Serkan Yakut 22 Şubat 2008 Paylaş 22 Şubat 2008 arkaşlar geçen gün aracıma açık hava fitresi taktırdım şimdi sorun şu aracım lpg sistemimde var araç benzinde giderken hiçbir sorun yok tık demiyo ama aracı lpg ye alınca araç rolantide acayip bi ses yapıyo ki ses fitreden geliyo arza lambam yanıyo (bilmem ne sensörü hava alıyo ama yetersiz) diye uyarı geliyo arzayı söndürüyoz benzine alıyoz aracı kullanıyoz bir sorun yok lpg alınca lamba birkaç km sonra tekrar yanıyo tekrar söndürüyoz bu seferde lpg de deniyoz gene birkaç km sonra tekrar yanıyo ve araç lpg teklemeye başlıyo bu arada araç 179.000 binde ve bakımlarıda yeni yapıldı sorunum bundan ibaret çözümüde sizin bilginizde Yorum bağlantısı
Serkan Yakut 23 Şubat 2008 Yazar Paylaş 23 Şubat 2008 aracın orjinal fitresini taktığımız zaman hiçbir sorun yok ama açık hava fitresini taktığımız zaman lpgde gene aynı hatayı veriyo benzinde vermiyo Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 23 Şubat 2008 Paylaş 23 Şubat 2008 Açık filtre ile lpg kalibrasyonu yaptırın sorun kalmaz bence.. Yorum bağlantısı
Serkan Yakut 23 Şubat 2008 Yazar Paylaş 23 Şubat 2008 şunu belitmeyi unutmuşum benim aracımın üzerinden daha önceki sahibinden kalma voltran marka lpg sistemi var burdaki voltran bayiside diyoki senin sistemin çok eski model sıralı lpg sistemi mevcut ve buna hiçbir şekilde müdahele edemiyurz bizde programı yok diyolar peki ne yapayım diyom sistemi sök yenisini tak diyolar Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 23 Şubat 2008 Paylaş 23 Şubat 2008 Belki sadece lpg ecusu değşimiyle düzelir o sorun..tüm sistemde değişiklik olacağını pek sanmıyorum Yorum bağlantısı
Emir Kılıc 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 (düzenlendi) 2003 1.6 focusa k&n açık hava filtresi almayı düşünüyorum 1400-1600cc iiçin ve 1600-2000cc için hava filtreleri var hangisini almalıyım 1600c-2000cc alsam olurmu hangisi daha uyumludu. alan arkadaşlar varmı 27 Eylül 2008 tarihinde Emir K?l?c tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 2003 1.6 focusa k&n açık hava filtresi almayı düşünüyorum 1400-1600cc iiçin ve 1600-2000cc için hava filtreleri var hangisini almalıyım 1600c-2000cc alsam olurmu hangisi daha uyumludu. alan arkadaşlar varmı 1400-1600 cc olanı alıcaksınız.Fazlasına gerek yok.Motorun aldığı hava birimi belli çünkü daha büyüğü ile daha çok hava girmez. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 İkisini de alın Şaka bir yana farketmez ikisi de olur..Büyük olunca daha şık görünüyor ama Yorum bağlantısı
Emir Kılıc 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 aslında dogru söylüyorsunuz ,ikisinide alınca 2 kat ses olur ve 2 kat performans olur düsüneyim ben bunu Yorum bağlantısı
Emir Kılıc 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 (düzenlendi) birde kit lazım bunuda kendim yapmak istiyorum nasıl sizce yapılabilirmi ?? K&N 1.4-1.6 için olan 114 ytl K&N 1.6-2.0 için olan 125 ytl fiyat normalmi ?? 27 Eylül 2008 tarihinde Emir K?l?c tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Bu konu en az 20 kere konuşulmuştur yahu forumda. Yorum bağlantısı
Emir Kılıc 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 (düzenlendi) cihan bey ben konuyu aradım bulamadım öyle actım .. madem konuşuldu sonuç nedir ozaman kimseyi yormayalım 27 Eylül 2008 tarihinde Emir K?l?c tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Bu konu en az 20 kere konuşulmuştur yahu forumda. Olsun bilgiler pekişiyor Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 1.4-1.6 için olanı almayın küçük geliyor ve yüksek devirlerde havayı iyi almadığı için motor boğuluyor. Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 1.4-1.6 için olanı almayın küçük geliyor ve yüksek devirlerde havayı iyi almadığı için motor boğuluyor. Ben hiç sikayet etmemiştim...K&N vardı şuanda alaattin çakıroğlu abimde. Yorum bağlantısı
Emir Kılıc 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 1.4-1.6 k&n = 114 ytl 1.6-2.0 k&n = 125 ytl fiyatlar normalmi kiti de kendim yapmayı düsünüyorum tavsiyeleriniz varmı ?? Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Fiyat normalde kiti nasıl yapıcaksınız kendiniz. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Fiyatlar biraz daha düşük olabilir, Ben 1.4-1.6 k&n kullandım,devirli kullanımda 4500-5000 dd civarında gaz sabit takılı kalıyordu daha üste çıkmıyordu,gazı kesip tekrar yavaşça basınca yükseliyordu,şu anda 100.000 küsür km dir kutu içi green kullanıyorum ve hiçbir sorunum yok. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Fiyatlar biraz daha düşük olabilir,Ben 1.4-1.6 k&n kullandım,devirli kullanımda 4500-5000 dd civarında gaz sabit takılı kalıyordu daha üste çıkmıyordu,gazı kesip tekrar yavaşça basınca yükseliyordu,şu anda 100.000 küsür km dir kutu içi green kullanıyorum ve hiçbir sorunum yok. Bende sorunsuz o filtre. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Bende sorunsuz o filtre. Güle güle kullan,bana yar olmadı o filtre,sadece ses vardı bende başka bişeyini görmedim. Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Bendeki filtrede atikleştirmiyordu benzın cok yakıyordu ayrıca sesi süperdi ama araba otomatikti çok benzin yakıyordu.Tansel senin arabada lpg varmı? Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Valla ben açık green'i yeniden takınca vites küçültmeleri ciddi azalttım. Çok rahatladı araba.Üst devirlerde canavar zaten.Egzosla da destekleyince tam süper olacak... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Güle güle kullan,bana yar olmadı o filtre,sadece ses vardı bende başka bişeyini görmedim. Ben de sesni duyamıyorum pek,ufak olduğundan olsa gerek. Ama güzel bi kit yaptım hand-made. performansı bi filtrenin verebileceği en iyi seviyede bence. Yazın yağmur yokken sol davlumbazı sökmüştüm,oradan gelen hava direk filtre tarafından emildiğinden gerçekten devir canlanmıştı. Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 27 Eylül 2008 Paylaş 27 Eylül 2008 Egzoz var bende abart ne yaparsam yapim araba otomatik Yorum bağlantısı
Recommended Posts