Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
benim gösterdiğim değil. o kablo vestel marka olana takılır.
-
Bayılıyorum Almanların araba plakalarında O harfi ile 0 rakamı karışmasın diye O'yu yumurta gibi yapmalarına. Bu arada resimdeki arabanın egozu var
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Mertol Kip, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Zarar edersin diyom haciiiii -
Tam Otomatik & Hatchback & 450 Bin Üst Limit
Mertol Kip, Bekir Çelik'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hicbir sey bilmiyon ama fikrin ve yargin var. -
Türk kullanıcılar sevsin veya sevmesin bu motor ard ard 6 yıl yılın motoru seçildi. Son seçildiğinde motor 6 yaşındaydı ve tüm kronik sorunlarını çoktan göstermiş olmasına rağmen yine yılın motoru seçildi
-
2017 Ford Kuga 1.5 Dizel Otomatik 5 ve 6. Vites Geçiş Problemi
Recep Ertuğrul, Recep Ertuğrul'in konusunu cevapladı - Kuga
Bunu hiç kimse demedi. Serviste şanzıman yağ değişimi sırasında yapmışlardır herhalde. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Ep6 motorlarda gaz kelebeğ yok. Onun yerine %5 %15 %65 olarak 3 kademe açılan plastik bir vana vardır. Gaz pedalının verdiği komutla motora güç veren 3 numaralı egzantriğe bağlı 8 tane emme valfi vardır. Sen Gaza basınca valf motoru , emilen hava miktarını artırabilir veya kısabilir. BMW buna Valvetronik yani valf kumandalı bir nevi gaz kelebeğidir. 8 valfin 8 ise gaz kelebeği gibi çalışır. -
2017 Ford Kuga 1.5 Dizel Otomatik 5 ve 6. Vites Geçiş Problemi
Recep Ertuğrul, Recep Ertuğrul'in konusunu cevapladı - Kuga
Bunu düşünüyorum acaba "şanzıman öğrenme yapmadılar mı" yaptırdığım yerde Ford in kendi servisi. Ağır bakımları dışarda bir ustaya yaptırdım, bununla ilgisi olabilir mı? Bir kaç iyi şanzımanciya gittimama ikisi de şanzımanda birşey görünmüyor dediler. Turbo dediler. Turbo revize edildi ama problem gitmesi. Görünen o ki mecburen Servise gidecem. -
Ep6 serisi motorları öldüren kamçılanmak değil. Bakımlarını 30 bin km'de bir yazan servis kitapları oldu.
-
Direk takamıyoruz değil mi. o 10 bin liralık kutuyu almamız lazım.
-
0 100 ü kaç saaöhöö saniye bu aletin?
-
Nuh tu5jp yi de koymuş gemiye valla helal
-
şarj cihazın olması lazım.
-
75pslik olanlar Nuh Aleyhisselam zamanından kalma, enjeksiyon koyup devam etmiş adam.
-
Hpye bakmıyor adam. Kelebeğin hemen önüne takmış açık filtreyi tamgaz sürekli. Beygirle eziyetin alakasını çıkaramadım. Yani aşırı güçlü tamgaz veremezsin zaten mi diyorsun? Maranello gibi mi?
- Bugün
-
120 lik Ep6c eziyet edilemeyecek kadar güçlü bir makine. 106 beygirlik Tu5jp için eziyet sayılan işlerin üstesinde rahat gelir. Siz yağını suyunu bakımı her 10 bin km'de yapın bişey olmaz. Ep6 serisi motorlar daha yeni yeni 300 bin km barajını geçmeye başladılar. GTI ve Ds performas modellerinde bu motorun turbolusu güç verir. Türk Halk LPG takıntısı bir çoğunun ömrünü kısa sürede doldurmasına sebeb olmuştur. Ep6 motorlu 308 GTI performansı
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
İlkay Başaran, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Kickdown gaz pedalı nedir bilmiyorum ama sanırım tamgazdan sonraki tık yapan kademeyi diyorsun. O benim kullandığım potansiyometreli gazı olan tüm araçlarda vardı şimdikinde de var. O kademeyi de basmış olursan hız limitleyiciyi devre dışı bırakır. Manuel bu arada. Hemde gaz kelebeğini öyle hızlı açıyor ki karbüratörlü gibi oluyor araba. -
Alt görseldeki motor ve aynısının 1.6 olanı puglarda tüm it kopuğun türlü eziyetlerine yıllarca katlanmış gayet sağlam makinadır. Sendeki motor bu eziyete 1 hafta maruz kalsa tüm yağı yakmış olup yatak sarardı kesin.
- 8 cevap
-
- 1
-
-
Bu videodaki araba bir tu3jp 75 beygir modeldir. Jantı iç trimi herşey comfort paket. Benim arabayla aynı donanımlara sahip.
-
Bazı Forum ve yutup kanallarında 1.4 motor hakkında bazı yanlış bilgiler gördüm. Bu konuyu paylaşmak isterim. 2007-2013 yıllarında üretilen 2 tane 1.4 motorlu Citroen C3 vardır. Türkiye'de satılan 1.4 ve manual şanzımanla satılan Citroen C3 comfortlarda kullanılan motor tu3 motorudur. Eski pejo 206 motorudur. Termal verimi çok düşük ve ağırdır. Fakat garip bir şekilde distribütör firma Citroen C3 1.4 comfort paketi otomatik aldığınızda arabada Ep3c motor ve yarı otomatik şanzımanla alıyorsunuz. Çok tuhaf bir durum. Aynı paket aynı hacim araba otomatik olunca 25 beygir daha güçlü, 30 Newton daha torklu bambaşka bir alt düzene sahip araba ile karşılaşıyorsunuz. İç donanımları neredeyse aynı , her iki arabada otomatik klimalı iç terim aksesuar aynı. Dolayısı ile 1.4l manual gitmiyor çok yakıyor gibi beyanatları 1.4l vti olanlarla bir olarak düşünmeyin. Saygılar.
-
2024 Opel Corsa-e Teknik Özellikleri
Tansu Kalafatoğlu, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Corsa
o civarda. Makyajlılarda 20 kg galiba -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Tansu Kalafatoğlu, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
kibritin gaz pedalının altında kick down tarzı bi düğme var. Gerçi şanzıman yok. Ama yine de tam gazdan sonrasında o top gibi şeye de basıp biraz daha ittirince çok acayip şeyler oluyor bu sırrı söylememiştim hiç. Gizli özellik -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Tabi. Her şeyi girebiliyorum. Ekranda limitlenecek hızı ayarlıyorum. “On” aktif edemiyorum. Yaptığım ayar “pause” modunda kalıyor. bu arabada frene bastığında hız sabitleyici Pause moduna girer. Fakat limitörde gaz pedalına dibine kadar basıp kickdown yaparsan pause moduna girmekte. Ecu beynine pause sinyali hiç gitmiyor anahtarlanmıyor. O yüzden hiç aktif olmuyor. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
araçta hız sınırlayıcı tuşu va rmı? veya menüden ise seçenek var mı? -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Citroen parça kataloğunda, hız sabitleyici donanımı olan arabayla, donanımı olmayan Arabanın gaz pedalları farklı. Sadece ve sadece hız sabitleyicisi olmayan ama otomatik modellerde de aynı gaz pedalı kullanılmakta. İş bu sebeble hali hazırda hız sabitleme çalışmakta. Fakat hız sınırlayıcı çalışmamakta. Yakıt enjektörlerin en giden veri bağı sıkıntı var. Benimle aynı sıkıntıyı çeken kullanıcı tek bir kablo çekerek sorunu çözmüş. Sıkıntım ep3c + bmp5 kombinasyonu olması. Ep6c + al4 kombin olsaydı sıkıntı yaşanmazdı. Şanzıman yarı otomatik olduğu için veri bağında eksiklik var.