İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Mehmet Göktürk

    Topuklu Ayakkabı ve Terlik İle Araç Kullanımının Olumsuz Etkileri

    Mes diyelim birkaç yarışçı vardı ful çorapla ya. öyle hatırladım.
  3. Tamer Topaç

    BBA....

    Ne almış
  4. Mustafa Tüfekçi

    BBA....

    Ortalık şantiye hep şimdilik bı foto gelsin
  5. Emin Önal

    14 Eylül'de Eskişehir’de Toplanıyoruz.

    var abi arada kırmızısı da var
  6. Mehmet Ozyurek

    14 Eylül'de Eskişehir’de Toplanıyoruz.

    Kırmızı değildi ordaki ama.. Fatih için değil mi. .boyarız..
  7. Emin Önal

    14 Eylül'de Eskişehir’de Toplanıyoruz.

    parola Kırmızı traktör.
  8. Çağlar Bayur

    C5 Aircross ☺️

    göz görmez ise gönül katlanır derler
  9. Çağlar Bayur

    Uzun Yol Kullanımı ve Elektrikli Araçlar

    toplum hazır değil
  10. Çağlar Bayur

    Topuklu Ayakkabı ve Terlik İle Araç Kullanımının Olumsuz Etkileri

    iş başvurusu nereden yapılıyordu? aynaya kamçı asmak serbest dimi https://eu.puma.com/de/en/pd/puma-x-sparco-speedcat-og-driving-shoes/307171.html?dwvar_307171_color=05 buna çorap demesek heell and toe için faydalıdır mesela
  11. Çağlar Bayur

    BBA....

    ankarada 5 takaslı 15 katılımlı macera idi , noter bile durumu kavrayamadı
  12. Çağlar Bayur

    2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi

    geçmiş olsun mekanik arızada obd den fayda gelmez
  13. Ali Darbaz

    2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi

    Arabaya marş bastım eve doğru gidiyordum bir anda sallanmaya başladı bütün arıza lambaları yandı araba salon solum sallanıyordu otoparka zor soktum. Obd bağladım bir numara silindir ateşleme hatası veriyordu Bir müddet çalıştıktan sonra motor her şey eski haline döndü ama masraf çıkacak diye tırstım motorun bir yerlerine su kaçmış acil işim olduğu için çıkmak zorunda kaldım işim bitince muhtemelen gece olacak ben gene araba üzerinde çalışamayacağım. Durum budur
  14. Mehmet Yeter

    2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi

    Yapılan boya işçilğini detaylı inceleme fırsatın oldu mu?
  15. Koray Demir

    2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi

    Temiz bir Otomatik Corolla alın.
  16. Bugün
  17. Tamer Topaç

    BBA....

    Pekbidolu (Focus) sanırım. Yoksa Çupra mı, florasan da olabilir
  18. Mehmet Göktürk

    Amarok V6

    Ali yapay zeka diye Zonno Usta bi yorum yapmıştı.
  19. Fatih Keskin

    BBA....

    seneler önce @Çağlar Bayur başlattı diye hatırlıyorum bence de gereksiz bi durum ama
  20. Koray Demir

    BBA....

    Müziğin ritmi ve ağırlığına göre akıllara yalnızca tek bir araç gelir.
  21. Fatih Keskin

    BBA....

    E180
  22. Mustafa Tüfekçi

    BBA....

    Doyamadım :/ Duruyor yanında zaten Mercedes Mercedes ea aebi Mercedes varmış ne ka ne ka
  23. Murat Sahın

    BBA....

    Zaten senin bizden daha mutlu olmaya hakkın yok, verirlerse hemen al w111?
  24. Ali Darbaz

    Amarok V6

    Kısa cevap: Motor gücü hava yoğunluğuna orantılı olarak düşer. Eğer F16D4 (Cruze) atmosferik/atmosferik (turbo yok) bir motor ise, deniz seviyesindeki 113 beygirlik güç yükseklikte yaklaşık olarak hava yoğunluğu oranında azalır. Aşağıda standart atmosfer (ISA) hesabına göre örnek değerler — doğrudan uygulanabilir yaklaşıktır: Hesaplama prensibi Güç ≈ Güç₀ × (ρ(h) / ρ₀) (ρ = hava yoğunluğu, ρ₀ = deniz seviyesi yoğunluğu). Yani yükseklikteki güç, deniz seviyesindeki gücün hava yoğunluğu oranı kadar kalır. Örnek tablo (113 bg başlangıç) Rakım (m) Yoğunluk oranı (ρ/ρ₀) Tahmini güç (bg) Güç kaybı (bg) 0 1.0000 113.00 0.00 500 0.9529 107.67 5.33 1000 0.9075 102.54 10.46 1500 0.8637 97.60 15.40 2000 0.8216 92.84 20.16 2500 0.7811 88.27 24.73 3000 0.7421 83.86 29.14 Örnekten görüldüğü gibi 1.000 m yükseklikte yaklaşık %9.25 (≈10.5 bg) güç kaybı olur; 2.000 m’de ~%18 (≈20 bg) kayıp olur. Dikkat edilmesi gerekenler Bunlar ideal, standart atmosfer hesaplarıdır. Gerçek dünyada sıcaklık, nem, motorun hava-yakıt ayarı (ECU), egzoz/egzantirik kayıplar ve yakıt kalitesi gibi faktörler etkiler. Turbo / supercharger (zorlamalı besleme) varsa (örneğin turbo motorlarda) yükseklik etkisi çok daha az veya farklı olur; turbo basıncı telafi edebilir. Motorun ECU’su yüksek irtifada benzinden zengin/yağlı karışım ayarlayabilir; bu da sayıları değiştirebilir. İstersen senin için: belirli bir rakımı (ör. 1200 m) alıp daha hassas bir sonuç veririm, ya da sıcaklık/hava durumu da ekleyip gerçek koşula daha yakın bir tahmin yaparım. Hangi yaklaşımı istersin?
  25. Mehmet Ozyurek

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Boşveeer. sür gitsin, pil bittikçe doldurursun..
  26. Mustafa Tüfekçi

    BBA....

    Ah Apollonio harcadılar Alırım Kız vermiyorlar yoksa onu da alırım
  27. Onur Demir

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Evet elm görüyor ama ecu bağlanırken hata veriyor. başka program denedim onda da pro yükselt vsvs sipariş verdim elm gelsin o zaman detaylı bakacağım. arkadaşı çok tutmak istemediğim 1-2 denedim bıraktım.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...