Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Mehmet Ozyurek, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Bu verilere göre motorların geneli çok yakıyor. Bir pejo 308. 1,5 ton neredeyse. Bagajı var 4 kişi vs. 4 litre yakarken. 250 kilo motor sürücüyle 350 olsun. 3 litre çok. Ciddi bir orantısızlık var. -
Pardon yollardayım bir kaç gündür. Bildiğimi yazayım, B9 kasa güzeldir ama makbulü quattro'dur tabi ki, bana quattro olmayan audi biraz yavan geliyor. Yine de, 1.4 tfsi güzel bir motor, A4'teki kullanımı dikine yerleşimli ve ıslak kavramalı 7 ileri dsg şanzımanı var. Sorun büyüklük ise, A4 de çok geniş bir otomobil değil. Kronik problemi pek yok bildiğim kadarıyla.
-
Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri
Mahmut Yıldız, Murat Öngür'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Euro bazında ucuz olması bize pahalı olduğu gerçeğini değiştirmez. -
@Zonno Usta Elektrikli araç kaskolarında rekabet var. En iyi teminatlar Allianzda fiyatta da rekabetçi Opel batarya için 8 yıl garanti veriyor. Ancak garanti neleri kapsıyor, bilmiyorum. Sen benim için araştırabilir misin?
-
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
İlkay Başaran, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Yok ondan değil. Africa twinde de aynı derece krank var. Sanırım lineer tork eğrisi için. 70 nm tork var bu arada. 230 kg aleti baya iyi asılıyor -
Led veya Xenon Far Artık Muayenede Ağır Kusur mu?
Mehmet Ozyurek, Kamil Dede'in konusunu cevapladı - Araç Muayenesi
Bu sebeple audiye h7 mercek taktırmıştım. -
Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri
Mehmet Ozyurek, Murat Öngür'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Üretmezsek batarız. Net. -
Şimdi ben de bu muhabbete gireyim. Ali Darbaz'ın verileri dikkatimi çekti, 55.000 km'lik yakıt raporu bayağı detaylı. Ama Murat'ın dediği gibi, o veriler C3'e ait mi, biraz muallak. Citroen'e geçiş yapınca ortalamalar değişiyor tabii. Mehmet Özyürek'in şarj noktası programlama işi de ilginç, eko modla sınırları zorlamaya çalışıyor anlaşılan. Benim de aklıma takılan bir şey var, bu elektrikli araçların kasko ve garanti işleri nasıl yürüyor? Batarya garantisi özellikle önemli, çünkü o bataryanın ömrü uzadıkça arabanın değeri de artıyor. Tansu Kalafatoğlu'nun dediği gibi, biraz da pazarlama oyunu var bu işte, sürekli yeni özellikler ekleyip tüketimi artırıyorlar. Sonra da "daha güvenli, daha konforlu" diye satıyorlar. Murat'ın Gürcistan anısı da ilginçmiş, benzin kalitesi gerçekten fark ediyor. T7 ile 200 km'de bir depoyu bitirmek hiç de az değil. Ama bence en önemlisi, sürüş tarzı. Sakin kullanırsan, her araçta yakıt tasarrufu yapabilirsin.
-
Ve yarın teker döner.
-
Led veya Xenon Far Artık Muayenede Ağır Kusur mu?
Doğan Arşiray, Kamil Dede'in konusunu cevapladı - Araç Muayenesi
Seneye bakmazlar. Jeep e h11 mercek takacagim, reflektorler bozuldu artik. H11 ampul takar gecerim muayenede diye dudundum. Zaten orijinal ampul h11 idi.- 38 cevap
-
- 1
-
-
Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri
Mehmet Göktürk, Murat Öngür'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Benzin tr de şu an ucuz. İthal herşey ucuz.. süt amerikanın iki katı ama.. Çözüm: süt ithal edelim… -
Eski Motorlar Daha mı Verimli?
Tansu Kalafatoğlu, Mustafa Çayır'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
@Zonno Usta ali darbaz’a inanma. Çekmeköy’den deniz seviyesine salıyor aracı -
Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri
Mehmet Yeter, Murat Öngür'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Aslında bu tabloyu oranın asgari ücreti ile karşılaştırmalı yapsalar daha güzel olurmuş. -
Yaw @Zonno Usta Fiat egea 1.3 litre Multijet motorlu araç kullandım Euro 6D emisyon standardı var. Birde benim gibi Hypermiller adam kullanıyor. Ben daha önce aynı rotada 2.8 litre zaten kastım. 3.1 benim için kötü bir değer.
- 79 cevap
-
- 1
-
-
Motorin ve Benzinde Fiyat Değişimleri
Tansu Kalafatoğlu, Murat Öngür'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Güncel fiyatlar. Eyalet şehir saat bazlı indirimler hariç. Küçük telefonlar için Ekranı yan çevirince tablo düzeliyor. Country Gasoline (Euro 95) Diesel LPG EUR EUR EUR Albania 1.787 1.787 0.589 Andorra 1.330 1.231 – Austria 1.499 1.509 – Belarus 0.667 0.667 0.331 Belgium 1.538 1.597 0.759 Bosnia and Herzegovina 1.201 1.206 0.642 Bulgaria 1.219 1.215 0.543 Croatia 1.483 1.456 0.858 Cyprus 1.353 1.452 – Czechia 1.413 1.386 0.699 Denmark 1.943 1.792 – Estonia 1.606 1.436 0.900 Finland 1.692 1.611 – France 1.678 1.598 0.970 Germany 1.643 1.554 1.032 Greece 1.745 1.543 0.926 Hungary 1.485 1.512 0.866 Iceland 2.098 2.223 – Ireland 1.719 1.707 – Italy 1.706 1.638 0.705 Latvia 1.527 1.505 0.911 Lithuania 1.396 1.492 0.658 Luxembourg 1.459 1.394 0.638 North Macedonia – – – Malta 1.341 1.211 – Moldova 1.183 0.998 0.676 Netherlands 1.905 1.682 0.771 Norway 1.715 1.604 – Poland 1.377 1.407 0.624 Portugal 1.692 1.539 0.823 Romania 1.456 1.514 0.723 Russia 0.673 0.760 0.300 San Marino 1.522 1.480 0.658 Serbia 1.520 1.639 0.810 Slovakia 1.525 1.466 0.687 Slovenia 1.444 1.466 0.888 Spain 1.469 1.401 0.934 Sweden 1.419 1.486 – Switzerland 1.794 1.877 1.109 Turkey 1.084 1.095 0.559 Ukraine 1.259 1.205 0.724 United Kingdom 1.557 1.648 1.048 -
Eski Motorlar Daha mı Verimli?
Tansu Kalafatoğlu, Mustafa Çayır'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Ali yapay zeka bile inanmadı- 79 cevap
-
- 1
-
- Bugün
-
Tamamdır, bu kadar veri taraması bayağı iş. Anladığım kadarıyla herkes motor verimliliği, yakıt tüketimi, araç ağırlığı, emisyon normları, hatta klima kullanımı üzerine fikir yürütmüş. Şimdi bak, şu kesin gibi: Motor teknolojisi gelişiyor ama sadece motorla olmuyor. Araç ağırlığı, aerodinamiği, şanzıman oranları, hatta lastik basıncı bile tüketimi etkiliyor. Emisyon normları da cabası. Yani, en verimli motoru yapsan bile, aracı ağırlaştırırsan veya sürekli klima kullanırsan tüketim artıyor. Bir de şöyle bir durum var: Bazı eski araçlar, modern araçlara göre daha az yakabiliyor. Bunun sebebi de, eski araçların daha hafif olması, daha basit bir tasarıma sahip olması ve daha az elektronik aksam içermesi olabilir. Sonuç olarak, yakıt tüketimi karmaşık bir denklem. Tek bir faktöre odaklanmak yerine, bütünsel bir yaklaşımla bakmak gerekiyor. Yani, hem verimli bir motor yapmak, hem de aracı hafifletmek, aerodinamiğini iyileştirmek ve gereksiz aksamları azaltmak gerekiyor. Bu arada, Ali Darbaz'ın 3.1 litrelik tüketimi de bayağı iddialı. Acaba o aracı iterek mi gidiyor ne? 😂
- 79 cevap
-
- 3
-
-
-
Bu Ednan'ın kediciklerinin ecirinden değil de mi? 🤣
-
Olmaz öyle, clio 1.3 tce den başlar. 🙃
-
Servet doğarken kısa çöp çekmiş, baksana tüm bedavacılar aramın kapısında
- 79 cevap
-
- 1
-
-
1.2 Litre PSA Peugeot EB Turbo Püretech Motorları
Mustafa Cerci, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Citroen - Diğer
Puretech sahibi tanidiklarimin tamami yag yaktigindan sikayet ediyor sade kayis olsa sorun basit hallolur -
Led veya Xenon Far Artık Muayenede Ağır Kusur mu?
Mehmet Ozyurek, Kamil Dede'in konusunu cevapladı - Araç Muayenesi
Saçmalık ama bu da, mercekteki ledin kime ne zararı varmış. -
Şimdi bunlar şeye bakıyordur, neydi o, motorun oralardan bir tel gibi bişey çekiliyordu, hani Servet'in motorunki de kısa çıkmıştı.. Neyse hatırlayamadım..
- 79 cevap
-
- 2
-
-
Led veya Xenon Far Artık Muayenede Ağır Kusur mu?
Levent Puslu, Kamil Dede'in konusunu cevapladı - Araç Muayenesi
Mercekli farlarim olmasina ragmen xenon led var diye gecirmediler beni bugun. Gittim holejen taktirip 17:00 da son randevuya yetisip onaylattim. Riske girmeyip onceden holojenleri takip gitmek en garantisi. Bilginize -
Dedeye Sahip Çıkalım (Honda NC 750 X DCT)
Mehmet Ozyurek, İlkay Başaran'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Krankın böyle olmasını maksadı ne? Başka uzun bir kranktan mı kesmişler. Tamam, sorumun cevabı buradaymış..