Semih İzgi 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 İnternette böyle bir ürün grubu ile karşılaştım. Zaten hali hazırda aklımda olan bir sistemdi fakat tornam, brushless tip elektrik motor ve kontrol ünitesine ayıracak bütcem olmadığı için hep geri planda kaldı.. Konuyu birlikte değerlendirip yorumlayalım ve tartışalım, sizce bu ürün grubu bizim atmosferik motorlu fordlarımıza uygulanabilir mi? Uygulanırsa motorda ne gibi değişimlere gidilmelidir? Ne gibi avantaj ve dezavantajlar elde ederiz? Bana göre ilk başta yeni bir yazılım gerekir ama motorda oynamaya gerek yoktur diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 daha önce çok konuşulmuştu çöpe atılacak paran varsa dene aracın emişinden daha fazla hava basamaz bu. rolantide belki Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 O minik pervaneden anca bilgisayar fanı olur Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Birde hesaplamıştık buna benzer ürünü çektiği akım yüksek olması gerekiyor ki sağlam hava basssın Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Süperşarj değil bu turboşarj sanki. Süperşarj manifoldda olmuyor mu? Yorum bağlantısı
Semih İzgi 4 Ocak 2012 Yazar Paylaş 4 Ocak 2012 Brushless gücünü çok küçümsüyorsunuz. Mehmet abi bu biraz süperşarj muadili bir uygulama, normalde süper'ler trigerden güç alıyorlardı. Bilmiyorum 50.000 60.000 dd çeviren bir brushless atmosferik bir motora az birşey etki yapmalı bence. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 pervane plastik olduğu için bana pek umut vaad etmedi ama demir pervane olursa bir şeyler yapar gibi geliyor... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 50 TL yolla, takmamanı sağlayayım, herkes kar etsin Yorum bağlantısı
Semih İzgi 4 Ocak 2012 Yazar Paylaş 4 Ocak 2012 50 TL yolla, takmamanı sağlayayım, herkes kar etsin Peki 50TL ye arabama 2 3 beygir kazandırabilecekmiyiz Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 eğer gerçekten havayı basıyorsa zaten sorun yaratır çünkü diğer motor aksamları ona göre yapılmamış olabilir. Deneyenlerin yorumları yok mu internette? Bir tane kesmezse 3 tane takarsın. Paralel. 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 50 TL yolla, takmamanı sağlayayım, herkes kar etsin boşta çalıştırıp kaç bar basıyor görmemiz lazım örneğin senin aracın için 0.4 BAR basarsa çok güzel olur bagaja ekstra akü koyarız gücünü ordan alır motora yük binmez kardeşim Sonra eve çıkarken 3-4 gün de bir aküyü yanına alırsın sabaha kadar şarj eder. Bak bu yöntemi sadece sevdiklerime sölerim kıymetini bil kardeşim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Semih bunun linkini verir misin? Bir bakayım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Peki 50TL ye arabama 2 3 beygir kazandırabilecekmiyiz haradan kaçan beygirleri geri getiririz 1 Yorum bağlantısı
Semih İzgi 4 Ocak 2012 Yazar Paylaş 4 Ocak 2012 Mehmet abi şöyle adam akıllı bir kaynak,bir satış sitesi bulamadım. Ama bir yazı buldum ki... Sonuç olarak AEM INJEN gibi sağlam markaların bu ürünleri 250 CFM kadar hava akışı sağlıyormuş. Bir Audi 1.8T turbosu ise 400 CFM yani yarı turbolu bir otomobile sahip olabiliyoruz. Yazının kendisi. Electric Supercharger - Air Intake Blower If you need a boost and can't afford a real turbo or supercharger conversion, this product is for you. The Electric Supercharger is an adapter to either your short ram or cold air intake. It will work on absolutely any air intake brand including AEM, Injen, MimoUSA, Weapon R, Fujita etc. Simply remove your current air filter and put the Supercharger as a replacement, it's that simple. The supercharger is operated on a 12-volt source. This means you can connect it to your battery to get the power. It uses 2.2 amps from your alternator when turned on and doesn't affect your car performance or battery drain. The Supercharger is connected to a switch inside the car. Whenever you need more power you simply flip the switch and fly away. It produces 250CFM of forced air into your manifold and it very quiet under the hood when turned on. In fact it has a nice aggressive sound, making it seem like you got something bigger then what you actually have under the hood. A stock turbo from an Audi 1.8T produces 400CFM. Adding the electric supercharger will produce more then half of the power than a stock Audi 1.8T turbo would. There is need to do any modifications to your engine at all. 250CFM of forced air can also be compared to a 15-25 shot of Nitrous. The supercharger is made out of the finest parts and a certified K&N Filter with Lifetime warranty. Installation is very simple, it should not take more then 15 minutes to install. Produces 15 - 25 horsepower increase. Generates 250CFM of forced air. Universal Bolt-on, installs on any short ram or cold air intake. K&N Filter included. Installation instructions and all necessary installation hardware included. Pipes are not included, the car must be equipped either a short ram or cold air intake. (If you do not have an intake we would recommend the Weapon R Secret Weapon) Universal application. (Unit will replace your aftermarket air intake filter, please check to see if there is enough room by your air intake filter to install this unit.) Technical Data - How it works: All stock air intakes are designed to intake a certain amount of air. The intake ratio is usually set at only 10% of its full capacity. In other words your stock air intake is designed to only intake 10% of the air that it could intake. This leaves 90% of the air suspended from entering your engine. The reason you get horsepower increase when you get a short ram or cold air intake is because you are no longer restricting the air to come in. The air is being free flowed by your engine itself. If you measure how much capacity is left over after installing a short ram or cold air intake, you will realize that you have about 60%-70% capacity left of potential air to enter your engine. This is where the Air Intake Blower comes to place. It will be help your engine intake more air resulting in making less pressure on the engine itself, horsepower increase and improving gas mileage. ECU Air Intake Ratio: Each car has an ECU installed to measure how much air ratio is entered into the engine. To get the best results we recommend purchasing a performance chip for your car before installing the Air Intake Blower. The performance chip will tell the ECU to intake more air then usual, which will result in even greater horsepower increase. When the Air Intake Blower will be working, the amount of air that it will force-in will get the ECU confused as to why so much air is being entered. You don't have to worry about ruining your engine or having the ECU malfunction. The ECU will simply adapt to the effect that there is more air being entered and it will let it through, it will not reject it. It will continue to operate as usual. The factory ECU is designed to work at 10% of its capacity. When the Air Intake Blower will be on, the ECU will consider it to be above normal, as it will be working at 70% of its capacity. Thi CFM birim değerleri http://www.comairrotron.com/airflow_calc.shtml Muadil ürünler http://www.aliexpress.com/fm-store/504802/211084973-519081991/Turbo-Mini-250W-Electric-TURBOCHARGER-SUPERCHARGER-KIT-Car-Turbo-High-quality-Free-Shipping.html CFM değerleri ile http://www.aliexpress.com/product-fm/487969365-wholesale-free-shipping-Electric-Supercharger-Electric-turbocharger-Air-Filter-wholesalers.html http://www.performancechiptuning.com/Electric+Supercharger+5+PSI+Vortex/10/ Tavsiye edilenlerden Mimousa http://www.mimousa.com/product/MimoUSA-Electric-Supercharger/Default.aspx Farklı bir üretici daha test sonuçları gibi bir sayfasıda var http://www.electricsupercharger.com/test-results.html Ve son olarak http://www.globalautoshop.com/performance/performance_index.htm İlgi çekici bence. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Süperşarj değil bu turboşarj sanki. Süperşarj manifoldda olmuyor mu? turboşarj= esgsozdan tahrikli pervane superşarj (alamanların kompresör dediği) kranktan tahrikli Semih MTK ya sor o bir ara bunlara bakıyordu iş yapsa alıp takardı onun bastğı havayı süpergecharger da basar:P hem onun motor devrine yada gaz peadalına göre çalışması lazımç ayrıca araç hızlandıkça emiş + rüzgar zaten ondan fazla basar. 0.25 bar bassa focus nerdeyse 120-130 ps olur baypas valfi nerde bu arada Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 MAF sensörü vs vs hepsinin kafası bulanır sanki. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 böyle bi parçanın üniversal olmasından baştan kıllanmak lazım zaten Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Maf denen parça yok mu sende? Mafı mal etmekten başka işe yaramıyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/Omex-Throttle-body-kit-Ford-Zetec-1-6-1-8-2-0-16V-/260917973508?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbfec5204 o arabadan beygir istiyorsan al bunu montajla Yorum bağlantısı
Semih İzgi 4 Ocak 2012 Yazar Paylaş 4 Ocak 2012 Maf yok benim araçta , hego'da üstesinden gelir bu işin. Direk beyne bağlanıp devire göre devirlense iyi olurdu. Switch var,ister pedal altı ister buton ile basınca açılıyor. Yani nos gibi kullanmak durumundayız http://www.youtube.com/watch?v=Q4bwaPuiD_w&feature=related Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 http://www.ebay.co.u...=item3cbfec5204 o arabadan beygir istiyorsan al bunu montajla aynı paraya Turbo takarız kardeşim Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 aga al dene dynoya çık hani desemki bi yere zarar vermiyecek neyse ses yapar felan ama arabayada zarar verir bence aynı paraya Turbo takarız kardeşim abı onda ecü+enjeksiyon vs de var. atmosferik ayrı bi olay http://www.electricsupercharger.com/products.html çift motor takınca 1.7 basıyormuş jet motoru mübarek bu arada amerikalılarda öyle 100 ps arabada pek yokken 15 ps diyor yani %15 güç en az 8.5% more horsepower through the entire RPM range! Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 aga al dene dynoya çık hani desemki bi yere zarar vermiyecek neyse ses yapar felan ama arabayada zarar verir bence abı onda ecü+enjeksiyon vs de var. atmosferik ayrı bi olay http://www.electrics...m/products.html çift motor takınca 1.7 basıyormuş jet motoru mübarek bu arada amerikalılarda öyle 100 ps arabada pek yokken 15 ps diyor yani %15 güç en az 8.5% more horsepower through the entire RPM range! ya Mustafa kardeşim 1.7 psi nedir ki ?? 14.5 psi ancak 1 bar yapıyor 0.11 bar basıyor. Ben üfleyince 0.25 bar basıyorum ya Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 hakket senin anahtarlıkta ben de o derece basmıştım Yorum bağlantısı
Recommended Posts