Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Topuklu Ayakkabı ve Terlik İle Araç Kullanımının Olumsuz Etkileri
Önder Özcan, Mehmet Göktürk'in konusunu cevapladı - Güvenli Sürüş
Yok mu? -
pilli araba konusunda bile beni es geçmediğin için çok sevindim @Zonno Usta, ben dumancıyım
-
Forumun Denim Mavisi İkinci Aracı C-Max Mk1 Ghia
Çağlar Bayur, Mehmet Yeter'in konusunu cevapladı - Arabam
ayrı ayrı derken_? -
Topuklu Ayakkabı ve Terlik İle Araç Kullanımının Olumsuz Etkileri
Çağlar Bayur, Mehmet Göktürk'in konusunu cevapladı - Güvenli Sürüş
kendi teybini geri satın almayan var mı ki -
2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW
Çağlar Bayur, Alper Keskin'in konusunu cevapladı - Ford - Diğer
keşke -
direkt enjeksiyon mu bu gdi mı diyorlar
-
bulur
-
2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW
Tamer Topaç, Alper Keskin'in konusunu cevapladı - Ford - Diğer
Benzinli ise yenilerde 7F40 ıslak çift kavrama olması lazım.- 5 cevap
-
- 1
-
-
14 Eylül'de Eskişehir’de Toplanıyoruz.
Oğulcan Akıncıoğlu, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - 2025
Üzülerek katılamayacağım Şimdiden iyi eğlenceleri hava daha güzel olacak geçtiğimiz yıla göre çok daha keyifli olacaktır. Uyuyacak olanlar kanepelere mahkum kalmayacak -
Bisikletim ve Motosikletim
Oğuzhan Çakır, Ahmet Kiriş'in konusunu cevapladı - Bisiklet ve Motosiklet
Ben yaşlandım Ahmet abim ilk tanıdığım günden daha gençleşti -
Benzeri Sakarya Karasu da yaşadım. HGS ye yansıtın dedim. Bir bedel düşmedi.
-
yapay zekaya sordum. Sakıncalı parça dedi. Motorun verimli yanması için her türlü sorunu çıkarır dedi Port enjeksiyonlu motorlarda kullanılan “V çatal adaptör / aparatı” (enjektörün gövdesine yan taraftan LPG hortumu bağlanmasını sağlayan deliksiz çözüm) pratik gibi görünse de, aslında ciddi teknik sakıncalar barındırıyor. En sık görülen sorunlar: ⚠️ Olası Sorunlar Yakıt püskürtme geometrisinin bozulması Benzin enjektörünün püskürtme konisi belirli bir açıyla ve püskürtme hızına göre tasarlanır. Yan taraftan giren LPG (gaz fazında) bu püskürtme düzenini bozabilir. Karışım homojenliği azalır, silindire giren hava-yakıt oranı dengesizleşir. Yakıt damlacıklaşma / geri akış riski LPG hortumundan gelen gaz enjektör memesi etrafında türbülans yaratır. Bu, benzin damlacıklarının tam buharlaşmasını engelleyebilir. Zengin-fakir karışım dalgalanmaları olur. Enjektör contaları ve gövdesine zarar Aparat enjektöre doğrudan baskı yapar. Isı, titreşim ve LPG’nin kimyasal yapısı conta ve plastik aksamı yıpratabilir. Uzun vadede benzin enjektöründe kaçak veya tıkanma riski artar. Motorun karışım ayarının zorlaşması ECU, benzin enjektörünün açılma süresine göre çalışır. Ancak LPG aynı noktadan “paralel” girdiği için AFR kontrolü zorlaşır. OBD adaptasyonu daha yavaş ve kararsız olur, arıza ışığı yanabilir. Güvenlik riski V adaptör bağlantısı gevşerse, LPG kaçak yapabilir. Montaj hatasına toleransı çok düşüktür. 🚗 Sonuç Bu aparatlar delik açmadan hızlı montaj için cazip gibi dursa da, uzun vadede: düzensiz yanma, enjektör arızası, yakıt tüketiminde artış, motor performansında düşüş gibi sonuçlar doğurabiliyor. O yüzden çoğu usta ve üretici, manifolda delik açıp LPG nozullarını doğru açı ve mesafeden yerleştirmeyi tavsiye ediyor.
-
2011 avensis 1800cc motor var. Port enjeksiyonlu bu motora şöyle lpg takılmış. Gri enjektör kütüğü. Dibinde v şeklinde çatal var. Hani pimaş borulardaki gibi. Lpg kendi enjektörlünden sonra bu v gibi yerden aracın kendi enjektörüne sokulmuş gibi duruyor. Yanlış görmüyorsak… bu direkt sistem mi? V çatal nasıl var orada, kim koydu? sorun şu, araç bazen silkeliyor. Usta bakmış. Buradan kaçak var demiş.
- Bugün
-
2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW
Evren Erakçora, Alper Keskin'in konusunu cevapladı - Ford - Diğer
Motor güvenilir görünüyor, yabancı forumlarda vs pek şikayet görmedim, yağ pompası yağlı kayış 200bin.km civarı dayanır diyorlar. ( Ford F150 v8 pikaplar, bazı tdi ler falan böyle) Tabii bakım çok önemli. Motor soğukken titreşimli biraz 3 silindir karakteri, yazın epey sessiz. Performans iyi ama Sw daha ağır HB kadar iyi gitmez , daha fazla yakabilir. Az yol yaptınız için dizele gerek yok. SW lerin bir avantajı da arka süspansiyon tam bağımsız. Ben ortalama 6 litre civarı yakıyorum, şehir dışı yavaş gidilirse 5 litre yakar. Sonuç olarak Focus active Sw bence çok güzel bir araba, SUV lara güzel alternatif, hem daha fazla bagaj var hem daha az yakar hem de sürüşü, yol tutuşu daha iyi. Benzinllilerde DSG tipi var diye biliyorum. -
Krank saran 1.5 Toyotalarınız öldüm fiyat alınır
-
Mondeo 2.5 V6 Isınınca Yakıt Kesiliyor
Mehmet Ozyurek, Ömer Faruk Fırat 23'in konusunu cevapladı - Mondeo
Mondeoyu görmek isteriz -
2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW
Tamer Topaç, Alper Keskin'in konusunu cevapladı - Ford - Diğer
Tork konvertörlü bir şanzımanı var ve yakıt tamamen kullanıcıya bağlı.- 5 cevap
-
- 1
-
-
Bence Köksal da gelmez 😉🤔
-
İşte bu yüzden Toyota bir tercih değil, bir yaşam tarzıdır.
-
2023 1.0 GTDi Ecoboost Focus Active X SW
Koray Demir, Alper Keskin'in konusunu cevapladı - Ford - Diğer
@Evren ErakçoraBu araç hakkında detaylı bilgi verebilir.