Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
C-Max 1.6 TDCI 2004 Triger Seti Bakım ve Külbütör Kapağı Değişimi
Mehmet Yeter, Erol Gündoğdu'in konusunu cevapladı - C-Max
Bundan sonra gözlem yapılacak. -
Abi Shell'de ıslattım ben, yıkadım bayağı uzun uzun
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
Koray Demir, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Uzun vadede mutlaka zararı vardır ama pek bir şey olmuyor hocam ki 250 bin kilometre kullandım. O kadarı olur parça olağan değişim ömrünü dolduruyor zaten. Ecu datasında anormal bir değer göstermedi hiç sistem nominal aralıkta çalışıyor. Zengin karışım altında çalışsa katalizörüm zaten tıkanır araç çekmezdi. -
C-Max 1.6 TDCI 2004 Triger Seti Bakım ve Külbütör Kapağı Değişimi
Erol Gündoğdu, Erol Gündoğdu'in konusunu cevapladı - C-Max
Külpütör kapağı gates triger seti ina devir daim shell 5-30 yağ hava- yağ- mazot filitresi alt sağ sol tabla değişti toplam 12,800 tl malzeme tuttu. Yağ verme olayı kesildi.- 12 cevap
-
- 1
-
-
Islat ıslat, nasılsa bizi sallıyorlar..
- 40 cevap
-
- 1
-
-
Elektriklide ÖTV Artışı
İlkay Başaran, Mertol Kip'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Clio 5 lerde hararet probemi var bir iki yerde okumuştum :P -
Güzel günlerde kullanın.
- 40 cevap
-
- 1
-
- Bugün
-
Elektriklide ÖTV Artışı
Ali Cihangiroğlu, Mertol Kip'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
neyi çözmüş anlamadım? Görmediğim bir aracı videolar üstünden değerlendiriyorum, alınabilir diyorum, gelince bakıyorumki işler gerçekte öyle değilmiş, yada tersi daha iyiymişte diyebilirim, gayet normal, R4 te şuan iyi gözüküyor, gelince bakarız gerçekten göründüğü gibimiymiş, iyiyse alınır güzldir deriz bu kadar basit, bu durumda neyimi çözdü Onur, gayet doğal birşey bu -
2. el Elektrikli Tavsiyesi
Mertol Kip, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Araç Danışma ve Karşılaştırma
Tüh beleş elekteik firsati kacmis. -
Elektriklide ÖTV Artışı
Mertol Kip, Mertol Kip'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Onur seni çözmüş -
Abi bu arabalarin otonom olma iddiasi yok ki. Bunlar yari otonom zaten, ama bizim gibi trafik akişindan ziyade kaosunun yaşandigi ulkelerde kontrolu birakmak cok dogru degil. Yardimci sistem olabilirler ancak. Otoyolda falan ACC iyi...
-
Yoo benim arabanin fren dozlamasinin normal bir arabadan farki yok, araba agir oldugu icin daha cabuk kizakliyor ama o lastik ebadi ile alakali.
-
Bu olayları muhtemelen adaptif sürüş yapanlar yaşıyor, 3-4 gün evvel İst-Ordu yaptım Tiguan ile, ıvır zıvır her şeyi ile dolu araba. acc yi bol bol kullandım bir yere kadar, ondan sonra kapatmak zorunda kaldım. Trafik sürekli monoton bir şekilde akıyorsa çok güzel şalışıyor, şeritte tutması, mesafeyi ayarlaması, dur kalk yapması mükemmel. Başıma 2 kez tarif edeceğim olay gelince kullanmayı bıraktım, acc açık ve uzun mesafe aralığı set etmiştim, önüm açık giderken 82km eds tabelasını gördüm ve tekrar tabelaya göre set ettim, yaklaşık 700-800 metre ilerde ışıklar var ve araçlar durmuş, bizim araç hiç gaz kesmeden araçların üstüne gidiyor yavaşlama veya durma emaresi göstermeden, mecburen ben frenlemek zorunda kaldım, üstelik duran trafiğe bu hızla gidince ciddi frenleme gerekiyor, bu benzeri olayı 2 kez yaşayınca artık kullanmayı bıraktım. İnsanlarda bundan dolayı sıkıntı yaşıyor olabilir, yukardaki kazada da öndeki araç aniden duruyor aynı benim yaşadığıma benzer, o sırada acc nin algılama sınırı içinde ise ayarlayabiliyor fakat sınır dışında ise algılama problemi oluşmuş olabilir, sürücüde arabaya güvenip frene yeterli basmamıştır. Edit: Bu olayları yaşayınca limitleme candır dedim ve sürekli onu kullandım. Bu arada ben alışmışım aracı sağ çizgiye yakın kullanmaya, şerit takip ısrarla sol çizgiye yakın takip ediyor, uyuz etti beni sürekli direksiyonu titretmesi.
-
Neden hep tesla diye sormak lazim bu durumda. Tamam 3 5 kişi kendi hatasini tesla ya yikmaya calisiyor diyelim, bu aletler yayginlastigindan beri tesla ile ilgili hep bi fren mevzusu dönüyor.
-
Biz bence bi havuz gibi bisey yapalım.. Sıpaların ( kendimkine diyorum benim prensime kimse sıpa diyemez diyebilecekler hariç 😂 ) heves edip aldırdıklarını digerlerimize devredelim.. Bizimkide set yapti gecen.. Squier stratosfer miydi neydi öyle biseydi adı.. Calıyor ara ara.. Henüz bıkmadı 😂 Nota basamazken set dizdik.. İnsallah sizinkinin de hevesi gecici degil kalıcı olur..
-
Bugün aracım düz yolda giderken yine hararet yükseldi. Duramayacağım bir yolda olduğum için bi süre ilerledim gaz vermeden. Gaza bastığımda da zaten 1500 devir geçmiyordu korumaya almış gibiydi kendini. Vitesi boşa çekip gaz yiyecek mi diye baktım gaza bastım 3 bin devire kadar geldi normal. Sonra hararet hemen olması gerektiği yere düştü. Tabi bu yaptığımın bir alakası olmayadabilir belki denk geldi. Hararet düşünce müsait bi yere çektim ve kontrol ettim fan açık, antifriz yerinde. Tekrar yola devam ettim. Dilovası rampalarını 140 150 basa basa çıktım Gebze'ye kadar. Hiç yükselmedi. Neden yapar bunu? Tam düzeldi her şey derken...
-
Doğrudur hocam iki yılda normal yağ değişimin 5000 km yol yapıp 2500 km de yağ değiştim. Yağ 2500 TL filtre 300 TL usta 500 alıyor. ben sizin Avrupa'da olduğunuzu bilemedim.
- 86 cevap
-
- 1
-
-
Sanirim o pedal farki tum elektrikliklerde ayni. Taycan da frene basinca balatanin diske temasina kadar pedal hissiz ve garip. Zor yavasliyor yada duramayacak hissi veriyor. Ancak biraz daha basinca fark ediyor. Pedalin belkide yarisi sadece motor freni icin, kalan kisminda balata diske degiyor.
-
Mondeo Mk3 Bluetooth ile Çalışmayan Sol Kanallar
Furkan Bakırel, Ercan Türkan'in konusunu cevapladı - Mondeo
Söküp gönderirseniz yapar gönderirim. -
Bunun gibi çok görüntü var. Tesladan araç sahibi kaza anında log kayıtlarını isterse veriyorlar. Log kayıtlarında hangi saniyede hangi pedala hangi seviyede ve güçte bastığını söylüyorlar. Bir çokmlog kaydı istenmiş kazaya baktım bazılarında adam bırak frene basmayı dikkatsizlikten ayak hala gaz pedalında olduğu için otomatik fren bile geç devreye giriyor. Bu tür görüntülerde dikkkatsizliğin etkili olduğunu düşünüyorum. Kaza yapan herkes ben bastım araç durmadı şeklindr araca *** çamur *** atma potansiyeli taşıyor zaten, ama benim rastladıklarımda adamlar frene basmamışsın yada çok geç basmışsın diyor. kullanıyorum 8 bin km olmak üzere, durmayan bi araç değil sadece diğer bindiğim iyi araçlarla kıyaslayınca kütleyi dikkate alarak ani frenajda temkinli olmak lazım. Fren pedalı biraz farklı.
-
Elektriklide ÖTV Artışı
Ali Cihangiroğlu, Mertol Kip'in konusunu cevapladı - Otomobil Dünyasından Haberler
Zaten kesin konuşmadımki, videolara bakarak yazıyorum, ilk intiba güzel şimdilik, gelince bakarız, beğenmezsem sepetlerim, R5 ede öyle dediyidim, görmeden olmuyor işte, hem hedefim yokki zaten, ille şu araba olsun demiyorum ama olmazlarım var, mesela opel almam, citroende duraksarım (ec3 asla almam mesela, önermemde) pejoda daha rahatım, pillide Stellantiste Pejo onun dışında Fr de Reno derim ve Reno 1. sırada olur, lazım olsa küçük sınıfta inster alırdım sevimli ve fonksiyonel geliyor bana ve sistemi iyi Hundayın (korelilerin iyi), hep iki kişi yada tek bineceksem ki genelde böyle aslında fiyatı daha uygun kalaydı R5 te alırdım, tipi insterden güzel havalı, ona lafım yok ama daha ucuz olmalıydı, bu fiyata çıktımı kusurları batmaya başlıyor gözüme, inster parasına olsa o zaman kusurunu gözardı ederdim ama... ha birde E208 mi R5 mi denebilir, e208 zaten var bizde, içi net daha kaliteli, arkası daha rahat ama r5 in tipi güzel, bu ikisi arasında daha yeni olması ve itip sebebiyle R5 derdim sanırım, anlayacağım takıntı yapmam ille şu marka olsun demem, hoşuma gitmesi ve yaygın servis ağı vs. olması yeter, mesela BYD yunusta güzel ama almam, durumu ortada, çine güven olmaz o yüzden almam... Evet seviyorum, genel olarak tatminkar, olmasa zaten satardım, hararetmi, yoo yapmıyor yada bende olmadı, en son deneme amaçlı korudağda tam gaz tırmandım yeterince uzundur, .70-.80 falan hızda, hararet oynamadı bile, bazen Blk yolundada bastığım olur (ender, genelde 90-100 giderim, sınırları aşmam, arada bir motor kendine gelsin diye yüklendiğim olur) ne oldu ibremi yükseldi sizde, detay alayım, nasıl hararet yükseldi, oynamaz bile normalde, bakımlı sağlıklı araca birşey olmaz, unutmadan ben şehir içi gezer dolanırım klima açık, aracı stop edince fan açmaz mesela, aracı sıkıştırmadan gitmek önemli, fiestada aynıydı fan pek açmaz bende, anca uzun yolda klima açıksa stop edince açar, oda normal, bu sıcakta turbo motor ısınır elbet... -
Madem muhendisi tebrik ediyoruz, o zaman onerdigi dogrultuda 120 bin km de degistirelim. Zaten burada yogun trafik veya kavramayi zorlayacak yokus yok. Bu arada sanziman yag degisimi serviste 350-400 Euro. Yine de 50 bin de bir degistirir miydin? Karsilastirman icin soyle ornek vereyim, en az 4 depo yakit parasina denk geliyor. Muhtemelen TR de bunun yarisi kadardir. O yuzden kimse burada erkenden yag degistirmez, 50 euroluk hava filtresine teklif vermedi adam, gerek yok diyor
-
Dırdır dinlemekten iyidir. 😎
-
Kull yapısı bozulur. Bu DSG şanzıman çok karmaşık. Arıza verse servisi pahalı olur. O yüzden bakımını sık yapardım. Animasyonu izledim. Çok fazla kompanent var şanzımanda.
-
Çok da yakın zamanda denemez. Neredeyse 3 seneye yakın olacak. Dolar hesabıyla satmıştım. Bugünün kuruna çevirirseniz 15000 TL flan ediyor. Ürünlerin piyasası da set olarak aşağı yukarı o şekilde 2. elde. Eğer lambalı amfi ya da üst segment Marshall alınmayacaksa IDCore amfiler son derece yeterli ve başarılı. Bu ilan fena değil, https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-muzik-muzik-aletleri-yamaha-pacifica-012-fender-amfi-bol-ekstrali-1261752161/detay
- 19 cevap
-
- 1
-