Levent Temel 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 Bugün arabanın paspasının yağlandığını gördüm..sonra kontrol ederken debriyaj pedalından arabanın içine yağ akıntısı olduğunu fark ettim..hidroliği kontrol ettim eksiltmiş..bunu üzerine aracı bir ustaya götürdüm..burası ilçe olduğu için öyle ford ustası bulmak zor..bakan usta debriyaj merkezinden yağ sızıyor dedi.Ya set olarak değiştireceksin ya da parçasını bulabilirsen tamiri yapılır dedi..buray aparça bir haftada gelir dedi..bunun üzerine hidrolik ekledim..Bir hafta sonra mersine gititiğimde bi özel servise göstercen.. bu durumun sebebi nedir?masrafı nedir? bilgisi olan arkadaşlar.. Yorum bağlantısı
Misafir 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 Umarım ciddi bişey cıkmaz aracınızda.debriyaj merkezinin degişmesi gerekirsede internette buldugum iki fiyat 118 tl+kdv ve 165 tl+kdv Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 Debriyaj pedalına bağlı hidrolik silindir yağ kaçırıyor, değişmesi gerekecek, yolda bırakabilir. Yorum bağlantısı
Levent Temel 17 Ocak 2009 Yazar Paylaş 17 Ocak 2009 (düzenlendi) Tamiri yapılmaz mı hidrolik silindir..yoksa debriyaj set olarak mı değişecek..bu resimdeki parçamı değişcek çağlar bey 17 Ocak 2009 tarihinde Cihan Yeti?ken tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Rıdvan Bakkal 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 tamiri yapılmaz mı hidrolik silindir..yoksa debriyaj set olarak mı değişecek..bu resimdeki parçamı değişcek çağlar bey Evet o parça. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 Bildiğim kadarı ile plastik presli bir parça. Tamiri olması için açılabilir olması gerekir. Yorum bağlantısı
Gökhan Aksu 17 Ocak 2009 Paylaş 17 Ocak 2009 Dün aynı sorun benim aracımda vardı.Sağolsun Yaşar usta burdan sorunuma teşhis koydu. Bu sabah Adana'da Tekirdağ Ford serviste arkadaşlar 2 saat içerisinde değiştirdiler. Yedek parça+hidrolik yağ+işçilik kdv dahil 117 Tl ödedim. Yorum bağlantısı
Levent Temel 17 Ocak 2009 Yazar Paylaş 17 Ocak 2009 tekfordta parça fiyatı 52tl-82tl usta kaça yapar bilmem..sadece üst merkezde problem varsa set halinde değiştirmeye gerek yok sanırsam..bugün hidrolik aldım (bosch) 10 da verdim..nekadara çıkar bilmem artık:> Yorum bağlantısı
Levent Temel 23 Ocak 2009 Yazar Paylaş 23 Ocak 2009 bugün debriyajdan gelen yağ sorununu hallettim.debriyaj üst merkeszini değiştirdim.hemde aracı 60 bin bakıma soktumm. 4lt magnetec casstroll +2adet dot 3hidrolik yağ+yağ filtresi+bujilerin kontrolü+fren balataların,disklerin kontrolü+hava filtersi+debriyaj üst merkezi+işçilik=200 tl verdim Yorum bağlantısı
Rıdvan Bakkal 23 Ocak 2009 Paylaş 23 Ocak 2009 bugün debriyajdan gelen yağ sorununu hallettim.debriyaj üst merkeszini değiştirdim.hemde aracı 60 bin bakıma soktumm.4lt magnetec casstroll +2adet dot 3hidrolik yağ+yağ filtresi+bujilerin kontrolü+fren balataların,disklerin kontrolü+hava filtersi+debriyaj üst merkezi+işçilik=200 tl verdim Levent Bey, Ford otomatik şanzımanlı focuslar için dot 4, manuel şanzımanlılar için özellikle super dot 4 önermiş. Bir sıkıntı yaşarsanız diye aklınızda bulunsun. Yorum bağlantısı
Levent Temel 23 Ocak 2009 Yazar Paylaş 23 Ocak 2009 Levent Bey, Ford otomatik şanzımanlı focuslar için dot 4, manuel şanzımanlılar için özellikle super dot 4 önermiş.Bir sıkıntı yaşarsanız diye aklınızda bulunsun. dort 4 le dot 3 arasında fark yok dedi...ben dort 4 koy dedim ama..sorun çıkarmaz dedi usta ama... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ocak 2009 Paylaş 23 Ocak 2009 Dot4 yerine Dot 3 konmaz, dot3 yerine de dot4, bence çok yanlış yapmış ustanız. Uzun vadede hidroliğin geçtiği O-ringler de sızıntı yapma olasılığı çok yüksek. Yorum bağlantısı
Levent Temel 23 Ocak 2009 Yazar Paylaş 23 Ocak 2009 çağlar bey garanti verdi bişey olmaz diye..bende bişey demedim ,bakalım eğer bi sorun olursa bu yüzden ozaman ne diycek usta.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ocak 2009 Paylaş 23 Ocak 2009 Sonuçta teknik olarak yanlış olduğu yazılan öğretilen bir husustur. Kim neyin garantisini vermiş, 2 sene sonra 120km/h hızla yaklaştığınız viraj öncesi boşalan fren pedalının hesabını soracak sıhhattesiniz diyelim, usta hatırlamaz bile? Şahsi fikrim: Yol yakınken 3-5 bakmaz, başka bir yerde komple boşalttırıp dot4 doldurturdum. Yorum bağlantısı
Levent Temel 23 Ocak 2009 Yazar Paylaş 23 Ocak 2009 DOT derecesi esas olarak yağın kaynama sıcaklığını belirtiyormuş.Dot-4 ün kaynama sıcaklığı Dot-3 ten yaklaşık 15-20 derece fazlaymış. Yağın kaynama sıcaklığına gelmesi tabi ki frenlerin sıkışmasına neden oluyor.O yüzden frenleri aşırı zorlayarak kullanıyorsanız yüksek Dot değeri kullanın. Ama ne kullanırsanız kullanın,farklı değerdeki yağları birbiriyle karıştırıp kullanmayın. çağlar bey yağı değiştircem karar verdim.dedğiniz gibi sıkıntı çıkarabilir Yorum bağlantısı
Recommended Posts