Mustafa Tüfekçi 12 Şubat 2012 Paylaş 12 Şubat 2012 fluence-linea-focus dikkat çeken modeller linea bir çok teste birinci 1 Yorum bağlantısı
Turkay Enez 12 Şubat 2012 Paylaş 12 Şubat 2012 Erzurum lu dadaşların bir lafı vardır: HELE BAH Kİ NE İŞ... İtalyanlar mı yaptı bu testi... Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 12 Şubat 2012 Paylaş 12 Şubat 2012 Testler pek hoşuma gitmedi. Biraz amatör olmuş. 2 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 12 Şubat 2012 Paylaş 12 Şubat 2012 (düzenlendi) Linea güzel. ben seviyorum. Ekleme: ilk defa böyle bir test gördüm desem yalan olmaz.. 12 Şubat 2012 tarihinde Hüseyin Matur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 12 Şubat 2012 Paylaş 12 Şubat 2012 Linea'ya helal olsun, söylendiği kadar dandik bir araba değilmiş. Yorum bağlantısı
Mahmut Kızıl 12 Şubat 2012 Paylaş 12 Şubat 2012 Linea tahminimden daha iyi Jetta ise şaşırtıcı derecede kötü. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat 2012 Paylaş 12 Şubat 2012 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/227146-fren-mesafesi-hakkinda/ Jetta, daha önceki bir konuda da rengini belli etmişti Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 12 Şubat 2012 Paylaş 12 Şubat 2012 Jetta ve passat ESP sizken pek bi fenalar. Günlük kullanımda da belli ediyorlar. Onlar gibi bir de Civic var. Makyajsız olanlar fena. Yorum bağlantısı
İbrahim Akkaya 13 Şubat 2012 Paylaş 13 Şubat 2012 Ya bu test bir tuhaf, ya yapanlar, yada ben. Çözemedim birşeyler yanlış ama ne. Örneğin fren testinde neden branda gibi birşey kullanmışlar ilk defa görüyorum. Yolun yarısı ıslak yarısı kuru olurdu hep. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 13 Şubat 2012 Paylaş 13 Şubat 2012 F3 ü biz beğenmemiştik demekki italyanlar anlıyor bu işte Musfafa birde amortisörleri yumuşatılmamış harbi yol tutuşu arabası Focus 1 ve Focus2 den biraz vidyolar koysana Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat 2012 Paylaş 13 Şubat 2012 Ya bu test bir tuhaf, ya yapanlar, yada ben. Çözemedim birşeyler yanlış ama ne. Örneğin fren testinde neden branda gibi birşey kullanmışlar ilk defa görüyorum. Yolun yarısı ıslak yarısı kuru olurdu hep. bir tarafın yol tutuş özelliğini kaybettirmek için, en az maliyetli çözüm olmuş sanırım, 50m2 halı yı ıslatmışlardır, işlem tamam. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 13 Şubat 2012 Yazar Paylaş 13 Şubat 2012 F3 ü biz beğenmemiştik demekki italyanlar anlıyor bu işte Musfafa birde amortisörleri yumuşatılmamış harbi yol tutuşu arabası Focus 1 ve Focus2 den biraz vidyolar koysana FI koyarsam teeee arabasını övüyo derler Jetta ve passat ESP sizken pek bi fenalar. Günlük kullanımda da belli ediyorlar. Onlar gibi bir de Civic var. Makyajsız olanlar fena. bide oturaklı araba muhabbeti vardı ya arabaya ne oturaklı gidiyor diye dıştan en baba araba jetta gibi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 13 Şubat 2012 Yazar Paylaş 13 Şubat 2012 hadi slalomu ben beceremem de forumca ayarlayıp bi ıslak kuru fren testi yapmak lazım focuslarla FI FII FIII hiç olmazsa arabaları karşılaştırırız. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 13 Şubat 2012 Paylaş 13 Şubat 2012 3 takım aynı lastikten lazım. Lastikleri değiştirip test ederiz derseniz focus 1 jantı 2'ye uymaz. Farklı lastiklerle yaptığınız test pek geçerli bir test olmaz Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 13 Şubat 2012 Yazar Paylaş 13 Şubat 2012 haklısın FII ve FIII için adil olmaz bu test işin şakası bir çok test dediğin gibi olmuyor. herkes kendi aracının bi 0-100 testini yapmıştır da 100-0 testi yapıp nete koyanı görmedim. sağlıklı bi test olmasada merak ediyorum. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 13 Şubat 2012 Paylaş 13 Şubat 2012 işin şakası bir çok test dediğin gibi olmuyor. herkes kendi aracının bi 0-100 testini yapmıştır da 100-0 testi yapıp nete koyanı görmedim. sağlıklı bi test olmasada merak ediyorum. Lastiklere yazık Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 13 Şubat 2012 Paylaş 13 Şubat 2012 haklısın FII ve FIII için adil olmaz bu test işin şakası bir çok test dediğin gibi olmuyor. herkes kendi aracının bi 0-100 testini yapmıştır da 100-0 testi yapıp nete koyanı görmedim. sağlıklı bi test olmasada merak ediyorum. her bir testi denemiş yapmışlığımız var. Focus 2 3.5 cm vogtland spor yay ile 2011 senesinin ramazan bayramında 2010 model michelin pilot 205/50/17 ile 40mt de dururken, aynı araç aynı test tarhinde ve yine 2010 model Silverstone Evol8 ile 37-38mt de durmuştur. Buradaki frenleme rakamları tamamen atmasyon lakin aradaki fark mesafesi gerçektir. Kuru zeminde 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Şubat 2012 Paylaş 13 Şubat 2012 Dandikten bir test gib geldi bana. Yorum bağlantısı
Aytaç Emre 15 Şubat 2012 Paylaş 15 Şubat 2012 böyle saçmalık olmaz.Linea neymiş bizim haberimiz yokmuş.Bikere slalomda en çok yatan araba linea jettaya 20 vermiş slalomda linea 50, 2 linea 1 jetta etmez halbuki Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Şubat 2012 Paylaş 15 Şubat 2012 her bir testi denemiş yapmışlığımız var. Focus 2 3.5 cm vogtland spor yay ile 2011 senesinin ramazan bayramında 2010 model michelin pilot 205/50/17 ile 40mt de dururken, aynı araç aynı test tarhinde ve yine 2010 model Silverstone Evol8 ile 37-38mt de durmuştur. Buradaki frenleme rakamları tamamen atmasyon lakin aradaki fark mesafesi gerçektir. Kuru zeminde 40 mt deki lastiğin markası okunabiliyor muydu artık kauçuğu erimemiş ise Sn. Dumanatar? Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 15 Şubat 2012 Paylaş 15 Şubat 2012 Sizinde dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama benim ilk dikkatimi çeken arabaların farklı hızlarda denenmesi. Bariz hız farkları var. Aynı hızlarda denenirse birçoğu çizgisini koruyamayacak. Son videoda bariz belli. Honda ve lineanın slanomdan çıkış hızına bakın. Birde focusa bakın. Testte honda focustan çok yavaş çıkıyor. Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 15 Şubat 2012 Paylaş 15 Şubat 2012 Babamda 2012 linea var. Abs+ebd var. Fiat marka bir aracın bu kadar iyi performans vereceğini düşünmezdim. Gerçi multijet motor 5 para etmezde. Yol tutuşu ve frenlemesi çok iyi aracın. Dağlık yollarda virajlarda denedim çok acayip yol tutuşu var ve güven hissi veriyor. Hatta öyleki üstündeki dandik pirelli lastiklere rağmen çok şaşırttı beni de. Ama Multijet TDCi motorun yanında beş para etmez. 1.25 ile 1.4 arasında muazzam bir fark var çekişte ve yakıtta. Linea basınca gidiyor mu gidiyor ama yüksek devirde. Çok yakıyor. Ortalama 5.6 litre.(gerçi daha 5bin km yol yaptık ama) Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 15 Şubat 2012 Paylaş 15 Şubat 2012 40 mt deki lastiğin markası okunabiliyor muydu artık kauçuğu erimemiş ise Sn. Dumanatar? Çok rica ederim abicim michelin pilot du hatta lastikçi süper lastik dememişmiydi 2010 model di Yorum bağlantısı
Recommended Posts