İçeriğe Yönlendir

Focus Titanium mu? Civic Elegance mi?


Cihan Alkan

Recommended Posts

Cihan Alkan

tamam biliyorum abim citröen ama hani bilgi:)

Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak

Bence Civic'in iç mekan çok kötü.

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Harun Ceyhan

konuyu hortlatayım... bu ikisinin full + full ( yani focus'un sunroof'lusu esp'lisi gibi) :lol2: donanımlarının 2009 model anahtar teslim fiyatlarını bilen var mı?

42-43 bin civarı sanırım. ( focus için HB modeli )

Yorum bağlantısı
Harun Ceyhan

ve ikisi içinde otomatik vites ve benzinli modelleri...

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

O paralara gidip full mitsubishi lancer alırım, bu aralar baya takmış durumdayım bu alete, focus falan bence yanında basit kalıyor aletin ayrıca full olanı 44 kaat ve içinde 9 hoparlör subwoofer 650watt ses sistemi oto şanzıman falan herşeyide var makinanın.

Yorum bağlantısı
Halil Gümüş
(düzenlendi)

Yalnız civic in şanzıman focusuda, lancerıda ezer...(1.6 otm.)

tarihinde Halil G tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Yiğit

benzinli otomatik bir araç alıcak olsam tabiki honda yı tercih ederdim.hem sorunsuz hem görsel açıdan çok şık hemde 2.elde süper bir hızdaelden çıkabiliyor.

C5 hiç girmezdim.çok zor satılıyor.focus tdcı titanyum hb dizel sınıfında favori diyebilirim

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Peki lancer hakkındaki yorumlar nasıl? O da capan 1.5 ve 1.8 motorlarda çift kavramalı oto şanzımanları var dsg gibi galiba, ayrıca honda gibi tenekede değil boyası falanda atmıyor, bu konuda neler dersiniz?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Benim görüşüm: 1.8 Lancer şu anda alınacak araç listemde olurdu. Donanımı, sürüş dinamikleri, dış aksesuarlar ile Evo ya benzetilme potansiyeli ve vergi mevzuatı ile.

Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg
Çok kullandım civic'i. O şanzuman ve o yakıt tüketimi nefis. Ama kaportada kalite hissi zayıf.

+1000

Yorum bağlantısı
Halil Gümüş

Lancerın 1.5 ve 1.8 de ki şanzımanları aynı değil.

1.8 cvt, 1.5 de ki 4 ileri.

Tabiki 1.8 cvt tercih sebebi ama fiyat farkı da az değil.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

1.5 de evet cvt değilmiş ama, 4 ileri oto şanzıman varmış ve sitesinde fiyatına 33765 tl. diyorlar invite donanım full olanı ise (evo görünümlü neredeyse) 37372 tl. Gidip inceleme fırsatım oldu, önce focusa sonra buna baktım hakkaten focusa bu paralar yazık dedim çok daha rijit kalıplı, subaruyuda kullanma fırsatım olmuştu onun gibi sağlam geldi bana, evo nasıl acaba subaru wrx te gaza yüklenip kalktığımda öyle bir ivme oluyorduki elimi uzatıpta konsolu tutup kendimi ileri atamıyordum, ilk bindiğimde korkmuştum hafiften, alet pati bile çekmeden fırladı gitti, super bir hismiş hakikaten, normal wrx e özel interkul falan bisürü şeyi ebay den alıp getirmişti arkadaşım, araba deli gibiydi, fakat sarfiyat gaza yüklendinmi 100km de 25lt nin üstüne çıkıyordu aman yarabbim demiştim :nazar:

1.8 lancer zaten nerdeyse evo, görünüş olarak motor kaputu bagaj spoileri yandaki solungaçlar eksik sadece...

http://www.newlancer.eu/index.php5?lang=tr_tr

Yorum bağlantısı
Halil Gümüş

4 ileri devri bitsin artık yav,1.8 cvt 143 hp!!

Focusun powershift modeli gelmeden boy ölçüşemez bunlarla...

Yorum bağlantısı
Halil Gümüş

O da 2.0 modellere gelmiş,1.6-1.8 için bekleyeceğiz demek ki...

Yorum bağlantısı
Levent Eksen
Yeni araç ve Türkiye'de ikinci eli yok. Geleceği Carisma gibi olacak. Servis ve parça sıkıntısı olacak. 1.8 bize ters. Ama bu fiyata çok güzel araba :)

+1

Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg

Kaportası zayıf kim ne derse desin bu bi gerçek...Forda göre kaporta zayıf,frenler zayıf,motor sorunsuz,sanzıman sorunsuz,yakıt mukemmel...Artı ile eksileri var işte tercih meselesi.

Yorum bağlantısı
Can Karacaer

Zevk meselesi işte. Sadece tipinden dolayı, ağzıyla kuş tutsa Civic almam. Ama Selo abinin kullandığı kasaya hayranım...

Yorum bağlantısı
Can Karacaer
Ben bişi merak ediyorum; siz sedan Focus'u beğeniyor musunuz?

Evet. Ama söz konusu Focus I ise HB tercih ederim...

Yorum bağlantısı
Can Karacaer
Peki teşekkür ederim.

Bunun Civicle alakası ne?

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Evet kaporta konusuna katılıyorum, Honda Toyota ikiside resmen teneke, hatta şirketin avensis ile geçen sene stablize yolda giderken (Hız 60 km/h civarı) ön sol teker ufak bir taşı davlumbaza fırlattı, taak diye ses gelince eyvah dedik, taş nasıl bir açıyla geldi anlayamadım ama davlumbazı delip çamurluk sacına içten çarpmış ve sac nerdeyse delinecek hale gelmişti, gözümle görmesem inanmazdım fakat oldu işte, toyota özellikle aracın dış kısmında kullandığı sacları acaip ince kullanıyor sanki reno 9 gibi hatta o daha sağlam, bu japonlar hep aynı galiba...

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

ee hem az yaksın hemde iyi kaçsın felsefesi sacları inceltir koparak dökülmeler yol açar :rolleyes:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...