İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    2020 modelini finans merkezinin inşasında intikal için çok kullandım. Tabii yolcu olarak. Hoşuma gitmişti ama tabi uzun vadede sen kullandığın için daha iyi yorum yapabilirsin. Benim kul bindikleri hep şantiye modeliiydi.
  3. Mehmet Yeter

    Bugün Aracınız Kaç Km'de Ve Modeli

    Uzun bir yolculuk sonrası 216bin oldu. 2005 C-Max.
  4. İlkay Başaran

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    Sağol abi, dünkü 2.ydi
  5. Onur Demir

    İş Arkadaşım Vier

    bir dönem Rüzgar santralleri için kullandım iş için. 1000km sonunda sol kapı kapanmıyordu kronik menteşe kayma gibi bir sorunu vardı sanırım. yollar çok bozuktu çok sık rüzgar santrallerine gidiyordum. belim ve dizlerim ağrımıştı. Focusla devam ettim sonra sıkıntısız. 2018 model olanı 4 yıl 120k km kullandım periyodik bakım harici masrafı olmamıştı.
  6. Serhan Gürbüzol

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    Geçmiş olsun İlkay, ikincide biter inşallah...
  7. İlkay Başaran

    Zeytinyağı Stok Durumumuz

    Kullanma Evet suriye zeytinlerinin yağı kötü oluyor.
  8. Mehmet Ozyurek

    Adana'da Özel Servis Yada Usta

    Temmuz Ağustos ayları diğer ayların günahlarından mahsup edilmeli
  9. Onur Demir

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    En önemli detayı eklemeyi atladım; akşamki 121kmlik seyahatimizin TL maliyeti 51,8TL
  10. Serhan Gürbüzol

    Yeni C Max' im

    Satılmıyor ki yeni arabayı düşüneyim Murat, belli bir marka yok bakacaz inşallah ama focus otomatik olursa güzel olur Eyvallah Mehmet'cim, karar karmakarışık valla
  11. Coşku Mert

    Borçlanma Aracı

    çok iyi oran valla.. ben de takip edeyim
  12. Onur Demir

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Priz işi hallolmuşken aracı %100'e çıkardım dün ve kayınvalideyi köye götürme bahanesi ile totalede 121km lik bir köye git gel yaptım. Tam şarjda 304km menzil verdi ilk başta. şehir içinde azcık ilerleyince %99 menzil 318km oldu Şehir içinde önce pazara uğradık meyve aldım haftalık. Şehir içinde 5-6km baya sıkışık akşam trafiğinden sonra Çorlu-Sütlüce git gel yaptım. 4kişi gittik 3 kişi döndük. felaket bir sıcak vardı klima hep açıktı. 2 tane de telefon şarj ettik yol boyunca Köy yollarında ortalama tüketim 12kwh/100km lara kadar düştü. sonrasında e5 e çıkınca özellikle kırmızı ışıklarda pat diye durup tekrar 90lı hızlara çıkmak tüketimi baya arttırıyor. dururken rejenerasyon mesafe çok kısa olduğunda yeteri kadar yapamıyor. Ama 90-100 e ulaşmak için çok fazla harcıyor. Benzer bir yolu hergün yapıyorum dizel araçla 80-95 arası hızlarda 6lt altına inemiyorum hiç. eve geldiğimde ortalama tüketimim 14.2kwh/100km ve şarjım %59du. kalan menzil 170km Burada bilgi paylaşımı yapmak adına bazı şeylere dikkat ederek kullanıyorum. sonraki süreçte %90 eşim kullanacağı ve çok sık kullanılmayacağı için imkan varken paylaşım yapmak istedim. kısa kullanımlarım sonrasında araçla ilgili artı ve eksilerden bahsetmek istiyorum ufaktan, fikir edindikçe eklemeler yaparım. + ları ; -gece sürüş çok zevkli, aydınlatmalar çok başarılı, uzun kısa otm yapması gayet iyi. -çok sessiz, konforlu bir araç, gerçekten uçan halı efekti söyleminin hakkını veriyor. sessizlik D segmenti premium araç gibi, trim sesi , rüzgar sesi yok garip geliyor -adaptif hız sabitleyici ve şerit takip güzel çalışıyor. -şarj zamanlayıcı çok iyi, evde prize bağlayıp istediğin saatte başlatmak güzel. (adaptörde de aynı özellik var. -haritası gayet iyi, şarj istasyonlarını gösteriyor. henüz güncelleme işini beceremedim bakacağım bir ara. -henüz kullanmadım ama ön iklimlendirme güzel bir olay, sıcakta şarj ederken aracı belli derecede ayarlayabilmek güzel bir özellik. -'ler -deri koltuklar sırtımı çok terletti, evet hava da sıcaktı ama olsun. - ayağınız 46 ve üzeri ise sol ayağınızı koyacak yer bulamıyorsunuz sol ayak rampası ve koltuğun üzerine konumlandığı batarya tümseği arası tam 46 numaraya göre. ileri geri oynatamadım ayağımı. koltuk en geride olunca ayağımı oraya denk getirmek ergonomik gelmedi. -adaptif hız sabitleyici ile ilerlerken uzak takip seçilmesine rağmen özellikle çorlu lüleburgaz arasındaki yolda ışıklarda duran araçları çok geç farkediyor. yani bir aracı takip ediyorsanız sorun yok ancak boş bir yolda 95le giderken ilerde kırmızıda duran bir aracı gördüğünde refleks olarak müdahale edip yavaşlayıp durmak durumunda kaldım. kesin kendi dururdu ama biraz ani olurdu sanırım. geneli bu şekilde olabilir bilmiyorum pek kullandığım bir sistem değil.
  13. Mehmet Ozyurek

    Bir Garip Karavan Hikayesi- Fancy Caravan

    Maşallah. çok yakışıklı.. kim yaptı bunu
  14. Ümit Türk

    İş Arkadaşım Vier

    Biraz öylesin.
  15. Mehmet Ozyurek

    Zeytinyağı Stok Durumumuz

    Tadı uymadı diyelim..
  16. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Sen beni müsrif biri zannettin herhalde.
  17. Ümit Türk

    Noterde Güvenli Satış

    Takasbank mobil uygulama bazen uzun sürüyor. Hatta bu uygulama sizden havale ücretide kesiyor. Ben 600 için 195 TL ödemiştim. Aynı Bankadan 2 3 dk içinde oluyor. Ücretsiz havale varsa sorun yok Aynı ay içerisinde 2 kere alış satış yapınca olayı çözdük. Bence sistem güzel. Güvenli sistem Tek işleri o olduğu için kurdu olmuşlar. Danışmanlık hizmet vs parası bile isterler yakında
  18. Harun Kocaçalışkan

    Borçlanma Aracı

    Her ayın son 1-2 günü bankaların kredi oranlarını takip et. Geçen ay 2.29 dan 24 ay çektim garanti bankasından.
  19. Ümit Türk

    İş Arkadaşım Vier

    Ha iş için değildi yani. Ya o kadar param var diyorsun kirala bir tane SUV bak keyfine senede kaç defa gidiyorsun sanki.
  20. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    Ben Şualar sabit bir yerde çalışıyor olabilirim ama sık sık Yalova Bursa Kocaeli'ye gidiyorum köye gitmekte kullanacağım
  21. Ümit Türk

    Otomatik Araç Arıyoruz.

    Evet bende yazdım cevap dahi vermedi bir baktım ilan yok.
  22. Ümit Türk

    İş Arkadaşım Vier

    napacan o arabayı ya
  23. Ali Darbaz

    İş Arkadaşım Vier

    ben dacia duster istedim ama olmadı.
  24. Selçuk Bakış

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    Bende 2. seanste kırılmıştı, ne kadar kırdığı değilde idrar yoluna düşecek boyuta düşürmek önemli olan, gerisi bol sıvı içerek desteklemek. Seans sonrası bol kumlu gelirdi bende mesela
  25. İlkay Başaran

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    Aslında makina o kadar kuvverli vuruyor ki taşa idrar yolu ve böbreğin sarsıldığını hissediyorsun. Başarı olayı da yüksekmiş ama bendeki gibi kırılmayan vakalar da varmış. Taşın rengi baya değişti ama kırılmadı..
  26. Görkem Küçükyılmaz

    Otomatik Araç Arıyoruz.

    dün satıldı çünkü
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...