Tuna Aksu 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 çağlar asla böyle bir şey yapmaz o müşterileri yolda karşıla servisin kapısında bile değil yola çıkar Çağlar ağabeyin(abi yazmıyorum çünkü bazı arkadaşlar nedense her kelimeyi düzeltme ihtiyacı duyuyor neyse) psişik güçlerimi var acaba yoksa kapının önünde durup yolumu kontrol ediyor Yorum bağlantısı
Günay Yıldırım 6 Ocak 2010 Yazar Paylaş 6 Ocak 2010 Çağlar ağabeyin(abi yazmıyorum çünkü bazı arkadaşlar nedense her kelimeyi düzeltme ihtiyacı duyuyor neyse) psişik güçlerimi var acaba yoksa kapının önünde durup yolumu kontrol ediyor yok bizi çağlara o görevi verdik yol da dur servise müşteri topla dedik çağlarda tamam dedi ve müşterilerimizde çağlardan çok memnunlar Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 Çağlar ağabeyin(abi yazmıyorum çünkü bazı arkadaşlar nedense her kelimeyi düzeltme ihtiyacı duyuyor neyse) psişik güçlerimi var acaba yoksa kapının önünde durup yolumu kontrol ediyor Bu kelimenin genel kabul görmüşü abi'dir.. abi yada ağabey yazın farketmez. kimsede editlemez.. Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 güler yüz,işcilik kalitesi,fiyatı,yapılan işin arkasında durulması bunlar oto servisinden aradığımız özellikler... Yorum bağlantısı
Günay Yıldırım 6 Ocak 2010 Yazar Paylaş 6 Ocak 2010 Genelde gidenler, Çağlar abiye alo diyerek gittiklerinden, kimin ne zaman geleceğini bilir. Her gidişimde sağolsun Çağlar abimiz kapıda olur. Park için bana yer gösterir. İnince de selamlaşır. Nerede acaba diye efor sarfetmek zorunda kalmam sefa bey süper özetlemişiniz çağlar beyi tebrikler duymasın ama çok çabuk şımarıyor Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 Genelde gidenler, Çağlar abiye alo diyerek gittiklerinden, kimin ne zaman geleceğini bilir. Her gidişimde sağolsun Çağlar abimiz kapıda olur. Park için bana yer gösterir. İnince de selamlaşır. Nerede acaba diye efor sarfetmek zorunda kalmam ben telefon açmadan gidiyorum ondan kovuluyorum sanırsam Yorum bağlantısı
Tuna Aksu 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 Genelde gidenler, Çağlar abiye alo diyerek gittiklerinden, kimin ne zaman geleceğini bilir. Her gidişimde sağolsun Çağlar abimiz kapıda olur. Park için bana yer gösterir. İnince de selamlaşır. Nerede acaba diye efor sarfetmek zorunda kalmam Bazı insanları tanımasakta fotolarından yazdıklarından insana babacan gelir tavırları.Çağlar abidede öyle bir tavır var maaşallah Yorum bağlantısı
Günay Yıldırım 6 Ocak 2010 Yazar Paylaş 6 Ocak 2010 ben telefon açmadan gidiyorum ondan kovuluyorum sanırsam özdemir bey sizde pek kovulacak bir hava yok çağlar bey eminim sizi yollarda çok beklemiştir Yorum bağlantısı
Tuna Aksu 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 (düzenlendi) bu arada aracımı ben elazığdan aldım. Orda bir bayan vardı müdürmüydü yardımcımıydı hatırlamıyorum.aracı almadan önce afedersiniz köpek yerine konulmadığımı hissettim parayı çantadan çıkarınca kadın bir anda meleke kesildi.Allahtan Vahab adlı dünya iyisi bir arkadaş vardı yoksa çıkıp gidecektim.Aracımı almadan önce astra sedan için opele gittim satış elemanına ben astra sedan almak istiyorum dedim adam küçümser bir tebessümle sırıtınca neyse almaktan vazgeçtim dedim çıktım.Allahtan bunlar olurken eşim yanımda değildi, yoksa kemiklerini kırardım.Adam yerine konulmak için illa güzel giyinip, güneş gözlüğü takıp elimizdede deri ve şişkin çantaylamı gitmemiz lazım.İnsanlardaki bu kibiri anlayamıyorum. sinirlendim gene gideyim iki soluklanayım. 6 Ocak 2010 tarihinde Tuna Aksu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 özdemir bey sizde pek kovulacak bir hava yok çağlar bey eminim sizi yollarda çok beklemiştir Çağlar Bey'den de cevap istiyorum Yorum bağlantısı
Serkan Toker 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 Çağlar Bey'den de cevap istiyorum Ford servisinde Bmw ye baktırmaya çalıştıysan Çağlar abi haklı...Parçası yok mu demişti ? Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 Ford servisinde Bmw ye baktırmaya çalıştıysan Çağlar abi haklı...Parçası yok mu demişti ? :lol2: aynen :lol2: Yorum bağlantısı
Serkan Toker 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 Banada arabayı teslim ederlerken broşürde yazan silecek fasılasının ayarını sordum. Satış elemanı ve servis teknisyeni yok öyle birşey tipografik hata dediler. Kullanma kılavuzu arabadaysa arabadan inin ben gideceğim dedim.. :lol2: :lol2: Yorum bağlantısı
Günay Yıldırım 6 Ocak 2010 Yazar Paylaş 6 Ocak 2010 (düzenlendi) günay hanım öncelikle hoşgeldiniz...tanışma kısmında konu kapalı olduğu için yazamamıştım...iyiki bu konuyu açmışsınız herkes servislerden ne kadar da muzdaripmiş...benim çok fazla düşmedi yolum ama bundan sonrasını bilemem...ben de arabayı karstan aldım(orada çalışıyordum o zaman)...ilk bakmaya gittiğimde ismini hatırlamadığım bir eleman araba hakkında sorular sorduğumda nerdeyse insan yerine koymadı...ağız ucuyla cevaplar veriyordu...yanımda da polis arkadaşım vardı...sinirlendik çıktık...nedense aynı yere ikinci defa gittiğimizde(en yakın satış yeri erzurumdu oraya gitmeye üşendim) mağaza müdürü karşıladı dolaylı olarak doktor olduğumu öğrenmişler hakkını vermek lazım ilgisi çok iyiydi mağaza müdürünün...ilk şahsı tekrar gördüm bu seferki ilgisi inanılmazdı...demek istediğim herkese insan muamelesi yapılsın güler yüz çok önemli her meslekte olduğu gibi... servisteyken de ben de herkes gibi arabamın başında durmak isterim ama siz de kendi açınızdan haklısınız...daha önce erkan bey bahsetmiş.belirli yerlere kamera konulup müşteriler de bekleme salonundan bunları izleyebilir...bana makul geldi...teşekkürler... Murat bey, müşterilerimizden bu tarz talepler çok geldiği için bizlerde çözüm olarak bazi servislerde bekleme salonundan araciniza nasil işlemler yapildiğini görebiliyorsunuz. ben bizim servisten biliyorum bekleme salonunda kahve yada çayinizi içerken araciniza nasil işlemler yapildiğinida görebiliyorsunuz.yavaş yavaş u olay servislerde yaginlaşmaya başladi.eğer yolunuz birgün düşerse servisimizi ziyaret ederek görebilirsiniz şuan bir çok ford servisleri bunu yapmaya çalişiyorlar Çağlar Bey'den de cevap istiyorum :lol2: Çağlar beyin cevap vereceğini pek zannet miyorum çünkü o şuan müşteri memnuniyetini sağlamakla meşgul :lol2: 6 Ocak 2010 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi Tamam? b Yorum bağlantısı
Günay Yıldırım 6 Ocak 2010 Yazar Paylaş 6 Ocak 2010 (düzenlendi) bu arada aracımı ben elazığdan aldım. Orda bir bayan vardı müdürmüydü yardımcımıydı hatırlamıyorum.aracı almadan önce afedersiniz köpek yerine konulmadığımı hissettim parayı çantadan çıkarınca kadın bir anda meleke kesildi.Allahtan Vahab adlı dünya iyisi bir arkadaş vardı yoksa çıkıp gidecektim.Aracımı almadan önce astra sedan için opele gittim satış elemanına ben astra sedan almak istiyorum dedim adam küçümser bir tebessümle sırıtınca neyse almaktan vazgeçtim dedim çıktım.Allahtan bunlar olurken eşim yanımda değildi, yoksa kemiklerini kırardım.Adam yerine konulmak için illa güzel giyinip, güneş gözlüğü takıp elimizdede deri ve şişkin çantaylamı gitmemiz lazım.İnsanlardaki bu kibiri anlayamıyorum.sinirlendim gene gideyim iki soluklanayım. Tuna bey, başiniza gelenlere üzüldüm sinirlenmekte haklisiniz keşke o an sizinle ilgilene müşteri temsilcisine şu soruyu sorsaydiniz siz benim yerimde olsaniz sizin bana davrandiğiniz gibi ben size davransam müşterim olurmuydunuz diye bakin bakayim ondan sonra size olan ilgileri nasil değişecekti.sizlere bu şekilde davrana insanlara lütfen şunlari hatirlatin siz müşteri olduğunuzda size bu şekilde davranilmasini istermiydiniz diye sorun emin olur bu sorundan sonra müşterilere yaklaşimlari değişecektir. 6 Ocak 2010 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi B Yorum bağlantısı
Serkan Toker 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 Günay hanım, büyük harfle ileti yazmaya devam ederseniz eğer, forumun halkla ilişkiler uzmanı olarak bütün mesajlarınızı editleyeceğim...:lol2: Yorum bağlantısı
Günay Yıldırım 6 Ocak 2010 Yazar Paylaş 6 Ocak 2010 Günay hanım, büyük harfle ileti yazmaya devam ederseniz eğer, forumun halkla ilişkiler uzmanı olarak bütün mesajlarınızı editleyeceğim...:lol2: pardon ya :lol2: farkında değilim teşekkür Yorum bağlantısı
Günay Yıldırım 6 Ocak 2010 Yazar Paylaş 6 Ocak 2010 Hep ilgi ilgi diyoruz, aslında ilgi de dozajında olmalı.İnsignia yeni çıkmıştı. Bir opel bayiine incelemeye gitmiştim. Daha kapıdan girerken bir ilgi bir ilgi sormayın. Emrime amade gibi başımda durmalarından arabayı rahat rahat inceleyemedim. Kapıdan her girene, direk gerçek alıcı muamelesi yaparak yüksek ilgi göstermek te bayıyor bence. Servisler konusunda benim istediğim; A) Uygun ve makul bir fiyat. B) Aracımın parça değişimlerini ve tamiratını izleyebilme. Yapılanların sözel değil görsel takdimi. C) Aracımın üzerinde çalışan usta ile diyaloğa girebilme. Aracımla ilgili bilgileri "ilk ağızdan" öğrenebilme. Bazı sorular sorabilme şansı. sefa bey sizde kara verin yani artık ilgi gösteriler sıkılıyoruz dersiniz :lol2: ilgi göstermezler şikayetciyiz dersiniz :lol2: artık kara verin ben u işini eğitimini aldım ve yıllardırda bu işi yapıyorum artık insanları çözdük hangi müşteri ilgi bekle hangisi beklemez anladığım kadarıylada siz oraya alıcı olarak gitmemişsiniz orada çalışanlarda bunu farkına varmış ve ilgi göstererek sizleri sadık müşteri olmaya çalışmışlar Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 (düzenlendi) Kısaca yazmak gerekirse; dozunda ilgi, yani araba bakmaya gelmişsem bırakın rahatça bakayım başımda dikilmeyin ben çağırırsam gelir anlatırsınız, zaten gelen müşterinin çoğu o araba hakkında bilgilidir heleki bizim forumdan birisiyse servise o bilgi verir :lol2: teknik sevis olayında ise Çağlar beyinde dediği gibi arıza hakkında detaylı anlatım, ustayla direk diyalog, tamiri yerine göre izleyebilmek, çıraklara eli alet tutamayanlara iş yaptırmamak ve en önemlisi gerçekten bilgili olmak, en önemlileri bu bence, yoksa çay kahve sanayideki en basit yerde bile var. Yetkili servislere genelde garanti süresince mecburen gidilir onun haricinde araç sağlamsa periyodik bakımlarda yapılanı çocukta yapar, aracın kitabını okursanız yaparsınız, ben 15000 bakımını kendim yaparım en fazla 30 dk sürer gayet basit, siz servislere müşteri çekmek istiyorsanız bu yazdıklarıma ek olarak makul fiyatta sunmalı, özelliklede işçiliği azaltmalısınız az ücret almalısınız, bunlar olmazsa hiçbir zaman istediğiniz müşteri sayısına ulaşamazsınız, çünki genel kanı servislerin yolunacak kaz gözüyle baktığıdır, anlatabildim sanırım, esas sorun servislerin teknik bölümünde müşteri temsilcileri halka ilişkiler fena değil, esas ustalarda sorun var, onların sorunlarıda, aşırı iş az maaş yeterli destek olamayışı vs. neyse uzar gider bu göya kısaca yazıcaktım hale bak :lol2: 6 Ocak 2010 tarihinde Ali Cihangiro?lu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Günay Yıldırım 6 Ocak 2010 Yazar Paylaş 6 Ocak 2010 türker bey siz nasıl bu konulara yorum yapmadınız inanamıyorum :lol2: çok şaşırtınız beni yorum yapmayarak :lol2: o güzel yorumlarınızı bekliyoruz Yorum bağlantısı
Türker Gönüllü 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 Bir de... Cam suyu dolu giden arabaya cam suyu doldurduk diye fatura kesmesinler... Kısaca... Salak yerine konmayalım.. Usta işini bilsin, bana ne yapacağını anlatsın... Bizzat başında dursun yapsın veya yaptırsın.. Bu arada bende alttan arabanın fotoğrafını çekebileyim.. Ben bunu yaparken usta gülümseyebilsin... Sevis müdürü camın arkasından ters ters bakmasın... Fiyatlar makul olsun... 600 liralık beyni 2600 liraya satmasın... Mondeo koltuk dişlisi kırıksa 1500 liraya koltuk almak zorunda kalmayım. Gerçi konuyu çok genelledik... Tatlı dil, güler yüz.. Bizim de güler bir yüzle servisten ayrılabilmemiz en önemlisi.. Ben Çağlardan şikayetçiyim benim arabama biberon cc dedi kendi arabası 2000 cc benimki 1250 çok gücendim ama aynı iş yerinde çalışıyoruz müdürümden izin alıyor 15 dakika önce çıkıyor bi yakalayım arkadan çarpacam e5 te 2000cc olması bişi fark etmiyor yaşasın adalet Yorum bağlantısı
Günay Yıldırım 6 Ocak 2010 Yazar Paylaş 6 Ocak 2010 Ben Çağlardan şikayetçiyim benim arabama biberon cc dedi kendi arabası 2000 cc benimki 1250 çok gücendim ama aynı iş yerinde çalışıyoruz müdürümden izin alıyor 15 dakika önce çıkıyor bi yakalayım arkadan çarpacam e5 te 2000cc olması bişi fark etmiyor yaşasın adalet türker yorum yaptı ortalık fena karışıyor çağlar bunu duyacak aynı şirkette olduğumuz için tarafta tutamıyorum ben kaçıyorum Yorum bağlantısı
Cemil Çınar 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 servisteyken de ben de herkes gibi arabamın başında durmak isterim ama siz de kendi açınızdan haklısınız...daha önce erkan bey bahsetmiş.belirli yerlere kamera konulup müşteriler de bekleme salonundan bunları izleyebilir...bana makul geldi...teşekkürler... Kamera beni kesmez ben illa ki arabanın başında durup işlerine burnumu sokmalıyım, hatta kafalarını karıştırmalıyım Ben servise gittiğimde hep başka bir arızayla çıkarım, o yüzden tercih etmem, sadece önemli parçaları serviste değiştirtirim. Fakat memnun kaldığımda da teşekkür yazısı yazarım, son gittiğimde yazmıştım. Sonra beni arayıp puanlama yaptırırlar 8 veririm neden 10 vermediniz derler pazarlıkla 9 da anlaşırız. Bir öncekinde yakıt sarfiyatım artmıştı. Şimdi Çağlar Bey'e uğrayacağım ama, kafasını şişireceğimi tahmin ediyor herhalde ses çıkartmıyor. Malum cevaplanması gereken sorular var Yorum bağlantısı
Türker Gönüllü 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 türker bey siz nasıl bu konulara yorum yapmadınız inanamıyorum çok şaşırtınız beni yorum yapmayarak o güzel yorumlarınızı bekliyoruz Ben Garanti Uzmanıyım tüm müşteriler beni sever Şaka bir yana Türkiyede yaşıyoruz Örnek müşteri şikayetleri Sol ön teker titriyor 100-120 km arası Araç az bişi sağa az bişi sola çekiyor Çukurlara girince ön takımdan ses geliyor Far kırık garantiye girermi Aracım çok yakıyor hangi devirlerde kullanıyorsunuz 4-5 bin arası spor kullanmayı severim Müşteri ile görüşme benim aracım çok az yakıyor,ne kadar yakıyor 1 depo 1 hafta gidiyor Beyefendi aracınızın garanti süresi dolmuş , nasıl dolar imkansız ? Bizler servis çalışanlarıyız bize arıza hakkında ne kadar detay verilirse arızaları çözmemiz o kadar kolay olur,gelelim müşterinin aracın başında durması ; bir teknisyen örnek bakım yaparken takip etmesi gereken bir periyot vardır siz teknisyene devamlı sorular sorarsanız mutlaka hata yapacaktır bir şey atlayacaktır bu da müşteri memnuniyetsizliği yaratacaktır. Kendi adıma konuşuyorum bende sizin gibi bir müşteriyim bana nasıl davranılmasını istiyorsam o şekilde davranıyorum. Kötü servisler yokmu mutlaka ama unutmayın insanlar sadece bir kez kandırılabilir 2.kez asla kanmaz,artık o devirler geçti binalar hizmet vermiyor içindeki hizmet veriyor. Sizler varsanız bizlerde varız Umarım bana kızmazsınız Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Ocak 2010 Paylaş 6 Ocak 2010 (düzenlendi) Araba tamiri sırasında müşterinin başında beklemesi olayına pek sıcak bakmıyorum. Usta zaten zor işle uğraşıyor. İndiriyor, kaldırıyor, pisleniyor, kaynak yapıyor, Arabayı havaya kaldırıp altına giriyor. Siz ordan çıkıp usta bu ne , usta şu ne, Usta memeleket nere, abi arabayı şu fiyata aldık iyimi, felan filan dialoglara tutmak olmuyor. Eğer siz bilincli bir kullanıcı bile olsanız , Ustanın sizle sohbete hevesi bile olsa bu sefer arabanın başından gönderdiği, içerde koltukta sıkıntıdan oturan müşteriye çifte standart olmakta. Bu sebeble bir kural varsa bu kurala herkes uymak zorundadır. 6 Ocak 2010 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts