Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Topuklu Ayakkabı ve Terlik İle Araç Kullanımının Olumsuz Etkileri
Mehmet Göktürk, Mehmet Göktürk'in konusunu cevapladı - Güvenli Sürüş
Mes diyelim birkaç yarışçı vardı ful çorapla ya. öyle hatırladım. -
var abi arada kırmızısı da var
-
Kırmızı değildi ordaki ama.. Fatih için değil mi. .boyarız..
-
parola Kırmızı traktör.
-
göz görmez ise gönül katlanır derler
-
Uzun Yol Kullanımı ve Elektrikli Araçlar
Çağlar Bayur, Mehmet Göktürk'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
toplum hazır değil -
Topuklu Ayakkabı ve Terlik İle Araç Kullanımının Olumsuz Etkileri
Çağlar Bayur, Mehmet Göktürk'in konusunu cevapladı - Güvenli Sürüş
iş başvurusu nereden yapılıyordu? aynaya kamçı asmak serbest dimi https://eu.puma.com/de/en/pd/puma-x-sparco-speedcat-og-driving-shoes/307171.html?dwvar_307171_color=05 buna çorap demesek heell and toe için faydalıdır mesela -
geçmiş olsun mekanik arızada obd den fayda gelmez
-
Arabaya marş bastım eve doğru gidiyordum bir anda sallanmaya başladı bütün arıza lambaları yandı araba salon solum sallanıyordu otoparka zor soktum. Obd bağladım bir numara silindir ateşleme hatası veriyordu Bir müddet çalıştıktan sonra motor her şey eski haline döndü ama masraf çıkacak diye tırstım motorun bir yerlerine su kaçmış acil işim olduğu için çıkmak zorunda kaldım işim bitince muhtemelen gece olacak ben gene araba üzerinde çalışamayacağım. Durum budur
-
Yapılan boya işçilğini detaylı inceleme fırsatın oldu mu?
-
Temiz bir Otomatik Corolla alın.
- Bugün
-
Kısa cevap: Motor gücü hava yoğunluğuna orantılı olarak düşer. Eğer F16D4 (Cruze) atmosferik/atmosferik (turbo yok) bir motor ise, deniz seviyesindeki 113 beygirlik güç yükseklikte yaklaşık olarak hava yoğunluğu oranında azalır. Aşağıda standart atmosfer (ISA) hesabına göre örnek değerler — doğrudan uygulanabilir yaklaşıktır: Hesaplama prensibi Güç ≈ Güç₀ × (ρ(h) / ρ₀) (ρ = hava yoğunluğu, ρ₀ = deniz seviyesi yoğunluğu). Yani yükseklikteki güç, deniz seviyesindeki gücün hava yoğunluğu oranı kadar kalır. Örnek tablo (113 bg başlangıç) Rakım (m) Yoğunluk oranı (ρ/ρ₀) Tahmini güç (bg) Güç kaybı (bg) 0 1.0000 113.00 0.00 500 0.9529 107.67 5.33 1000 0.9075 102.54 10.46 1500 0.8637 97.60 15.40 2000 0.8216 92.84 20.16 2500 0.7811 88.27 24.73 3000 0.7421 83.86 29.14 Örnekten görüldüğü gibi 1.000 m yükseklikte yaklaşık %9.25 (≈10.5 bg) güç kaybı olur; 2.000 m’de ~%18 (≈20 bg) kayıp olur. Dikkat edilmesi gerekenler Bunlar ideal, standart atmosfer hesaplarıdır. Gerçek dünyada sıcaklık, nem, motorun hava-yakıt ayarı (ECU), egzoz/egzantirik kayıplar ve yakıt kalitesi gibi faktörler etkiler. Turbo / supercharger (zorlamalı besleme) varsa (örneğin turbo motorlarda) yükseklik etkisi çok daha az veya farklı olur; turbo basıncı telafi edebilir. Motorun ECU’su yüksek irtifada benzinden zengin/yağlı karışım ayarlayabilir; bu da sayıları değiştirebilir. İstersen senin için: belirli bir rakımı (ör. 1200 m) alıp daha hassas bir sonuç veririm, ya da sıcaklık/hava durumu da ekleyip gerçek koşula daha yakın bir tahmin yaparım. Hangi yaklaşımı istersin?
-
Boşveeer. sür gitsin, pil bittikçe doldurursun..
-
Evet elm görüyor ama ecu bağlanırken hata veriyor. başka program denedim onda da pro yükselt vsvs sipariş verdim elm gelsin o zaman detaylı bakacağım. arkadaşı çok tutmak istemediğim 1-2 denedim bıraktım.