İçeriğe Yönlendir

C Segmenti Fren-Slalom Testi


Mustafa Tüfekçi

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi












fluence-linea-focus dikkat çeken modeller :D linea bir çok teste birinci :D
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Erzurum lu dadaşların bir lafı vardır:

HELE BAH Kİ NE İŞ...

İtalyanlar mı yaptı bu testi...

Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur
(düzenlendi)

Linea güzel. ben seviyorum. :)

Ekleme: ilk defa böyle bir test gördüm desem yalan olmaz..

tarihinde Hüseyin Matur tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mahmut Kızıl

Linea tahminimden daha iyi Jetta ise şaşırtıcı derecede kötü.

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik

Jetta ve passat ESP sizken pek bi fenalar. Günlük kullanımda da belli ediyorlar. Onlar gibi bir de Civic var. Makyajsız olanlar fena.

Yorum bağlantısı
İbrahim Akkaya

Ya bu test bir tuhaf, ya yapanlar, yada ben. Çözemedim birşeyler yanlış ama ne. Örneğin fren testinde neden branda gibi birşey kullanmışlar ilk defa görüyorum. Yolun yarısı ıslak yarısı kuru olurdu hep.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

F3 ü biz beğenmemiştik demekki italyanlar anlıyor bu işte :D

Musfafa birde amortisörleri yumuşatılmamış harbi yol tutuşu arabası Focus 1 ve Focus2 den biraz vidyolar koysana :D

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Ya bu test bir tuhaf, ya yapanlar, yada ben. Çözemedim birşeyler yanlış ama ne. Örneğin fren testinde neden branda gibi birşey kullanmışlar ilk defa görüyorum. Yolun yarısı ıslak yarısı kuru olurdu hep.

bir tarafın yol tutuş özelliğini kaybettirmek için, en az maliyetli çözüm olmuş sanırım, 50m2 halı yı ıslatmışlardır, işlem tamam.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
F3 ü biz beğenmemiştik demekki italyanlar anlıyor bu işte :D Musfafa birde amortisörleri yumuşatılmamış harbi yol tutuşu arabası Focus 1 ve Focus2 den biraz vidyolar koysana :D

FI koyarsam teeee arabasını övüyo derler :D

Jetta ve passat ESP sizken pek bi fenalar. Günlük kullanımda da belli ediyorlar. Onlar gibi bir de Civic var. Makyajsız olanlar fena.

bide oturaklı araba muhabbeti vardı ya arabaya ne oturaklı gidiyor diye :D

dıştan en baba araba jetta gibi :D

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

hadi slalomu ben beceremem de forumca ayarlayıp bi ıslak kuru fren testi yapmak lazım focuslarla FI FII FIII :p hiç olmazsa arabaları karşılaştırırız.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

3 takım aynı lastikten lazım. Lastikleri değiştirip test ederiz derseniz focus 1 jantı 2'ye uymaz. Farklı lastiklerle yaptığınız test pek geçerli bir test olmaz :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

haklısın FII ve FIII için adil olmaz bu test :D

işin şakası bir çok test dediğin gibi olmuyor. herkes kendi aracının bi 0-100 testini yapmıştır da 100-0 testi yapıp nete koyanı görmedim. sağlıklı bi test olmasada merak ediyorum.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

işin şakası bir çok test dediğin gibi olmuyor. herkes kendi aracının bi 0-100 testini yapmıştır da 100-0 testi yapıp nete koyanı görmedim. sağlıklı bi test olmasada merak ediyorum.

Lastiklere yazık :p

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

haklısın FII ve FIII için adil olmaz bu test :D

işin şakası bir çok test dediğin gibi olmuyor. herkes kendi aracının bi 0-100 testini yapmıştır da 100-0 testi yapıp nete koyanı görmedim. sağlıklı bi test olmasada merak ediyorum.

her bir testi denemiş yapmışlığımız var.

Focus 2 3.5 cm vogtland spor yay ile 2011 senesinin ramazan bayramında 2010 model michelin pilot 205/50/17 ile 40mt de dururken, aynı araç aynı test tarhinde ve yine 2010 model Silverstone Evol8 ile 37-38mt de durmuştur. Buradaki frenleme rakamları tamamen atmasyon lakin aradaki fark mesafesi gerçektir. :D Kuru zeminde

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Aytaç Emre

böyle saçmalık olmaz.Linea neymiş bizim haberimiz yokmuş.Bikere slalomda en çok yatan araba linea :) jettaya 20 vermiş slalomda linea 50, 2 linea 1 jetta etmez halbuki :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

her bir testi denemiş yapmışlığımız var.

Focus 2 3.5 cm vogtland spor yay ile 2011 senesinin ramazan bayramında 2010 model michelin pilot 205/50/17 ile 40mt de dururken, aynı araç aynı test tarhinde ve yine 2010 model Silverstone Evol8 ile 37-38mt de durmuştur. Buradaki frenleme rakamları tamamen atmasyon lakin aradaki fark mesafesi gerçektir. :D Kuru zeminde

40 mt deki lastiğin markası okunabiliyor muydu artık kauçuğu erimemiş ise Sn. Dumanatar?

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Sizinde dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama benim ilk dikkatimi çeken arabaların farklı hızlarda denenmesi. Bariz hız farkları var. Aynı hızlarda denenirse birçoğu çizgisini koruyamayacak.

Son videoda bariz belli. Honda ve lineanın slanomdan çıkış hızına bakın. Birde focusa bakın. Testte honda focustan çok yavaş çıkıyor.

Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın

Babamda 2012 linea var. Abs+ebd var.

Fiat marka bir aracın bu kadar iyi performans vereceğini düşünmezdim. Gerçi multijet motor 5 para etmezde. Yol tutuşu ve frenlemesi çok iyi aracın. Dağlık yollarda virajlarda denedim çok acayip yol tutuşu var ve güven hissi veriyor. Hatta öyleki üstündeki dandik pirelli lastiklere rağmen çok şaşırttı beni de.

Ama Multijet TDCi motorun yanında beş para etmez. 1.25 ile 1.4 arasında muazzam bir fark var çekişte ve yakıtta. Linea basınca gidiyor mu gidiyor ama yüksek devirde. Çok yakıyor. Ortalama 5.6 litre.(gerçi daha 5bin km yol yaptık ama)

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

40 mt deki lastiğin markası okunabiliyor muydu artık kauçuğu erimemiş ise Sn. Dumanatar?

Çok rica ederim abicim michelin pilot du hatta lastikçi süper lastik dememişmiydi ;) 2010 model di

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...