Okan Yeşim 14 Eylül 2007 Paylaş 14 Eylül 2007 Bence 2007 araclarda opsiyon olarak en az olan arac sankı ghia dahil zenon falan vs vs yol tutus ve airbag konusunda digerinde iyi sanırım.. sizin gorusleriniz? Yorum bağlantısı
Kerem Arıkantürk 14 Eylül 2007 Paylaş 14 Eylül 2007 Donanım olarak bir lafım yok ama bir de şu yürüyen aksamdan kasislerde kopacakmış gibi sesler gelmese daha çok seveceğim arabamı... Nerede eski F1 ST'min yürüyeni diye sorasım geliyor... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Eylül 2007 Paylaş 14 Eylül 2007 eksiler: amortisörleri sesli (uzman kulağı ile). lastik ölçüleri 205/55/16 sanki fazla gelmiş bir hantallık var. dış görünüm mondeo kopyası yani özgün karakteri yok. ön koltukların yan kavraması yetersiz. tembel motor hissi (benzinli 115 ps). arka çapraz görüş kısıtlı. ön cam hareli gibi gölgede tam yandan bakınca görülüyor bu da uzun yolda göz yoruyor. iç plastik kalitesiz. artılar: o bir ford ve güvenli kaza yapsanız bile, size bunu dostlarınıza anlatma şansını veriyor!!! Yorum bağlantısı
Okan Yeşim 14 Eylül 2007 Yazar Paylaş 14 Eylül 2007 Donanım olarak bir lafım yok ama bir de şu yürüyen aksamdan kasislerde kopacakmış gibi sesler gelmese daha çok seveceğim arabamı... Nerede eski F1 ST'min yürüyeni diye sorasım geliyor... onu yol tutus icin oyle yapılmıs deniyor Yorum bağlantısı
Okan Yeşim 14 Eylül 2007 Yazar Paylaş 14 Eylül 2007 eksiler:amortisörleri sesli (uzman kulağı ile). lastik ölçüleri 205/55/16 sanki fazla gelmiş bir hantallık var. dış görünüm mondeo kopyası yani özgün karakteri yok. ön koltukların yan kavraması yetersiz. tembel motor hissi (benzinli 115 ps). arka çapraz görüş kısıtlı. ön cam hareli gibi gölgede tam yandan bakınca görülüyor bu da uzun yolda göz yoruyor. iç plastik kalitesiz. artılar: o bir ford ve güvenli kaza yapsanız bile, size bunu dostlarınıza anlatma şansını veriyor!!! evet koltuklar banada sankı rahatsız gelıyor arka capraz da dogru diyorsun arka direkler gozukuyor ic plastik hakkında i yorum yapamıcam kullanılan malzemeden cıkan sorunlarda olabılıyor dıkkat etmek gerek Yorum bağlantısı
Cihaner Öztürk 14 Eylül 2007 Paylaş 14 Eylül 2007 1,5 ay ve 2.500 km. FII tecrübem nedeniyle aracı çok tanıdım diyemem. Ancak yukarıda yazılanlara katılıyorum. Koltuk kenarları düşük ama çok sert kullanmadığım için şu ana kadar rahatsız olmadım. Başta Fusion dan sonra çok yumuşak gelmişti ama şimdi alıştıkça amortisörler daha iyi olabilirdi diyorum. Virajda gerçekten FI kullanırken kendimi daha güvende hissediyordum. Buna alışırım mutlaka daha iyidir diyordum ama o his bende hala oluşmadı. Bunları derken beklentiler çok yüksek olduğu için eleştirebiliriz. Yoksa turbo dizel sayesinde müthiş ara hızlanmalarla daha hızlı kullanıyor ve beklentiye göre eleştiriyoruz. 2007 iç kaplamaları için ben yeterli diyorum. Geri giderken biraz alışkanlık gerektiriyor. Ben genel olarak şimdilik memnunum. Bir de alt viteslerdeki traktör sesi olmasa. Yorum bağlantısı
Kerem Arıkantürk 14 Eylül 2007 Paylaş 14 Eylül 2007 onu yol tutus icin oyle yapılmıs deniyor Daha doğrusu "60.000 km'de amortisör takozları paramparça olmuş, vay be!" deniyor. Dediğim gibi, nerede o F1'in yürüyeni..... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Eylül 2007 Paylaş 14 Eylül 2007 sıfır araç aldıysanız lastik havalarına baktırın derim. tüm bayilerin görevi olan teslim öncesi kontrol hiçbir bayi tarafından layıkı ile yapılmadığı için kesin 40 - 45 hava ile geziyorsunuzdur. olması gereken hava basıncına indirin farkı hissedin. Yorum bağlantısı
Serkan Öz 14 Eylül 2007 Paylaş 14 Eylül 2007 15ay ve 38.500km`dir kullaniyorum, suspansiyondaki ses cukurlarda gercekten rahatsiz edici, ruzgar sesi icin servise iki kez gittim, birinde film ikincisinde sprey uygyladilar her ikisi de yaklasik bir ay sonra eski haline dondu, motor performansi ve yakit ekonomisi bana gore gercekten cok iyi, ghia nin donanimi da gayet iyi, eksikligini duydugum birsey olmadi diyebilirim, Sonuc: Arabamdan memnunum.. O kadar kusur kadi kizinda da olur Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Eylül 2007 Paylaş 14 Eylül 2007 2. Arabada sadece ben varken, bagajın ve aracın tamamen boş olmasına rağmen ani fren yapınca sanki bagajda birşey varmış da ani fren de öne doğru gelip arka koltuğun arkasına vuruyormuş gibi bir sesin çıkması (Bilmem doğru anlatabildim mi ama yaklaşık böyle bir ses var) aynı sesi bende duyudm. üsütnde durmadım yine manyaklaşma dedim kendi kendime:P şimdi araştırmam lazım bunu iyi mi yandık iş çıktı. Yorum bağlantısı
Serkan Öz 14 Eylül 2007 Paylaş 14 Eylül 2007 Niye canım fazladan bi 15-20 hp olsaydı mcdonaldsta değil sapanca gişelerinde yemek yerdin Yani fena olmazdi da ekonomik araba iste, ayagimizi yerden kessin, bizi bir yerden biryere gotursun yeter Yorum bağlantısı
Onur Demir 15 Eylül 2007 Paylaş 15 Eylül 2007 ben aracımı servise götürdügümde bi test sürüşüne cıkmıştım. yarım saate yakın kullandım. izlenimlerim. daha servisin ordaki kaldırımdan inerken(5cm) gıcırtılar başladı gerci benim arbadada vardı aynı problerm ama bir kac ince ayarla halledildi. ani frenlemelerde saga sola kırdıgımda önden kayma yaptı. hızlı!! kalkış yaptıgımda ise ön taraf cok kontrollü gibi gelmedi. tamam kabul benim fusiona bu bahsettigim konularda cok iyi deil ama focustan fazlasını beklerdim. birde yazıkk bence 115hp ye benimki 100hp daha iyi. hantal kalmış f1'i daha iyi buluyorum... Bu benim fikrim arac sahipleri yanlış anlamasınlar... saygılar Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 15 Eylül 2007 Paylaş 15 Eylül 2007 115'lik ghia yı test sürüşü yapmıştım.FI hızlanmalarda daha iyi.115 olmasına rağmen FI'e göre çok hantal geldi bana.. Yorum bağlantısı
Osman Öksüz 15 Eylül 2007 Paylaş 15 Eylül 2007 13 ay(15.000 km) 2007 f2 kullanıyorum.aracın donanımı gerçekten tatmin edici ve kaliteli,kesinlikle virajlarda daha iyi ama 2. viteste gaza biraz yüklendiğinizde araba adeta çıldırıyo direksiyon hakimiyetini sağlamak zor oluyo bu yüzden kısa mesafelerde dikkatli kullanılması gereken bir vites ve yabancı kişilere aracınızı verirken uyarılması gereken bir nokta.ama aracın 3. vites performansına hayranım diyebilirim( gaza biraz yüklenince kafanı arkaya yaslama olayı) araçtan gelen seslere yabancı değilim daha önce kullandığım f1 de de vardı ama f2 deki sesler daha rahatsız edici sony mp3 player ı bu sesleri companse etmek için koymuşlar galiba bu konuda baya bi işe yarıyo.yakıt tüketiminde aracın ekonomik olduğunu (1.6 tdci) düşünmüyorum. genel olarak araçtan memnunum,aynı koşullarda bir kez daha araba alacak olsam düşünmeden gene aynı aracı tercih ederim. Yorum bağlantısı
Ömer Yüce 15 Eylül 2007 Paylaş 15 Eylül 2007 Bana göer sınıfının lideri bir araba. Yol tutuşta üstüne yok. Süspansiyonlar sert olabilir ama yumuşak süspansiyonla yolda ne kadar sağlam bi yol tutuş sağlayabilirsiniz ki. Lastikler için bi arkadaşımızı büyük demiş bence büyük olması faydasına hantallık yok gibi. Üstelik ben daha büyük ebat ve geniş lastik kullandım daha büyüğünü ister gibiydi . Kötü özellikleri ise arka taraf çok düşük dikiz aynasından gözükmüyo nerdeyse dışarısı ama spor görünüm için ideal. Artık xenonun her araçta standart sunulması lazım şahinde bile gördüm xenon far ya. Hepsinde olmasa dahi focus gibi bi arabada olması gerektiğini düşünüyorum (Standart donanım olarak) Yorum bağlantısı
Necat Ertan 15 Eylül 2007 Paylaş 15 Eylül 2007 (düzenlendi) Yaklaşık 3 yıl F I kullandım ve satıp F II aldım. İki araçta hb kasa ghia donanımlı. Daha önceki yorumlardan yola çıkarak, 115 lik yeni motorun hantal olduğuna kesinlikle katılmıyorum. Yeni motorun eskisine nazaran eksik kalan yanı yok bence. Yükte ve rampada daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Tüketim karakterleri birbiri ile aynı diyebilirim. Şehirlerarası yolda FI ile, şehiriçinde ise FII ile daha iyi değerler elde ettim. Tdci ise ideal motor bu araba için. Kabin içi seslere alıştım ford kullanıcısı olarak. FI de daha fazlaydı bu sesler ama, yaşlı ve çok km yapmış bir araçtı. Bu nedenle sağlıklı bir karşılaştırma olmaz bu. Ghia donanımındaki Sony müzik sistemi, önceki kasayla karşılaştırılamayacak kadar başarılı. Yol tutuş konusunda pek bir fark göremedim. İki aracında direksiyona verdiği tepkiler benzer başarılı. İki aracında vitesleri benim sevdiğim gibi sert, net ve kararlı geçiyor. Diğer FII kullanıcılarının aksine yüksek hızlarda kapılardan gelen rüzgar sesi problemi yaşamıyorum ben. Maksimum hıza ulaştığımda teyp kapalıyken dahi konforlu yolculuk yapıyorum. Nedendir bilinmez FII de kendimi daha güvenli hissediyorum. Arabamdan çok memnunum. Olursa dizel motorlusuna geçicem. 15 Eylül 2007 tarihinde Necat Ertan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Haluk Şahiner 16 Eylül 2007 Paylaş 16 Eylül 2007 1,5 aylık FII HB TCI ghia kullanıyorum. Alır almaz uzun yola çıktım anadolu yollarındaki soğuk asfaltta (pürüzlü) çıkardığı trim zırıltıları beni acayip derecede rahatsız etdi. sert süspansiyonların kasislerde ve çukurlarda verdiği tepki de cabası. sürücü koltuğu kavramasından memnun değilim. dikiz aynalarının tek açılı olması şaşırtıcı. tabi kötü bunlar beğenmediğim özellikleri idi. tdci motoru cok canlı ve cok zevkli bir kullanım sunuyor. yol tutuş harika insan fren esnasında ve virajlarda kendini emniyette hissediyor. genel anlamda memnunum diyebilirim ama süspansiyonlar biraz daha yumuşak trimler biraz daha kaliteli olsaydı. zaten servisdeki usda da fII lerin trim sesinden bıktığını ve eski focusu aradıklarını haykırdı Yorum bağlantısı
Okan Yeşim 17 Eylül 2007 Yazar Paylaş 17 Eylül 2007 Daha doğrusu "60.000 km'de amortisör takozları paramparça olmuş, vay be!" deniyor. Dediğim gibi, nerede o F1'in yürüyeni..... kullanan kişiye görede degisir o Yorum bağlantısı
Necdet Sentekin 15 Temmuz 2010 Paylaş 15 Temmuz 2010 herkese selam; Yallaşık 2 ay önce 2006 model kazasız darbesiz fokus trend aldım.lpg taktırdım yaklaşık 3000 km yaptım çok hoşuma gitti. Özellikle alırken serviste sorunsuz demeleri fenni muayeneden sorunsuz geçmesi, beni çok sevindirdi ancak 2 gün önce beni yolda bırakması beni soğuttu. Araba seyir halinde iken aniden stop etti. aracı boşa alıp tekrar kontağı çevirdim çalıştı fakat bazı işiklar yanmaya başladı. gösterge tuhaflaştı sonunda arıza ışıği yandı. Kontağı kapatıp motor ustasını ve elektrikçiyi aradım. İkisi de farklı şeyler söyledi. şehir dışında olduğum için bir arkadaşımı aradım bana tamirci ve halat getirmesini söyledim. gelen tamirci kayışın sağlam olduğunu elektriksel bir arıza olduğunu belirtti. elektrikçinin talimatı ile aracı 5. fiteste çektirerek sanayiye ulaştırdık. neyse arızanın şarj dinamosundan kaynaklandığını belirtip ertesi gün alabileceğimizi söyledi. Çok sevdiğim fokusumu aldıktan sonra lpg ayarı için lkontrole götürdüm.çünkü bu arızadan sonra kontağı açtığımda lpg ye geçmiyordu. tekrar lpg düğmesine basmam gerekiyordu. lpg ci kaputu açmaya çalışırken kaputun açılmadığını bir kaportacının gelmesi gerektiğini söyledi. kaput kilidi bozulmuştu. pense yardımı ile açtık. herşey normal iken aracı çalıştırdım. ustanın yanına gidip şikayetleri anlatayım. dedim usta aracımda bir tuhaflık olduğunu söyledi nedenini sorunca; Aracı çalıştırdım stop etmiyor dedi kontak anahtarını çıkardı ğı halde çalışıyor. SİNİRDEN GÜLMEYE BAŞLADIM.... BİR TÜRLÜ KAPUTU AÇAMIYORDUK AÇTIK ARABA ÇALIŞIYOR STOP ETMİYOR.... bende o vaziyette şarj dinamosunu tamir eden elektrikçinin yanına gittim. bu arada tesadüfen el frenini indirdiğimde stop ettiğini fark ettim. U sta 2 tane sigorta değiştirdi durum şimdilik düzeldi düzelmesine ama içime kurt düştü. kaput kilidine de kaporta ustası tel bağlayarak eskisinden daha sağlıklı bir şekilde sağlamlaştırdı. merak ediyorum böyle sorunlar yaşayan var mı nedenleri ne olabilir? eğer bunları üst üste yaşamasaydım. herhalde foku7sun üstüne araba tanımazdım tabi kendi sementinde. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 16 Temmuz 2010 Paylaş 16 Temmuz 2010 herkese selam;Yallaşık 2 ay önce 2006 model kazasız darbesiz fokus trend aldım.lpg taktırdım yaklaşık 3000 km yaptım çok hoşuma gitti. Özellikle alırken serviste sorunsuz demeleri fenni muayeneden sorunsuz geçmesi, beni çok sevindirdi ancak 2 gün önce beni yolda bırakması beni soğuttu. Araba seyir halinde iken aniden stop etti. aracı boşa alıp tekrar kontağı çevirdim çalıştı fakat bazı işiklar yanmaya başladı. gösterge tuhaflaştı sonunda arıza ışıği yandı. Kontağı kapatıp motor ustasını ve elektrikçiyi aradım. İkisi de farklı şeyler söyledi. şehir dışında olduğum için bir arkadaşımı aradım bana tamirci ve halat getirmesini söyledim. gelen tamirci kayışın sağlam olduğunu elektriksel bir arıza olduğunu belirtti. elektrikçinin talimatı ile aracı 5. fiteste çektirerek sanayiye ulaştırdık. neyse arızanın şarj dinamosundan kaynaklandığını belirtip ertesi gün alabileceğimizi söyledi. Çok sevdiğim fokusumu aldıktan sonra lpg ayarı için lkontrole götürdüm.çünkü bu arızadan sonra kontağı açtığımda lpg ye geçmiyordu. tekrar lpg düğmesine basmam gerekiyordu. lpg ci kaputu açmaya çalışırken kaputun açılmadığını bir kaportacının gelmesi gerektiğini söyledi. kaput kilidi bozulmuştu. pense yardımı ile açtık. herşey normal iken aracı çalıştırdım. ustanın yanına gidip şikayetleri anlatayım. dedim usta aracımda bir tuhaflık olduğunu söyledi nedenini sorunca; Aracı çalıştırdım stop etmiyor dedi kontak anahtarını çıkardı ğı halde çalışıyor. SİNİRDEN GÜLMEYE BAŞLADIM.... BİR TÜRLÜ KAPUTU AÇAMIYORDUK AÇTIK ARABA ÇALIŞIYOR STOP ETMİYOR.... bende o vaziyette şarj dinamosunu tamir eden elektrikçinin yanına gittim. bu arada tesadüfen el frenini indirdiğimde stop ettiğini fark ettim. U sta 2 tane sigorta değiştirdi durum şimdilik düzeldi düzelmesine ama içime kurt düştü. kaput kilidine de kaporta ustası tel bağlayarak eskisinden daha sağlıklı bir şekilde sağlamlaştırdı. merak ediyorum böyle sorunlar yaşayan var mı nedenleri ne olabilir? eğer bunları üst üste yaşamasaydım. herhalde foku7sun üstüne araba tanımazdım tabi kendi sementinde. Aracınız kaç km'de? Ben 40.000 km Focus, 100.000 km Escort kullandım, çok şükür yolda kalmadım daha, lastik bile patlamadı. Ancak bazen her şey üst üste gelebilir. LPG sistemleri de ister istemez sorun çıkartabiliyor, LPG taktırıp ta ufak ya da büyük sorun yaşamayan görmedim ben çevremde. Gene de aracınızı ehil ellere emanet edin... Yorum bağlantısı
Murat Kavuk 16 Temmuz 2010 Paylaş 16 Temmuz 2010 (düzenlendi) herkese selam;Yallaşık 2 ay önce 2006 model kazasız darbesiz fokus trend aldım.lpg taktırdım yaklaşık 3000 km yaptım çok hoşuma gitti. Özellikle alırken serviste sorunsuz demeleri fenni muayeneden sorunsuz geçmesi, beni çok sevindirdi ancak 2 gün önce beni yolda bırakması beni soğuttu. Araba seyir halinde iken aniden stop etti. aracı boşa alıp tekrar kontağı çevirdim çalıştı fakat bazı işiklar yanmaya başladı. gösterge tuhaflaştı sonunda arıza ışıği yandı. Kontağı kapatıp motor ustasını ve elektrikçiyi aradım. İkisi de farklı şeyler söyledi. şehir dışında olduğum için bir arkadaşımı aradım bana tamirci ve halat getirmesini söyledim. gelen tamirci kayışın sağlam olduğunu elektriksel bir arıza olduğunu belirtti. elektrikçinin talimatı ile aracı 5. fiteste çektirerek sanayiye ulaştırdık. neyse arızanın şarj dinamosundan kaynaklandığını belirtip ertesi gün alabileceğimizi söyledi. Çok sevdiğim fokusumu aldıktan sonra lpg ayarı için lkontrole götürdüm.çünkü bu arızadan sonra kontağı açtığımda lpg ye geçmiyordu. tekrar lpg düğmesine basmam gerekiyordu. lpg ci kaputu açmaya çalışırken kaputun açılmadığını bir kaportacının gelmesi gerektiğini söyledi. kaput kilidi bozulmuştu. pense yardımı ile açtık. herşey normal iken aracı çalıştırdım. ustanın yanına gidip şikayetleri anlatayım. dedim usta aracımda bir tuhaflık olduğunu söyledi nedenini sorunca; Aracı çalıştırdım stop etmiyor dedi kontak anahtarını çıkardı ğı halde çalışıyor. SİNİRDEN GÜLMEYE BAŞLADIM.... BİR TÜRLÜ KAPUTU AÇAMIYORDUK AÇTIK ARABA ÇALIŞIYOR STOP ETMİYOR.... bende o vaziyette şarj dinamosunu tamir eden elektrikçinin yanına gittim. bu arada tesadüfen el frenini indirdiğimde stop ettiğini fark ettim. U sta 2 tane sigorta değiştirdi durum şimdilik düzeldi düzelmesine ama içime kurt düştü. kaput kilidine de kaporta ustası tel bağlayarak eskisinden daha sağlıklı bir şekilde sağlamlaştırdı. merak ediyorum böyle sorunlar yaşayan var mı nedenleri ne olabilir? eğer bunları üst üste yaşamasaydım. herhalde foku7sun üstüne araba tanımazdım tabi kendi sementinde. Hocam kusura bakmayın ama, öncelikle bir öğretmene bu kadar çok yazım hatasını yakıştıramadım ben. Sizin ustalar aracı fazla kurcalamışlar, o kaput pense ile nasıl açılır onu da anlamadım. Kilidi daha beter bozarsınız. Bence mesele sizin ustalarda. 16 Temmuz 2010 tarihinde Murat Kavuk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Enis Sever 16 Temmuz 2010 Paylaş 16 Temmuz 2010 Focus 2 titanium dizel aracımdan son derece memnunum yüksek hızlarda rüzgar gürültüsü ve çukurlarda girince amotisörden gelen seslere rağmen. Son derece ekonomik ve atak bir araba hele bir de f2'nin mercekli farları ve 6000 k xenonlarıyla tadından yenmiyor. Bir de Kasım gibi chip tuning yaptırdım mı demeyin keyfime (en az 120.000 km kullanırım). Rüzgar gürültüsü, amortisörden gelen sesler (çukura girince) ve birkaç detay hatasına rağmen parasına göre 10 numara araçtır. Bu araçtan alınabilecek daha iyi araçlar malzeme kalitesinin biraz daha yüksek olması rüzgar gürültüsünün daha az olması sebebi ile VW grubu araçlardır ama orda da zaten fiyat uçar. Yorum bağlantısı
Adem Cengiz 16 Temmuz 2010 Paylaş 16 Temmuz 2010 Bu araçtan alınabilecek daha iyi araçlar malzeme kalitesinin biraz daha yüksek olması rüzgar gürültüsünün daha az olması sebebi ile VW grubu araçlardır ama orda da zaten fiyat uçar. Ben Bir önceki nesil Golfü çok yakından inceledim, tüm kapı içleri ve ön panel sert plastik kaplıydı. Biraz daha kaliteli olduğunu kabul etmiyorum. İki önceki Golf ise gerçekten kaliteliydi. Yorum bağlantısı
Enis Sever 16 Temmuz 2010 Paylaş 16 Temmuz 2010 Düzeltme yapayım ben şu an satılan 6 kasa golf için söyledim. 4 kasa golfler için size katılıyorum Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 16 Temmuz 2010 Paylaş 16 Temmuz 2010 Arkadaşlar kalkışlarda stop ettirdiğimde aracımdan çok kötü bir ses geliyor. Böyle "dank" diye, dişli sesi gibi. Anahtarsız çalıştırmadan mıdır nedir, hiç alışık değilim. Sesi tecrübe eden var mı? Yorum bağlantısı
Recommended Posts