Faruk Durmuş 7 Mayıs 2011 Paylaş 7 Mayıs 2011 Yeni Focus Kampanya Zamanı ne kadara düşer? 2012 focus lar kampanya zamanı 35000 tl ye inermi? ne kadara kadara kadar geriler. 2011 lerle arasında çok fark olurmu? Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 7 Mayıs 2011 Paylaş 7 Mayıs 2011 şimdilik mükünse rüyanızda bile görmeyin. bizimkiler güme gider sonra Yorum bağlantısı
Faruk Durmuş 8 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 8 Mayıs 2011 ben düşebileceğini düşünüyorum.sırf yeni kasayı piyasada artırmak için yapabilirler. ben 2011 comfort focusu 30000 tl ye aldım.şuan 34000 tl. İlk alıcılardan kazanacakları paranın sonrası düşüreceklerine inanıyorum. Yorum bağlantısı
Şehit Mustafa Yaman 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 Bu fiyatlardan kesinlikle aşağı düşeceğine eminim. Tit Tdci şu an 55.000 TL. Bence 1-2 aya 50.000 olur. %10 gibi inecektir fiyatlar. Yoksa bu fiyatlarla zor satarlar. Dün de yazdım. CMax ile aynı fiyatken Focus'dan cayan çok olur. ben de katılıyorum.. fiyatlar düşer. ben bayiye fiesta almaya gitmiştim focus alıp çıktım. arada pek bir fiyat farkı yoktu çünkü. Yorum bağlantısı
Faruk Durmuş 8 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 8 Mayıs 2011 bayiye kalsa satış stratejisi diye 10 sene der. yeni kasa araç çıkıyorsa diğer araç iptal edilir. hiç kimse aynı araç ismiyle diğer aracı almaz. bunu göze alamazlar. Yorum bağlantısı
Şehit Mustafa Yaman 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 +33bırakın yeni focusun fiyatının düşmesini, F2 ler bile geçen aya göre 1000 tl zamlandı. özellikle seçim sonrası fiyatların düşmek bir yana artmasını bile göz ardı etmeyin. seçimle ne bağlantısı var.. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 (düzenlendi) Eski kasa üretilmez, Ford Opel gibi değildir. Focus classic 8 Mayıs 2011 tarihinde Evren Erak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 (düzenlendi) Eski kasa üretilmez, Ford Opel gibi değildir. Focus classic F2,5 ile F3 1 yıl ortak olarak üretilecek. Bunun nedeni bellidir. Yeni kasa tipsiz ve pahalıdır. İnsanları alıştırana kadar zarar etmemektir amaç. Escortla Focus da 99-2000 yıllarında ortak üretildi. 8 Mayıs 2011 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 Escort lar 99 da Türkiye'de üretildi, Focus lar Almanya ve İspanya'dan geldi. Aynı banttan hem yeni hem eski kasa çıkması bence biraz zor. Bir süre stokları eritirler. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 (düzenlendi) Escort lar 99 da Türkiye'de üretildi, Focus lar Almanya ve İspanya'dan geldi. Aynı banttan hem yeni hem eski kasa çıkması bence biraz zor. Bir süre stokları eritirler. 2000 model escortlar İngiltre üretimi. Aynı tarihte ingiltere focus da üretiyordu. Otosan ne yapar bilmem. İngiltere sitesinde şu an iki araç da satışta mesela. 8 Mayıs 2011 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Faruk Durmuş 8 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 8 Mayıs 2011 F2,5 ile F3 1 yıl ortak olarak üretilecek. Bunun nedeni bellidir. Yeni kasa tipsiz ve pahalıdır. İnsanları alıştırana kadar zarar etmemektir amaç. Escortla Focus da 99-2000 yıllarında ortak üretildi. yeni focus un tipsiz değil. keşke dediğim bir araç. keşke f3 ü alsaydım... Yorum bağlantısı
Faruk Durmuş 8 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 8 Mayıs 2011 yeni focusun özellikle stop lambasını aşağıda olması çok hoş.f2 lerde havada kalıyor arka kısım çok boş duruyor. Yorum bağlantısı
Guest Erc 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 hazır bu konu açılmışken formda bana fikirlerini söyleyip aralık ayında c max aldıran herkese çok teşekkür ederim focusu bekleseydim hem hayal kırıklığı yaşayacaktım hemde 47750 tly tit cmax alamayacaktım benim şahsi fikrim diğer form sayfalarındanda incelediğim kadarıyla otosan umduğunun çok altında satış yapacak fiyatı geriye çekmek zorunda kalacak Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 Satışlar iyi gitmesse bence fiyatlar düşer. Şuanki fiyatlarda yüksek olduğu için pek satacağını sanmam. Fiyat çitasını fazla yükseltttiler.. Yorum bağlantısı
Faruk Durmuş 8 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 8 Mayıs 2011 39000 tl lik başlangıç paketi 35000 tl den başlarsa satışlar çok artar.aksi hale... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 bu motor donanımla giriş fiyatı pek düşmez.dizeli bilemem ama benzinli 105 ps motor gelirse belki 36-37 ye geriler giriş modeli. FII de pek ucuz değil artık. dizel sedan tit 50 bin seviyesinde. x paket esp koyunca FIII bir iki donanım eksiği yüzünden pahalı duruyor Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 satılmasını bekliyoruz bizimkinin. ona göre ford opsion ile belki sıfır dizel alma durumu olabilir. yoksa 2. el az kmli bişiler bakacaz. nette 1-2 tane araba buldum beklemedeyiz. Yorum bağlantısı
Akan Belen 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 Bizim dr. bir arkadaş dizel fiestasını satıp yeni kuga yada focus alacaktı.Sürekli araçlarını aldığı samimi bir ford satıştaki arkadaşı şu an böyle bir değişikliği tavsiye etmediğini hatta 1 yıl beklemesinin fiyatların oturması açısından en mantıklısı olduğunu söylemiş.Focus fiyatları yüksek çok zararın olacak eğer aracından sıkıntın yoksa (2010 dizel fiesta) en az bir yıl beklemesini söylemiş. Yorum bağlantısı
İbrahim Topçu 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 1 yıl sonra fiyatların düşme ihtimali yüksek çünkü firmalar ilk çıkan modellere Ar-Ge(Araştırma ve Geliştirme) maliyetlerini de ekliyorlar.Ar-Ge maliyetleri sıfırlandığında fiyatlar da normale döner bence. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 Seçimlerden sonra bir devalüasyon bekleyin Eylül gibi. %10. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Mayıs 2011 Paylaş 8 Mayıs 2011 (düzenlendi) inşallah. Ama zıvanadan çıkmak üzereyiz, göstergelere bakarsan. Üretmeden tüketen, evdeki gümüşleri satıp yiyen bir esnaf ne kadar yaşar? Gümüşler bitene kadar.. 8 Mayıs 2011 tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts