Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
TOGG T10X ve T10F Euro NCAP Crash & Safety Tests
Erdoğan Temur kendi konusunu cevapladı - Togg - Diğer
TOGG T10X ve T10F Euro NCAP testleri yapılmış. Sonuçlar beklenenden daha yüksek çıkmış. Maşallah. Euro NCAP Crash & Safety Tests of Togg T10F 2025 Euro NCAP Crash & Safety Tests of Togg T10X 2025 -
Vallahi ben son 1,5 yılı hesaplıyorum 400 bin liraya yakın zarar ettim kasko sigorta onları saymıyorum. Ben niye ah vah yapıyorum eşimi istediği gibi iş buldum araba sayesinde çok daha fazlasını kazandı. Araba almak yerine mevduata tutsaydım şimdi bir milyonum vardı ona da çok güzel daha iyi bir arabalar en azından bankalara borcum olmazdı
-
izlemeye devam....
-
Megane 2 Fren Diski ve Fren Balata Uyumsuzluğu
Ersen şahin, Sefa Onur Bebek'in konusunu cevapladı - Megane
Muhtemelen ufak disk vermişler Corsanın disklerini değiştirirken başıma geldi Diski değiştirdim balatayı taktım balata dışarda kaldı eski ile yeniyi karşılaştırdığımda yeni diskin ufak olduğunu gördüm Araçtan çıkan diskle beraber parçacıya gidip aynısını aldım -
750 CC ile başlayan serüven 125 CC ile devam edecek sandınız dimi ? Fragman
-
ya sen deme bari, 50 yaşında arabamı kullanıyorsun arkadaş , avuntu bunlar geç sen bunları... hiçbir aracımda yaşamadım bunları, babamın hiçbir aracındada yaşamadım hatta, bu sıkıntılar hep sizemi denk geliyor arkadaş... bence senin corsada kaçak var, bir yerden çarpıyor yada manyetik alan var dokunuyor farkında değilsin sizin hesap 32 günlük vadeliden ibaret sanırım 3 senede ne focusu, tesla lr bile kesmez
-
Senin ekonomi 101 e ihtiyacın var. Yakıttan kar etmek için araba değiştirenin psikologa gözükmesi lazım.
-
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Mertol Kip, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Kaldıramazsan kaldırırlar gülüm -
2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW
Harun Özden, Alper Keskin'in konusunu cevapladı - Ford - Diğer
Açılın kullanıcısı geldi Aynı araç bende mevcut (1.0 ecoboost, manuel, activex sw). Motor olarak eski problemlerinden arındırılmış bir motor 1.0 ecoboost. Mevzu bahis araçta 123hp (125bg) ve 170nm (Overboost ile 200nm, 3. vites ve yukarısında aktif) tork üretiyor. Triger zincir, yağ pompası tahriği kayış. Dayanıklılık konusunda ilk 100 bin km herhangi bir problem çıkardığı pek görülmemiş. Sonrasında termostat genelde arızalanıyor. Yazılım atılan araçlarda turbo erken bitebiliyor, yağ eksiltmeye başlayabiliyor. (125 lik versiyona 155 lik yazılım atılıyor genelde, halbuki silindir kapağı turbo vb. farklı). Sanılanın aksine rektefiye olabiliyor, İstanbulda garantili rektefiye eden yerler mevcut. Otomatik olan versiyonlarda (Türkiye'ye sadece 1.0 ecoboost hibrit motorla geldi, mild hibrit bir motor) yağ pompasını tahrik eden kayışın gergisi kronik hatalı üretim. Ford sadece Amerika üretimleri için durumu kabul ediyor (avrupa üretimlerde gergi farklı) ve değişim yapıyor. Avrupa üretimlerde de sık olmasa da sorun görülebiliyor. Düzenli bakım ile yüksek km gören pek çok trigeri kayışlı eski versiyon 1.0 ecoboost mevcut. Bu motor (zincirli versiyon), 2018'den beri piyasada ve ciddi bir kronik sorun daha ortaya çıkmadı. Bu nedenle yüksek km'ler görmesi beklenir. Motor Focus SW kasayı gayet iyi taşıyor. Hızlanması yeterli, yakıt tüketimi makul. Dizeli aratan tek nokta uzun yol yokuş performansı (özellikle yüklü iken). Ancak uygun vites/devir kullanılırsa 100km altına pek düşmeden her yeri çıkabiliyor. Şehir içi trafikli kullanım ile ortalama 6.5lt, yokuş eklerseniz 7.5lt yakıyor normal kullanımda. Çok agresif kullanılmaz ise 10lt üzerini görmüyor. (Ben en çok 8,5lt gördüm) Şehirdışı hız sınırları limitlerinde kullanılırsa 5.5lt civarı yakıyor, otoban 6lt. Motor çabuk ısınıyor, kolay devirleniyor ve sessiz. Çok km yapılmayacaksa dizele ihtiyaç bırakmıyor. Vergisi düşük. Az km yapan kullanıcı için gayet ideal. Dizel daha az yakıyor ama hem adblue gerektiriyor hem de şehir içi kullanıma pek gelmiyor: DPF çok çabuk doluyor. 2023 sonrası 1.5 ecoblue motorlarda zincir güncellenmiş 8mm versiyon, sıkıntı yok. Sıkıştırılarak kullanılırsa üst kapaktan yağ terletiyor. Sürekli sıkışık trafikte kullanılırsa yağ yükselmesi problemi (oil dilution) var ve kısa km'lerde yağ değişim uyarısı veriyor. Dayanıklılık olarak aracın eksisi kaporta eski modellere (mk2, mk3) göre daha zayıf ve bileşenler narin hissettiriyor. Manueller dikkat edilmez ise baskı balatayı erken bitirebiliyor. Sonuç olarak ben (yılda 10-12bin km yapıyorum) aracımdan memnunum. -
Mal alacakken nakitte kalmak çok geriyor insanı.. Ülkemizde akşamdan sabah her şey değişebiliyor. Hal böyle iken, 3 yıl nakitte kal. araba kirala vs. çok güvensiz. Zaten 3 yıl sonra o ana para ile 2000 model focus ancak alınır.
-
Şükür.
-
Ah şu yazılımı da sağlam olaydı. Volviş Türko oldu ne yazık ki
-
hala o bölgede misin (akyaka) yoksa buralar didimin güneyi güllüğün kuzeyi taraflar mı? (zeytinlikuyu, haydar vs.)
-
En kolay peynir genelde tuzak içinde olur. Faiz haram zaten orası ayrı ama, bu işin sonunda paran pul olmuş, arabasız ve araba kirasını ödeyemiyor halde kalırsın.
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Onur Demir, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Emekli atışması da bir değişik oluyormuş -
Türkiş volvo
- Bugün
-
Benim evin plana yakın. (metrekaremiz baya farklı nette 50m2 fazlayım) Bende klima balkona yakın mutfak tarafındaki duvarda. 25 derecede ayarlı, yatak odası kapalı, ortadaki oda açık şekilde kullanıyorum. bazen mutfak açık oluyor. 18bin inverter rahat rahat iş görüyor. salon serin (üşütmüyor) koridor ve mutfağın havasını kırıyor. yatak odasını açarsam 24'e indirmem gerekiyor bu sefer salon serinliyor. markaya göre değişir mi bilmem ama 24bin fazla geldi bana
-
Çok iyi.
-
Şuna ben de kefilim. Jazz ve Bayon'da kullanmıştım, sattığım aracın üzerinde gitti. Yeniden alıyorum. İsmini hatırlamak için girdim sayfaya, o kadar.