İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Mertol Kip

    '25 Grandland GSe

    2.5 ayda 8800 km olduk. Dizelle devam etsem bu zamana kadar 27500 lira yakit parasi verecektim. Elektrikli ile ortalamam 16.4 kw/100 km. 1443kw harcamışım demektir. Evden şarjla 2900 lira, dışarıdan şarjla ortalama 10 liradan 14500 lira olacakti. Ben 6800 lira karşılığı elektrik tüketmişim. (Buna para vermedim, arabayı alirken hediye ettikleri 10bin liralik hediye hala bitmedi) 2.5 aydaki yakıt masrafından tasarrufum 20 bin lira. Yilda 100 bin lira yapar. Bu arada tüketim çoklukla şehirler arasi. Min. 5000 km falan şehirlerarasidir muhtemelen.
  3. Mertol Kip

    Bugün Aracınız Kaç Km'de Ve Modeli

    .
  4. Mertol Kip

    Citroen E-C3 Geldi - 1.099.000 TL

    Denedim, kendi kendine klimayı açıyor manyak. C3 ün çok cici renkleri var yaw.
  5. Mertol Kip

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    Kaçak elektrik kullanırsan çok yakıyor. Dışarda şarj etme evden şarj daha az yakıyor.
  6. Yalçın Dağlıoğlu

    C-Max Sony Ses Sistemi Hoparlörü Hakkında

    Bu gün teyp için elekrikciye gosterdim tamir olmaz çıkma bakalım dediler. Sarı sitede buldum 5000 lira dedi .sizin tavsiyeniz ile Sync 3 2012 ye uyarmi
  7. Oğuzhan Güdek

    Fiat 126 BIS Projesi

    Selam dostlar, abiler, kardeşler, Uzunca bir süredir foruma uğrayamıyordum; yaklaşık 6-7 aydır pasif kaldım ama artık sahalara geri döndüm. Eski bir üye olarak yeniden aranızda olmak güzel hissettirdi. Bu dönüşün en büyük sebebi ise ufukta parlayan bir proje: Fiat 126 BIS. Yaklaşık 2 ay içinde bir BIS satın almayı planlıyorum ve şimdiden ön hazırlıklara başladım. Swap düşüncesi aklımda, ama önce sağlam bir temel oluşturmak istiyorum. Hem neye niyetlendiğimi daha iyi kavramak, hem de bu süreçte sizlerin tecrübe ve görüşlerinden faydalanmak istiyorum. Şu sorular kafamı kurcalıyor: Fiat 126 BIS için, mümkün olduğunca az modifikasyonla uyum sağlayacak motor seçenekleri nelerdir? Ağırlık dağılımı, şanzıman uyumu, motor kulakları gibi teknik detaylarda nelere dikkat etmek gerekir? Orijinal şanzımanla çalışabilecek bir motor önerisi var mı, yoksa aktarma organlarıyla birlikte komple bir dönüşüm mü gerekir? Motosiklet motoru düşünen veya uygulayan oldu mu? Ne kadar mantıklı, uğraştırır mı? Niyetim bir hız canavarı ya da serseri ruhlu bir canavar çıkarmak değil. BIS modellerini çok seviyorum, ama orijinal boxer motorları günümüzde artık bir hayli zayıf kalıyor. Amacım, yokuşlarda bayılmayan, ıslık çala çala sağa sola beni gezdirecek, hem ruhunu koruyan hem de nefes alabilen bir BIS ortaya koymak. Yurtdışında 1.2 FIRE motorlar ve bazı motosiklet motorlarının bu gövdeye uygulandığını gördüm. Deneyenlerden olumlu yorumlar okudum. Ancak bu tarz projelerde henüz tecrübesizim. O yüzden, projenin başlangıcından sonuna kadar aşamalandırarak gitmeyi planlıyorum. Kafamdaki iş planı: Aracın iç döşemeleri dahil tamamen soyulması Dış gövdenin komple temizlenmesi Alt takımların, aktarmanın ve motorun indirilmesi Şasi ve gövdede hasar kontrolü, gerekiyorsa onarım Kaporta işlemleri, pas-çürük onarımı, boya Yeni motor ve aktarma sistemi için hazırlık Alt takım, fren ve elektrik sistemlerinin yenilenip monte edilmesi Motorun ve aktarmanın yerleştirilmesi İç mekânın yeniden toplanması Ve tabii ki: İstanbul BIS buluşmasında arz-ı endam etme! Planım genel hatlarıyla böyle ama dediğim gibi bu işin ustası değilim. Tecrübeli gözlerden aşamaların sıralaması, atladığım noktalar, ya da gereksiz bulduklarınız varsa öğrenmek isterim. Bu projeye yaklaşık bir yıl ayırmayı düşünüyorum. Acelem yok, içime sinen şekilde, hakkını vere vere ilerlemek istiyorum. Ne kadar zahmetli olursa olsun, bir o kadar da keyifli olacağından eminim. Şu an yaşadığım heyecanı tarif bile edemem. Yasal sınırlar içinde kalmayı hedefliyorum, ama bu işin doğası gereği bazı küçük kaçamaklar da olabilir. 😅 Şimdiden her görüşe açığım. Uyarı olur, fikir olur, motivasyon olur—hepsi başımın üstünde. Konuya dair fikri, yorumu, “boşuna uğraşma”sı olan herkese de gönülden teşekkür ederim 🙏 Selametle, gazınız bol olsun!
  8. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Vay be, bu adam ankarada olmasa yarın gider değiştirirdim.
  9. Emrah Korkmazz

    Bugün Aracınız İçin Ne Yaptınız?

    5008'in ön balatalar bitmek üzereydi.Üzerindekiler Delphi marka olduğu için ve ötme falan da olmadığı için aynı markayı tercih ettim.İnternetten 900tlye balataları aldım,işçilik de bizden işlemi hallettik.
  10. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    @Tamer Topaç AL4 şanzımanlara soğutucu takıyorlarmış.
  11. Bugün
  12. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Kondeser aşırı ince. Bende öyle düşündüm. Telefon ile makro çekince pekde sorun göremedim.
  13. Emin Önal

    Bugün Aracınız Kaç Km'de Ve Modeli

    Örüntü
  14. Ben Ferodo balata ve disk öneririm. Eğer diskte fiyat yüksek gelirse veya bulunamazsa Bosch olabilir. Ama sarı kutulu ve mavi kutu olanlar var. Fark var mı bilmiyorum, sarı kutu olandan memnunum
  15. Ü.Emre Kartal

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Basit mi? O yüzeyi üretmek oldukça zor ve üretimde en fazla kayıpların verileceği proseslerden biri belkide. Mikro çatlaklar bile oluşsa o ürün banttan çıkamaz. Soğutma verimini artırmanın ve ihtiyaç duyulan alanın azaltılmasının en iyi yolu yüzey alanını artırmaktır. O da böyle oluyor. Bir mesajda eğilenleri düzeltmekten bahsediyordunuz, asla yapmayın. Mutlaka çatlayan olur üzülürsünüz.
  16. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Bu radyatör yeni taklımış gibi,
  17. Çağrı Alaf

    Kaza Haberleri

    Devlet de suçlu, her giren geçiyor, vatandaş da suçlu geçirmeyen hocalar dövülüyor. Ben hastalık derecesinde dikkatli olduğumdan tekte geçmiştim ancak aradan toplamda aylar geçmesine ve 5-6 kere girmelerine rağmen Avustralya ehliyeti alamayan arkadaşlarım var. Her prosedür atlanılması gereken bir zorluk olarak görülüyor, eğitim kaygısı silinmiş artık.
  18. Mehmet Ozyurek

    Halis Muhlis Çinli - BYD Dolphin

    Toplanırız, sen iste yeterki..
  19. Bahadır TÜFEKCİ

    Kaza Haberleri

    Burada sorumlu kadın değil, sürücü kursu. Ehliyet almadan önce insanları sürücü kursuna gitmeye zorluyorlar ama kurslar yada sınav gözetmeni nedense hiç sorumlu olmuyor. Frenle gazı karıştıran birinin ehliyeti olmaması gerek.
  20. Erdem Dertsiz

    Halis Muhlis Çinli - BYD Dolphin

    Bildiğim tek tip lfp batarya kullanıyor. bizde yok ama 44kw lık versiyonuda var. Servisten aradılar. memnunum ama panjurum yamuk birazcık dedim tekrar çağırdılar
  21. Aytac Sakal

    RXH Çok Çeker Aslan

    🙂
  22. Mehmet Yeter

    Kaza Haberleri

    Erkek sürücülerde özgüven fazla şekil a. Kadın sürücülerde anlık reaksiyonlarda panik durumu hakim oluyor. Manuel vites candır.
  23. Evren Erakçora

    Kaza Haberleri

    Bir süre düz vites kullanmadan otomatiğe geçilmemeli.
  24. Mehmet Yeter

    RXH Çok Çeker Aslan

    Yerine C4o kullansak.
  25. Erdem Dertsiz

    Halis Muhlis Çinli - BYD Dolphin

    Duydum abi Toplantı var mı mekana mı geleyim
  26. Mehmet Göktürk

    RXH Çok Çeker Aslan

    Punto kaynak hala yok mu aldın mı?
  27. Önder Özcan

    RXH Çok Çeker Aslan

    508 adet olsun da bir şeye benzesin. 504 ne a
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...