İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Selçuk Bakış

    Direksiyon Bir Anda Sertleşti.

    V kayısının olduğu bölümde bilyalar var, onlardan birisi kilitlenmiş olmasın
  3. Ümit Türk

    Direksiyon Bir Anda Sertleşti.

    20 km yol kullandım sorun çıkarmadı ancak bir ses duyuyorum kayış döndükçe sanki bir yer çarpıyormuş gibi tık tık diye.
  4. Bugün
  5. Servet Aydın

    Volkswagen ID. 4 / İlk Elektriklimiz 🧿

    İkinci bir emre kadar ısparta kelimesini yasaklıyorum 🍆
  6. Cem Işık

    Direksiyon Bir Anda Sertleşti.

    Direksiyon pompası görevini yapamıyor gibi anlıyorum, direksiyon sertleştiğinde kontak aç kapa yapınca değişiklik oluyor mu durumda?
  7. Selçuk Bakış

    Direksiyon Bir Anda Sertleşti.

    Lastik havaları doğru mu, hava azalınca da baya sertleşiyor direksiyon.
  8. Servet Aydın

    Jimny’ me Örtü Yaptım

    Yanyana geçin dövücem sizi
  9. Tansu Kalafatoğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Sorum saçma değilse söylerseniz sevinirim arkadaşlar. Yoksa kahkaha patlatıp x’de paylaşırım bunu yani noluyor? Elektrik mi hızlanıyor. Powerband gibi bir şey mi açıyor. Ne olabilir ki. Zaten hazır bekleyen ani tork var
  10. H.Cenk Bayrakçı

    Jimny’ me Örtü Yaptım

    Güzel olmuş, güle güle kullanın.
  11. Metin Akbal

    Mega=N

    Hava soğutmalı su sogutmali ve sanzimansiz motorları eklemeyi unuttum. Kendimi ve unutanları da çok esefle kınıyorum
  12. Ali Darbaz

    Tailant Joy 1.0 Tce - Cvt 2023

    Örnek de olduğu gibi.
  13. Mustafa Resül Kara

    Çürük Tamiri

    Güzel olmuş elinize sağlık. Boyayı nasıl yapacaksınız peki?
  14. Ali Darbaz

    Tailant Joy 1.0 Tce - Cvt 2023

    6000 afaki bir rakam olarak söyledim. Söz gelimi devirin bir noktada sabit kalması aracın hızlanması gerekir. Bu videolarda özelikle hızlanma videosunda araba hayali vites attırıyor.
  15. H.Cenk Bayrakçı

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Ben de?
  16. Onur Demir

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Tabiki ne zaman nerede dersen. Bana da çok mantıksız geldi. Pedala ani basmalarda tepkileri yavaşlatıp yakıt tasarrufu sağlamak için sanırım kullandılar bilemedim. Bana çok alakasız geldi.
  17. Ali Gülmez

    Tailant Joy 1.0 Tce - Cvt 2023

    darbaz bey bu arabada turbo var 6 bine sabitlemesine gerek yok ki
  18. Mertol Kip

    Otomatik Minik Bişey

    Eskidenmiş bunlar. Elimde sahibinden galata köprüsu var Adaptasyon yaptirin yag gibi olur vites gecisleri
  19. Mertol Kip

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Islatalım.
  20. Mertol Kip

    Volkswagen ID. 4 / İlk Elektriklimiz 🧿

    Bence uyarsin. Ceza yemekten iyidir.
  21. Ali Darbaz

    Telefonumuzdan Yakaladığımız Kareler

    Hanımın favori mekanı buralar, çok sık gelirim.
  22. Mehmet Yeter

    Telefonumuzdan Yakaladığımız Kareler

    Az gelmedim o pazara. Sahil tarafında da yürüyüş ve piknik yaptım. Pazarın Tuzla tarafına doğru olan yerinde eskiden mangal yakardik.
  23. Mehmet Yeter

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Süren kişi de elektrik verebiliyormus. Böylelikle trafikte oluşabilecek negatif enerji en aza indirgeniyormus.
  24. Ali Darbaz

    Telefonumuzdan Yakaladığımız Kareler

    İstanbul Sabiha gökçen hava limanı son yaklaşma sırasında Pendik pazarı.
  25. Ali Darbaz

    Tailant Joy 1.0 Tce - Cvt 2023

    Bu nasıl CVT, araba vites atar gibi yapıyor. Devirin 6000 de sabit kalıp hızlanması gerekmiyor muydu. Ben bu şanzımanı hiç beğenmedim böyle çalışıyorsa. @Tansu Kalafatoğlu bu videdada garip çalışıyor. Yine vites atıyormuş gibi ara gaz vereverek hızlanıyor. Sendede böylemi yapıyor.
  26. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Aracı şirketten aldım. Kir pas içinde, içi küf kokmuş. Bakım için Küçükyali Fiat götürdüm. Yarına randevu verdiler. İçerisi tıklım tıklım kaynıyordu. Bu günde verirlerdi beklemek istemedik. Arabayı yıkattım kapıya park ettim. Elim vites değiştirirken sıkıntı yok ama el freninde çok zorluyor. Ağrı veriyor.
  27. Koray Demir

    Mega=N

    Motor sesi; aracın max satış fiyatı doğrultusunda yalıtıma harcanan para ile de orantılıdır. Modern Renaultlar oldukça sessizler. Dizellerde Toyota, benzinlilerde Japon (özellikle Honda motorları: Honda susturuculu kısmında özel malzeme ve intake tarafında biraz komplike bir sistem kullanıyor, bu yüzden genelde Honda motorları sessizdir, bu intake kısmını komple çıkartıp cold air intake veya short ram gibi bir intake sistemi kullanırsanız aradaki uçurum fark ortaya çıkıyor. Kaput altında bayağı bir yer açılıyor, performansta iyileşme oluyor fakat motor sesi belki bir kaç kat artıyor.) ve Kore grubu markalar sessiz oluyor genelde. Bu konuyu aracın total ağırlığına göre değerlendirmek basitçe fikir verecektir bize. Mesela clio dizeller kasanın hafifliği yüzünden daha yumuşak ve atak hissi verir kullanıcıya. Ancak motor oransal olarak o kadar ağır gelmektedir ki şase rezonansa girmesin diye kurşun ağırlık konulmuştur.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...