Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Mesela yukardaki tablolarda EP3c motor yeşil hattın en dipte olduğu 2500 devirde 265 gram yakıt tüketiyor. Peki bu bize yansıyorum, onu da test ettim. 80 sabit 2500 devirde 4,4 litre yakıt tüketim. Bol rampalı Paşaköy yolunda sürüyor olmama rağmen 30 km yolculuk ortalaması 4,4 litre. Yukarda en sonda paylaştığım 115 kw gücündeki Ep6 cdt kullanıyor olsaydım onun tüketimi çok daha düşük. 2000 devirde neredeyse 250 gram yakıyor.
-
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
İlkay Başaran, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Abi motor sıralı 2 silindir 750 cc. 270 derece krank var yani biri inerken diğeri çıkmıyor sesi v motor gibi o yüzden. 5 saniye 0 100 ü. Dct çift kavrama otomatik şanzıman arabalardaki gibi. Mesela 2 ile gidiyorsun 1 ve 3 hazırda bekliyor. Standart d modu ve 3 spor modu var. Manuel de var ben manueldeyim hep. Şanzımanın markası honda. 6.vites 3000 devir 100 ile gidiyor. Alet cidden yakmıyor 100 le gideceğim dersen 3 litre yakıyor. 1600 devirde 4.vites dahil toparlıyor 5 ve 6 da 2000 devir istiyor minimum. Tek silindirlilerin rolanti devri. -
Var. Boşa atabiliyorsunuz. Boşa atinca regen olmuyor haliyle.
-
Mk5 in bagajı stepne ile 429 stepnesiz 550 mi yani:p
-
Şİmdi bu motorlar grafikleri. Bunlar Citroen C3 eski ve yeni neslin kullandığı tüm motorlar. Hepsi benzinli hepsi . Termal verimlerini devir güç bandlşarını görebilirisniz. Verimlilikleri için Grafikteki yeşil cizginin ne kadar aşağıda olduğuna bakmalısın.
-
Bozmayacak. Bu sefer tamam bu iş.
-
1290 kgydi clio
-
Dikişler orijinal. İlk buna baktım. 😂 Var abi. Ama kullanmamak daha mantıklı oluyor. ☺️ Arda da görmüş. Bundan al diyip duruyordu. Yok dedim, trafikte sırıtmasın.
-
astradan ki şanzıman kombinasyonu işi çok değiştirmiş demek ki
-
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Önder Özcan, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Bu motor kaç cc? şanzıman dct, nedir otomobildeki dct gibi mi, yani otomatik vites? 0-100 ü kaç sn? Markası ne? -
Aklımda kalan atmosferikler.
-
bu tavan kumaş sarkma sebebi kumaşın yapısından kaynaklanıyor, kumaş+sünger çift kat, zamanla bu katlar ayrılıyor, sünger yağışık kalıyor çoğu yerde, o kalıntılar iyi temizlenmeli. bally kullanımında döşemeciler şöyle yapar: tükkan sıcak olacak (kışın falan ıstılır) fırça ile her iki yüzeye sürürlür, 15-25 dak beklenir, bally kurudu yahu dersin o derece, sonra şapır şupur yapıştırırlar, gerdirmeden gönyeden kaydırmadan, tavandor deridir kapıdır genel işlem tarzı bu. sprey tip olan yapıştırıclar daha homojen dağılıyor ama pahalı
-
1080 kiloydu 95 escort. Amma ağır araba derdik. Senin Clio kaç kilo abi? Kesinlikle tespitin doğru. Bir arkadaş var yurt dışında hipermili profesyonel olarak yapıyor ve yarışmalara falan katılıyordu. Ceza olarak bagaja patates çuvalı koyuyorlar diyordu mesela. Ağırlığın etkisi. Abi 1.3 mjet. 7 yakmıyor 5.5 6 gibi yakıyordu uzun yolda biz sınırları dahilinde. Mondeo karma 7.5. aynı kullanımda aegea 6.5 falan yakıyordu ondan önce Linea vardı. Basinca Mondeo kadar yakıyordu
- 23 cevap
-
- 2
-
-
-
normal mondeo her zaman sınıfında en az yakan olmuştur aman şimdi possatçıları sarma konuya aegea uzun yolda 7 yalmaz ama? 1.3 mjet?
-
Hepsi mi? 2012 Mondeo 2019 egeadan 1 litre fazla yakıyor desem? Bunlar atmosferik mi?
-
Sen yaşüyün mü ya 😄
-
sana yükselmiştir belki yalnız insan manipülasyona açıktır dolayısı ile fatih çarşambada bu cümleye kılış çekerler
-
Araç Muayene Ücretleri ile İlgili Önemli Gelişme
Çağlar Bayur, Koray Demir'in konusunu cevapladı - Araç Muayenesi
teorik ile pratik farkı fıkrsaı vardır ama yazamam emmi bizi döver- 20 cevap
-
- 1
-
-
-
organik altın
-
amerikada fakirler burger yiyerek karın doyururmuş. Yemek yapacak sebze burgerden pahalıymış.
-
sanal pedal hissiyatını sağlayan mekanizma da önemli. Bu arabalarda fren servosu yok. Pedalın sertlik şiddeti sanal olarak oluşturuluyor. toyota’da 300-400 bin milde bozulur diyorlar. O kadar dayanıyor pompa. Ama full elektriklilerde rejen kuvveti büyük olduğu için ömrü daha uzun olur muhtemelen
-
ec4 de 1haftada hiç inmedi. ek bilgi; uzun süre kullanılmayacak araçlar %50-60 civarı bırakmak lazım. Comfort ısı pompasız, Luxury fazla pahalı. menzil fena değil ama garip eksiklikleri var Servet Abinin dedikleri gibi. ek olarak 2023 de araç geldi ve bitti artık mg4 diye bir şey gelmeyecek gibi. Sürtünmeyi azaltacaz diye garip garip şekilli araçlar çıkardılar.
- 89 cevap
-
- 1
-
- Bugün
-
VW grubu 1.5 Tsi ACT bence benzerlerine göre de oldukça verimli. Superb ile Ankara antalya arası klima açık , bagaj dolu hız limitlerinde 4.7lt , dönüşte aynı yolu 5,6 lt ile geldim. Aynı motorun hibrit olmayan versiyonunda 5.5-6 lt civarında tüketim vardı. şehir içinde 6.6tl ortalama var. aynı motorlu octavia da ağırlık farkından dolayı tüketim biraz daha düşük.
-
Tip e bak
- 23 cevap
-
- 1
-