İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. İlkay Başaran

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Hayırlı olsun.
  3. Mertol Kip

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Kazasız cezasız
  4. Aydın Sert

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Hayırlı olsun
  5. Ahmet Çankaya

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    maşallah, güzel günlerde binmek nasip olsun...
  6. Selçuk Bakış

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
  7. Recep Demirci

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Hayırlı olsun. Ceyranlılar çoğalıyor. Menzilini ileride paylaşırsınız. Kazasız belasız sürüşler olsun.
  8. Onur Demir

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Herkese merhaba, uzun bekleme karar verme ve araştırma süreçleri sonrasında Citroen e-C4 aldım. Araç 100kw lık versiyon. 2022 model ve 56bin kmde. Arkas Otomotiv - Universite hocası sonrası bende. Shine bold olarak geçiyor ki zaten yeni Max peketlerden önce tek donanım gelmiş hep. sadece bazı opsiyonları mevcut. Bendeki opsiyonlar - Açılır cam tavan ve ısıtmalı direksiyon. ısıtmalı koltuk yok, ön cam rezistansı ve elektrikli koltuk yok. garip bir opsiyon listesi. mesela ilginç şekilde kablosuz şarj da yok. neye göre hangi opsiyon eklenmiş çıkarılmış garip. Neyse fazla fazla yeterli donanıma sahip. Cam tavan özellikle bu modelde aradığım bir özellikti. Araç ile dün 40ı şehir içi toplam 160km yaptım. 11dk da %25 şarj alıyor. uzun yolda 15.8kw/100km ortalaması var. Rengi özellikle hoşuma gidiyordu denk gelmesi mutlu etti. sihah ile uyumu güzel. olumsuz olarak kablosuz carplay yok var diye biliyordum ama sanırım son kasalarda var. 1.2m a aldım ama piyasası hızla yükseliyor ve çok tercih edilmeye başlandı. her gün favorilerimden 1-2 araç kayboluyordu yenisini ekliyordum. aradan çıktı iyi oldu. foto işini sonra hallederim. şimdilik ilk şarjımın hatıra fotosunu paylaşıyorum.
  9. İlkay Başaran

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Hans Zimmer dvdsi var mı? Blue ray ya da
  10. Onur Demir

    Çadır/Karavan Kamp Alanları ve Tecrübeler

    Kendi Çadırımız ile gittik. kişi başı 750TL 10 yaşa kadar çocuktan ücret almıyorlar. ilk 2 gün feci şekilde ısıran kara sineklerle savaştık, bu da kampsal değil yerin doğası ile ilgili. hemen akşamında kampın içerisinden pickup geçti ilaçlayarak. sonrasında kalmadı sinekler ama ilaçlamadan değil dönemsel kara sinekler o bölgenin sıkıntısı. 2 yıl önce akbükde de çok fena ısırmışlardı bizi. Lavanta yağı yada limon kolonyası sürünce gelmiyorlar bu arada. Haricen bir sorun yaşamadık.
  11. İlkay Başaran

    İlk Motorum : Suzuki V-Strom 250

    45 derecede yolda ne işin var abi? Asıl fakirlik o bence. Gelsene su çok güzel
  12. Cihat Küçükay

    Vasati 40 Çöp

    Bu liste kesin yanlış, BMW kadar arıza yapan bir araba o sırada olamaz ya Bu arada, satılık Nissan Qashqai var, arızasız
  13. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Bu sabah yolu biraz uzatmasına rağmen sahil yolundan gittim çok keyifliydi
  14. Bugün
  15. Servet Aydın

    İlk Motorum : Suzuki V-Strom 250

    Tepede 45 derece güneş kafa bi fanusun içinde. Cuara içemen müzik dinleyemen kliman püfür püfür üflemez. Eziyet be
  16. Servet Aydın

    Vasati 40 Çöp

    Ve kj. Her filmde ucuz patlatmaya müsait family car
  17. Servet Aydın

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    İtinayla şarj cihazlarınız yapılır
  18. Mehmet Ozyurek

    Vasati 40 Çöp

    Şu kasayı görmediğimiz amerikan dizisi veya filmi çok nadirdir.. Adamlar seviyor..
  19. İlkay Başaran

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Bende geçen gün balıkesirde araba sollarken beni sıkıştıran batman aynalı civici önüme aldım 100 km kadar uyuz ettim 1 depo lpg yakmıştır. Birdaha beyaz sac jantlı megana bulaşmaz. Bu da benim dopaminim. Birde varex marex bişeyler takmış. Yırtıyor ortalığı ama ses olarak sadece
  20. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Dopamin salgılatıyor bana sigara içmekten iyidir.
  21. Tansu Kalafatoğlu

    Vasati 40 Çöp

    Liste önemli değil. Konu dürüst değerlendirme. Adac da iyidir ama verilerini yol yardım bilgilerinden alır. Mesela akü bitti servis çağırdım. Adac için bu arıza kaydıdır. Ama consumer reports kendi anketlerini baz alır. Ve reklam ile bağış almaz. Adac bile geçmişinde 2014’de en iyi otomobil listesinde golf’ü liste başı yaptı. Halbuki değildi. Sonra bir sürü istifa falan oldu. Consumer reports böyle bir skandala henüz karışmadı. ikisi de şu an güvenilir
  22. Emrah Altun

    Çürük Tamiri

    Proje iptal mi oldu? Yeni foto/güncelleme gelmiyor 2 gündür.
  23. Osman Ünal

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Hayırlı olsun.
  24. İlkay Başaran

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    O değil. Hiç lazım olmayacak şeyler için boşa harcanan elektrik ?
  25. Osman Ünal

    Kaşıntı mı Gereklilik mi Bilemedim

    Hele bir sonuçlansın bakalım.
  26. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Yapay zekanın bana önerileri Harika bir noktaya geldin ve evet — tam anlamıyla doğru: 🚫 Fiat Egea 1.3 Multijet ile klasik anlamda “hypermiling” yapmak DPF sağlığı açısından sakıncalı olabilir. --- 🔧 Hypermiling nedir? Azami yakıt ekonomisi için: Düşük devirde sürüş Gaz kesme, motor freni kullanma Minimum hız ve rölanti kullanımı Sık sık vitesi boşa alma (coasting) Bunlar her ne kadar dizel motorda anlık yakıt tüketimini düşürse de, DPF açısından risklidir. --- 🚨 Neden 1.3 Multijet bu işe uygun değil? Hypermiling Tekniği DPF Üzerindeki Etkisi Düşük devir (1500-1700 rpm) Egzoz ısısı düşük → rejenerasyon zayıf ❌ Sık motor freni (gazsız viteste iniş) Yakıt kesilir → sıcaklık düşer ❌ Kısa mesafe sürüş DPF kendini temizleyemez ❌ Coasting (boşa alma) Yakıt kesilir, egzoz soğur ❌ Çok düşük hızda sürüş Yetersiz egzoz debisi ❌ --- 🧠 DPF'nin bakış açısıyla: > Hypermiling = az yakıt ✅ Ama aynı zamanda = az sıcaklık, az egzoz debisi ❌ Sonuç: DPF dolmaya başlar, sistem “rejenerasyon” yapacak ortamı bulamaz. --- 🔄 Çözüm: "Akıllı Ekonomi" Hypermiling yerine DPF dostu ekonomik sürüş uygulayabilirsin: Kriter Açıklama Devir 1800 - 2200 rpm arası tut (çok altına inme) Hız 80-100 km/s arası ideal Süre Her hafta 20-30 dakika bu şekilde sürüş uygula Rampada Hafif gazla viteste in (motor frenine %100 bağlı kalma) Bu şekilde hem yakıttan tasarruf edersin, hem de DPF sağlığını korursun. --- 📌 Özetle: Egea 1.3 Multijet ile klasik hypermiling → DPF düşmanı Ama: “Akıllı ekonomi” ile hem yakıt tasarrufu hem DPF sağlığı bir arada mümkün ✅ İstersen bu sürüş stiline göre örnek bir g üzergâh-sürüş programı çıkarabilirim (haftalık DPF bakımı gibi düşün).
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...