsin. 6. Gin no Akuma (銀の悪魔) > "Gümüş Şeytan" – Karizmatik, asi, parlak metalik motoruyla dikkat çeken biri için. 7. Sōzen Kurayami (蒼然 暗闇) > "Soğuk Hava – Kar anlık" – Havalı bir anti-kahraman gibi.
  3. Muhittin Kaplan

    Yol Sakini

  4. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Yine bostancı sahildeyiz. Cuma gecesi akşamı rutin haline getirdik. Nöbetçi olduğum için bu sefer şirket aracıyla geldim. Parkın içinde çok üzücü bir manzarayla karşılaştım. Sevgisiz kalmış bir jeep Grand Cherokee.
  5. Muhittin Kaplan

    Yol Sakini

    devam ediyor ama işten dolayı biraz ara vermek durumunda kaldım. he belki yeni bir isim lazım olabilir Buna benzer birşey...
  6. Bugün
  7. Murat Sahın

    Kara

    Yanmasın ya, çok para istiyorlar komple boyaya 😂
  8. Ü.Emre Kartal

    Vurunca Yanan Arka Park Lambası

    Plakalıklardakilerin de ledlenesi gelmiş bence.
  9. Tansu Kalafatoğlu

    Vurunca Yanan Arka Park Lambası

    böyle deyince değiştiresim geldi
  10. Ü.Emre Kartal

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Basınç değeri olması gereken değerlerin dışına çıkarsa arıza kodu oluşur ve kompresör devreye girmez. Sizde böyle bir arıza var mıydı? Yoktu.. Demekki olması gereken aralıktaydı. Basınç değerleri araç rölantideyken, hareket halindeyken aynı şekilde ölçülse bile aynı çıkmaz. Çünkü kompresör klima açıkken sürekli devrede değil, çokça kez çalışır durur. Birçok parametreye göre de o basınç değerlerini ayarlar. Sistem sürekli aynı basınçta çalışsa ona kompresör dayanmaz. Arabanın camından vuran güneşten tutun (göğüste bunun için sensör var) o an arabanın ihtiyaç duyduğu beygir gücüne kadar bir sürü şeyi yorumlar ve ona göre hareket eder. Yine söylüyorum 500 gr olması gereken şey 150 gr iken sağlıklı çalışması çok çok zor. Klima gazı kaçak olmadığı sürece performansını kaybetmez. Ancak, gaz ile beraber basılan yağ zamanla özelliğini kaybettiğinden kompresör sağlığı için yenilemek gerekir. Bu süre de 3-5 sene değil tabi. Doğru çalışan bir sistemde(doğru gaz miktarı ve türü, kırık çıkık vs yok) klimadan verim alamıyorsanız evaporatör fanı, polen filtresi (kaliteli olması önemli, yeni ama geçirgenliği uygun olmayan filtre daha da kötü yapar) ve hava kanalları temizliğine bakın. Klima açıkken fan her zaman döner
  11. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Az önce ön tamponu olmayan bir servis aracına denk geldim. Ben saatte 90 km giderken o da yanımda ilerliyordu. O kadar hızlı gitmesine rağmen kliması açık olsa gerek iki adet falında biri dönüyordu, normalde hareket halinde klima açıkken fan dönmez diye biliyordum yanlış mıyım. Rüzgârdan döndüğünü zannetmiyorum çünkü yan yana iki fan vardı ikisi de aynı tipte.
  12. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Ve nöbetim başladı iki gündür mesai sonrası çalışıyorum bir gün Volvo servisinde bir yakıt istasyonunda.
  13. Metin Akbal

    Vurunca Yanan Arka Park Lambası

    Vadesi yaklaşan ampul daha çok amper çeker de abi Menzil artsın.
  14. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    liqui molly geçiş yaptigimda arabanın uzun süre bekleyip ilk çalışma sesi değişti. Bu da videosu.
  15. Çağrı Alaf

    Güneş Yanığı Oluşmaması İçin Tedbir?

    Meguiar’s hızlı seramik uygulaması yaptığım aracımda birkaç günlük kurumuş kuş pislikleri bile üflemeyle kopup düşecek halde oluyorlar. Yeri gelmişken ürün yerleştirme yapayım dedim. Yakıt oranları da ortalamada yüzde 2 daha iyi. (İklimlendirme sistemlerinin kullanımından kaynaklı.) sekizsilindir’in Tozlu Garaj serisindeki arabalar iyiydi. Özellikle Vectra C. Ama tozu da önemli. Sanayi bölgesi yakınındaki metalik toz yerine dağ taş/otopark tozunu tercih ederim.
  16. Aydın Sert

    Opetten 150 yakıt 150tl yıkama kampanyası

    İşlemleri tamamladım. İos ta Opet Kartım kısmını göremedim yalnız.
  17. Fatih Karaa

    Motor Yağı Ile İlgili Sorular

    2.0tdci mk4 mondeo da 280.000 değişiminde liqumoly molygen kullandım şimdi 290 oldu liqumoly sitesinde araç bilgilerimi yazınca special tech kullan yazıyor ustam molygenden ona geçersen yağ yakar bu motor dedi sizce haklımıdır?
  18. Erdem Doğan

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    amca abartma yag degisiminden +20 gelmez
  19. Mehmet Ozyurek

    Vurunca Yanan Arka Park Lambası

    Solu da değiştir. zayıfladığına göre yakında o da bozulacak demektir.. Camı kararmıştır.
  20. Ali Gülmez

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    ben sana senin aracın basıncı düşük dediğimde modellerimiz farklı demiştin demek ki fap la baktığımız da 14 görmemiz lazım ben 12 görüyorum ama birazdan kontrol edeceğim
  21. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Aradaki değer plasebo olmayacak kadar muazzam. OBD değeri rölantide 2 katı basınç farkı gösteriyor. 2 gün önce aldığım ekran görüntüsü ile bugünkünü alt alta koyuyorum. Burada otobanda seyir halindeki eski klima basıncı . Yenisini de bu akşam montajlar korurum bu konuda veliler sağlam klima performansı ciddi oranda arttı. Ciddi bir kaçak varsa bunu da yine klima basıncının takip ederek zamanla anlarız. .
  22. Hımm.. çıkış ekatıyla uğraşmayım o zaman.. Benimkinin portun biri bozuk.. Sadece onu değiştireyim..
  23. Tansu Kalafatoğlu

    Vasati 40 Çöp

    seninki 2,65 milyon
  24. Tansu Kalafatoğlu

    Vurunca Yanan Arka Park Lambası

    Bi tane bosch yazan t10 aldım. Sahte olma ihtimali yüksek. Diğerinden daha parlak yanıyor. (Orijinali toshiba) Ama önemi yok. Demek sorun ampüldeymiş
  25. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Arabanın operasyonel klima basıncı 8 bardan 14 Bar'a kadar yükseldi. İçerde oturmak mümkün olmayınca otomatik klimayı 20 santigrat dereceden 22 santigrat dereceye ayarladım. Bu hali bile fazlasıyla soğuk idi. İyi baba basıncı otobanda giderken 10 bara kadar düştü ama performansı hiçbir zaman düşmedi. Arabanın eski halini yani sıfır kilometre halini bilmediğimiz için daha önceki soğutma performansını normal sanıyorduk. Meğersem klima Can çekişiyormuş haberimiz yokmuş.
  26. Önder Özcan

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    O kadar gaz eksik olsa hiç o klima soğutu mu? Sen defalarca klima yol testi yaptın ölçtün biçtin. Kaç derece üflediğini ölçtün. o adamın dediğine inandın mı? Ayrıca klimadan şikayeti olmadan KİM gidip klimayı kurcalatıyor ki. Hiç bakım yapılmamışsa da normaldir. Sendeki plasebo etkisi. Yağ değişiminde de benim arabaya +20 hp geliyor. Yıkatınca +5
  27. Doğan Arşiray

    Ev Şarj Cihazları

    sepet de bağlarsak bakkaldan ekmek de alabiliriz geri çekerken. sabah mis gibi kokar.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...