İlker Selimoğlu 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Yurtdışında bir serviste çalışan yakınım, benzin ve lpg kullanımda ısı farklılığının olduğunu bu yüzden benzinde istediğin hızda fakat lpgde 90ı geçilmemesi gerektiğini söyledi zamanla motorun ısı ayarları bozulurmuş ne derece doğrudur bilgisi olan varmı teşekkürler. . Yorum bağlantısı
Fatih Bayram 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Ben uzun süreli yüksek devirlerin zararlı olduğunu duydum,ama ustalar daha iyi açıklarlar herhalde,yanlış duyum olabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Lpg kalibrasyonu hatalıysa, her araçta risk var.. Yorum bağlantısı
Engin Ünal 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Lpg sorunlu , benzin pahalı , dizel bakım maliyeti ağır en iyisi tabanvay.. Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Harbiden iyice kafam karıştı uranyum falan mı yaksak ... Yada bir an evvel hybrid otoya geçmek lazım... Yorum bağlantısı
Misafir 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 mümkün oldugunca,4 000 devir geçilmemeli, diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Kerem Öner 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Komple elektrikli araç çıkartsalarda kurtulsak... Ne bu ya, 90'ı geçmiyoruz, yok sıkıştırmıyoruz...benzin almış başı gidiyor... Valla arabama tüp taktırdım taktıralı arabaya bindiğimi yeni anlıyorum. Hele şu günlerde hep klima açık gidiyorum her yere... 4000 devri geçmemeye çalışıyorum o da 135 km hıza denk geliyor o da bana yetiyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Jeyan 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Ben birçok sefer aracı lpg'de zorladım, 5000 + larda gittim, xxx-xxx km. arası hızlarım oldu, her motoru zorladığımda ustanın yanına gittim, kaputu açtığımızda söylediği tek şey silindir contasını terletmişsin, ondanda birşey olmaz dedi. Yorum bağlantısı
Engin Ünal 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Motora zararı olan deviri fabrika niye koysun , hangi devirlerde gidildiğinin tek sonucu , yakıt sarfiyatıdır. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Motora zararı olan deviri fabrika niye koysun , hangi devirlerde gidildiğinin tek sonucu , yakıt sarfiyatıdır. Ama LPG yi hesaba katmıyor adamlar. Benzinliyse benzinli,dizelse dizel. Çakma yakıt sistemiyle zararı olur mu? Olur. Ama ben olsam tüp taktıktan sonra 4000 devirlerden aşağı inmem. Yorum bağlantısı
Murat Türer 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 benim bildiğim piston erimesi olayı gaz enjektörlerinin emme manifoltuna hatalı montajıyla ilgili olduğu Açısı ve manifolttaki montaj yeri çok önemli Düzgün bir montajda motor için bir sorun olcağını sanmıyorum Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 2007'den bu yana hiç bir şey olmadı.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 Motora zararı olan deviri fabrika niye koysun , hangi devirlerde gidildiğinin tek sonucu , yakıt sarfiyatıdır. Ama bu lpg... Dikkatli olmak lazım... Hele hele.. Motora enjektör diye taktıklar, enjektör değil de subapsa, 5000-6000 devirlerde kapanamayıp sürekli açık kalıyorsa, subap da yakar, conta da... Kitinize güvenmiyorsanız fazla zorlamayın... Yorum bağlantısı
Çağrı Sağlam 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 6000 deviri sadece benzine gecip gecmeyecegini test etmek icin gordum, hicbir sey olmadi. Su an icin herhangi bir hiz ya da devir limitim yok; ancak dikkatli olmakta fayda var. Yorum bağlantısı
Nurullah Demir 3 Ağustos 2010 Paylaş 3 Ağustos 2010 2007'den bu yana hiç bir şey olmadı.. +1905 Benim araçta da sorun yok. bence yanlış ve balon bir iddia... Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 4 Ağustos 2010 Paylaş 4 Ağustos 2010 cidden o hızları görüyormu bu meret ya.. Benimkisi görmedi xxx zor yaptı o da rampa aşağı .... Belki o kasalar yapabilir... Yorum bağlantısı
Fatih Bayram 4 Ağustos 2010 Paylaş 4 Ağustos 2010 Benimkisi görmedi xxx zor yaptı o da rampa aşağı .... Belki o kasalar yapabilir... Ben mondeoyla o hızları göremedim. Yorum bağlantısı
Nurullah Demir 4 Ağustos 2010 Paylaş 4 Ağustos 2010 Benim escort paralı otoyolda LPG de xxxKM/Sa yapıyorsa mümkün değil mondeonun xxx civarı yapmamasına abiler yapmayın yaww (motora güvensem dahada hız yapabilirdim aslında) Yorum bağlantısı
Murat Türer 4 Ağustos 2010 Paylaş 4 Ağustos 2010 Benim megane II lpg de xxx nu çok rahat görüyor 2006 dan beri lpg var Maşallah hiç sorun yok İleride c max almayı düşünüyom dizelleri turbo sorunu çıkartıyormuş Benzinlilerin lpg uyumu nasıl Yorum bağlantısı
Recommended Posts