İçeriğe Yönlendir

Bakım yaptırdım(ufak bi sorun)Hararet


Özgün Yıldırım

Recommended Posts

Özgün Yıldırım

Arkadaşlar aracımda bazı sorunlar vardı Baskı Balata triger seti motor takozu manifold contası bide monifoldun bişeyi daha vardı adını bilmiyorum bulasık teli gibi bişeydi, fan müşürü bi uzun bi kısa açıyodu bunların hepsi Çok Güzel yapıldı Liderler Oto Servisinde Çağlar abinin sayesinde bulduğum bi yerdi memnun kaldım bir tek fan çok geç açılıyo hala normal yazısının "L" de açıyo bazen çizgiye kadarda geliyo benm içim Hiç rahat etmiyo buna ne yapa bilirim sizin araçlarda bu durum nasıl daha önceden ortayı geçmiyodu ama bi usta gördünde su fazla şisirme yapıyo dedi suyu eksiltti ondan sonra fan buralarda açılmaya başladı başına gelen varsa yardımcı olun arkadaşlar Liderler Servisinde Osman Abi Normal de burda açar dedi ama hiç içime sinmedi başka bi yolu varmı acaba????

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Osman, suyu boşaltır, bu araba suzur kullanılacak bundan sonra derse. Dediğini aynen yapın...

Osman, bu fan burda açar dediyse ona da ikna olun ve gezin rahat rahat..

Yorum bağlantısı
Karani Gülistan

Osman ustamız ne demişse bir bilgi veya tecrübeye göre demiştir.Eksilttiğiniz motor soğutma suyunu da yeniden eski seviyesine getirmenizi tavsiye ederim.Daha sonra Osmanın sihirli küresi hararet ikazı filan vermesin :rolleyes:

Yorum bağlantısı
Özgün Yıldırım
  Karani Gülistan yazdı:
Osman ustamız ne demişse bir bilgi veya tecrübeye göre demiştir.Eksilttiğiniz motor soğutma suyunu da yeniden eski seviyesine getirmenizi tavsiye ederim.Daha sonra Osmanın sihirli küresi hararet ikazı filan vermesin :s

dediğiniz gibi biniyorum osman ustada gerçekten biliyo orda açıyo fanı benm sıkıntım sonra sorun yaratmasın gerçekten güzel usta istanbulda bulmak çok zor fiyatlarıda uygun piyasa ile aynı hemde arıza nerdeyse ora yapılıyo sağdaki soldaki sağlam parçalar duruyo hiç değilse :D:D :p

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

O ibrenin tasarımında mantık hatası var. Hangi Ford mühendisi tasarlamışsa umarım kovulmuştur, zira L nin sonuna kadar çıkar ve geri iner yani çalışma şekli bu ama bu durum kullanıcıyı tedirgin eden bir durum. Dikey konumu sağa doğru geçen her ibre yükselme algısı oluşturur.

Yorum bağlantısı
Yücel Aydoğan

kardeş aracının fan müşiri arızalı aynı sorun vardı önceleri ortada açan fan sonradan l nin sonuda açmaya başladı .sarı renkli orjinal fan müşiri aldım kendim taktım .takmasıda çok basit motor sogukken sök eskisinin üzerindeki cantayı çıkarmayı unutma yenisine takacaksın .ha bu arada müşiri çıkardıgın yere parmagını koy su eksiltmesi fazla olmasın .yenisini tak jakını üzerine oturt güzelce sık tabi su kaçırmasın . eger takarken su eksilmesi olursa yedek su deposundan tamamla aracını çalıştır kaloriferini sıcak hava konumuna getir fan açana kadar bekle veya turla biraz yüksek devirli kullan fanın m harfini sonunda veya a harfinde mutlaka çalışması lazım yoksa elektriksel sorun vardır .aşagıdaki sitedeki ürün. ben ilkini buradan satın almıştım .

http://www.reklam yasak.com.tr/urun_detay.asp?pid=11417

Yorum bağlantısı
Çağdaş İbiş

2 Escort aldım sattım, şu an kullandığım 3. Escortum. O ibre "L"ye gelir, fan açar, ibre geri "M" ile "A" arasına döner. Siz sıkıntı yapmayın, soğutma sıvısı eksikse tamamlayın, gülü ve ZETEC'i susuz bırakmayın :bambam:

Yorum bağlantısı
Yücel Aydoğan

çagdaş bey fikrinize saygım sonsuz ama peki neden benim aracım şu an m harfinin sonunda birinci fanı devreye sokuyor .ve harareti r ye kadar düşürüyor .bir ara dediginiz gibi benim aracımda l harfinde fan açıyordu ve bence bu escort için son nokta ve fanın ikinci hızlı olan kademesi devereye giriyor ve motoru sogutuyor ve dediginiz gibi harareti m harfine kadar düşürür.ama aracın ısısı fazla yükseldiginde fan açma süresi sıklaşır zaten birinci kademe fan açma işleminide araç bu sebepten yapar ayrıca dediginiz noktada araçta vuruntu çekişte düşüklük gözlenir .bu arada bu benim ikinci escortum.ilk aracımdada bu sorun vardı ustlar normal demişti ama ben genede degiştirmiştim hatta ustayada söyledim ya abi biliyorumda gereksiz gördügüm için söylememiştim ya usta l de de açmazsa fan nasıl olacak o zaman sakat abi diyor eee usta bu parça 10 liralık birça ve farikası birşey biliyorda koyuyor bu parçayı neden uyarmıyorsun diyorum boş boş sırıtıyor .yani amaç motora hararet yaptırıp ondan sonra kendi kucaklarını oturtmak başka birşey degil.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

2 tip termostat vardır. Biri daha düşük sıcaklıkta açılır ve hararet ibresi fazla yükselmez, diğeri daha geç açılır. İkisi de orjinaldir, sıkışık trafikta daha erken açan termostatı taktırmanın zararı olmadığı gibi, diğer termostatın da kullanılması normaldir. Ben olsam düşük sıcaklıkta açanı taktırırdım, zira o ibre sinir bozar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Yücel Aydoğan

çaglar bey bilginizde yanlışlık var .escort araçlarda tek tip termostat var oda 88 lderecelik olan .iki tip fan müşiri var fan müşiri bir tanesi sarı digeri kırmızı renkli .termostat açar yaklaşık 3-5 dakika sonrada fan devreye girer .sarı renkli müşir kullanıyorsanız bu şekilde eger kırmızı renkli müşir kullanıyorsanız 105 dereceliktir kışlık olarak geçer l harfinde devreye girer .ama şunu karıştırmayalım eger fan müşürünüz sarı renkli ama l harfinde fan devereye giriyor ise mutlaka ya fan müşirinde yada elektrik devresinde sorun vardır.havalar sıcak herkes escortuna sahip olsun derim

Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler
  Evren Erakçora yazdı:
R H M bunlar ne arkadaşlar fransız kaldım konuya:)

:p Evren bey bu harfler hararet göstergesinin (NORMAL) yazısının ta kendisi. fan hangi harfin üzerinde açıp kapandıgını kodlamış oluyoruz. saygılar. :flowers:

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Nurullah Demir

bendede aynı sorun var ustama sordum tüm escortlarda bu problem standarttır dedi suyuna dikkat et dewam et dedi ben de ainen öyle yapıyorum...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...