Sinan Duman 6 Ocak 2007 Paylaş 6 Ocak 2007 (düzenlendi) Merhaba ben alev kitinin el yapımı yapılıdığını biliyorum ama nasıl yapıldığını bilmiyorum denicem ama bi akdilikle karşılaşırım diye denemek istemedim alev kiti tam olarak direksiyon veya ön konsola konulan bi düğme ile alev atıyor aşağıda örnek olarak bi resim koydum (tabiki bukadar fazla olmamalı http://www.otoclubturkiye.com/forum/public/style_emoticons/default/lol.gif 10cm civarı olursa daha normal olur) şimdiden çok saoln http://www.hemalhemsat.com/main/auctiondet...ngchipturbo.php 20 Temmuz 2008 tarihinde G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 6 Ocak 2007 Paylaş 6 Ocak 2007 Enteresan bir cihaz, bu aracın arkasından gidilmez, neme lazım. Şaka bir yana sadece show amaçlı bir cihaz, nasl çalışıyor acaba?http://www.otoclubturkiye.com/forum/public/style_emoticons/default/lol.gif Yorum bağlantısı
Sinan Duman 6 Ocak 2007 Yazar Paylaş 6 Ocak 2007 evet sadece show amaçlı ya çalışma prensibi basit aslında tuşa basınca egzozst çıkışına oksijenle birleşinde yanıcı bi gaz verilicek şekilde bi sistem yerleştiriliyor ama yinede gaz egzozsta kalır falan, neme lazım dedim bi sorayım dedim... Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 6 Ocak 2007 Paylaş 6 Ocak 2007 Şöyle de birşeyler var.... http://www.hotrodsetc.net/automotivekit.htm Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Ocak 2007 Paylaş 6 Ocak 2007 Bunu birkaç yıl önce yapmak üzereydim. Herhangi bir gaza gerek yok. Zaten gaza fazla basınca (gazlama durumunda ) ve ayak gazdan aniden çekilince fazla yanmamış gazlar egzozda kalıyor. (hani motorlar egsos patlatır ya). Kullanılması gereken bir düğme, bir indüksiyon bobini ve bir buji. Bu bujiyi egzosun 5 cm içerisine koyuyorsunuz. Düğmeye basınca alev çıkıyor. ilgilenen varsa kolayca yapabilir. bir zararı yok. ama çok geri koymamak lazım. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 6 Ocak 2007 Paylaş 6 Ocak 2007 Böyle mi Mehmet Hocam? http://www.axdo.net/ Yorum bağlantısı
Sinan Duman 6 Ocak 2007 Yazar Paylaş 6 Ocak 2007 çok saolsn 5cm olayını bilmiyodum ama yinede ben birinden yardım alarak deniyim bide deniyeceğim araba peugeot 307 bunların egzozlarını bilirsiniz biraz altta sorun olmaz degilmi sonuçta ateşle oyun olmaz demişler http://www.otoclubturkiye.com/forum/public/style_emoticons/default/lol.gif Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Ocak 2007 Paylaş 6 Ocak 2007 Evet cenk aynen. Bujinin sürekli çakmasını istiyorsan bir osilatör çıkışını indüksiyon bobinine baglaman lazım (mesela mekanik kapı zili ya da meşhur telgraf!). o zaman sürekli kıvılcım alınıyor. bazıları bunu sis lambasına baglıyabilir. o zaman kablo çekmek gerekmez. ama indüksiyon bobini şart. devre şemaları internette var zaten düşünerek de çizilebilir. Yorum bağlantısı
Özgür Yıldız 6 Ocak 2007 Paylaş 6 Ocak 2007 biz bunu denedik ama olmuyor, indüksiyon bobini ve özel yapılmış bi devre ile. bu sistemde motorun elektriğini belli aralıklarla kesip açan bi sistem de var. yoksa alev atmıyor. Bide gaz depolu olanları var ama tr de var mı bilmiyorum Yorum bağlantısı
Okyay Pay 6 Ocak 2007 Paylaş 6 Ocak 2007 ne işe yarıyo bunlar arkaya biri fazla yaklaşırsa diye bir önlem mi? http://www.otoclubturkiye.com/forum/public/style_emoticons/default/lol.gif Yorum bağlantısı
Sinan Duman 6 Ocak 2007 Yazar Paylaş 6 Ocak 2007 biz bunu denedik ama olmuyor, indüksiyon bobini ve özel yapılmış bi devre ile. bu sistemde motorun elektriğini belli aralıklarla kesip açan bi sistem de var. yoksa alev atmıyor. Bide gaz depolu olanları var ama tr de var mı bilmiyorum trde biçok yerde var gaz depolu olanlar yani bulamkta zorluk çekmezsin ama işte bende kendim yapmak istemiştim bi denicem olmazsa yaptırıcam hazırları var ama el yapımıda yaptırabiliyosun ben beceremessem yaptırıcam Yorum bağlantısı
Ali Türkmen 7 Ocak 2007 Paylaş 7 Ocak 2007 Bu olaya harcanacak paraya ben acırım valla..Hem bir otomobilin arkasında 2-3 metre alev çıkmasında bir çok sakınca olduğunu düşünüyorum.. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 7 Ocak 2007 Paylaş 7 Ocak 2007 Zevk meselesi bu iş, benim de çok hoşuma gitmiyor, ben kullanmam ya da taktırmam. Ama gösteri amaçlı olarak kullanılabilir, yarışlarda vb. yerlerde.... Yorum bağlantısı
Emre Özen 24 Temmuz 2009 Paylaş 24 Temmuz 2009 Bizim karşı apartmanımızda oturan bir abinin temprasında vardı bu sistem ve evin altında garaj vardı. İstem dışı bir gaza basmadan dolayı az daha bütün apartman uçuyordu..Nitekim çevrede lpg'li araçlar var ve bunların %20si gaz kaçırıyor. Çok riskli bir sistem ama sesi ve görüntüsüyle araca ayrı bi hava katıyor orayıda atlamamak lazım. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 24 Temmuz 2009 Paylaş 24 Temmuz 2009 Allah korusun yanlışlıkla bi benzincide basarsınız buumm tehlikeli Yorum bağlantısı
Çağdaş İbiş 24 Temmuz 2009 Paylaş 24 Temmuz 2009 Herhangi bir kite gerek kalmadan Cihan (Tiftik) bunu yapıyor bizim Escortlara zaten Yorum bağlantısı
Serhat Böcek 20 Temmuz 2011 Paylaş 20 Temmuz 2011 Ben de konu hakkında bir şeyler yazayım... Öncelikle bu işlem gösteri amaçlıdır,dikkatli olunuz... Arabanızda katalizör varsa iptal edilecek,son susturucu orjinal ise abart veya diğer adıyla performans tipi egsozla değiştirilecek.Arabanız platinli ateşleme sistemine sahipse (şahin, doğan, kartal, serçe, eski amerikan araçları, v.s.) daha iyi olur.Elektronik ateşleme sistemine sahipse bir oto elektrikçisine gidip silecek motoruna platin taktırmalısınız ve bunu satın almalısınız.Platin 5 ytl çıkma silecek motoru 10 ytl. ve ardından satın almanız gereken şeyler: bobin, 5 bacaklı röle, buji, buji kablosu, buton (düğme), uygun kalınlıkta 5 metre kablo ve tornacıda bujinin dişlerine uygun bir somon yaptırmak.Bunlarıda satın aldıktan sonra bir egsozcuya gidip son susturucudan önceki boruya son susturucudan 20-30 cm önceye bir delik açtırıp tornacıda yaptırdığınız somonu kaynattırıyoruz. sonra oto elektrikçisine gitip aynen şunu tarif ediyoruz: "elindeki malzemeleri gösterip; arabanın bobinine giden kabloyu kesiceksin röleyi takıcaksın rölenin bir bacağına içeriye monte edilecek butona bağlayacaksın, bir bacağına elektrik vereceksin diğer bacağınada bagaja bağlayacağın bobine gidecek elektrik kablosunu bağlayacaksın. butona bastığımda arabanın motoruna giden elektrik kesilecek ve arkaya taktığım bobine elektrik gidecek bu şekilde bağlayacaksın." diyeceksin. ve bu işlemleri yaptırdıktan sonra şu şekilde egsozundan alev atıcaksın (yazılanların sırasıyla yapılması gerekiyor yoksa alev çıkmaz.) : 1-Araba dururken: önce gaza basıp deviri artıracaksın devir düşmeden hemen düğmeye butona tutarak gazı pompalayacaksınız ve 1-2 saniye sonra butona basmayı bırakacaksınız bırakacaksınız. eğer çok uzun süre butona basılı tutarsanız devir çok düşer ve motor stop eder. bir daha arabayı çalıştırmanız gerekiyor. 2-Araba yürür haldeyken: arabayı öncelikle hareket ettiriyoruz ve hızınıza uygun vitese takıyoruz devir ne kadar yüksekse o kadar çok alev çıkar. araba vitesteyken düğmeye basılı tutuyoruz ve gazı devamlı pompalıyoruz. arabanın tekrar hızlanmasını istiyorsanız düğmeden parmağınızı çekmeniz yeterli. bunda süre kısıtlaması yok araba durana dek yapabilirsiniz. görenler nos açtığınızı zannedebilir. arkanıza süperspor arabalar takılabilir (m3, lamborghini, porsche, ferrari v.s.) sakın gaza gelip peşlerine takılmayın. ALINTIDIR...! Birde aşağıdaki linlde konuyla ilgili video var.. http://www.izlesene.com/video/flame-kiteks...i-accent/206605 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 20 Temmuz 2011 Paylaş 20 Temmuz 2011 ben bunu zamnında şahinle yapıyordum hiç bir ek ilave olmadan. gizli kontak vardı araç çalışırken gaz yüklenip gizli konağı kapatıyordum açtığım anda eksozdan güzelce bir alev çıkıyordu. ah gençlik ah şimdi bunu sadece pcde oyun oynarken yapmayı tercih ederim. Yorum bağlantısı
Serhat Böcek 20 Temmuz 2011 Paylaş 20 Temmuz 2011 ben bunu zamnında şahinle yapıyordum hiç bir ek ilave olmadan. gizli kontak vardı araç çalışırken gaz yüklenip gizli konağı kapatıyordum açtığım anda eksozdan güzelce bir alev çıkıyordu. ah gençlik ah şimdi bunu sadece pcde oyun oynarken yapmayı tercih ederim. abi izle bak adam napıyor Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 20 Temmuz 2011 Paylaş 20 Temmuz 2011 abi izle bak adam napıyor bu kitle yapıyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts