Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
2.5 ayda 8800 km olduk. Dizelle devam etsem bu zamana kadar 27500 lira yakit parasi verecektim. Elektrikli ile ortalamam 16.4 kw/100 km. 1443kw harcamışım demektir. Evden şarjla 2900 lira, dışarıdan şarjla ortalama 10 liradan 14500 lira olacakti. Ben 6800 lira karşılığı elektrik tüketmişim. (Buna para vermedim, arabayı alirken hediye ettikleri 10bin liralik hediye hala bitmedi) 2.5 aydaki yakıt masrafından tasarrufum 20 bin lira. Yilda 100 bin lira yapar. Bu arada tüketim çoklukla şehirler arasi. Min. 5000 km falan şehirlerarasidir muhtemelen.
-
.
-
Citroen E-C3 Geldi - 1.099.000 TL
Mertol Kip, Mehmet Göktürk'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Denedim, kendi kendine klimayı açıyor manyak. C3 ün çok cici renkleri var yaw.- 62 cevap
-
- 1
-
-
Kaçak elektrik kullanırsan çok yakıyor. Dışarda şarj etme evden şarj daha az yakıyor.
- 62 cevap
-
- 1
-
-
C-Max Sony Ses Sistemi Hoparlörü Hakkında
Yalçın Dağlıoğlu, Serter Özbek'in konusunu cevapladı - C-Max
Bu gün teyp için elekrikciye gosterdim tamir olmaz çıkma bakalım dediler. Sarı sitede buldum 5000 lira dedi .sizin tavsiyeniz ile Sync 3 2012 ye uyarmi -
Selam dostlar, abiler, kardeşler, Uzunca bir süredir foruma uğrayamıyordum; yaklaşık 6-7 aydır pasif kaldım ama artık sahalara geri döndüm. Eski bir üye olarak yeniden aranızda olmak güzel hissettirdi. Bu dönüşün en büyük sebebi ise ufukta parlayan bir proje: Fiat 126 BIS. Yaklaşık 2 ay içinde bir BIS satın almayı planlıyorum ve şimdiden ön hazırlıklara başladım. Swap düşüncesi aklımda, ama önce sağlam bir temel oluşturmak istiyorum. Hem neye niyetlendiğimi daha iyi kavramak, hem de bu süreçte sizlerin tecrübe ve görüşlerinden faydalanmak istiyorum. Şu sorular kafamı kurcalıyor: Fiat 126 BIS için, mümkün olduğunca az modifikasyonla uyum sağlayacak motor seçenekleri nelerdir? Ağırlık dağılımı, şanzıman uyumu, motor kulakları gibi teknik detaylarda nelere dikkat etmek gerekir? Orijinal şanzımanla çalışabilecek bir motor önerisi var mı, yoksa aktarma organlarıyla birlikte komple bir dönüşüm mü gerekir? Motosiklet motoru düşünen veya uygulayan oldu mu? Ne kadar mantıklı, uğraştırır mı? Niyetim bir hız canavarı ya da serseri ruhlu bir canavar çıkarmak değil. BIS modellerini çok seviyorum, ama orijinal boxer motorları günümüzde artık bir hayli zayıf kalıyor. Amacım, yokuşlarda bayılmayan, ıslık çala çala sağa sola beni gezdirecek, hem ruhunu koruyan hem de nefes alabilen bir BIS ortaya koymak. Yurtdışında 1.2 FIRE motorlar ve bazı motosiklet motorlarının bu gövdeye uygulandığını gördüm. Deneyenlerden olumlu yorumlar okudum. Ancak bu tarz projelerde henüz tecrübesizim. O yüzden, projenin başlangıcından sonuna kadar aşamalandırarak gitmeyi planlıyorum. Kafamdaki iş planı: Aracın iç döşemeleri dahil tamamen soyulması Dış gövdenin komple temizlenmesi Alt takımların, aktarmanın ve motorun indirilmesi Şasi ve gövdede hasar kontrolü, gerekiyorsa onarım Kaporta işlemleri, pas-çürük onarımı, boya Yeni motor ve aktarma sistemi için hazırlık Alt takım, fren ve elektrik sistemlerinin yenilenip monte edilmesi Motorun ve aktarmanın yerleştirilmesi İç mekânın yeniden toplanması Ve tabii ki: İstanbul BIS buluşmasında arz-ı endam etme! Planım genel hatlarıyla böyle ama dediğim gibi bu işin ustası değilim. Tecrübeli gözlerden aşamaların sıralaması, atladığım noktalar, ya da gereksiz bulduklarınız varsa öğrenmek isterim. Bu projeye yaklaşık bir yıl ayırmayı düşünüyorum. Acelem yok, içime sinen şekilde, hakkını vere vere ilerlemek istiyorum. Ne kadar zahmetli olursa olsun, bir o kadar da keyifli olacağından eminim. Şu an yaşadığım heyecanı tarif bile edemem. Yasal sınırlar içinde kalmayı hedefliyorum, ama bu işin doğası gereği bazı küçük kaçamaklar da olabilir. 😅 Şimdiden her görüşe açığım. Uyarı olur, fikir olur, motivasyon olur—hepsi başımın üstünde. Konuya dair fikri, yorumu, “boşuna uğraşma”sı olan herkese de gönülden teşekkür ederim 🙏 Selametle, gazınız bol olsun!
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Vay be, bu adam ankarada olmasa yarın gider değiştirirdim. -
Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?
Emrah Korkmazz, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
5008'in ön balatalar bitmek üzereydi.Üzerindekiler Delphi marka olduğu için ve ötme falan da olmadığı için aynı markayı tercih ettim.İnternetten 900tlye balataları aldım,işçilik de bizden işlemi hallettik. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
@Tamer Topaç AL4 şanzımanlara soğutucu takıyorlarmış. - Bugün
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Kondeser aşırı ince. Bende öyle düşündüm. Telefon ile makro çekince pekde sorun göremedim. -
Örüntü
-
2012 Model Ford Focus İçin Disk ve Balata Önerisi
Ü.Emre Kartal, Ahmet.Kuvvet'in konusunu cevapladı - Mekanik Bakım - Servis ve Yedek Parça
Ben Ferodo balata ve disk öneririm. Eğer diskte fiyat yüksek gelirse veya bulunamazsa Bosch olabilir. Ama sarı kutulu ve mavi kutu olanlar var. Fark var mı bilmiyorum, sarı kutu olandan memnunum -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ü.Emre Kartal, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Basit mi? O yüzeyi üretmek oldukça zor ve üretimde en fazla kayıpların verileceği proseslerden biri belkide. Mikro çatlaklar bile oluşsa o ürün banttan çıkamaz. Soğutma verimini artırmanın ve ihtiyaç duyulan alanın azaltılmasının en iyi yolu yüzey alanını artırmaktır. O da böyle oluyor. Bir mesajda eğilenleri düzeltmekten bahsediyordunuz, asla yapmayın. Mutlaka çatlayan olur üzülürsünüz. -
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Bu radyatör yeni taklımış gibi, -
Devlet de suçlu, her giren geçiyor, vatandaş da suçlu geçirmeyen hocalar dövülüyor. Ben hastalık derecesinde dikkatli olduğumdan tekte geçmiştim ancak aradan toplamda aylar geçmesine ve 5-6 kere girmelerine rağmen Avustralya ehliyeti alamayan arkadaşlarım var. Her prosedür atlanılması gereken bir zorluk olarak görülüyor, eğitim kaygısı silinmiş artık.
-
Toplanırız, sen iste yeterki..
-
Burada sorumlu kadın değil, sürücü kursu. Ehliyet almadan önce insanları sürücü kursuna gitmeye zorluyorlar ama kurslar yada sınav gözetmeni nedense hiç sorumlu olmuyor. Frenle gazı karıştıran birinin ehliyeti olmaması gerek.
-
Bildiğim tek tip lfp batarya kullanıyor. bizde yok ama 44kw lık versiyonuda var. Servisten aradılar. memnunum ama panjurum yamuk birazcık dedim tekrar çağırdılar
-
Erkek sürücülerde özgüven fazla şekil a. Kadın sürücülerde anlık reaksiyonlarda panik durumu hakim oluyor. Manuel vites candır.
-
Bir süre düz vites kullanmadan otomatiğe geçilmemeli.
-
Yerine C4o kullansak.
-
Duydum abi Toplantı var mı mekana mı geleyim
-
Punto kaynak hala yok mu aldın mı?
-
508 adet olsun da bir şeye benzesin. 504 ne a