İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Koray Demir

    Motor Revizyonu Sonrası Aracın Değeri

    Türkiye piyasasında komple boya/değişen veya göçük düzeltme olmasın bunun yerine motoru bitik ya da şanzımanı gidik olsun, aracın değeri her zaman daha fazladır. Amerika’da ise boyalı aracın orijinale göre satış fiyatı daha yüksek oluyor çünkü bunun boyası yeni yapılmış boyatma ihtiyacı yok deniliyor. Aynı şekilde sıfır sandık motor için de geçerli. Kuzenim sıfır 308 aldı yetkili servis kronik bir arızadan dolayı komple sandık motor değişimi yaptı ve aracın otomatikman satış değeri düştü ne alıcı müşteri ne de kurumsal firmalar vermiyor o parayı.
  3. Servet Aydın

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Şifre çorum işte
  4. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Bozburuna vardık. Tüketim.3.9 litre pompa ölçümü çıktı. önceden rezervasyon yapmadığım odayı 1 gece için 4000 tl ye tuttum.
  5. Mertol Kip

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Neden insanları trollüyorsun? şifre 4t51k1
  6. Ü.Emre Kartal

    İş Arkadaşım Vier

    Böyle bir şeye gerek yok, aksine rutin şekilde sürüşe devam etmek faydalı. Olduğu yerde ısı daha fazla yükselir, eğer soğutma sisteminde problem varsa iş çıkarabilir. En basitiyse rejenerasyonu yarıda keser, büyük ihtimalle de yağ seviyesi yükselir
  7. Bugün
  8. Servet Aydın

    Der Vollkommene Tiguan

    Dq200 120k yağ periyodu. 800gr mı ne
  9. Servet Aydın

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Yaz; 1837837
  10. Servet Aydın

    Otomatik Minik Bişey

    Huzurevinin manzarası ora🍆 Yok
  11. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Takar geçidinde arabanın rejenerasyon yapacağı tuttu bembeyaz Duman atmaya başladı arkadan. Aşağı indik dinleniyoruz
  12. Dün
  13. Ali Darbaz

    Jant Konusu.

    Harika tavsiye değerlendireceğim
  14. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    5 saatlik sürüş ve buradayız. Tüketim : 3,5 litre
  15. Erdem Doğan

    Otomatik Minik Bişey

    ayda kac gün cikabiliyorsunuz huzurevinden 😂
  16. Ü.Emre Kartal

    Motor Revizyonu Sonrası Aracın Değeri

    Düşmez aksine artar normalde. Ancak düzgün yapılması ve tüm herşeyin belgeli olması şartıyla. Diğer türlü kusuru örtecek bir işlem olarak algılarım ben olsam. Ayrıca yapıldıktan kısa süre sonra satışta şüphe uyandırır
  17. Erdem Doğan

    Der Vollkommene Tiguan

    Nereden baktiniz sanziman koduna? 1.5 tsi da sadece dq200 var deniyor.
  18. Mehmet Kazancıoğlu

    Otomatik Minik Bişey

    Ne kadar da güzel bir yer karşısı yunamı
  19. Zekeriya AKBAĞ

    Motor Revizyonu Sonrası Aracın Değeri

    Merhabalar. Motoru revizyon görmüş bir aracın piyasa değeri düşer mi? Araç 2010, 1.4 benzin, otomatik vites Fiesta. Kilometre 129bin. Revizyon sebebi yağ pompasının yağlama işlevini gerçekleştirmemesi. Revizyon profesyonel olarak faturalandırılmıştır.
  20. Fikri Keleş

    208 1.4 E-HDI Otomatik

    https://youtube.com/shorts/NhgJVTsgThw?si=R0wf-sjm6-VQCO49
  21. Furkan Bakırel

    Seat Toledo 1.9 TDI Signum

    Direksiyon kontrolü için yurtdışından aparat getirttim biraz tuzlu oldu ama artık aftermarket tüm radyoları kontrol edebiliyorum.
  22. Fikri Keleş

    208 1.4 E-HDI Otomatik

    Teşekkür ederim. Nacizane bir iki şey yazayım. Farlar acayip hoşuma gitti.Mercek far var ve aydınlatma çok iyi,eğer sonradan müdahale bi Led filan yoksa.Pek anlamam muayene sıkıntı olmaz umarım. Sanziman evet herkesin bildiği gibi,alışmam lazım,bazen ee hadi yürü diyorum,boğuluyor gibi oluyor.Elciklerle müdahale etmeye alışmam lazım Gerisi zaten akülü araba kullanır gibi.Tam yeni başlayan genç işi
  23. Ömer Sarıgül

    Boğaz Kelebeği, Maf, Map

    Kelebek elektronik olduğu için sistemde rölanti valfi yok. Kelebek hafif açık olması gerekir ki oradan motora minimum hava çekilsin, tam kapalı kalsa hava geçecek başka yer kalmaz motor boğulurdu. Rölanti valfi olanlarda kelebek kapalı, motor çalışabilmesi için gerekli hava rölanti valfi üzerinden çekiliyor. Map verisi varsa sensör de tabiki vardır yerinde.
  24. Ömer Sarıgül

    Golf 6 1.4 TSI Soğuk Marş Egzoz Patırdaması ve Kesiklik

    Bunlarda kablo yoktur galiba her buji için ateşleme bobini ayrı oluyor. P0300 kod da olduğu için karmaşık tekleme var. P0302 tek başına olsaydı direk 2. Silindir elemanlarına yoğunlaşılabilirdi. Subap, hava kayıpları, emmeye turbodan yağ kaçağı, vs. hepsi çoklu tekleme yaptırabilir olasılık çok, deneyimli bir yer çözer umarım.
  25. Mertol Kip

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Faraziyelerden üfürmek bedava.
  26. İbrahim Aslıoğlu

    Golf 6 1.4 TSI Soğuk Marş Egzoz Patırdaması ve Kesiklik

    Bujileri değiştirmiş, sorun devam ettiğine göre 2. silindire giden buji kablosu da olabilir.
  27. Servet Aydın

    Otomatik Minik Bişey

    Fasfakirler meşgul etmesin konuyu 🍆
  28. Alpay Sumer

    Pamuk - スズキ株式会社

    Minnoş bu ya 🧿
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...