İçeriğe Yönlendir

Hepsiburada.Com'U Aramanın Dakika Ücreti


Serkan Aktay

Recommended Posts

Serkan Aktay

İkidir hepsiburada.com'dan aldığım paspas yanlış geliyor. ilkinde iade ettim. ikicisinde de kargo gönderi kodu gönderdim kargo yok oldu. başka bir konuda bunu tüm ayrıntılarıyla, kargonun gönderi kodu, kargo takip numarası, kimin eline verildiği, ne zaman verildiği hepsini yazdım. 15 gün cevap gelmedi defalarca aradım. Başka bir konu başlığı altında aramamın bana yansıdığı ücreti sordum. İşte yazışmalarım. Yalnız en alttaki mesaj ilk mesajdır. Aşağıdan yukarı doğru okuyun. bakalım siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

14.12.2011 16:35:11 RE :

sen harbiden anlamıyorsun. şehir içim limitsiz. ama bu şehir içi tarifesi değil. telekomada sordurrtum. şirketlerle anlaçmalrı varmış. hatta ben sizi aradığımda üstümden para kazanıyorsunuz. sen bana bana ne kadar soktunuz dakikada git öğren söyle. kıvırmadan söye. kaç ettti sorduğum. dansöz gibisiniz. kırk kere kıvırdınız. kardeşim kıvırma. bu yazdıklarını görenler şirketinizin değerini daha iyi anlıyor! bana adam gibi kaç lira soktuğunuzu söyle. sizin beceriksizliğiniz tyüzünden bana itelediniz, soktunuz!!! bak çok basit kaç para soktuğunuzu söyleyeceksin dakikada. hadi bakalım öğren ve hemen cevap ver. sakın bana oaraya bak, buraya bak deme. bir bilgi yok. müşteriye kaç paradan sokmaya anlaştıysanız o bilgiyi ver!!!! anladın mı genç!!!! Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır.

13.12.2011 20:36:20 RE :

sen benimle dalgamı geçiyorsun? standartı ne!!!! kaç para!!!! senden aldığım daha dorusu alamadım hizmet bedeli ne kadar geçirdiniz!!!! sen ne kadar beceriksizsin? sana 10 dur ücreti soruyorum. bana cevap ver. ne kadar soktunuz bana dakikada!!!!! ne kadar bana girdi!!!! daha ayrıntılı sormamı istermisin? bana geçirdiğiniz ücreti soruyorum. bu arada bu yaptığınız terbiyesizliği her yerde yayınlıyorum. ben ne soruyorum sen ne cevap veriyorsun!!!!! 13.12.2011 21:50:01 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

0850 252 40 00 numaralı telefon numaramızdan bizi aramak suretiyle yaptığınız görüşmeler "normal" şehiriçi arama ücreti üzerinden faturalandırılmaktadır.

Saygılarımızla. 13.12.2011 16:53:23 RE :

telefon ücretinide bankayamı sorayım? bilirler mutlaka. sen kaç kerede cevap veremediğine göre? kaç para diyorum dakikası???????????? anla artık. bak türkçe. dakikası kaç para? istersen başka dillerde sorayım bunu anlamakta güçlük çekiyorsun!!!! 13.12.2011 18:46:09 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

İlgili telefon numaralarımız standart şekilde ücretlendirilmektedir.

Saygılarımızla. 12.12.2011 17:10:56 RE :

sen benim kartıma neden iade yaptın ki? okartı kapattım ben. şimdi ne olacak? ve haşla cevap vermediğin dakikada kaç para geçtiği sorunsuna cevap ver. 13.12.2011 15:31:49 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Bankanıza kimlik kartınızla beraber gittiğinizde geri ödemenizi alabilirsiniz.

Saygılarımla. 12.12.2011 16:34:26 RE :

bak ben sana ne sordum sen ne cevap verdin. sizi 15 kereye yeakın aradım. her seferinde 15 ile 20 dakika görüştüm. bana ne kadar ücret girdi. sen bana bunu söyle. sen neden bu soruya cevap veremiyorsun? anlamakta zorluk mu çekiyorsun? az anlayışlı ol. bak çok basit bana kaç lira geçti dakikada? daha ağır yazacağım bir dahaki sefere cevap vermediğin takdirde. hemen bana cevap ver. kaç lira geçirdiniz bana? 13.12.2011 15:19:43 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Şikayetiniz ilgili departmana iletilmiştir.

Saygılarımla.. 10.12.2011 16:21:49 RE :

hala cevap vermedin. kaç lira kardeşim sizi aramnın bana tekabül ettiği maliyet??? daha kaç kere sorduracaksın? KAÇ PARA CEBİMDEN ÇIKIYOR DAKİKADA???? 12.12.2011 16:24:54 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Tutar, kredi kartınıza iade edilmiştir

Saygılarımızla 09.12.2011 11:44:58 RE :

bak ben diyorumki hepsini yazdım. sen galiba konuya bakan başka kişisin. şu anda iadeyle ilgili sorunum yok. karşı tarafa kanuni işlemleri yapmam için gerek süre başlamak üzere. önceki mesajımdada dedim. ben gerekli tüm bilgileri 3 kere yazdım gönderdim. bu bilgileri merak ediyorsan aç oku. ben tekrar yazmayacağom. zaten şu anki sorum bu değil. bu ayrı bir konu. ben sizin beceriksizliğinizden dolayı sizi aramamdan dolayı ne kadar ücret ödüyorum. çünkü biliyorsun yasal işlemlerim başlayınca bunuda talep edeceğim. bak tekrar soruyorum benim ürün almadığımı farzet. sizi kaç liradan arıyorum. bak çok kolay bir soru sordum. sen o kodları,numaraları,kimin eline teslim edilmiş, ne zaman teslim edilmiş çok merak ediyorsan, o konuyla ilgili açtığım mesajdan ulaşın. tüm merak ettiğiniz cevaplar mesajlarda var. aç oku. daha öncede dedim aç oku. bana sorma. 12.12.2011 16:22:00 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Tutar, kredi kartınıza iade edilmiştir

Saygılarımızla 09.12.2011 01:04:36 RE :

gerçekten çok garipsin. diyelimki sipariş vermedim. o zaman sizi kaç dakikası kaç liradan arayacağım? bu soruma cevap ver. sipariş vermeden arayamıyormuyum yoksa? sizi aramamın kaç para dakika ücreti. sipariş yok. sipariş numarası yok. şimdi cevap ver. kaç para? Bize iletmiş olduğunuz sorunuza net bir cevap alamadığınızı, sorunun devam ettiğini düşünüyorsanız "Konuyla ilgili yeni soru sor" düğmesine tıklayarak yeni bir soru sorabilirsiniz. 08.12.2011 21:36:15 RE :

ya kardeşim ilgili sipariş numarasıyla aradığım telefonun ücretlendirilmesinin ne alakası var? sana şimdi tek tek anlatayım mı yaptığınız beceriksizliği. sen bana sadece sizi aramamın dakikası kaç para onu söyleyeceksin. kaç paradan aradım ben sizi? bana mantık dışı sorular sorma. çok merak ediyorsan ilgili sipariş numaramı, gönderdiğiniz kargo kodunu, kargo takip numarasını, kargonun teslim edildiği çalışanınızı, teslim edildiği günü aç bize ulaşın bölümündeki mesajlarıma bak hepsine fazlasıyla ulaşacaksın. zaten yeterince vaktimi, paramı çaldınız. birde senin içinmi tek tek yazayım. her aradığımda karşıma çıkan beceriksişz müşteri temsilcilerine tek tek anlatıyoum. hepside kayıt oluşturuyormuş?... ama kaydı nedense kimse okumuyor, ilgilenmiyor. hatta aç siparişlerime bak bakalım ben sizden şahıs olarak ne kadar ürün almışımn şimdiye kadar. bak sende yeteriince vaktimi çaldın. çok merak ediyorsan açar neler olduğunu olkursun. telefon görüşmemizin dinlenme talebinde de bulunuldu ama tık yok. sen bana arama ücretinin dakikası kaç lira yaz gönder. anlamadıysan tekrar yazıyorum. SİZİ KAÇ PARADAN ARIYORUM!!!!! 09.12.2011 07:58:03 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

82850781 nolu siparişinizdeki ürün iadesi alınmış durumdadır.iadesi alınan ürün 56,64 Tl tutar miktarı alacak dekontu olarak üyeliğinize tanımlanmış olup tarafınızdan yeni siparişinizde kullanmak üzere onay işlemi yapılarak 01,11,2011 tarihinde oluşturmuş olduğunuz 55,36 Tl tutarındaki 61581847 nolu siparişinizde kullanılmıştır.Arada kalan 1,28 Tl tutar üyeliğinize tekrar 01.11.2011 tarihinde alacak dekontu olarak aktarılmış olup geçerli durumdadır.

01,11,2011 tarihinde oluşturduğunuz 61581847 nolu siparişinizdeki ModaCar Evo-Tech Honda Civic 2006 > Paspas isimli ürünü tarafımıza gönderdiğinizi söylüyorsunuz.Yapılan incelemede ürün ile ilgili işlem bulunmamıştır.Lütfen tarafımıza gönderdiğiniz ürününüz için daha detaylı araştırma yapabilmemiz için yurtiçi kargonun size verdiği 12 haneli gönderi numaranızı ( kargo takip numaranız ) tarafımıza bildirmenizi rica ederiz.

Siz değerli müşterimize yaşattığımız sorundan dolayı tarafınızdan özür dileriz.

Saygılarımızla. 08.12.2011 18:09:16 RE :

çabuk cevap ver bana. kaç para dakikası. kaç kere aradım ben sizin beceriksizliğiniz yüzündennnn!!!!!! adam gibi cevap ver. bana soru sorma. dakikası kaç para??????????? 08.12.2011 20:07:10 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

İlgili sipariş numaranızı ve ürün ismini tarafımıza iletmeniz durumunda size yardımcı olabiliriz.

Saygılarımızla. 08.12.2011 14:58:28 RE :

sipariş numarasına göremi telefon ücretlendiriliyor? sana diyorumki bana gönderdiğiniz yanlış ürünü size geri yolladım. üründen tık yok. 10-12 kere aradım. her seferinde 15-20 dakika görüştüm. kaç paradan ücretlendiriliyorum.. napacaksın sipariş numarasını. hem zaten mesajımda sipariş numarası var. okusaydın görürdün !!!!! 08.12.2011 22:12:48 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

82850781 nolu siparişiniz ile ilgili olarak ilgili birime bilgi iletilmiştir.Siparişinizdeki iadesi alınan ürün tutarının geri ödemesi en kısa sürede yapılacaktır.

Saygılarımızla. 07.12.2011 18:52:45 ücret-

yanlış gönderdiğiniz ürünü, (61581847) konuzla geri gönderdim. hala tık yok. 10-12 ketre aradım. bana telefon ücreti geçti. dakikada kaç lira geçiyor. cevap verin. 08.12.2011 13:45:11 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

İlgili sipariş numaranızı iletmenizi rica ederiz.

Saygılarımla

Yorum bağlantısı
Serkan Aktay

Şimdi size baştan açıklayayım. Müşteri hizmetlerini ürünü teslim aldıklarından sonra aradım ama ne ürün var, ne ellerinde gönderi kodu, ne kargo numarası. halbuki gönderi kodunu, kargo kodunu onlar yolladı. 6 kere müşteri hizmetlerini aradım. önce mesajla bilgi geleceğini, daha sonra mail geleceğini, daha da sonra aranacağımı söylediler. Hiçbiri olmadı. ama her seferinde olacağını söylediler. üçüncüden sonra yalan söylüyorsunuz dedim söylemiyoruz dediler. Dördüncüde de, beşincidede. Artık sıkılmıştım çünkü normal konuşmamdan anlamadılar. Ortalıkta kargo yok, ürün yok, kod yok. Şimdiye kadar hepsiburada'dan 2.el normal bir araba parası kadar şahsi alışverişim var. Hatta 3 gün önce yine aldım. onun nedenide 50 tl alışverişlerde kazandığım ve daha sonra tekrar yüklenecek olan hediye çekleri. Ben onlara telefon ücretini sordum. Bunu ilk olarak telefonda sordum ama bilen yok. Hiçbir çalışan bilmiyor. personel müdürleri dahil. Onlarda mesajla sor dediler. Sordum telefon ücretini adam benden sipariş numaramı sordu. Ne alakası varsa? Sipariş numarama göremi ücret? Bana baştan desinki bu konu hakkında bilgimiz yok. Bu kadar basit. Sipariş numaramı ne yapacaksın ki? Ben zaten herşeyi 8 kere kadar telefonda anlattım. Daha sonrada bu mesajlarda. Mesajlar sondan başadır.

Zaten aynı zamanda aldığım telefonun sayfasında şu yazıyordu: ''stoklar bittikten sonra şu fiyat olacaktır''. Stoklar bitmeden fiyat dahada düştü. Hatta ben aldın yarım saat sonra. Nedenini sordum, önce döviz kurundaki düşüten dolayı yazdılar. O tarihten itibaren her döviz kuru hergün yükseldi. Merkez Bankası kurlarını yolladım. Yaptıklarının aldatmaca olduğunu, adam kandırmaca olduğunu, kazık atmak olduğunu da yazdım. ve bu olay hemen bunun peşinden geldi. Hatta ondan önce aldığım cam rüzgarlığıda görünende çok farklıydı. Hepsi üstüste geldi. Mesajlarım aşağıda.

az önce müşteri hizmetlerini son kere aradım. benden tekrar telefonumu istedi. geri dönüş yapılacakmış!!! artık bndan sonra yapacağım yek şey buradaki yazışmaları tüm şikayet sitelerinde yayınlamak ve yasal işlem başlatmak olacaktır. 50 liralık bir ürün için sizi 10 kere aradım. saatlerce vaktimi çaldınız. bir sürü telefon ücreti verdim. yazdıklarımı okuyupta anlayamayan! arkadaş. belki bunu anlarsın. ürünümü elinize bizzat teslim ettiler. teslim eden kişi, teslim alan kişi belirli. bundan sonra hakkımı ve zararlarımı kanuni olarak başlatacağım. gerekli görüşmeleri avukatıla yaptım. sen anlayazsın ama nalayan birine sorarsan neler olacağını anlatır sana . anlatınca anlarmısın bilemiyorum. 08.12.2011 11:23:54 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Arıza / İade departmanı olarak amacımız, ürünleriniz bize ulaştığı andan itibaren ürün takibini sağlamak ve işlemlerinizin hızlanmasını sağlayarak talepleriniz doğrultusunda sonuçlandırılması yönündedir.

Tarafımıza kargo ile gönderdiğinizi belirttiğiniz ürününüz henüz kayıt işlem sırasında bulunmakta olup , ilgili departmanımız tarafından talebiniz doğrultusunda en kısa sürede bildirim kaydı açılacaktır. Daha sonra işlemlerinizi online olarak takip edebilmeniz için üyelik mail adresinize bildirim takip numarası iletilecektir.

Ürününüzün durumunu sitemizden online olarak ; "MÜŞTERİ HİZMETLERİ / ARIZALI ÜRÜNLERİM / BEKLEYEN BİLDİRİMLERİM BÖLÜMÜNDEN üyelik mail adresinize iletilecek olan bildirim numaranız ile takip edebil irsiniz.

Yaşanan gecikme için tekrar özürdiler firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla

06.12.2011 21:52:42 RE :

bak arkadaş. sen önce yazdıklarımı oku. ben daha ilk başta kARGO TAKİP NUMARASINI, SİZİN GÖNDERDİĞİNİZ KARGO KODUNU YAZDIM. KAFANI KALDIR MESAJLARIOKU HEPSİNİ GÖRECEKSİN. GEREKLİ YASAL İŞLEMLERE BAŞLAMAK ÜZEREYİM. KSRGO GÖNDERİ KODU VAR. TAKİP VAR. KARGOYU TESLİM ALDIĞINIZA DAİR YETKİLİ KİŞİ İMZANIZ VAR. KARGOYU TESLİM ALAN KİŞİNİN ADI SOYADI VAR. BUNLARIN HEPSİDE SANA YAZDIĞIM MESAJLARDA YAZILI. BANA ALAKASI OLMAYAN CEVAPLARI KOPYALAYIP YAPIŞTIR YAPACAĞINA SORUMA DOĞRU DÜRÜST CEVAP VERSEYDİN HEPSİNİ GÖRECEKTİN. SANA TAVSİYE MESAJLARI BAŞTAN OKU. GEREKLİ TÜM BİLGİLER VAR.. HA ANLAYAMIYORSAN OKUYUNCA KALK MASANDAN ÇIK GİT ORDAN. BELKİ ANLAŞILMASI GEREKEN KONULARI OKUYUP CEVAP VERME GEREKLİLİĞİ OLMAYAN BİR İŞ BULURSUN. OKU BULURSUN TÜM GEREKSİNİMLERİ. 08.12.2011 11:25:43 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir. 05.12.2011 03:12:21 RE :

sana adam gibi yazıyorum sorunumu sen bana isde işlemini anlatıyorsun. tekrar yazıyorum tekrar iade işlemini anlatıyorsun. tekrar yazıyorum bana ''Ürününüzün kaydı açıldıktan sonra gerekli işlemler yapılacaktır. Saygılarımla.'' yazıyorsun. en tatmin edici yanı 3 kerede anlamış olman. seni tebrik ediyorum. üstün bir zekaya sahipsin. demekki bundan sonra 3 kere sormalıyımki anlayabil. ama ben hala anlayamadım ki 19-11-2011 tarihinde şirketinide çalışan ilyas kulak'a teslim edilen ürünüm nerede!!!!! telefon açıyorum diyorumki ilgilenin tamam deniliyor kimse bana geri dönmüyor. ne kadar yalancısınız kardeşim. madam ilgilenmeyeceksiniz neden ilgileneceğiz diye YALAN söylüyorsunuz. ürünümün işlemlerini YAPIN!!!!! 15 GÜNDÜR TESLİM ALDINIZ!!!! ne oldu kardeşim, NE OLDU! ÇOK ACELE GERİ DÖNÜŞ İSTİYORUM! mesajla değil telefonla ulaşın. buı ne ciddiyetsizliktir anlayabilmiş değilim. azıcık ciddi olun. DÜRÜST olun. bana yalan söylemeyin. YALANCINIZ. 1. BANA GERİ DÖNÜŞ YAPIN 2.. BANA GERİ DÖNÜŞ YAPIN 3... . BANA GERİ DÖNÜŞ YAPIN bak 3 kere yazdım 3 kerede anlıyorsun diye. umarım anlayabilmişsindir . promosyon olarak da dördüncüyü yazıyorum . BANA GERİ DÖNÜŞ YAPIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! telefon numaram sisteminizde kayıtlı. ama beceriksizliğinizden onuda bulamazsınız. telefon numaram 0 532 337 21 16 serkan aktay. telefon numaram 0 532 337 21 16 serkan aktay. telefon numaram 0 532 337 21 16 serkan aktay. telefon numaram 0 532 337 21 16 serkan aktay. telefon numaram 0 532 337 21 16 serkan aktay. umarım telefonumu anlayabilmişsindir. saygı sunmuyorum ben. göstermiş olduğunuz saygısızlığa, umarsamazlığa, yalancılığınıza karşı saygı sunmam. 06.12.2011 16:27:42 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Tarafımıza gönderdiğiniz 12 haneli kargo gönderi kodunuzu rica ederiz. 61581847 nolu siparişe ait gözüken kayıt bulunmamaktadır.

Saygılarımızla 30.11.2011 18:18:00 RE :

siz hala anlamadınız değilmi ne yazdığımı? ürün elinize geçti. teslim aldınız. bana ne alacak dekontu düzenlediniz nede başka bir bilgi verdiniz. ürün 19-11-2011 tarihinde şirketinide çalışan ilyas kalak'a teslim edildi. kargo takip numarası AD644116. otur önce yazdığımı oku. hala bana kopyalayıp kopyalayıp gönderiyorsun. ben nasıl iade edileceğini sormuoyrum sana. iade ettiğim ürünün akibetini soruyorum sen bana ne yazıyorsun!!!! KISA YOLDAN ANLATAYIM TEKRAR. ÜRÜNÜM NEREDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEREDE!!!!! NERDE!!!! anlayabildin mi? 01.12.2011 13:41:49 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Ürününüzün kaydı açıldıktan sonra gerekli işlemler yapılacaktır.

Saygılarımla. 29.11.2011 21:23:31 RE :

bana vere vere bir mesajı kopyalayıptamı gönderdin! bu cevabı bana yazan kişilik, ben sana nasıl iade edilir diye yazmadım. sen daha mesajımı okumamış sorunumu anlamışsındır. sorunumu oku bana cevap ver. kopyalayıp bana birley gönderme!!!! yaptığın ayıp!!! en kısa zamanda da cevap ver. bu mesajları bir yerden kopalayıp da göndermiyorum. sende sorunumu oku bana cevap ver!!!! 30.11.2011 15:41:42 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

İade etmek istediğiniz ürününüzü; ürün teslim tarihinden itibaren 8 iş günü içinde ürüne - orjinal ambalajına - aparatlarına zarar gelmeyecek şekilde, faturanızın aslı ve sitemizde http://www.hepsiburada.com/rmaindex.aspx linkinden dolduracağınız bildirim formu ile bize geri gönderebilirsiniz. ( Ürün gönderimi sırasında kargo görevlilerini; ürünün kendi orijinal kutusuna bant, etiket vs.. yapıştırmamaları için uyarmanızı rica ederiz)

Ürün elimize ulaştığında, iade kaydı altına alınacak ve iade işlemlerinizi sitemizdeki müşteri hizmetleri sayfasında bulunan bekleyen bildirimler sayfasından takip edebileceksiniz.

Ürün iade prosedürü çerçevesinde incelenecek ve bu konuda tedarikçi firma ile iletişime geçilecektir.İade prosedürümüz hakkında ayrıntılı bilgiye, aşağıdaki linkimizden de ulaşabilirsiniz.

http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?id=27&type=0

385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!

Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.

.

Bununla birlikte ürünün iadesi kabul edildiği takdirde ürünün faturası şirket adına ise, geri iade ederken şirketinin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturasının, Kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmesi gerekmektedir.Ürünü aşağıdaki adresimize gönderebilirsiniz.

D-Market Elektronik Hizmetler A.Ş.

Mimar Sinan Mah. Karadeniz Cad. NO:152 Paşaköy-Sultanbeyli / İstanbul 28.11.2011 17:55:01 beceriksizsiniz!!!!!-

61581847 nolu siparişimdeki ürün öncelikle açıklamalara uygun olarak gelmedi. ürün 2011 hoda civic aracıma uymadı. halbuki ürün açıklasında ModaCar Evo-Tech Honda Civic 2006 > Paspas Seti SİYAH olarak yazıyor. eksik bilgilendiriyorsunuz ve yanlış. herşey tamam beceriksizliğinizden dolayı ürün olmadı da, neden ürün için kargo kodu gönderip size iade gönderdiğim halde ve ürünü 19-11-2011 tarihinde elinize geçtiği halde bana alacak dekontu hazırlamadınız? ne kadar ilgisiz alakasız ve duyarsınzsınız!!! bana hemen alacak dekontumu hazırlayın. belki emri vaki knuşunca becerebilirsiniz. müşteri hizmetlerine bildirdiğim halde talmadınız. ben sizin iyi müşterinizim. alışlarımdan görün. ama son seferlerde aldığım herşeyde sorun yaşıyorum. direkt olarak söyleyeyim beni aldatıyorsunuz. yakışmıyor !!!! çok acele alacak dekontumu hazırlayın. kargo gönderi kodunuz da 77297848. çok acele cevap verin!!! 29.11.2011 11:02:20 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Firma tarından gönderilen ürün stok kodlarında yaşanan bir hata sebebi ile tarafınıza farklı bir ürün gönderilmiş olabilir. Öncelikle yaşanan bu sorun nedeniyle siz değerli müşterimizden özür dileriz.

Ürünün doğru olan ürün ile değişiminin yapılabilmesi için söz konusu ürünü bize aşağıdaki şekilde göndermenizi rica ederiz. Ürün elimize ulaşır ulaşmaz gerekli aksiyonlar alınacak ve kısa sürede çözüme kavuşturulacaktır.

Ürününüzü tarafımıza göndermeden önce http://www.hepsiburada.com/rmaindex.aspx linkten kayıt yapmanızı rica ederiz. Sitemiz üzerinden yapacağınız kayıt formu arıza-iade departmanımıza ulaşacak ve kısa sürede kontrolleri yapılarak size bilgi mail gönderilecektir. Gönderim işleminizin kabul edilmesi durumunda size kargo gönderi numarası mail ile bildirilecektir. Bu numara ile ürünü Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

ÖNEMLİ NOT : Doldurmuş olduğunuz Arıza/Değişim veya İade formunun onaylanması ürünün hepsiburada.com'a gönderilmesine verilen onaydır. Cihazın Arıza/Değişim veya iade işleminin onaylanması anlamına gelmemektedir. Ürünle alakalı işlemler firmamıza ulaşarak kayıt altına alındığında başlatılacak ve ilgili departmanların incelemelerinden sonra talebin uygunluğu kontrol edilerek işlemler tamamlanacaktır.

Firmamızın adres bilgileri aşağıda belirtilmiştir.

D-Market Elektronik Hizmetler ve Tic.Aş.

Mimar Sinan mah. Karadeniz cad. No:152

Sultanbeyli - İstanbul

Yorum bağlantısı
Hakan Yavaş

Öyle olaylar oluyorki size hak veriyorum . Hepsiburadaya son mesajımın başlığı "psikopatmısınız" dı.

Sebebide arızalanan ürünü değişime yolladım. 1 ayda ürün firmadan hepsiburadaya geldi, bi on günde hepsiburada bekletti:)

İyice soğuttular beni o siteden...

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran
(düzenlendi)

Geçmiş olsun.Maalesef artık Hepsiburada ya elini veren kolunu alamıyor..

tarihinde Ayhan Onaran tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Ada
(düzenlendi)

Görüş istemişsiniz fikrim;

Burada ürünle ilgili sıkıntı çekmiş olabilirsiniz hatta hepsiburada sonuna kadar hatalıda olabilir ama yazışmalarınızda o kadar kötü bir üslup kullanmışsınız ki,sizin maillerinize cevap verenin insan olduğunu unutup köle muamelesi yapmışsınız..Üç kuruşluk alışveriş ile karşısındakine her istediğini yaptırabileceğini düşünmek çok yanlış bir durum.Müşteriyim her zaman haklıyım tavrını bırakmalı değiştirmelisiniz bir gün sizde satıcı olursanız kendiniz gibi birisi ile uğraşmak istermiydiniz sorusuna cevap verebilirseniz demek istediğimi daha net anlarsınız.

Hepsiburada personeline değer veren bir kurum olsa idi bırakın size ürün satmayı,paranızı iade edip kullanıcı kodunuzu kapatırdı.

Umarım mağduriyetiniz bir an önce giderilirde hepsiburada'nın personeli rahat eder :)

tarihinde Fatih Ada tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Serkan Aktay

Serkan Bey, siz ürününüzü göndermeden önce, sitedeki formu doldurdunuz. Ardından formunuz onaylandı. O formu alıp, size verilen kargo kodu ile HB ya ürünü gönderdiniz. Ancak bugüne kadar ürün gönderilmediği gibi sonuçtan haber de verilmedi. Doğru mu anladım? Yok eğer öyle değilse, ben yazdıklarınızdan hiçbirşey anlamadım. :biggrin:

Böyle olmuşsa eğer, elinizdeki evrak, mail, mesaj vs. ile ısrarcı olmaya devam edin. Ama bu üslupla değil. :i-ih: Bu üslupla devam ederseniz, ciddiye alınacağınızı sanmıyorum. Daha sakin olmakda yarar var.

HB ile sorununuzu çözemezseniz, Doğan Holding'e ulaşmaya çalışın. Ama HB aksaklıkları olsa da, eninde sonunda sorunları çözen bir yapıya sahip. Eğer ki durum bundan ibaret ise, elbet çözeceklerdir.

Can sıkıcı bir durum, Allah kolaylık versin.

Evet ürünü aldım. daha önce olduğu gibi yanlış gönderdiler. 15 günde gönderi kodu geldi. O kodla kargodan gönderdim. 2 gün sonra ellerine ulaştı. 10 gün kadar mesaj gelmedi. Aradım bana gönderi kodu soruyor. Söyledim kargo kodu soruyor. 48 saat içinde bilgilendirilecekmişim. 72 saat geçiyor tekrar aynı sorular. Mesaj yazıyorum yine aynı sorular. 15 gün geçiyor arıyacağız diyorlar söz veriyoprlarlar aramazsanız yalancı, dolandırıcısınız diyorum aramazsak bile mesajla bilgilendirileceksiniz diyorlar ne arıyorlar ne mesaj. Ürünü gönderdim diyorum, kargo kodu veriyorum, bana ürünü nasıl göndereceğini ne yapmam gerektiğini söylüyorlar. Hadi yine her seferinde olduğu gibi başa dönüyorlar. Adamlara okuyun cevap verin diyorum alakasız şeyleri kopyalayıp gönderiyorlar. Delirmek üzereydim. Bende ağzıma geleni saydım. Yinede tık yok :unsure2: Ensonunda gönderdiler ama bu seferde kapattığım kredi kartına. Daha önce orada kullanmak için çek yada iade seçeneği vardı bu sefer buda yok. Kapanmış karta iade. 15 kereye yakın aradım. Merak ettim ücret kaç para. Ben ücreti soruyorum adam bana yine sipariş numaramı soruyor. Madem bilmiyorsun, cevap veremiyorsun bilmiyorum yaz bitsin. Ayrıca öğrendiğim kadarıyla o telefon hatlarından para da kazanıyorlar. Yalan söylüyorsunuz dedim aramıyorsunuz dedim. Çaldırın kapatın ben arayayım dedim sonunda. Gelde sinir olma. uslubu bozdum belki biri ''ne oluyor''? der dedim, onu bile demediler. Bir ara dedim küfür etsem dönerlermi bana diye :unsure2: .

Görüş istemişsiniz fikrim; Burada ürünle ilgili sıkıntı çekmiş olabilirsiniz hatta hepsiburada sonuna kadar hatalıda olabilir ama yazışmalarınızda o kadar kötü bir üslup kullanmışsınız ki,sizin maillerinize cevap verenin insan olduğunu unutup köle muamelesi yapmışsınız..Üç kuruşluk alışveriş ile karşısındakine her istediğini yaptırabileceğini düşünmek çok yanlış bir durum.Müşteriyim her zaman haklıyım tavrını bırakmanızı değiştirmelisiniz bir gün sizde satıcı olursanız kendiniz gibi birisi ile uğraşmak istermiydiniz sorusuna cevap verebilirseniz demek istediğimi daha net anlarsınız. Hepsiburada personeline değer veren bir kurum olsa idi bırakın size ürün satmayı,paranızı iade edip kullanıcı kodunuzu kapatırdı. Umarım mağduriyetiniz bir an önce giderilirde hepsiburada'nın personeli rahat eder :)

Zaten cevap verenin insan olduğandan hala şüpheliyim. Bakın ben ücret soruyorum, adam sipariş kodu soruyor. Tekarar soruyorum ürün iadesini nasıl yapacağımı kopyalayıp yapıştırıyor. En azından insan onu okur ne istemişim bakar. sizde aynı şeyi 10 kere arayıp söyleseydiniz ve yazsaydınız sanırım bir yerden sonra kopardınız.

Yorum bağlantısı
Semih İzgi

Hepsiburada pişmanlıktır.. Paraya doymuş bir gurup çetenin dolandırma şirketi haline gelmiştir.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Hepsiburada pişmanlıktır.. Paraya doymuş bir gurup çetenin dolandırma şirketi haline gelmiştir.

Yazık, eskiden çok iyiydiler. Hatta en iyisi. En son depolarını taşıdılar, orada ipler koptu zaten...

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Öncelikle geçmiş olsun.

Ancak bu tip iletiler ya da kayıt altına alınan telefonlar ileride haklı da olsanız üsluptan dolayı müşterinin başını belaya sokabiliyor.

Dikkat edin.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Valla ben hepsiburada.com olsam...

Git bildiğini yap derdim...

sen harbiden anlamıyorsun. şehir içim limitsiz. ama bu şehir içi tarifesi değil. telekomada sordurrtum. şirketlerle anlaçmalrı varmış. hatta ben sizi aradığımda üstümden para kazanıyorsunuz. sen bana bana ne kadar soktunuz dakikada git öğren söyle. kıvırmadan söye. kaç ettti sorduğum. dansöz gibisiniz. kırk kere kıvırdınız. kardeşim kıvırma. bu yazdıklarını görenler şirketinizin değerini daha iyi anlıyor! bana adam gibi kaç lira soktuğunuzu söyle. sizin beceriksizliğiniz tyüzünden bana itelediniz, soktunuz!!! bak çok basit kaç para soktuğunuzu söyleyeceksin dakikada. hadi bakalım öğren ve hemen cevap ver. sakın bana oaraya bak, buraya bak deme. bir bilgi yok. müşteriye kaç paradan sokmaya anlaştıysanız o bilgiyi ver!!!! anladın mı genç!!!! Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Bence de üslubunuz hiçte hoş değil, bundan önce defalarca hepsiburada.com dan ürün aldım, sıkıntılarda oldu ama hepsini bir şekilde çözdüler, en kötü durumda bile bu tarzda bir mesaj yazmadım, karşıdaki bence yinede size karşı üslubunu hiç bozmamış ve sanırım cevap verebileceği kısımlara cevap vermiş,

zamanında Tofaş'ın müşteri hizmetlerini arayan bir Erzurum'lu dayı vardı ona karşı üslubunu hiç bozmayan müşteri temsilcisine araba hediye etmişlerdi.

Yorum bağlantısı
Serkan Aktay

Kaynak: http://www.lafsozluk...l#ixzz1hyUoODrL

0850'li numaraları dakikası 0.060 TL'ye arıyorsunuz. Şehiriçi, şehirlerarası ve 1. kademe uluslararası numaraları da 0.0732 TL'ye arıyorsunuz. Cep telefonlarını 0.308 TL'den arıyorsunuz. KKTC sabit hatları 0.227, KKTC cepleri ise 0.548 TL'ye arıyorsunuz. Telekom'un tarifelerinden daha

Sorunun cevabını 1 dakika içinde google da buldum...

Bu telefon yüzünden ortamı neden bu kadar gerdiniz anlamadım ben...

http://www.bilimtekn...0850-alan-kodu/

Normal bir sabit telefon numarası bu.. Satış temsilcisi telefon ücretini bilmek zorunda da değil..

Verdiğiniz adreste ücret bilgisine ulaşamadım. Ama ben bunu aramadan öncede araştırdım. İşte birkaç yaklaşım: Flypgs;* 0 850 250 0 737 nolu numaramız sabit hatlardan arandığında 0,14 TL/dk (vergiler dahil), cepten aradığında ise sabit hat yönüne olan ücretten ücretlendirilir. Ekstra ücret alınmaz.. Domain haber; ucuz ve sabit ücret de yok. Lafsözlük;

0850 numaralar sadece koç net'e tahsis edilmiş bir blok değildir. Tüm sth operatörleri arasında BTK tarafından paylaştırılmıştır. Bir koç net abonesi koç net abonesi olmayan, başka bir sth'a ait 0850'li bir numarayı ararsa ücretlendirilebilir. Bu sadece operatörlerin kendi aboneleri arasında geçerlidir. Yine bir 0850 numara türk telekom üzerinden arandığında tüm vergiler dahil artık 14,59 krş. ücretlendiriliyor. Eğer gsm operatörleri üzerinden 0850'li bir numara ararsanız sabit bir numara çevirdiğiniz için hattınızdaki tanımladığınız paketin sabit yönlere olan dakikalarından düşmektedir. Verimor Telekom

Peki Hangisi? Daha üç beş farlı bilgi daha var. Hatta bir iki yerden duyduğuma göre aranmaalrı karşılığında para kazanan yerler de varmış. Aslında satış temsilcisi bilmek zorunda. Çünkü ne ödeyeceğimi bilmeliyim. 5 kere müdürleriyle iletişime girdim. Onlarda bilmiyor. Bilen kimse yok. İnternettede tam açıklayıcı bilgi yok. Eczanemiz var ama ben müşteri nereye ne kadar muayene ücreti öder biliyorum. Para benim cebime girmiyor. Müşteride alıp devlete anında veriyorum. Ben küçücük bir eczane hizmetişn karşılığını biliyorsam onlar kocaman kuruluş veremediği hizmetin karşılığını verecektir diye düşündüm.

Bence de üslubunuz hiçte hoş değil, bundan önce defalarca hepsiburada.com dan ürün aldım, sıkıntılarda oldu ama hepsini bir şekilde çözdüler, en kötü durumda bile bu tarzda bir mesaj yazmadım, karşıdaki bence yinede size karşı üslubunu hiç bozmamış ve sanırım cevap verebileceği kısımlara cevap vermiş,

zamanında Tofaş'ın müşteri hizmetlerini arayan bir Erzurum'lu dayı vardı ona karşı üslubunu hiç bozmayan müşteri temsilcisine araba hediye etmişlerdi.

Uslubuma normal bir insan gibi başladım aslında :) . Sonra beni yavaş yavaş yoldan çıkardılar :angry: kendilerini yalancılıkla suçlayan ve hatta müşteri temsilcisinin de isteğitle konuşmaların dinleneceği söyledikleri halde takmadılar. Sorduğum sorulara alakasız cevap verdiler. Yukarıda da görmüşsünüzdür. Ben ücret soruyorum adam bana kodunu soruyor. Okumuyor ki :angry: En baştan biz bilmeyiz desin. Müşteri temsilcisi mesajla öğrenin diyor, mesaj ayrı telden çalıyor. Kendilerine de kanuni haklarının olduğunu, yalancılıkla, kandırmacayla iş yaptıkları söyledim. Ama tık yok :good1:

Yorum bağlantısı
Serkan Aktay

Bence de üslubunuz hiçte hoş değil, bundan önce defalarca hepsiburada.com dan ürün aldım, sıkıntılarda oldu ama hepsini bir şekilde çözdüler, en kötü durumda bile bu tarzda bir mesaj yazmadım, karşıdaki bence yinede size karşı üslubunu hiç bozmamış ve sanırım cevap verebileceği kısımlara cevap vermiş,

zamanında Tofaş'ın müşteri hizmetlerini arayan bir Erzurum'lu dayı vardı ona karşı üslubunu hiç bozmayan müşteri temsilcisine araba hediye etmişlerdi.

ilk sorum şu şekildeydi '' hepsiburadayı aramaın dakika ücreti ne kadar?''. İlk cevap da şuydu '' Sipariş numaranızı öğrenebilirmiyim?''. Şimdş ne alaka? ikinci soru ve cevap da bu şekildeydi. Ürün kayboldu ürün nerede diyorum gönderdin mi diyor?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Serkan Bey, kendi operatörünüze sordunuz mu ?

Verdiğiniz adreste ücret bilgisine ulaşamadım.

Ücret bilgisi yok zaten... Benim anladığım bu bir sabit numara ve arayan için bir fark olmadığını düşünüyorum.. Örnek olarak benim ev numaram şimdi 215xxxx

Ama eski evimde 214xxxx idi..

Eski evimde iken 0850 ile başlayan bu numarayı alsaydım.. Santral değiştirince numaram değişmeyecekti..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...