Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Kaçıncı seviye fakir tesellisi
-
800DE: Daha arazi odaklı %70 diyebilirim. TubeType lastik, ön 21 ve telli bir jantı olması münasebetiyle (ağırlığını gözardı edersek 240kg)arazide problem yaşaması zor bir motor. Geniş gidon ile kontrolü kolay. Yüksek bir motosiklet. Tek parça sele yeterince yumuşak. Beni üzmedi. Asfalt ta ise kimseyi üzmez. Sıralı çift silindir ile 800cc işte. 84hp. (V blok değil yani), 6000dd lada peg lerde bir titreşim var. Manuel ayarlı amortisörler var. QS var ve debriyajı unutuyorsunuz bir müddet sonra. Yakıt 4.5 5.5 arasında. 1050XT: Bu tam tersi %80 yol odaklı bir motosiklet. En fazla köy yolları hadi bilemedin düzgün patika. Fazlası olmaz. Ön 19 tubeless telli jant a sahip. Dolayısıyla virajlarda performansı daha iyi. Alçak bir motor. Çift parça sele konfor sunuyor. Ama ben artistlik olsun diye koyun postu attım. 90derece V twin bir bloga sahip 107Hp güç sunuyor. Vtwin olması sebebiyle depoyla selenin birleştiği yerde (ancak böyle yazabilirim )bir titreşim var. 160+ hızlarda 7-8 yakar. 120-130 4.5 ila 5 civarlarında. Amortisörleri manuel ayarlı. XT de QS yok ama CC var. Güzel bir yol özelliği, ki zaten yol odaklı olmasını buradan da anlıyoruz. Bunda extra olarak "yokuş kalkış desteği" var. Tek marş ile çalışma,Suzuki Intelligent Ride System(S.I.R.S) ,Eğim Bağımlı Fren Kontrol Sistemi gibi özelliklerde var ama onlar nedir neden ihtiyaç duyulmuş bilmiyorum. tracer900 tam yol du, 800DE arazi bu tam ortasında ve muhtemelen uzun süre kullanacağım bu motosikleti. Yavaş sürüş parkurları var abi. 5km altında jiroskop etkisi altında olmayan motosikletin dengesini sağlamak için çalışılıyor. Yavaş slalom, Yavaş dar geçit yavaş 8 yavaş dönüş ama yarış yok.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Dürüstlük bir erdemse neden benim başımı ağrıtmaya başladı. Susup oturmak, yoksa doğru olanı çarpıtmak mı. Biz hatayı nerede yapıyoruz. - Bugün
-
Tam Otomatik & Hatchback & 450 Bin Üst Limit
Doğan Arşiray, Bekir Çelik'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Manifolda damlayan mazot yanmıyor kesin bilgi. Ama yag yaniyor o da bizim komsunun alev alan rangeroverinden kesin bilgi. -
Sağlık olsun, biz alıştık yağ doldurmaya. Rutine döndü.
-
Yağ eksiltmesinin normal olduğunu kabul eden üretici 30 bin km mi vermiş yağ değişim periyodunu? Değişecek yağ kalıyor muymuş yoksa bagajda 4 litre yağ bidonu tüm paketlerde standart mı? Anlamadım ben şimdi.. Bu arada farkındalık falan demişsin de dünya değişti biraz geç kaldın bence farkındalığa elektrikliye evriliyor ortalık.
-
Tam Otomatik & Hatchback & 450 Bin Üst Limit
Ali Darbaz, Bekir Çelik'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Yuuuh sızıntı olunca böylemi püskürüyor. -
Dostlar ben piyasada olan bir karışıklık için farkındalık amaçlı açıklama yaptım. Bayraktar firması böyle bir yola gitmiş. Bakış açısına göre araç tercih edersiniz. TU3 daha basit ve dayanıklı olduğu için, EP3C ise daha modern, güçlü ve verimli olduğu için tercih edilir.
-
Bu teknolojiyle alakalı bir şey. Yılın motoru seçilince yılın motoru seçilmiş olmuyor. ford, ilk 1.0 ecoboostu (2011-2012ler) çıktığında da yılın motoru seçildi 3-4 kez. Bloğa su sızdıran bi motor en nihayetinde
-
2005 teki arabaya yapmıştım. Asistan elini yaktı hastanelik oldu..
- Dün
-
Olmadan da şarj ediliyor. Bi varyak bi tane de 4.7k'mı ne direnç kafi
-
Rengi uygun diye seçmiştim. 😂
-
benim gösterdiğim değil. o kablo vestel marka olana takılır.
-
Bayılıyorum Almanların araba plakalarında O harfi ile 0 rakamı karışmasın diye O'yu yumurta gibi yapmalarına. Bu arada resimdeki arabanın egozu var
- 34 cevap
-
- 2
-
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Mertol Kip, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Zarar edersin diyom haciiiii -
Tam Otomatik & Hatchback & 450 Bin Üst Limit
Mertol Kip, Bekir Çelik'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Hicbir sey bilmiyon ama fikrin ve yargin var.- 43 cevap
-
- 1
-
-
Türk kullanıcılar sevsin veya sevmesin bu motor ard ard 6 yıl yılın motoru seçildi. Son seçildiğinde motor 6 yaşındaydı ve tüm kronik sorunlarını çoktan göstermiş olmasına rağmen yine yılın motoru seçildi
-
2017 Ford Kuga 1.5 Dizel Otomatik 5 ve 6. Vites Geçiş Problemi
Recep Ertuğrul, Recep Ertuğrul'in konusunu cevapladı - Kuga
Bunu hiç kimse demedi. Serviste şanzıman yağ değişimi sırasında yapmışlardır herhalde. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Ep6 motorlarda gaz kelebeğ yok. Onun yerine %5 %15 %65 olarak 3 kademe açılan plastik bir vana vardır. Gaz pedalının verdiği komutla motora güç veren 3 numaralı egzantriğe bağlı 8 tane emme valfi vardır. Sen Gaza basınca valf motoru , emilen hava miktarını artırabilir veya kısabilir. BMW buna Valvetronik yani valf kumandalı bir nevi gaz kelebeğidir. 8 valfin 8 ise gaz kelebeği gibi çalışır. -
2017 Ford Kuga 1.5 Dizel Otomatik 5 ve 6. Vites Geçiş Problemi
Recep Ertuğrul, Recep Ertuğrul'in konusunu cevapladı - Kuga
Bunu düşünüyorum acaba "şanzıman öğrenme yapmadılar mı" yaptırdığım yerde Ford in kendi servisi. Ağır bakımları dışarda bir ustaya yaptırdım, bununla ilgisi olabilir mı? Bir kaç iyi şanzımanciya gittimama ikisi de şanzımanda birşey görünmüyor dediler. Turbo dediler. Turbo revize edildi ama problem gitmesi. Görünen o ki mecburen Servise gidecem. -
Ep6 serisi motorları öldüren kamçılanmak değil. Bakımlarını 30 bin km'de bir yazan servis kitapları oldu.
-
Direk takamıyoruz değil mi. o 10 bin liralık kutuyu almamız lazım.
-
0 100 ü kaç saaöhöö saniye bu aletin?
-
Nuh tu5jp yi de koymuş gemiye valla helal
- 12 cevap
-
- 1
-
-
şarj cihazın olması lazım.