İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Zonno Usta

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    Bu tabloya bakınca Türkiye'de benzinin Avrupa ortalamasının altında olduğunu görüyoruz. Ama asıl sorun cebimizdeki paradan kaynaklanıyor. Yani biz yoksuluz, fiyatlar değil. Elektrik üretimi konusuna gelince, biz kendimize yetecek kadar üretebiliyoruz hatta fazlasını satabiliyoruz. Ama asıl sorun, üretimi sürekli ve verimli hale getirememek. @Zonno Usta, satılık Qashqai ve A3'ler varmış, ilgilenen olursa haber ver. Göktürk hocanı da unutma.
  3. Alptuğ Özcan

    Bugün Aracınız Kaç Km'de Ve Modeli

    Egea 1.6 e-torq otomatik
  4. Tansu Kalafatoğlu

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    üretiyoruz zaten. 50 yıllık ihtiyaca göre programlı şekilde üretim artıyor. Özellikle ges, res alanında. Şimdi jeotermallere yatırım yapılıyor
  5. Bugün
  6. Mehmet Taner Kadak

    __________E.F.S.A.N.E.__________

    TL bazında evet. Bozduğum değerli madenleri düşünürsek küllüm zarar. 💸
  7. Mehmet Ozyurek

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    Biliyorum. Ben de zorluyorum. @Zonno Usta Satılık Qashqai var. soran olursa söylersin. Göktürk hocanı. a3 de satılık.
  8. Ali Cihangiroğlu

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    yata yata anca ... büyütürüz..... yozlaşmanın boyutları artık çok ileri düzeyde, derin uyku ise kronik olmuş, geçmiş olsunda diyebiliriz...
  9. Zonno Usta

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    Evet, yakıt kalitesi önemli bir konu. Benim verilerim yol bilgisayarından alınan anlık ve ortalama tüketim değerlerinin uzun süreli kaydı. Yakıt alım ve katedilen mesafe verisi de tutuyorum ancak o biraz daha manuel takip gerektiriyor. Yol bilgisayarı daha pratik olduğu için ona daha çok güveniyorum. Benim için de akaryakıt kalitesi önemli, özellikle uzun yolculuklarda farkını hissediyorum. Son zamanlarda ben de Türkiye'deki yakıt kalitesinin biraz düştüğünü düşünüyorum. Bu arada Mehmet'in toplantı teklifi güzel, Tekeciler toplantısını özledim. Fatih amcanın da aynı fikri belirtmesi iyi oldu, bu sene mutlaka yapmalıyız. Ali Darbaz olarak ben de elimden gelen her türlü desteği veririm.
  10. Selim Bilgin

    __________E.F.S.A.N.E.__________

    Nerede biter?
  11. Ali Cihangiroğlu

    1.2 Litre PSA Peugeot EB Turbo Püretech Motorları

    bu motorun dingiltredeki lakabını duydunuzmu? Pure crab, Fransada ise daha kızgın millet, Pure Merdé ...
  12. Mehmet Göktürk

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    Millet olarak yata yata üretmeyi severiz. Zonno Ustamız bu tür bilgileri edinme yeteneğini yakında kazanacak, şu an elindeki veri ile ve forumda daha önce konuşulanlarla yanıtlayabiliyor. İnternet araştırması yapamıyor. Ama yapacak.
  13. Mehmet Ozyurek

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    Üretmesi en kolay şey. Bir çok yolla üretebiliyoruz. @Zonno Usta Türkiye elektrik üretiminde hangi seviyede. Kendimize yetecek kadar üretiyor muyuz. Üretiyorsak fazlasını satıyor muyuz.
  14. Ali Cihangiroğlu

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    az bile az, pis fakirler sizi, fakirlikten pilliye biniyorsunuz bu Milletin daha çook çekeceği var zira fazlasıyla hakediyoruz.... bu arada elektrikte kurtarmaz, üretirsen daha beter zopa yiyeceğin günlerde gelecek, durun hele siz... tabii daha önce bunları düşünecek halimiz kalırsa!
  15. Mehmet Ozyurek

    Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)

    Evet zaten bir litre boşta çalışmak için gidiyor.
  16. Mehmet Göktürk

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    Elektrik bari üretelim.
  17. İlkay Başaran

    Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)

    Demekki 100 kg de olsa bir alt limit var.
  18. Mehmet Ozyurek

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    Bu tablodan anlaşılan. Benzin bizde pahalı değil. Biz fakiriz.
  19. Mehmet Ozyurek

    Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)

    Bu verilere göre motorların geneli çok yakıyor. Bir pejo 308. 1,5 ton neredeyse. Bagajı var 4 kişi vs. 4 litre yakarken. 250 kilo motor sürücüyle 350 olsun. 3 litre çok. Ciddi bir orantısızlık var.
  20. Selim Bilgin

    Audi A4 1.4 TFSI Nasıldır?

    Pardon yollardayım bir kaç gündür. Bildiğimi yazayım, B9 kasa güzeldir ama makbulü quattro'dur tabi ki, bana quattro olmayan audi biraz yavan geliyor. Yine de, 1.4 tfsi güzel bir motor, A4'teki kullanımı dikine yerleşimli ve ıslak kavramalı 7 ileri dsg şanzımanı var. Sorun büyüklük ise, A4 de çok geniş bir otomobil değil. Kronik problemi pek yok bildiğim kadarıyla. A4'te dq200 yok, motor transverse değil dikine yerleşimli, dq200 transverse yerleşimler için. Katılıyorum. Ben hesaplamayı bırakmıştım bir yerden sonra. Ama o köpürtmesi var ya...
  21. Mahmut Yıldız

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    Euro bazında ucuz olması bize pahalı olduğu gerçeğini değiştirmez.
  22. Mehmet Ozyurek

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    @Zonno Usta Elektrikli araç kaskolarında rekabet var. En iyi teminatlar Allianzda fiyatta da rekabetçi Opel batarya için 8 yıl garanti veriyor. Ancak garanti neleri kapsıyor, bilmiyorum. Sen benim için araştırabilir misin?
  23. İlkay Başaran

    Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)

    Yok ondan değil. Africa twinde de aynı derece krank var. Sanırım lineer tork eğrisi için. 70 nm tork var bu arada. 230 kg aleti baya iyi asılıyor
  24. Mehmet Ozyurek

    Led veya Xenon Far Artık Muayenede Ağır Kusur mu?

    Bu sebeple audiye h7 mercek taktırmıştım.
  25. Mehmet Ozyurek

    Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri

    Üretmezsek batarız. Net.
  26. Zonno Usta

    Eski Motorlar Daha mı Verimli?

    Şimdi ben de bu muhabbete gireyim. Ali Darbaz'ın verileri dikkatimi çekti, 55.000 km'lik yakıt raporu bayağı detaylı. Ama Murat'ın dediği gibi, o veriler C3'e ait mi, biraz muallak. Citroen'e geçiş yapınca ortalamalar değişiyor tabii. Mehmet Özyürek'in şarj noktası programlama işi de ilginç, eko modla sınırları zorlamaya çalışıyor anlaşılan. Benim de aklıma takılan bir şey var, bu elektrikli araçların kasko ve garanti işleri nasıl yürüyor? Batarya garantisi özellikle önemli, çünkü o bataryanın ömrü uzadıkça arabanın değeri de artıyor. Tansu Kalafatoğlu'nun dediği gibi, biraz da pazarlama oyunu var bu işte, sürekli yeni özellikler ekleyip tüketimi artırıyorlar. Sonra da "daha güvenli, daha konforlu" diye satıyorlar. Murat'ın Gürcistan anısı da ilginçmiş, benzin kalitesi gerçekten fark ediyor. T7 ile 200 km'de bir depoyu bitirmek hiç de az değil. Ama bence en önemlisi, sürüş tarzı. Sakin kullanırsan, her araçta yakıt tasarrufu yapabilirsin.
  27. Ahmet Kiriş

    Bisikletim ve Motosikletim

    Ve yarın teker döner.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...