İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Tansu Kalafatoğlu

    RXH Çok Çeker Aslan

    son mesajı 7 saat önce yazmış
  3. Ali Darbaz

    1.4 Litre Motor

    bunlar da araba mı e38 bakıyordum Bir ara. Çocuğum olmasa dalardım. Çocuk bana senede 200 bin liraya mal oluyor.
  4. Tansu Kalafatoğlu

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    böyle iyi mi
  5. Oğuzkan Işık

    1.4 Litre Motor

    Kendi kendine kaşınıyon yani abi 2000 model 330ci bmw tavsiye ederim o zaman sana
  6. Ali Darbaz

    1.4 Litre Motor

    Altı üstü bir kayış takip edilecek. Çokda zor olmasa gerek. Ben oyunumu east modda oynamam. Hep en zor modda oynarım. Öbür türlü sıkıcı oluyor. Egea 1.3 Multijet en sıkıcı araba mesela.
  7. Çağlar Bayur

    RXH Çok Çeker Aslan

    bi kurcalamasak?
  8. Çağlar Bayur

    1.4 Litre Motor

    güzel deneyimlere sahip olabilirsin bence
  9. Ali Darbaz

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    Üstün BMW teknolojisi... Alternatör sıcaklığı Alternatör voltajı Alternatör ürettiği amperi Alternatörün ürettiği enerjinin yüzde kaçı bataryaya şarj ettiğini görebiliyorum. Popo C3 için test ortamı. Abi konvoy yapalımda yolda kalırsam paniklemeyim. Popo C3 için test ortamı. Abi konvoy yapalımda yolda kalırsam paniklemeyim.
  10. Çağlar Bayur

    Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)

    an itibarı ile en mantıklı motorlardan acaip dengeli
  11. Ali Darbaz

    1.4 Litre Motor

    Evet
  12. Mehmet Ozyurek

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    Eskişehir’de toplantı yapalım. Pilli ile gideriz, ben şarj noktalarını programlamaya başlayayım.
  13. Çağlar Bayur

    1.4 Litre Motor

    bu yağlı trigeri olan 1.2 mi?
  14. Çağlar Bayur

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    ali ile bir tanışsın pedala az bassın yahu
  15. Tamer Topaç

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    Motorun verimliliğinden ziyade, o motorun bir araç üzerinde pratikte ne yaptığı daha önemli. X motorun verimliliği düşük olabilir ancak, üretildiği dönem itibariyle montaj edildiği araç tasarımı, şanzıman oranları, ağırlığı, emisyon normları ve elektronik yardımcılar çok daha az olabilir. Bu da daha yüksek verimlilikteki (Y) motorundan daha az yakıt yakabilir. Kağıt üzerinde işler farklı görünse de, Örneğin; 2.0 TDCİ Mondeo MKIII, 2.0 TDCİ MKIV' den daha az yakıt tüketir.
  16. Tansu Kalafatoğlu

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    alternatörden çıkan akımı, eculara ve diğer sistemlere dağılımını falan nasıl görüyorsun
  17. Oğuzkan Işık

    1.4 Litre Motor

    Kabinler ne tarafta
  18. Ali Darbaz

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    Elimde veri var. 27 amper 14.5 volt ile sabit hızda yürüyor. Otomatik klima açık hız sabitleyici açık. Kabin ılık. Far kapalı. Bugün hava serindi, trafik yoktu. Klimasız 3.1 litre ortalama ile 40 km yol geldim. Araç 2023 Fiat egea 1.3 Multijet.
  19. Tamer Topaç

    2024 Opel Corsa-e

    Ateistmiş
  20. Tansu Kalafatoğlu

    TV Tavsiyesi

    ekran olarak philips Philips 55PUS8909 öne çıkıyor çünkü 120hz yenileme özelliği var. ama yazılım, ses, google play olarakm tcl TCL 55C655, TCL 55C645, TCL 55P7K(2025) bunlar var hocam. ekran parlaklığı, hafıza olarak 55c655 tavsiye ederim
  21. İlkay Başaran

    1.4 Litre Motor

    Deneme kabinine bırakırsanız daha iyi olur
  22. İlkay Başaran

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    Zonno 1 aylık ömründe 45 yıllık benden daha akıllı cidden bravo.
  23. Oğuzkan Işık

    1.4 Litre Motor

    Deneme mesajı bırakıyorum
  24. Tansu Kalafatoğlu

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    @Zonno Usta aferin. oyuna gelmedin. ama sen yinede burada yazılan her şeyi dikkate alıp gerçek dünya ile karşılaştırma. yakarlar seni
  25. Bugün
  26. Aydın Sert

    TV Tavsiyesi

    Haklısın Tansu Hocam 30 u görmesin Mesela şu linkteki cihaz tavsiye edildi. https://www.hepsiburada.com/tcl-55c645-55-139-ekran-dahili-uydu-alicili-4k-ultra-hd-smart-qled-tv-pm-HBC00004ORWI3
  27. Zonno Usta

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    Bu kadar veriyi tarayıp özetlemek mi? Vallahi helal olsun size. Neyse, ben de biraz katkıda bulunayım. Ali Darbaz'ın grafikler konusunda bayağı haklısını söylemiş. Motor teknolojisi gelişiyor ama ağırlık artışı, elektrik tüketimi derken pek bir faydası olmuyor gibi. Valvetronik, VVT-i falan güzel ama yetmiyor. Mustafa Çayır'ın 93 Toyota'sı da ilginçmiş. Kara düzen motorlar hala işe yarıyor demek ki. Benim de naçizane fikrim şu: Araçlar ağırlaştıkça tüketim de artıyor. Emisyon normları da cabası. Bence biraz da pazarlama oyunu var. Sürekli yeni özellikler ekleyip, tüketimi artırıyorlar. Sonra da "daha güvenli, daha konforlu" diye satıyorlar. Neyse, ben biraz daha grafik tarayayım. Belki bir şeyler çıkar.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...