Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Alman Otomotiv Sektörü Nereye Gidiyor
Tansu Kalafatoğlu, Tansu Kalafatoğlu'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Lüks markalar özellikle mercedes yatırım haricinde çok ciddi kâr düşüşü yaşıyor. Bir şeyler yapmalı -
En Çok Satan Otomobiller
Tansu Kalafatoğlu, Hayrettin Bahadir'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Toyota satışlarını 2024’ün ilk altı ayına göre %7 daha artırdı ve 5,5 milyon sattı. elektrikli araç savunucuları toyota’yi yerin dibine sokuyor. Yok elektriklide geç kaldı. Yok pil fabrikası yok. Hibritleri satmak için EV karşıtı lobi yapıyor falan. Ama alan yine alıyor. Hibrit satış oranları da çok arttı -
Bence LPG kitini sökerse sorunları çözülecek. Bir tanede eklenmemiş motor elektrik tesisatı.
-
çok güzel, tetler tamamlanmış yani , satışa sunulması için gerekli olan. bir de fiyatı orada nasıl daha ucuz onu anlamadım ben, ithal etmiyoruz ki bizde satılanları gümrük var diyelim.
-
katkı olsun diye: sigortalar her zaman kısa devre ile patlamaz, kalitesiz ise: devamlı geçen akıma dayanamayıp yavaştan erir sonra bum, veya geçen akım artmıştır bu da tesisatta direnç artarsa pas oksit vs. tasatım dışına çıkan çekme gücü artınca daha kısa sürede yavaştan kavrulur ve bum. elektrikçilerin 99% kısa devre arar yok ise zaten bulamaz olayın kaynağını. vesile ile yenilen kazıklardan oluşmuş tecrübedir.
-
putin büyük adam hep derim zaten
-
Hem şakacı hem zındiq shdjfkfj
-
teşekkürler abi, elektrik tesisatıyla son zamanlarda hiç oynamadım. takip edicem bakalım umarım tekrarlamaz
-
Evet. Miraslar yüzünden güçlü aileler oluşuyor. Bu aileler de zamanla sınıf farkını ortaya çıkarıyor mirasın devlete kalması gerekli. Ama devletin de devlet olup bu parayı şeffaf şekilde kamu harcamasına kullanması gerekli.
-
Autobild inceleme yazısı yazdı. Bu sene sonunda togg almanya’da satılmaya başlayacakmış
-
Fiesta V 1.4 benzinli şanzıman yağ sızdırma sorunu
Coşku Mert, Ferit Gür'in konusunu cevapladı - Fiesta
o kısım dişli grubunun bulunduğu yerin kapağı. sızdırmazlığını düzgün yapamamışlar demek ki.- 1 cevap
-
- 1
-
-
geçmiş olsun, enjeksiyon sigortası kendi dandikliğinden de patlamış olabilir, veya bir hatta direnç yükselmişse d eolabilir. bu şekilde patlamış ise.
-
biz 1.2 diye duyduk kullnıcılardan ama
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Çağlar Bayur, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
oyoyoooyyyooyyyyyyyyyy yumurta gibi zamanlarım , almanya da satın aldığım fiat124 muadilini gezip tozup sonra dönerken sanyo eq ile takas etmiştim. -
Honda Civic 1.5 Turbo Long Term Trim Yüksek Hatası
Çağlar Bayur, Zeynel Bergel'in konusunu cevapladı - Civic
bunu kim nasıl yaptı da size ne izah etti, zira yok böyle bir teknik -
Şişme zonno yaparız Emin hocam yapar.
-
Dostlar selam, fotodaki manuel şanzıman 2005 1.4 benzinli fiestaya ait. Kırmızı kutuyla gösterdiğim yerden yağ sızıyor. Yakından baktım sıvı siyah silikon (veya conta tam emin değilim) çekilmiş. Orası baskı balata yeri değil volan dişlisi mi var orda. 8-9 ay kadar önce şanzıman prizdrek rulmanı değiştirmek için açılmıştı. Kapağın tekrar açılıp sıvı contasının yenilenmesi gerekiyor sanırım bilenlerden yorum alacaktım. 2.5 ay gibi bir sürede 1 litre civarı yağ eksiltmiş
-
Ford Fiesta 1.4 Benzinli 2010 İçin Akü Önerileri
Çağlar Bayur, Kaan ŞIVKIN'in konusunu cevapladı - Fiesta
Ah teki rakamın daha üst olması sorun yaratnaz, zaten 50 civarıdır orjinali - Bugün
-
Merhaba dostlar. Muğla Bozburun, Datça ve Knidos olan seyehatim tamamladım. Egea 1.3 multijetimde manual klima ve manual vitesle yaptığım yolculukta herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Giderken antalya otobanını kullandım. Orman yangının olduğu bir bölgeye girdim. Uşak da Sivaslı ilçesinde İtfaiye ve jandarmalar arasından 30 40 km hızlarda saatlerce yol gittim. Köyler, kasabalar hiçliğin oırtasından geçtim. Sakar gecidini inerken motor egzostan beyaz duman atınca tırstım, fakat sonunda Boz buruna ulaştım. Tüketim bu kadar hengameye rağman 3.93 litre / 100 km çıktı. Önce Boz buruna gittik, 1 gün kaldık, yeme içme konusunda sınırlı bir yerdi. Denizine girdik çıktık, Ertesi gün Datça'ya devam ettik. Fora Apart 1+1 ev kiralamıştım. Böyle geniş geniş bir alan sunan yerde ilk defa tatil yaptım. tüm hafta boyunca çok güzel gecti. Deniz sabahları temiz akşamları kirleniyordu. Bir daha temmuz ayında tatile gitmemem konusunda kendi kendimi şartladım. Datcada 12:00 ile 18:00 arası sokakta olmak büyük sıkıntı yarattı bende. Hava sıcaklığının 40 dereceye vurması gezmeyi çekilmez kılıyormuş. Her gün yaklaşık 20000 adım atıyorduk. İnsanların tekne turuyla gittiği koyları biz arabayla gitmeyi denedik. Knidos, Palamutbükü, Kumbükü, Hisarönü, vs vs adını unuttuğum tüm yerleri gezmeye çalıştık. bazısına giremedik, araba turu attık. Dönüşe geçtiğimizde son 2 gün artık sıkılmış , bitsede gitsek moduna girmiştim. Kumluk plajındaki balıkcı restoranlarının plajı işgal etmesi, bir süre sonra beni rahatsız etmeye başladı. Ayrıca keçi sütü dondurmasının lezzetsiz olması, sürekli bir Badem güzellemesi açıkçası beni pek kesmedi. Denizinde ancak sabah saatlerinde temiz olması sebebiyle son günler pek denizede girmedim. Dönüş yolunda sabahın köründe kalkıp alışveriş yaptık. Datçam adlı mağazalarda hediyelik ıvır zıvır bal badem, koçum badem, bademli sütüm derken bagaj ağzına kadar doldu. Gazozuna kadar aldık. Arabayı ilk defa bu kadar ağır gördüm. Yolumuza çıktık, Marmaris'i görmeden Yeşil belde adlı bir yerin yolunu kullanarak yarım adadan uzaklaştık. Sakar geçidini tırmandıktan sonra gerçeklerle yüzleştim. Normalde yine Antalya yolunu kullanacaktım. Ama gündüz trafiği ve trafik ışıklarının aktif olması nedeniyle muğla merkeze ulaşmamaız neredeyse 2 saatim aldı. Antalya yolunu iptal edip otoban seyrine başladım. Sabahın erken saatlerinde uykumu yeni almış ve dinç olmama rağmen Aydın otobanının dümdüz oluşu benim konsantrasyonumu bozuyordu. İnsanın uykusunu getiriyordu. Daha önce gece geldiğim Antalya yolunda sürekli bir vites gaz debriyaj yapmak uyanık kalmamı sağlarken otoban insanın uykusunu getiriyordu. Gece yolculuğuna başladığımda 35000 adım sabahtan idef2025 fuar gezisi yapmıştım. Ona rağmen uykum gelmeden Datçaya gelebilmiştim. Uykumu alıp Aydın otoyoluna bağlandığımda ise yavaş yavaş insanın uykusunun bastırıyordu. Bu durum neticesinde İzmir otoyolu daha fena uyku bastırıyordu. Uzun düzlüklerin hipnotik bir etkisi vardı. Kendimi uğraş olarak müzik çalmak ve video kaydı alarak ayık tuttum. Yakıt tüketimi giderken 3,93 litre çıktı. gelişte yakıt tüketimi süratli otoban sürüşünden dolayı 5 litreye ulaştı. Datça koy gezileri ise 5,32 litre tüketim çıkardı. Yolculuk 4424 lira yakıt maliyetine + 2300 lira otoban parasına maliyeti oldu. Günbdüz vakti yaşadığım sıcaklık bunalımından, birde bu bunalım içinde bir yemek derdi ile uğraşmaktan dolayı artık herşey dahil otellere yönelmek konusunda eşimle anlaştım. İyi seyirler.
-
Ford Fiesta 1.4 Benzinli 2010 İçin Akü Önerileri
Kaan ŞIVKIN, Kaan ŞIVKIN'in konusunu cevapladı - Fiesta
Üstat 60 çok gelmez demi ? -
Faturayı şirkete veriyorum. Bu araba elektrikli bir otomobille yarışır ekonomiye ulaştım. Datça yolculuk maliyeti 4424 tl olarak yansımış. Otobanda 110 km ortalama tutturmuştum. Bursa şehir hastanesinden 30 dk trafike girdim. Ona rağmen 5 litre gibi komik bir rakam yakmışım. Saate 90 km hızla İstanbul - Muğla gece yolculuğunda 3,93 litre ortalama yakmışım. Datça dönüşü bagajda 1 haftalık erzak olmasına rağmen 130 km süratle sabit sürdüğüm otoban yolculuğunda 5 litre yakmak bana trajik şekilde komik geldi.
-
Ford Fiesta 1.4 Benzinli 2010 İçin Akü Önerileri
Evren Erakçora, Kaan ŞIVKIN'in konusunu cevapladı - Fiesta
Alçak tip standart 50,60 AH olur. -
Mehmet Hocam bu mesajinizi gorene kadar Onno Usta geldi sandim (aka: Ohannes Tatonyan) ama hic dergideki gibi yazmiyor falan dedim
-
benim lagün bugün ufak bi şaka yaptı ama tatlıya bağladık neyse ki
-
iş geyiğe sarmasın diye tek başlığa tek yanıt yaptım diye hatrlıyorum. Halledelim.