İçeriğe Yönlendir

2.000 D/dk. Tekleme Sorunu.


Mehmet Ezginler

Recommended Posts

Mehmet Ezginler

Değerli arkadaşlar 2,000 d/dk escort taki tekleme olayı hala devam ediyor .? son çare buji kablolarını kontrol ettirip gerekirse yenilemek,+ ateşleme bobini aklıma geliyor onuda ölçüm yapıyorlardır inşallah ondanda şüpeleniyorum, birde yokuş yukarı çıkarken araç gaza basınca yıgılıyor çekişten düşüyor bende gazdan ayamı biraz çekerek durumu düzeltiyorum yani şöyle normal yokuşu 2 . vitesle 3000/4000 devirlerde çıkamadım hep düşük devir buda beni sıkıyor düşünce ve görüşleriniz nelerdir özellikle tekleme konusu .düz yolda bile tekleme yapıyor. :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Ateşleme, benzin filtresi, benzin pompası, subaplar..

Ben bu sırayla giderdim...

Yorum bağlantısı
Yücel Aydoğan

abi anlattıgın soruna yakın bir sorun bende yaşıyoum .araç sanki biden güç kaybediyor aracı bir tutuyor gibi oluyor .benim her zaman olmuyor birde bende sıralı sistem var .ben buji -buji kablolarını degiştirdim orjinalleriyle .bana sanki ateşleme bobini kesiyormuş gibi geliyor çünki araç geriliyor böyle biri sıkıyor gibi oluyor .bazen de araba at gibi gidiyor deyim yerindeyse .busorun ile ilgili

baskı balata - buji- buji kablosu -benzin filitresi -gaz filitresi -gaz ayarı .yapıldı ama nafile hala aradabir yapıyor

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Araba tam gaz yapınca gitmeyip gazı kesince gidiyorsa, bir ; boğuluyordur, iki; benzin yada lpg yetişmiyordur..

Bunu hem benzinde hem de lpg'de mi yapıyor... ?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler

Mehmet bey araçta LPG yok normal yokuşta araç 2 vitesle rahat çıkar diyelim biraz gaza yüklenince araç gitmiyor aksine boguluyor yavaşlıyor gaz pedalına az basarak araç rahatlıyor fakat yokuş bitmek bilmiyor yavaş yavaş yani şöyle bir durum var düz yolda hızını aldımı roket diyebilirim gaz kesme diye sorun yok hızlıyken rampaları kedi gibi tırmanıyor kısaca hızlı kullanınca sorun yok sorun 1.silkeleme 2.yokuşun başında hızlı degilse araç devir almıyor gaza basınca boguluyor daha yeni C.C yaptırdım sırf bu sorun ortadan kalksın diye fakat nafile aklıma buji kablosu ve bobin kontrolu geliyor birde resetlemek.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler

EEC IV modulu bulunan araclarin akulerini soktugunuzde modul uzerindeki epromda saklanan rolanti ve motor yonetim verileri ve ayrica motorda olusan herhangi bir arizanin kodu eproma kaydedilmis ise butun bu veriler silinir.Bu nedenle aku tekrar baglandiginda epromun yeniden programlanmasi gerekir bu sirada rolantide dalgalanma aracta performans dususu ve silkeleme gorulur.Modulu programlamak icin sunlar yapilmali:motor calistirilir ve motor sicakligi normal seviyeye gelene kadar rolantiye en yakin devirde tutulur daha sonra motor 1200 devirde iki dakika calistirilir ve son olarak yaklasik 8 km degisik surus kosullarinda araba kullanilir.Boylece eprom yeniden programlanmis olur.

Bu yazılan belirtiler araçta var acaba böyle resetlemeyi denesem mi.?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Resetleme çözmez abi senin sorunu. Hiç kurcalama bence...

Ateşlemeye de benzemiyor anlattığın...

Liderler Ford'a Osman'ın yanına git bence... Hiç uğraşma..

Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler

Teşekkürler mehmet bey osman ustayla tanışmadık ama tanışacagız bu vesileyle yeri dolapderedey di sanırım ben avcılardayım .

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Teşekkürler mehmet bey osman ustayla tanışmadık ama tanışacagız bu vesileyle yeri dolapderedey di sanırım ben avcılardayım .

Evet.. baktım... Çok uzak görünüyorsunuz ama ben olsam giderdim...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...