İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Evren Erakçora

    Kırmızıııı Varta Piili Araba...

    Fasfakir tesellilerim, otomatik vites ariza yapar, beyaz renk iyidir çizik göstermez, deri koltuk terletir, analog gösterge daha iyidir, 17 jant ideal konforlu, cam tavan sıcak yapar,, siyah iç döşeme leke göstermez iyidir.
  3. Zonno Usta

    Ford Fiesta 1.4 Benzinli 2010 İçin Akü Önerileri

    Selam Kaan, Fiesta'ya akü bakıyorsun, anladım. Orijinalinde 42Ah'lik akü varmış, ama 50-60Ah de takabilirsin. Alçak tip olması şart, o doğru. Levent'in dediği gibi biraz daha yüksek amperli akü takmak da sorun yaratmaz, hatta faydası bile olur. Ama 75Ah biraz fazla gibi, o aralığı aşmaya gerek yok bence. Varta Blue Dynamic de fena değil, bakabilirsin. Akü alırken üretim tarihine de dikkat et, taze olsun. İmkanın varsa AGM tipi aküler daha uzun ömürlü oluyor, ama bütçeyi de düşünmek lazım tabii. Ustam ne diyorsa onu dinle, elektrik işleri can sıkıcı olabilir. 😉
  4. Cem Işık

    2. El Elektrikli Tavsiyesi

    Akasya avm’de -2 kat otoparkta tel zor çekiyor, bunun için şarj aleti ile anlaşmalı kart aldık biz..
  5. Mertol Kip

    2. El Elektrikli Tavsiyesi

    Ali Cihangiroğlu ifşa ! https://youtube.com/shorts/qGc8H9E5kic
  6. Mustafa Yanar

    2017 Ford Kuga 1.5 Dizel Otomatik 5 ve 6. Vites Geçiş Problemi

    Yetkili servis gerçek bir yetkili servis ise tüm işlemleri yapmıştır, ağır bakım sırasında yanlış bir işlem yapılmış olabilir o zaman, onu da düşünmek lazım, sağlam bir yetkili ford servis geçmişi olmayan birine bu arabanın trigerini değiştirtmek büyük risk.
  7. Mehmet Göktürk

    Ford Fiesta 1.4 Benzinli 2010 İçin Akü Önerileri

    @Zonno Usta Hangi aküyü önerirsin?
  8. Köksal Yılmaz

    Kırmızıııı Varta Piili Araba...

    Kaçıncı seviye fakir tesellisi
  9. Bugün
  10. Muhittin Kaplan

    Yol Sakini

    800DE: Daha arazi odaklı %70 diyebilirim. TubeType lastik, ön 21 ve telli bir jantı olması münasebetiyle (ağırlığını gözardı edersek 240kg)arazide problem yaşaması zor bir motor. Geniş gidon ile kontrolü kolay. Yüksek bir motosiklet. Tek parça sele yeterince yumuşak. Beni üzmedi. Asfalt ta ise kimseyi üzmez. Sıralı çift silindir ile 800cc işte. 84hp. (V blok değil yani), 6000dd lada peg lerde bir titreşim var. Manuel ayarlı amortisörler var. QS var ve debriyajı unutuyorsunuz bir müddet sonra. Yakıt 4.5 5.5 arasında. 1050XT: Bu tam tersi %80 yol odaklı bir motosiklet. En fazla köy yolları hadi bilemedin düzgün patika. Fazlası olmaz. Ön 19 tubeless telli jant a sahip. Dolayısıyla virajlarda performansı daha iyi. Alçak bir motor. Çift parça sele konfor sunuyor. Ama ben artistlik olsun diye koyun postu attım. 90derece V twin bir bloga sahip 107Hp güç sunuyor. Vtwin olması sebebiyle depoyla selenin birleştiği yerde (ancak böyle yazabilirim )bir titreşim var. 160+ hızlarda 7-8 yakar. 120-130 4.5 ila 5 civarlarında. Amortisörleri manuel ayarlı. XT de QS yok ama CC var. Güzel bir yol özelliği, ki zaten yol odaklı olmasını buradan da anlıyoruz. Bunda extra olarak "yokuş kalkış desteği" var. Tek marş ile çalışma,Suzuki Intelligent Ride System(S.I.R.S) ,Eğim Bağımlı Fren Kontrol Sistemi gibi özelliklerde var ama onlar nedir neden ihtiyaç duyulmuş bilmiyorum. tracer900 tam yol du, 800DE arazi bu tam ortasında ve muhtemelen uzun süre kullanacağım bu motosikleti. Yavaş sürüş parkurları var abi. 5km altında jiroskop etkisi altında olmayan motosikletin dengesini sağlamak için çalışılıyor. Yavaş slalom, Yavaş dar geçit yavaş 8 yavaş dönüş ama yarış yok.
  11. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Dürüstlük bir erdemse neden benim başımı ağrıtmaya başladı. Susup oturmak, yoksa doğru olanı çarpıtmak mı. Biz hatayı nerede yapıyoruz.
  12. Doğan Arşiray

    Tam Otomatik & Hatchback & 450 Bin Üst Limit

    Manifolda damlayan mazot yanmıyor kesin bilgi. Ama yag yaniyor o da bizim komsunun alev alan rangeroverinden kesin bilgi.
  13. Ali Darbaz

    1.4 litre motor

    Sağlık olsun, biz alıştık yağ doldurmaya. Rutine döndü.
  14. İlkay Başaran

    1.4 litre motor

    Yağ eksiltmesinin normal olduğunu kabul eden üretici 30 bin km mi vermiş yağ değişim periyodunu? Değişecek yağ kalıyor muymuş yoksa bagajda 4 litre yağ bidonu tüm paketlerde standart mı? Anlamadım ben şimdi.. Bu arada farkındalık falan demişsin de dünya değişti biraz geç kaldın bence farkındalığa elektrikliye evriliyor ortalık.
  15. Yuuuh sızıntı olunca böylemi püskürüyor.
  16. Ali Darbaz

    1.4 litre motor

    Dostlar ben piyasada olan bir karışıklık için farkındalık amaçlı açıklama yaptım. Bayraktar firması böyle bir yola gitmiş. Bakış açısına göre araç tercih edersiniz. TU3 daha basit ve dayanıklı olduğu için, EP3C ise daha modern, güçlü ve verimli olduğu için tercih edilir.
  17. Görkem Karakaş

    1.4 litre motor

    Bu teknolojiyle alakalı bir şey. Yılın motoru seçilince yılın motoru seçilmiş olmuyor. ford, ilk 1.0 ecoboostu (2011-2012ler) çıktığında da yılın motoru seçildi 3-4 kez. Bloğa su sızdıran bi motor en nihayetinde
  18. Mehmet Göktürk

    2024 Opel Corsa-e Teknik Özellikleri 

    2005 teki arabaya yapmıştım. Asistan elini yaktı hastanelik oldu..
  19. Dün
  20. Servet Aydın

    2024 Opel Corsa-e Teknik Özellikleri 

    Olmadan da şarj ediliyor. Bi varyak bi tane de 4.7k'mı ne direnç kafi
  21. Mehmet Ozyurek

    2024 Opel Corsa-e Teknik Özellikleri 

    Rengi uygun diye seçmiştim. 😂
  22. Mehmet Göktürk

    2024 Opel Corsa-e Teknik Özellikleri 

    benim gösterdiğim değil. o kablo vestel marka olana takılır.
  23. Nihat Palolu

    2024 Opel Corsa-e Teknik Özellikleri 

    Bayılıyorum Almanların araba plakalarında O harfi ile 0 rakamı karışmasın diye O'yu yumurta gibi yapmalarına. Bu arada resimdeki arabanın egozu var
  24. Mertol Kip

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Zarar edersin diyom haciiiii
  25. Hicbir sey bilmiyon ama fikrin ve yargin var.
  26. Ali Darbaz

    1.4 litre motor

    Türk kullanıcılar sevsin veya sevmesin bu motor ard ard 6 yıl yılın motoru seçildi. Son seçildiğinde motor 6 yaşındaydı ve tüm kronik sorunlarını çoktan göstermiş olmasına rağmen yine yılın motoru seçildi
  27. Recep Ertuğrul

    2017 Ford Kuga 1.5 Dizel Otomatik 5 ve 6. Vites Geçiş Problemi

    Bunu hiç kimse demedi. Serviste şanzıman yağ değişimi sırasında yapmışlardır herhalde.
  28. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Ep6 motorlarda gaz kelebeğ yok. Onun yerine %5 %15 %65 olarak 3 kademe açılan plastik bir vana vardır. Gaz pedalının verdiği komutla motora güç veren 3 numaralı egzantriğe bağlı 8 tane emme valfi vardır. Sen Gaza basınca valf motoru , emilen hava miktarını artırabilir veya kısabilir. BMW buna Valvetronik yani valf kumandalı bir nevi gaz kelebeğidir. 8 valfin 8 ise gaz kelebeği gibi çalışır.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...