Ali Osman Büyükorhan 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Selamınaleyküm abilerim ve kardeşlerim. Malumunuz yaz geldi ve modifikasyon işleride hız kazanmaya başladı, bende bu işe ilk önce janlarımı ve lastiklerimi değiştirerek başladım. 205-45-16 lastik ve buna uygun 16 jant taktım ve aracım şuanda leylek gibi havada duruyor yani en azından benim gözümde öyle. Benim sizlerden öğrenmek istediğim; -Hangi marka yay ? -Kaç cm ? -Taktırdıktan sonra oluşabilecek (varsa)sıkıntı ve arızalar ? Saygılarımla Ali Osman. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 30mm eibach prokit iyi olur diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
İsrafil Önal2 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Şimdi... hmmm yay.... Benim tavsiyem FK olabilir. Eibach'dan cokta farklı değiller. Her ikisinide kullndım. Hatta FK , biraz daha sokak komforuna ayak uydururken , gerekli alçatmayı da sağlıyor. Nerdeyse de yarı fiyatına. Yanlız yayınızı alırken, Aracınızın modeline göre almanız son derece önemli. Diesel mi , Benzim mi. Düşüş seviyelerinde fark yaratır. Eğer biraz elininz cebinize derinlemesine inebiliyorsa coilover alın 2 Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Akıllandım artık. Yaya para vermem. Tavsiyem coilden yana. Murat usta bu işin uzmanı. Yorum bağlantısı
İsrafil Önal2 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Elbette coilover daha iyi aslında. istediğin zaman alçaltıp yükselte bilirsin, uzun yol veya şehir içine göre , yaz kışa göre uzun süreleri sağlam bir kullanım verir. Coilover konusunda yardımcı olabilirm... Yeni fiesta için her yerde bulunmuyor. Olanlarda genelde malesef coiloverin olması gerektiği kalite de olmuyor. Ben KW nin coilover'ını kullanıyorum. Çok iyi! Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 K&W yay kullanmıştım. Hiç sıkıntım olmadı. Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 FK'nın sahteleride var diye duydum. Kararınızı FKdan yana yaparsanız iyi araştırın. Yorum bağlantısı
Ali Osman Büyükorhan 3 Nisan 2012 Yazar Paylaş 3 Nisan 2012 (düzenlendi) Elbette coilover en mantıklısı ve güzeli ama bende bu öğrencilik varken ben normal yayı bile 5 taksitte taktırabiliyorum :D :D İşin şakası bi tarafa benim merakım yay takıldıktan sonra araba ne gibi tepkimeler veriyor ? İyi ve ya kötü yan etkileri neler ? ( markasına görede değişkenlik oluyormu ? ) Bu tavsiyelerinize fiyat bilgisini de eklermiseniz sevinirim aracım dizel. 3 Nisan 2012 tarihinde Ali Osman Büyükorhan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğu Kemik 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Tercih ağırlıklı olarak H&R eibach vogtland dan yana. FK için ben de benzer duyumları aldım. Ben 4.5 luk H&R kullandım ancak ülkemiz koşullarında yüksek hızlarda çok güvenli değil. Yollar bozuk olduğu için yüksek hızlarda aracın yolda gezindiği kanısındayım. Bu nedenle coilover a geçtim Eibach ve vogtland kullananlar memnun. Bence onlara yönelin Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Direksiyon tepkileri biraz daha netleşecek, dahada hassaslaşacak. Kalkışlardaki patinaja düşme azalacak. Virajlardaki yana esnemeler azalarak daha dengeli hale gelecek. Yüksek hızlardaki rüzgar direncini %3-4 azalarak yakıt tüketiminiz bir miktar azalıp son hızınız artacak. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 30-35 mm'den fazla düşürülecekse süspansiyonlara işlem yapılmalı yada yay yerine coilover ile alçaltılmalı. Coiloversız 5 cm indirdiğinizde süspansiyonlarınıza zarar vermek ihtimaliniz yüksek. 1 Yorum bağlantısı
Ali Osman Büyükorhan 3 Nisan 2012 Yazar Paylaş 3 Nisan 2012 Direksiyon tepkileri biraz daha netleşecek, dahada hassaslaşacak. Kalkışlardaki patinaja düşme azalacak. Virajlardaki yana esnemeler azalarak daha dengeli hale gelecek. Yüksek hızlardaki rüzgar direncini %3-4 azalarak yakıt tüketiminiz bir miktar azalıp son hızınız artacak. Eyvallah kardeşim saol verdiğin bilgilerden dolayı - eksisi yok kardeşim + sı var... Ankara'da özen ticaretten hallederiz.. Bugün Baran'a aldık bir takım... Eyvallah abim saolasın bakım elime nakit geçsin ilk işim bu olucak Birde ne kadara hallederiz bu işi montaj dahil (1.4 dizel aracım ) Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 (düzenlendi) Şuan için piyasadaki Einbach diye sayılan 3,5 - 5cm.Prokit, Federn gibi yayların hiçbiri Orjinal değil hepsi Uzakdoğudan geliyor.. Dolayısı ile istenilen boyutlarda düşme sağlanmıyor yada dengesiz bir düşüş sağlanıyor FK-HR gibi markalardada aynı durum geçerli, örnek verecek olursak Fiesta TDCI için EİNCBAH'ın halıhazırda üretmiş olduğu bir Kit yok... http://performance-s...-20_catalog.pdf buradanda bakabilirsiniz.. Zaten aldığınız yayın üzerinde bir seri numarası göreceksiniz, bu seri numaraları ile Einbach'ın hiçbir alakası olmadığınıda göreceksiniz.. Ben Tercihimi Orjinal olmasından vede Focus İçin üretmiş olduğu Yayın seri numarası ile örtüştüğünü görünce Vogtland'ın Türkiyedeki Disbirütörü Xtreme Tuning tarafından Kit'in siparişini verdim.. http://www.vogtland....and_katalog.pdf Tercih sizin... 3 Nisan 2012 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Bendede aynı 205 45 16 jant lastik var. Benimki 1.6 tdci sen çeşke 195 i geçmeseydin.. Yay olarak Eibach var 3 cm lik. Ön arka tam düştü bende.. 1 Yorum bağlantısı
Ali Osman Büyükorhan 4 Nisan 2012 Yazar Paylaş 4 Nisan 2012 Montaj kolay,yaylarıda sanırım minimum 300- 400 arası olur... Tamam abi böle bi girişimde bulundugumda ilk işim seni bulmak olur Yorum bağlantısı
Ali Osman Büyükorhan 4 Nisan 2012 Yazar Paylaş 4 Nisan 2012 Şuan için piyasadaki Einbach diye sayılan 3,5 - 5cm.Prokit, Federn gibi yayların hiçbiri Orjinal değil hepsi Uzakdoğudan geliyor.. Dolayısı ile istenilen boyutlarda düşme sağlanmıyor yada dengesiz bir düşüş sağlanıyor FK-HR gibi markalardada aynı durum geçerli, örnek verecek olursak Fiesta TDCI için EİNCBAH'ın halıhazırda üretmiş olduğu bir Kit yok... http://performance-s...-20_catalog.pdf buradanda bakabilirsiniz.. Zaten aldığınız yayın üzerinde bir seri numarası göreceksiniz, bu seri numaraları ile Einbach'ın hiçbir alakası olmadığınıda göreceksiniz.. Ben Tercihimi Orjinal olmasından vede Focus İçin üretmiş olduğu Yayın seri numarası ile örtüştüğünü görünce Vogtland'ın Türkiyedeki Disbirütörü Xtreme Tuning tarafından Kit'in siparişini verdim.. http://www.vogtland....and_katalog.pdf Tercih sizin... Eyvallah abim verdiği bu bilgilerden dolayı bunları aklımda bulundurucam takamadan önce Yorum bağlantısı
Doğu Kemik 4 Nisan 2012 Paylaş 4 Nisan 2012 Ben aldığım H&R yayların üzerindeki seri numaralarını internette H&R nin sitesinden karşılaştırdığımda sorun olmamıştı. Ancak bu kadar düşürmeni önermem. 3 ay sonraa coilover a geçecek kadar özellikle yüksek hızlarda rahatsız etti beni Yorum bağlantısı
Ali Osman Büyükorhan 4 Nisan 2012 Yazar Paylaş 4 Nisan 2012 Ben aldığım H&R yayların üzerindeki seri numaralarını internette H&R nin sitesinden karşılaştırdığımda sorun olmamıştı. Ancak bu kadar düşürmeni önermem. 3 ay sonraa coilover a geçecek kadar özellikle yüksek hızlarda rahatsız etti beni Benim aklımdaki 3cm abi fazla değil hadi olsun 3.5cm. herkes de bi coilover lafı var ama maliyeti ne olur bunun bunlarıda payasırsanız sevinirim. Yorum bağlantısı
Aydın Karadağ 14 Haziran 2012 Paylaş 14 Haziran 2012 Paran varsa coilover ko KW nin ki var variant 1 serisi dir FT tuning distrubutorudur. Ama sayet illa yay diyorsan eibach orjinal derim.. FK lar su an yerli uretimde eibach a gore kiyaslanamaz. Ama ben gecen yil aldim aracimi bu aylardada eibach 3-5 luk takmistim su an net 5 cm ve uzerinde dusme sagladi. Yay olarak eibach derim.. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts