Fatih Mehmet Uslu 24 Ekim 2011 Paylaş 24 Ekim 2011 Pert yoktur çizikten ötürü bir kaç lokal boya var vardır kesin Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 24 Ekim 2011 Paylaş 24 Ekim 2011 Duvar yerine başka bir araç olsaydı sonuç bu kadar kötü olmazdı... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Ekim 2011 Paylaş 24 Ekim 2011 F1 araçlarında özel tasarım karbonfiber kafesle bu hızlarda sağ çıkabiliyorlar. Normal bir araçta ise imkansız, araç sağlam kalsa bile 400g ivme inanılmaz yüksek, kas ve isleket sistemi için çok yüksek. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ekim 2011 Paylaş 24 Ekim 2011 Demekki.... Güvenli araba yoktur, yavaş araba vardır.. Ayrıca; karşılıklı iki araç çarpışsa durum bundan iyi olurdu... Araba, alta girer, üste çıkar, çarpınca yana geçer bu kadar hasar almazdı.. Aracın halatla çekilmesi veya motorla yürümesi bişey değiştirmeyecektir, sadece yangın riski ortadan kalkmıştır.. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Ekim 2011 Paylaş 24 Ekim 2011 Eşdeğer araçlar olmak kaydıyla ,190km ile kafa kafa çarpışmaya tekabül ediyor. Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 24 Ekim 2011 Paylaş 24 Ekim 2011 Hesap kitaba gerek yok. Her halükarda ölürüz. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Ekim 2011 Paylaş 24 Ekim 2011 O zaman da farklı bir değer çıkar ortaya, kayıpları düşersen bile 190 Km nin iki katına yakın hem de Filmi bir daha iyileyiniz ,sabit bir engele çarptığı için darbe çok şiddetli oluyor. İki aracın çarpmasında esneme var , ancak onda da karşı bir momentum var. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 24 Ekim 2011 Paylaş 24 Ekim 2011 Beklediğimden daha sağlammış En azından arka tarafta kullanılabilir bişeyler kaldı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Ekim 2011 Paylaş 25 Ekim 2011 Henüz beni mezara indirecek ne fiziki ne de ruhsal güce sahip değil, hele biraz büyüsün. Büyümesin. Büyüdüğündemi gazlayacaksın Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 25 Ekim 2011 Paylaş 25 Ekim 2011 (düzenlendi) 130 km/sa hızın üstü büyük risk.. Karşındaki 60 la geliyorsa ve kalp krizi geçirmiş ya da uyumuşsa,bu videodan farkı ne olacak 130'un? 25 Ekim 2011 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Eren 25 Ekim 2011 Paylaş 25 Ekim 2011 Ne kadar ilgi çekici bir konuymuş bu. Bu başlık açoldıktan sonra forumda aynı konu 4 kez daha açıldı ve kapatıldı. Yorum bağlantısı
Burak Balıkçı 25 Ekim 2011 Paylaş 25 Ekim 2011 Bu adamın focuslarla ne alıp veremediği var anlamadım. Neredeyse iki programında bir focus kullanıyor :lol2: Video çok kötü ve ürkütücü. Aynı segment diğer araçlarda, hatta güncel versiyonlarında dahi böyle bir kazada bu görüntü ortaya çıkar. Çin arabaları tasarımlarıyla müşterini cezbediyor ancak NCAP testlerinde 64km/h hızla esnek yapıya çarptıkları halde hemen bu hale geliyor, onlara ne demeli Yine bile bu focusta beklediğimden daha fazla sağlam parça kaldı diyebilirim. Bu arada tek kapı, hatchback, sedan ve station wagon arasında da mutlaka dayanıklılık farkı ufakta olsa vardır diye düşünüyorum. Bu kadar hız yapmayız desekte, başka bir araçla kafa kafaya çarpışma ihtimali herzaman var. Kısacası hız tehlikelidir, hız öldürür, aman dikkat!.. Yorum bağlantısı
Burak Balıkçı 25 Ekim 2011 Paylaş 25 Ekim 2011 Muhtemelen, sağlamlığına güvenildiği için Focus kullanılıyor.Bak sağlam bildiğin araba yüksek süratte ne hale geliyor diye göstermek için. Kime kanıtlayacaksa :lol2: Aracın bu koşullarda zaten sağ kalması beklenemezdi. Kaldıki, araba gram hasar almasın o hızda aniden dursun içindekiler zaten ölür. Gökhan Tiftik'in dediği gibi; araçların bu hızlarla çarpıp, NCAP testlerindeki gibi olacağını düşünenler var maalesef Yorum bağlantısı
Okyay Pay 30 Ekim 2011 Yazar Paylaş 30 Ekim 2011 Bilenler iyi bilir ölüm arabası christine filmini hatırlattı.. Vanishing Point ( sonunda challenger ın son hız 955 in kepçesine çarptığı film ) Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 30 Ekim 2011 Paylaş 30 Ekim 2011 Hız yapmaktan öte yerine göre doğru hızda gitmek daha önemli. Şehir içi 120 km/sa bile bazen yerine göre çok yüksek bir hız olabilir. Hız yapmak demek 190 km yapmak demek değil. Arabadan iyidir 6 ileri şanzıman, 2000 motordur, lastiklerin, yürüyen aksamın iyidir, önünde 600-700 kmlik bir otoban vardır, trafikte yoksa 190 km hız ile gidilebilir. Hız sınırı olmayan otobanlar var. Yeterki yerine göre basmayı bilelim. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 30 Ekim 2011 Paylaş 30 Ekim 2011 (düzenlendi) Şehir içi 120 km/sa bile bazen yerine göre çok yüksek bir hız olabilir. Şehir içi 120 km/h şehrin içinde her yerde ama her yerde zaten hali hazırda yüksek bir hızdır. Hız yapmak demek 190 km yapmak demek değil. Arabadan iyidir 6 ileri şanzıman, 2000 motordur, lastiklerin, yürüyen aksamın iyidir, önünde 600-700 kmlik bir otoban vardır, trafikte yoksa 190 km hız ile gidilebilir. Hız sınırı olmayan otobanlar var. Yeterki yerine göre basmayı bilelim. Hayır gidemez. Önüne köpek çıkabilir,kaza yapmış araçlar çıkabilir, hatta Türkiye'de insan çıkabilir. Ya da üst geçitten tepesine taş atılabilir. Otoyol kazalarının çoğu bu zihniyet yüzünden olur ve,kurtulma şansı belki %1 dir. Bu zihniyetin çok yanlış olduğunu düşünen bir tek ben varsam da ayrı konudur. 30 Ekim 2011 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 30 Ekim 2011 Paylaş 30 Ekim 2011 Bu zihniyetin çok yanlış olduğunu düşünen bir tek ben varsam da ayrı konudur. Değilsin değilsin. +1 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 30 Ekim 2011 Paylaş 30 Ekim 2011 Şehir içi 120 km/h şehrin içinde her yerde ama her yerde zaten hali hazırda yüksek bir hızdır. Hayır gidemez. Önüne köpek çıkabilir,kaza yapmış araçlar çıkabilir, hatta Türkiye'de insan çıkabilir. Ya da üst geçitten tepesine taş atılabilir. Otoyol kazalarının çoğu bu zihniyet yüzünden olur ve,kurtulma şansı belki %1 dir. Bu zihniyetin çok yanlış olduğunu düşünen bir tek ben varsam da ayrı konudur. Eksik alıntı yapmışsın. Mesaja kasıtlı olarak koyu renkli cümle ile başladım. İlk kural o zaten.. Örneğin, Trafik ışıklarını kontrol et. Kaşıdan karşıya geç. dediğimizde ilk cümleyi saymassak intihar olur. Arabalara artık 260, 290 kadranlar koyuyorlarsa demekki bizim memlekette olmasada o hızın bir yeri var. Hız yapmaktan öte yerine göre doğru hızda gitmek daha önemli. Şehir içi 120 km/sa bile bazen yerine göre çok yüksek bir hız olabilir. Hız yapmak demek 190 km yapmak demek değil. Arabadan iyidir 6 ileri şanzıman, 2000 motordur, lastiklerin, yürüyen aksamın iyidir, önünde 600-700 kmlik bir otoban vardır, trafikte yoksa 190 km hız ile gidilebilir. Hız sınırı olmayan otobanlar var. Yeterki yerine göre basmayı bilelim. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 30 Ekim 2011 Paylaş 30 Ekim 2011 Eksik alıntı yapmışsın. Mesaja kasıtlı olarak koyu renkli cümle ile başladım. İlk kural o zaten..Örneğin, Trafik ışıklarını kontrol et. Kaşıdan karşıya geç. dediğimizde ilk cümleyi saymassak intihar olur. Arabalara artık 260, 290 kadranlar koyuyorlarsa demekki bizim memlekette olmasada o hızın bir yeri var. Hız yapmaktan öte yerine göre doğru hızda gitmek daha önemli. Şehir içi 120 km/sa bile bazen yerine göre çok yüksek bir hız olabilir. Hız yapmak demek 190 km yapmak demek değil. Arabadan iyidir 6 ileri şanzıman, 2000 motordur, lastiklerin, yürüyen aksamın iyidir, önünde 600-700 kmlik bir otoban vardır, trafikte yoksa 190 km hız ile gidilebilir. Hız sınırı olmayan otobanlar var. Yeterki yerine göre basmayı bilelim. İşte bu düşünceden bahsediyorum Ayhan. 320 kadran var diye,yol da müsait diye 320yle gidemezsin. Allah değilsin,müneccim de değilsin,250 ile giderken bile 200 metre ötende olabilecek bir şeyi bilemezsin. ve 250 ile giderken 200 metre yi gördüğün şeye tepki verecek sürede aşarsın. Frene basıp durmansa,o 200 metreyi kat ettikten sonra olur ki,bu çok geç demektir. Dünyada hız sınırının olmadığı tek resmi yol bazı Alman otobaları ki, 2009 dan bu yana oralarda da çok sıkı denetim var ve büyük kısmına 120 km/h hız sınır kondu. Bizde bile onların 50 de 1 i kadar iyi yol yokken bu sınır 130 km+%10 şeklinde. Yani sen 290 yapabilen araba aldın diye,otoyola çıkıp 130 u geçme lüksüne sahip değilsin. Yerine göre gitmek demek,trafik ne gidiyorsa,onu gidebilmek demektir. Fazlası "bana bir şey olmaz,ben iyi şöförüm" demektir. Öyle bir şey olsa Renç Koçibey ya da nice sihirbaz denen pilotlar trafik kazalarında ölmezdi. Bu çok büyük sorumluluk. Sen gidebiliyor ve durabiliyor olabilirsin ama yollar sana bana özel yapılmış değil. Diğer insanları da düşünmek zorundasın. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 30 Ekim 2011 Paylaş 30 Ekim 2011 (düzenlendi) İçi hava dolu 4 kauçukla altından hava geçerek gidiyorsan her sürat felaket olabilir o yüzden kadrana motora güvenlik sistemlerine çok takılmadan temkinli ve belirtilen limitlerde araba kullanmakta fayda var her zaman için. Felaketi yüksek hızlarda yapılan kazalar için düşünmemek lazım sadece 10 km/h hızla gidiyorken Allah korusun bir yaya çarparak ölmesine sebep olursanız bu da felakettir. 30 Ekim 2011 tarihinde Tahir ?lter tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Ekim 2011 Paylaş 31 Ekim 2011 Şehiriçinde 70km bile epey tehlikelidir bana göre. Özellikle yayalar vs için. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 1 Kasım 2011 Yazar Paylaş 1 Kasım 2011 iyi sürücü , altında dünyanın en hızlı arabası bile varken max. güvenlikle seyahat edebilen , yolcularını ve aracını yormayan sürücüdür . 2 x 2 = 4 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 3 Kasım 2011 Paylaş 3 Kasım 2011 Kötü bir focus kazası. tavan kopmuş... Yorum bağlantısı
Recommended Posts