İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Doğan Arşiray

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    fakfakiriz yani
  3. Mertol Kip

    '25 Grandland GSe

    Bu arabanin en begendigim kismi zaten normal araba gibi olmasi. Alışman gerekmiyor.
  4. Mertol Kip

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Konunun Çin ile alakası yok, elektrikli araba en çok devletin işine geliyor. Cari açığın düşmesinde etkisi yadsınamaz. Kaldı ki elektrik özkaynaklarınla üretebildiğin bir yakıt. Teşviği babasının hayrına vermiyor. Devletin istemeyeceği tek şey evden şarj etmen olabilir, yarın öbürgün bu şarj istasyonlarına maktu vergi eklemelerini bekliyorum şahsen. Nasıl benzinlikler vergi dairesine döndüyse bunlar da döner...
  5. Köksal Yılmaz

    Araç Klima Bakımı

    Ütü lazım link alayım
  6. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Bir arkadaşı 22000 tl masraftan kurtardık.
  7. Tansu Kalafatoğlu

    Motor Yağı Ile İlgili Sorular

    Motor yağları arasındaki minik farkları hissedemem. Bazıları yağı değişir değişmez yorum yapar. ama bu sefer bariz fark gördüm. Motor soğukken titreşim eskiye göre çok azaldı. Motorun devreye girmesi çok yumuşak. Bundan sonra yağım eneos’tur
  8. Ferhat Yavuz

    Pilli oyuncak e 308

    Hayırlı olsun. Voltla , ABRP ve Lixhium uygulamalarını indirin konuma göre en uygun istasyonu seçin istasyon uygulamalarını önceden indirip kredi kartı tanımlamalarını falan yapın ki istasyonda boşa uğraşmayın.Zaten 2-3 şarjdan sonra çözersiniz durumu
  9. Tansu Kalafatoğlu

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    tamam işte abi. Teşvikler ve çin’in rekabeti olmasa elektrikli pahalı olur. Satılmaz.
  10. Oğuzhan Çakır

    Jant konusu.

    Oldurulur ama, kırılan bijonlar, bozulan porya vs de cabası olur... Allah korusun yolda seni geçen jantın da olabilir
  11. Tansu Kalafatoğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Satıcının web sitesine girince batarta kapasite bilgisini bulmak zor. Teknik broşürde oluyor. Yurt dışında koymuyorlar bile. Neden? Çünkü menzil pazarlıyor. Bizde de öyle. Kaç km gidiyor diye soruyorlar. İnsanlar teknik değil. O kadar teknik değilki “bir depo benzinle kaç km yapıyor” sorusu çok revaçta. Senin depon kaç litre diye soran yok. bazen diyorum bu zeka eksikliğinden mi yoksa rahatlıktan, bu tarz şeylere fazla kafa yormamaktan mı geliyor acaba. Belki ikisi de ama çoğunlukla umursamamaktan kaynaklanıyor galiba. vites kutusunu da anlamadım abi. Elektriklide çok ciddi süratlere çıkmadıkça motor devrinin tüketime etkisi yok deniyor
  12. Tamer Topaç

    Jant konusu.

    Olur ama, olmaz.
  13. Ferhat Yavuz

    Jant konusu.

    Ölçü neyse ona göre alın yoksa bütün yük poryaya değil bijonlara biner her an kırılıp kopabilir.
  14. Tansu Kalafatoğlu

    '25 Grandland GSe

    ekran sade basit anlaşılır. Beğendik
  15. Arda Dulgar

    Çukura Girdikten Sonra Sağa Sola Savurma Neden Olur?

    Konumuma ters ancak tavsiye üzerine ivedik oto sanayiye gittim 12 bin tl ye işçilik ve malzeme dahil hallettim. Amortisörler patlamış, bilyaları dağılmış en üstteki takozları bile çatlamış. Sachs marka amortisör taktırdım. Sorunum çözüldü. Teşekkür ederim.
  16. Tansu Kalafatoğlu

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    belli ki dolduruyor Ben anlamıştım zaten. Kur yapıyor ne zamandır
  17. Aydın Sert

    Muayenede Orijinal Xenondan Kalmak.

    Geçmiş olsun. Yine neden bırakacaktı peki?
  18. Ali Gök

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    elektrikli arabanın en güzel yanı arıza yapacak yeri az deniyor olması.
  19. Ali Darbaz

    Jant konusu.

    Merhaba Araba jant ölçüsü 4x108 ama bu yuvaya 4x100 jant takmak mümkün oluyormu? Jant işlerinden pek anlamıyorum yanlış anlamışsam öğrenmek isterim. https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-jant-lastik-15-inc-mini-cooper-hafif-jant-takimi-1247745201/detay
  20. Bugün
  21. Onur Demir

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Benim aracın aynısının benzinlisi ki 1.2 puretech gibi mimli bir motorla 1.400-.1.500 arası fiyatları. Sıfırları opsiyonlarla 2m a yakın. Elektrikli %10 Ötv sayesinde 1500-1600 lara bulunabiliyor, ikinci elde de 1.2 civarı olabiliyor. Mertol Agamın dediği gibi ÖTV kaynaklı bu fiyatlara alınabiliyor. diğer türlü elektrikliler donanımları ile birlikte normalde benzinlilerden daha pahalı araçlar. Ama ucuza alabiliyoruz.
  22. Fatih Keskin

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    sen deki enerjiye hastayım dün tekirdağ a geldiğimden beri uyuyorum köye gitmek zor geliyor
  23. Mehmet Ozyurek

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    Taabii. Gelelim mi. .davet mi ?
  24. Osman Ünal

    Pilli oyuncak e 308

    Evet tuhaf bir şeyler olmuş anlamadık bir türlü, benim aldığım galeri çok daha düşüğe almış. Hepinize teşekkür ederim. Fatih şarjı ve maliyeti düşünmüyorum, mantığı anlamaya çalışıtorum aslında.
  25. Mertol Kip

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Ikisi aynı şey değil. Bir malın değerinin altında satılıyorsa ucuzdur, ama üçüncü parti etkenlerden dolayı (vergi, nakliye, bayii kârı gibi) düşük fiyata satın alınıyorsa, satın alma maliyeti düşüktür. Şöyle düşün, ayni araba birisi 100 lira ikincisi 140 liraya faturalandirilmis ama OTV leri farkli. Araba 1: 100 x 1.2 (kdv) x 1.8 (otv) = 216.9 tl Araba 2: 140 x 1.2 (kdv) x 1.1 (otv) =184.8 tl Bu hesaba göre ikinci araba ucuz degil, satin alma maliyeti düşük.
  26. Abdussamed Acar

    Kara

    Ağız tadıyla binin inşallah...
  27. Mertol Kip

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Birisi bunlara laboratuar şartları ile gerçek hayat birebir örtüşmez desin. Eğer çok merak ediyorsa şehiriçinde ( batarya kapasitesi × %60 / 14kw) , şehirlerarası yolda da 17kw a bölsün gerçek yaşanan menzil ne kadar öğrenir. Bu arabalari alan hiç kimse her seferinde %100e kadar doldurup 0 olana kadar kullanmıyor. Elektriklilerde tüketim farkı yok gibi bir şey. Üç aşağı beş yukarı hız sınırlarında kullanıldığında hepsi ayni tüketime sahip. 1 kw fazla olsa ne olur az olsa ne olur. 15te 1 cok ciddiye alinabilecek bir fark degil, yol ve şoför kullanım gibi şeylerden o değer sapar zaten. Vites kutusu takilmadıkcada ortalama tuketim ve dolayisi ile menzil degismez. Tork yüksek zaten son hızı sınırlandırıp 0.5 oranlı bi son dişli koysalar bütün bu tatava biter. Arkaya bi diferansiyel konsa konu kapanır. Atiyorum ilk viteste önden çekiş, 0.5 oranlı olanla arkadan itişli gibi...
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...