İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Servet Aydın

    Baby Benz 2

    Biz paraguay'a taşındık. Mango yapraklı kıyafet kombinimi görmek isteyen ltfn dm
  3. Ali Darbaz

    Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS

    Çocuk kontenjanından en ön koltuğa oturduk.
  4. Doğan Arşiray

    Direksiyon arızası ışığı

    Bizim jettanın alternatörü bozulmuştu, aküsü tamamen bitince 1 senedir durduğu yerde. alternatörü vs yi yaptırmıştık. Şimdi arada sönüyor ama direksiyon açı sensörü kaynaklı bir arıza beliriyor. kadranda bildiğiniz direksiyon işareti çıkıyor. nedendir? Arıza kodunda da açı sensörü diyor ama bu çok mantıksız geliyor.
  5. Doğan Arşiray

    W166 ML350 CDI Vites Küçültme Hissi Kötü

    bana kötü sözler söyle diyor... bende diyorum ki şanzımanı indirmeden bilemeyiz kapalı kutu.
  6. Mertol Kip

    Baby Benz 2

    İşim olmaz oralarla. Ben orta ve latin amerika takılıyorum.
  7. Mertol Kip

    '25 Grandland GSe

    Sendeki LFP değil mi?
  8. Abdussamed Acar

    '25 Grandland GSe

    Benim araç %0 a düştükten sonra 3-4 Km daha kullanıp fişe taktım. Sonra evde AC de gayet yavaş %100 e kadar doldurdum. Bi kaç saate %0 dan %100 e toplam aldığı kW yı yazarım.
  9. Coşku Mert

    Ford Pumalar Hakkında

    eşinize arka frenler kampana deyin, puma sevdasından hemen vazgeçecektir
  10. Mertol Kip

    '25 Grandland GSe

    Adamların günahını almışız. Arabaya takılmış olan aküyü sordum doğrudan. Teknik dökümanda 73 kullanılabilir 77 brüt diyorsunuz ama Ben şarj ederken 77 den fazla alıyor, kaç kw akü var bunda diye sormuştum. Gelen cevapta "kapasitenin tamamını sürüşte kullanamazsınız, depolama için de kullanamazsınız, buffer her zaman bırakılır" demiş. (herhalde benim 73/77 olayına takıldılar, alındı mı ne ) NMC bataryalarda %3 oranında buffer bırakıyorlarmış. Brüt ile net arasındaki fark buymuş. Benim arabanın şase numarasına göre verdikleri batarya bilgisi bu Brutte sur-tractioner battery 85 kW 12S Type de batterie: Lithium Nickel Manganese Cobalt Oxide, NMC 622 cathode Type de pièce: 1P-85-NMC622. Ve şarjın miktarının tutmaması içinde extreme hava şartları dışında OBC ile %2 civarında şarjda kayıp olmasını bekleriz ancak şarj hızı arttıkca ölçüm toleransı arttığından DC (HPC) şarjlarda bu oran değişebilir, doğru ölçüm için AC şarj ile şarj etmenizi tavsiye ederiz demiş. Anladığım kadarı ile bu şarj cihazlarındaki ölçümlerde giriş değerini ölçüyor. AC-DC converterinin kaybını bize iteliyorlar. Bu adamlar OBC ile %2 dediğine göre kendi OnBoardConverterlerinde %2 lik bir kayıp var herhalde.
  11. Mustafa Tüfekçi

    W166 ML350 CDI Vites Küçültme Hissi Kötü

    Hahaha doğru valla küfür de bilmez şimdi bu
  12. Erhan Doruk

    Ford Pumalar Hakkında

    Bende Hanım a araç araştırırken sıfır puma ya bakmıştım. Ancak araç bana çok çekici gelmemişti. Şirkette kullandığımız araçların ecobost motorlardan da aldığım yorumlardan dolayı Kia ya yönelmiş 1.0 stonic almışık. Hem daha ucuz hem de donanımlıydı. Araç az yakıyor, gerekli tüm donanımları da var.
  13. Abdussamed Acar

    '25 Grandland GSe

    Bunun ölçümünü yapanlar var aşağıya videosunu ekliyorum. AC ve DC de %6 ile %13 arasında kayıpların olduğunun testlerini izledim. AC lerde kayıp daha fazla... Cepten çıkanı hesaplamak için kafadan %15 üzerine koyarak hesap yapmak lazım bencede... Tüketim ve şarj verilerine ilişkin standartlarda daha çok düzenleme yapılır. Bide istasyonların ölçüm doğruluğu ülkemizde nasıl bir denetime tabi olacak dur bakalım. Önümüzdeki yıllarda elektriğe marker katmaya kalkmazlar inşallah. Yalnız bu ülke de 5 yıl sonra şu olabilir, TR deki bütün elektrikli araçlara UTTS gibi bir taşıt elektrik şarj takip sistemi ekleyip evden de yaptığımız şarjlara +%50 ÖTV falan getirirlerse şaşırmam Güneşten bedava şarj edenlerde elektriğe para vermiyom güneşten ettiğime sadece ÖTV ödüyom diye sevinebilirler. :))
  14. İlkay Başaran

    W166 ML350 CDI Vites Küçültme Hissi Kötü

    Yapay zeka tabi, şanzımanın içinden geçmişsin diyememiştir.
  15. Mustafa Tüfekçi

    W166 ML350 CDI Vites Küçültme Hissi Kötü

    Hani incinmişsin der gibi yazdın
  16. İlkay Başaran

    W166 ML350 CDI Vites Küçültme Hissi Kötü

    Kronik demek istemiş sanırım
  17. Mustafa Tüfekçi

    W166 ML350 CDI Vites Küçültme Hissi Kötü

    Valvebody selenoid e denk geliyor mu mana olarak bilmem de şanzıman karteri sokulunce onlara bakmak mi lazım ki
  18. Mehmet Kazancıoğlu

    Finansal Okuryazarlık Desteği İstirham Ediyorum (Ev Hakkında)

    bilemedim avukat arkadaşlara danışmak gerekir.
  19. İlkay Başaran

    Baby Benz 2

    Beyaz rusyada falansan biz gelirz abi
  20. Abdussamed Acar

    2025 Juniper (Yeni Model Y)

    Uzun dönem tüketim verileri aşağıdaki gibi; Yolculuk A (1059Km): 132Wh/Km (Ölçüme başladığım aynı noktaya dönüş şeklinde) Şarkışla - Ankara Ankara - Şarkışla 200-250 Km Ankara içi bol yokuşlu seyahat... Şehirler arasını 2 Kişi bagaj dolu, klima açık şekilde yol hız limitlerinde 110 Km/h ve şehiriçi EDS geçişlerinde 80 Km/h de ve en son eve dönüşte son 100 Km yi 80Km/h hızda yaptım Yolculuk B(3433Km): 140Wh/Km Aracı sıfır aldığımdan beri sıfırlamadım, yani ağırlıkla şehirlerarası kullandığım toplam 3433 Km 'nin ortalaması. Dikkatimi çeken Isıtırken de soğuturken de klima sistemi menzili oldukça etkiliyor. En son Ankara 'dan dönerken aracın huyunu suyunu öğrenmek adına yolda şarj almadan tam %0 olduğunda Şarkışla ya girdim. Böyle yapabilmek için son 100 Km de hızımı 80 Km/h e düşürdüm. Şarj %0 gösterdikten sonra evin civarlarında 3-4 Km kadar dolaştım ve aracın davranışlarını kontrol ettim. Sürüşte ve dip gaz yaptığımda ivmelenme davranışında aracın şarjı %100 hali ile %0 arasında hiçbir fark algılamadım.
  21. Tamer Topaç

    Koreli' den Selamlar

    İşte buna içilir .
  22. Doğan Arşiray

    W166 ML350 CDI Vites Küçültme Hissi Kötü

    722.9 şanzıman. 7 ileri. 178 bin km de. Araçta bugün bir arıza belirdi oksijen senserlerinin değerlerinde bir tutarsızlık görmüş. bende benz için bir scanner almıştım onunda detaylı inceledim. arızayı sildim. geri gelmedi. addblue kritik seviyeye düşmüş onu koyup aracı resetledim. başlamışken artık tepkileri yavaşlamış olan şanzımanıda resetledim. arabanın gidişi müthiş değişti. pıt pıt diye büyütüyor vitesleri gel görki 5 ten 4 e inerken ve özellikle yavaşlamışken 3 ten 2 ye inerken, ister gaza basayım isterse kendisi ayak frendeyken küçültsün yada kulakçıklardan hafifiçe gaza basaken vites küçültelim lönk diye küçülüyor. 2 den 1 e, 4 ten 3 inerken bu yok. 7 den 6 ya zaten yok. bu arıza çıkmadan ve ben aracı resetlemeden önce araç hafifiçe sallanarak çalışıyordu onu görmüştüm. vitesler hafifçe belirgindi. artık eskiyen kauçuk burçlardan daha belirgin olduğunu düşünüyor olsam da asıl sebebi bulmam lazım. geçtiğimiz iki bakımda şanzıman sıvısını değiştirdik. tam boşaltmamak gerekiyor zaten 5 6 litre kadarı yenilenebiliyor. üzerinde olan sıvı, ilk seferde epey kahverengi ikinci seferde hafifçe kahverengi çıktı. yanık kokusu yada metal parçacıkları görmedim ama pek hoşuma da gitmedi açıkçası. yorumları alabilirmiyim? deepseek ile çalıştım diyroki valvebody denen alumiyum gövdedeki delikle ovalleşiyor ondandır der.
  23. Mertol Kip

    Baby Benz 2

    Tr de olursam gelirim.
  24. Bugün
  25. Doğan Arşiray

    Finansal Okuryazarlık Desteği İstirham Ediyorum (Ev Hakkında)

    sen olsan indirirmisin? niye indiresin. ne düştü şu ana kadar benim forumdaki ilanlarda yer alan nefis ürünlerim haricinde? bence bir bakın. bir soru. boş duran evimizi bir tanıdığımıza bedavaya kiraya versek sözleşme olması gerekirmi? mesela dava açıp ben kiramı ödüyorum aha 0 lira beni çıkartamazsınız diyebilirmi? mahkeme bankadan göstermemişsiniz deyip oyunu bozarmı?
  26. Mustafa Şahin2

    Ford Pumalar Hakkında

    Hanımı dinleyin. Bir şey olursa senin yüzünden dersiniz
  27. Doğan Arşiray

    Lazer Kesim ve Çizim Makinesi Danışma

    40 50 watt lazım en az. 6000 dolardı zamanında almadığıma pişmanıp. kocaman kesim alanı vardı.
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...