Özay Uçar 16 Ocak 2011 Paylaş 16 Ocak 2011 alt takım, rotbaşı ve rotillerin kontrolünün önemi bir kez daha ortaya çıktı... demekki araç muayene istasyonlarında şurayı buraşı değiştirin dediklerinde itiraz etmemek gerekiyor... geçmiş olsun ...... Yorum bağlantısı
Vural Sarı 16 Ocak 2011 Paylaş 16 Ocak 2011 Geçmiş olsun. Otomobildeki arızalar,tıpkı vücudumuzdaki hastalıklar gibi birden ortaya çıkmaz,önceden belirti verir.Bu uyarıcı belirtilere kulak verelim.Erken teşhis kolay tedavi edilir,üzücü sonuçlara imkan vermeyelim. Yorum bağlantısı
Tamer Ergen 16 Ocak 2011 Paylaş 16 Ocak 2011 Geçmiş olsun. Ucuz atlatılmış bir kaza olmuş. Yorum bağlantısı
Cengiz Yılmaz 16 Ocak 2011 Paylaş 16 Ocak 2011 Kaskonuz var mi ? Ustaeller size yardimci olur, Sabri ustayi bulmaniz yeterli. Geçmiş olsun arkadaşım. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 16 Ocak 2011 Paylaş 16 Ocak 2011 (düzenlendi) Direksiyondan gelen hareketi tekerleklere ileten rotlar var. Onlar yamulmuş olabilir.. Kopmadan önce zaten boşluk yapar ve yüksek hızlarda arabanın burnu rüzgar yemiş gibi ani dalmalar yapar. Eğer virazda yol bozuk ise lastiği döndürmeye çalışan sert bir kuvvet o mili eğmiş olabilir. Kaldırıma sıfır yanaşıp direksiyonu kırmaya çalışmakta aşırı zarar veriyor. Direksiyonu gerektiğinde sıkı tutmak iyidir ama bazı durumlarda biraz serbest bırakarak tekerlerin yola göre hareket ederek rotlara kuvvet binmesini önleyebiliriz. Ömürleri çok daha uzun olur. Özellikle bozuk yollarda. 16 Ocak 2011 tarihinde Ayhan ?ent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Özkan Pehlivan 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 Allah korumuş.Çok geçmiş olsun. Acaba akslar böyle bir soruna neden olabilir mi? Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 geçmiş olsun allah daha beterinden korusun Yorum bağlantısı
Mustafa Gülaydın 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 Direksiyondan gelen hareketi tekerleklere ileten rotlar var. Onlar yamulmuş olabilir.. Kopmadan önce zaten boşluk yapar ve yüksek hızlarda arabanın burnu rüzgar yemiş gibi ani dalmalar yapar.Eğer virazda yol bozuk ise lastiği döndürmeye çalışan sert bir kuvvet o mili eğmiş olabilir. Kaldırıma sıfır yanaşıp direksiyonu kırmaya çalışmakta aşırı zarar veriyor. Direksiyonu gerektiğinde sıkı tutmak iyidir ama bazı durumlarda biraz serbest bırakarak tekerlerin yola göre hareket ederek rotlara kuvvet binmesini önleyebiliriz. Ömürleri çok daha uzun olur. Özellikle bozuk yollarda. Arkadaşım çok geçmiş olsun. Bilgi veren arkadaşa da teşekkürler aydınlatıcı oldu. Yorum bağlantısı
Bülent Akdemir 17 Ocak 2011 Paylaş 17 Ocak 2011 Büyük geçmiş olsun.Allah (C.C) esirgemiş. Yorum bağlantısı
Kamil Can 22 Ocak 2011 Paylaş 22 Ocak 2011 geçmiş olsun.bende ençok korktugum şey arabanın yolda giderken birden bu tur seylerin olması.ALLAH (C.C.) bizi ve butun arkadasları bu kazalardan korusun.elimizden geldiği kadar burada biribirimize yardım ederek bu tur arızaları ortadan kaldırmaya çalısalım Yorum bağlantısı
Recommended Posts