Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
su yok sa fan da devrye girmez ama alev başka, alev olmaz olmamamlı idi yani.
-
evet aynısı pilli araçların düşük süratleri için de yapılmalı, ses yok , sıfır. sanal motor sesi şart
-
1991 den beri
-
Sülfat yüksek şarj derin deşarj ile olur. Revize edilmesi kolaydır. Sabit düşük akım şarj kafi bir kaç döngü. Akü tamamen bitik olsa da şarj sistemi sağlıklı ise şarj gerilimi aküde okunur. Kenarda minimum 50 amper alternatör bekliyor. Yeni nesiller 150 amperi çok rahat verir. Şarjın devirle bağı yoktur. Regülatör kartı devirden bağımsız statoru besleyebilir. Dışardan şarj olan aküyü şarjdan çıkarınca sadece beş on dakika kafi stabil voltajı okumak için Finalde hücre başı araç çalışırıen 2.25 volt çok sağlıklı akü demektir. 2.4v %80 dolu akü, 2.1 volt %40 civarı dolu demektir. Araç çalışınca zaten 2.25-2.45 araç yakıt ve enerji sistemine göre ayarlanır
-
Radyatör su yedek deposundaki hortum (sanırım) basınçtan çıkmıştı abi. Su devir daim olmamış diye anladım. Fan asla devreye girmedi aracı aldım alalı. Çalışmıyordu. Belki de fan müşürü arızalıydı bilemiyorum. Damlama'nın meşhur dik yokuşuna başladım, 3. viteste devri yükselttim, arkadan siyah duman attı. Yemedi araba, vites küçültüp yine gazladım, yien yemedi, 1'e düştüm, zorla en sağ şerite çektim. İnerken kaput altından alevi gördüm, anında kaputu açıp söndürdüm. Gaz yememesini turboya da yoran arkadaşlar oldu. Cezama razı olup, kulağıma da bir küpe bütçesi ayırıyorum bu olaydan.
- 18 cevap
-
- 1
-
-
DC de sarj ederken isi pompasi calisiyor benimkinde. Batarya isisini dengeliyor muhtemelen. (Klima kapaliyken oluyor bu. Fanin srsini duyuyorum) %12 buyuk fark, sarj verimi dusuklugu ile aciklanabilir mi emin degilim. Opel e e-mail attim bakalim, anlariz.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Selçuk Bakış, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Uzun Yolda eds var, istese de süremez -
İngiliz düşünce kuruluşu T&E suv kaput yüksekliğiyle alakalı çalışma yapıyor. Ve görüş açısının azlığından dolayı artan kaza sayısıyla alakalı rapor çıkarıyor. Yakında kaput yüksekliklerine sınır gelebilir. Ya da belli bir sınırdan sonra yaya algılama sistemi tip onaydan geçerse donanım standart olmak zorunda kalabilir. https://www.forbes.com/sites/carltonreid/2025/06/11/eu-must-cap-suv-hood-heights-urges-report-crash-test-body-says-not-as-simple-as-that/
- Bugün
-
Hatalı üretim değil önceden birisi burayla oynamış dedi. Sanırım eski haline çevirecek abi. O oynanmış dediği yer neresi bilmiyorum. Belki de kendisi oynayacak.
-
Sıcaklık ayarı arttırılabilir hafif ortaya getirerek.
-
kötü soğutmasından iyidir., sağ paspasa yoğuşma suyu akıtmadıkça sorun yok
-
yatan yatta marinada ayslatte itina ile içilir şöyle alan personsa evinde özel konser verdiritp evine çağıran da olmadı ki çevremizde ferit gibi
-
merso nun hatalı üretimini mi düzeltecek yani?
-
Elektrikli Lastik Şişirme Kompresörü Tavsiyesi
Osman Ünal, Evren Barış Özbek'in konusunu cevapladı - Genel Lastik Konuları
O ne ki... yok yok sormadım- 94 cevap
-
- 1
-
-
Akü.. dc de evet sadece akü Dc de akü daha çok ısınıyor akü şarj verimi daha düşük
-
Aracın son bakımından görüntüler. 3 gün sürecek komple sıvı tesisat revizyonu başladı. Bazı borular özel pirinç metal versiyonlar ile değişerek uzun ömür sağlanacak. Usta bazı boruların yerini değiştirmemiz gerekebilir dedi. Sanırım modifiye gibi bir şey yapacaklar. Bittiğindeki hali atacağım.
-
Hangi inverter? Evden şarj ederken inverter var 11kw lık OBC var da dışarıdan DC ile şarj ederken inverterle ne alakası var ki? (Bu arada ikisinde de hesap aynı tutuyor.)
-
yatı olan yatırır
-
İnverter kaybı ve akü kaybı şarj sırasında 1c ile şarj veriyorsun 0.9 içinde kalıyor
-
Shell mi, Castrol mu Daha İyi?
Selçuk Keleş, Turgut Hüseyn'in konusunu cevapladı - İncelemeler ve Testler
Bana göre Castrolün imajı daha güvenilir ve bu boşuna değil. Ha daha iyisi illa vardır, vizkositeye göre bile değişir -
abi çok soğutuyor 40 derece sıcaklıkta bile buz gibi yapıyor aracı evet bu ii birşey ama 30 derce altındaki sıcaklıklarda basınç yükseliyor klima 5 sn arayla aç kapaya giriyor
-
KVKK Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
Çağlar Bayur, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
özel bir firmadan bilgi sızması gayet normal bu devirde? öpüşün barışın siz kardeşsiniz -
tamam gelmiş işte demek ki bu modeli... vesile ile bu vw olsa, gizli şarj özelliği diye konu açılabilirdi
-
BYD DM-i Hybrid Sistemi
Çağlar Bayur, Tansu Kalafatoğlu'in konusunu cevapladı - İncelemeler ve Testler
reklam yapmak ta bir sanat yahu -
Benim arabada anlayamadığım bir şey var. Şimdi bu araba satılırken 73kw kullanılabilir brütte ise 77 kw batarya diye satılıyor. buraya kadar tamam. Zaten öyle aldık. Ama şarj ederken hesapladığımda ister evden olsun isterse dışarıdan hep 82 kw civarı bir kapasite çıkıyor. Aradaki farkın nereden kaynaklandığını bulamadım. Başkalarına da sordum onlarda da durum aynı. Bunların yurtdışında 82 kw LFP bataryaya sahip bir modeli daha var ama o bize hiç gelmedi zaten. (230hp 169kw motor gücü 160 kw tan büyük olduğu ve %40 lık vergi dilimine girdiği için hiç ithal edilmedi. Ya da biz öyle biliyoruz.) Sadece dışarıdakilerden olsa hadi ölçüm hatası falan diyeceğimde benim smartMeter dan ölçtüğüm de aynı. Diğer elektriklilerde de böyle bir fark var mı? Aşağıdaki örnek mesela. 50.11 kw almışım, %61 dolmuş. %100 de 82kw yapar.