İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Köksal Yılmaz

    Araç Klima Bakımı

    Bu kısmı anlamadım, hbde kampanya fiyatlı 8050 modeli de göremedim. En uygun 8000 serisi 5200 tl gibi. azur 8050 Modelleri, 3719₺'den Başlayan Fiyatlar | Hepsiburada
  3. Murat Sahın

    Jant konusu.

    Takmaya takarlar, sonra yolda jantı bırakıp yola devam edebilirsin. Her şekilde bijonları ve poryayı bozar. İki seçeneğin var; ölçüye uygun bijon aralığında jant almak yada spacer dönüştürücü kullanmak. Spacer aracın geometrisini etkiler. Bu etki olumlu olabilir, olumsuz da olabilir. Kamber kaster baktırmak falan gerekir doğru olması için. İnce iş yani. En güzeli doğru jant bulmak olur.
  4. Mehmet Kazancıoğlu

    Jant konusu.

    spacer dönüştürücü kullanabilirsin.
  5. Tansu Kalafatoğlu

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    aşk böyle başlıyor işte
  6. Tansu Kalafatoğlu

    BYD Manisa'da Fabrika Açıyor.

    atmo grup swm ile ortak üretim eskişehir’de üretime başlıyor G01 PRO modeli, Eylül 2025’te Eskişehir'de banttan inecek. -2026’da G03F, -2027’de ise MPV modeli yerli üretim programına dahil edilecek. -Çinli JAC markasına ait ilk yerli model E30X’in üretimi de yıl sonunda başlayacak. -2026’da PHEV pick-up, -2027’de ise hibrit ve elektrikli SUV modelleri üretim hattına eklenecek.
  7. Tansu Kalafatoğlu

    Araç Klima Bakımı

    kaçırma. Hb’de azur 8050. Eşinden link iste. Bonus kartla al. 4200 yazıyor. Puanlarla bana 3650’ye geldi 8040 5 gram daha az buhar veriyor. Yani. %%95 aynı ütü 8021 ise bi tık daha düşük model 7000-7500 serisi de yeterli. Ama bence 8000 serisi
  8. Tansu Kalafatoğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Benim bildiğim araştırdığım spor otomobiller hariç, elektriklilerde vites konusunun tüketimi azaltmadığı yönünde. Zaten motorlar 0-17.000 devir aralığında çalışıyor. 17 bin devir de max hız devri. Yani genelde 0-13.000 devir bandında çalışıyor. Bu aralıkta devri düşürmek tüketimi etkilemiyor. Çünkü %1-2 fark oluyor. bunun için ilave şanzıman ağırlığına ve kavramaya gerek görülmüyor.
  9. Mehmet Ozyurek

    12 Temmuz Edremit Toplantısı

    Ulen bu yıl da kendimi davet ettiremedim. Ne çok kaçtın ya.. Çok kazanır mtv leri ödersek, Yolda kulak tıkacı kullanırsak, içindeki işçilik eksikliklerini de görmezden gelirsek.. Olur aslında ya. neden olmasın..
  10. Murat Sahın

    Kara

    İyi dilekleri için herkese teşekkür ederim. Umarım bu sefer uzun süren bir birliktelik olur.
  11. Bugün
  12. Mehmet Yeter

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    İşte o zaman işler değişir. Uzun yola cikan birisi için güzel bir planlama ile ekonomik bir seyahat olur.
  13. Mertol Kip

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Daha degil henuz sadece fasfakiriz yakinda fuckfakir olacagiz gibi gozukuyor. :):
  14. Mertol Kip

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Sıradan kullanıcı için batarya pek bir şey ifade etmez. Menzili söylemeleri doğal ama işte orada da hem standartlar sıkıntılı, hem de çok fazla dış etken var. 10k devirle donen makine ile 5k donen makinenin tuketimi ayni olmazki. Olsaydi hiz ile tuketim lineer artmazdi. Nitekim su an bizimkilerde camasir makinesi misali direct drive var. Galiba gene son disli var gerci. O soylediginde kastedilen farkli bir sey. Benim soyledigim 80 lerin audilerindeki gibi bir ekonomi vitesi olmasi. Hani onlarda 5nci vitese atinca araba hizlanmaz ama hizini korurdu ve devir dustugu icin az yakardi ya. Onun gibi etkisi olan bir sey. Sehirlerarasi yolda cruise de giderken 17kw yakacagina 12-13 kw yaksa mesela, sehirici sehirdisi farki kalmaz. E 60-70kw bataryasi olan bir makinede menzile en az +150 200 km eklemek demek.
  15. Doğan Arşiray

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    fakfakiriz yani
  16. Mertol Kip

    '25 Grandland GSe

    Bu arabanin en begendigim kismi zaten normal araba gibi olmasi. Alışman gerekmiyor.
  17. Mertol Kip

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    Konunun Çin ile alakası yok, elektrikli araba en çok devletin işine geliyor. Cari açığın düşmesinde etkisi yadsınamaz. Kaldı ki elektrik özkaynaklarınla üretebildiğin bir yakıt. Teşviği babasının hayrına vermiyor. Devletin istemeyeceği tek şey evden şarj etmen olabilir, yarın öbürgün bu şarj istasyonlarına maktu vergi eklemelerini bekliyorum şahsen. Nasıl benzinlikler vergi dairesine döndüyse bunlar da döner...
  18. Köksal Yılmaz

    Araç Klima Bakımı

    Ütü lazım link alayım
  19. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Bir arkadaşı 22000 tl masraftan kurtardık.
  20. Tansu Kalafatoğlu

    Motor Yağı Ile İlgili Sorular

    Motor yağları arasındaki minik farkları hissedemem. Bazıları yağı değişir değişmez yorum yapar. ama bu sefer bariz fark gördüm. Motor soğukken titreşim eskiye göre çok azaldı. Motorun devreye girmesi çok yumuşak. Bundan sonra yağım eneos’tur
  21. Ferhat Yavuz

    Pilli oyuncak e 308

    Hayırlı olsun. Voltla , ABRP ve Lixhium uygulamalarını indirin konuma göre en uygun istasyonu seçin istasyon uygulamalarını önceden indirip kredi kartı tanımlamalarını falan yapın ki istasyonda boşa uğraşmayın.Zaten 2-3 şarjdan sonra çözersiniz durumu
  22. Tansu Kalafatoğlu

    Elektrikliye Geçiş Citroën ë-C4

    tamam işte abi. Teşvikler ve çin’in rekabeti olmasa elektrikli pahalı olur. Satılmaz.
  23. Oğuzhan Çakır

    Jant konusu.

    Oldurulur ama, kırılan bijonlar, bozulan porya vs de cabası olur... Allah korusun yolda seni geçen jantın da olabilir
  24. Tansu Kalafatoğlu

    Günlük Kullanım Elektrikli Araba

    Satıcının web sitesine girince batarta kapasite bilgisini bulmak zor. Teknik broşürde oluyor. Yurt dışında koymuyorlar bile. Neden? Çünkü menzil pazarlıyor. Bizde de öyle. Kaç km gidiyor diye soruyorlar. İnsanlar teknik değil. O kadar teknik değilki “bir depo benzinle kaç km yapıyor” sorusu çok revaçta. Senin depon kaç litre diye soran yok. bazen diyorum bu zeka eksikliğinden mi yoksa rahatlıktan, bu tarz şeylere fazla kafa yormamaktan mı geliyor acaba. Belki ikisi de ama çoğunlukla umursamamaktan kaynaklanıyor galiba. vites kutusunu da anlamadım abi. Elektriklide çok ciddi süratlere çıkmadıkça motor devrinin tüketime etkisi yok deniyor
  25. Tamer Topaç

    Jant konusu.

    Olur ama, olmaz.
  26. Ferhat Yavuz

    Jant konusu.

    Ölçü neyse ona göre alın yoksa bütün yük poryaya değil bijonlara biner her an kırılıp kopabilir.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...