Ercan Mürtezaoğlu 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Bulunduğu yerden hareket etmeye başlamadan önce direksiyonu çevirince aracın bazen stop etmesi yada sanki edecekmiş gibi hava yaratması nedemektir Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Stop etmesi normal değil, rölantinin oynaması normal. Bunu ayarlayan bi switch mi sensör mü ne vardı. Tabi rölanti valfinizin sağlıklı çalıştığını düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 psps (pisipisi okunur) sensörü, hidrolik basıncı ölçer, rölantiyi düzenler Yorum bağlantısı
Mustafa Kestel 3 Nisan 2012 Paylaş 3 Nisan 2012 Stop etmemeli; ancak motorun sesinin bir miktar değişmesi ya da rölantinin çok az değişmesi normal bir durumdur. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Gökhan Yalçıntaş 26 Nisan 2012 Paylaş 26 Nisan 2012 (düzenlendi) Direksiyonu çevirdiğinde ronaltının düşmesi yani stop edecekgibi olması direksiyon hidroliği motordan güçalmasıdır. Anlık düşer ama yükselir. Benim aracımdada aynısı normal bir durum diye bilirim. İstop etmesi ise : Eğer aracınızı ilk çalıştırdığınızda yada LPG geçmeden direksiyonu çeviriyorsan ; Arızan %99 LPG ayarından kaynaklıdır. benzinden LPG ye geçiş süresi vardır . Adını ; Milibar diye hatırlıyorum bunu uzun tutmalrının sonucu kaynaklanan arıza. Tam LPG ye geçeceği sırada sen direksiyonu çeviriyorsun araç ronaltıda iken istop edecek gibi olur yukarıdaki bahsettiğim nedenlerden kaynaklı araç istopeder. Düzeltilebilir. ama okadar sorun olacak arıza deyil bence . Aracınız hayırlıolsun . 26 Nisan 2012 tarihinde Gökhan Yalçıntaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Nisan 2012 Paylaş 26 Nisan 2012 Bulunduğu yerden hareket etmeye başlamadan önce direksiyonu çevirince aracın bazen stop etmesi yada sanki edecekmiş gibi hava yaratması nedemektir Hidrolik baasıncını ölçen bir müşür olması lazım... Yorum bağlantısı
Gökhan Yalçıntaş 26 Nisan 2012 Paylaş 26 Nisan 2012 Hidrolik baasıncını ölçen bir müşür olması lazım... Mehmet abi ozaman sürekli istop etmesi gerekmiyormu ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Nisan 2012 Paylaş 27 Nisan 2012 Mehmet abi ozaman sürekli istop etmesi gerekmiyormu ? Direksiyon çevirirken saçmalıyorsa, müşür ecuya basıncın arttığının bilgisini göndermiyor olabilir... Rolanti dışında yani devir yüksekken motor direksiyon çevrildiğini hissetmez.. Yorum bağlantısı
Faik İleri 30 Kasım 2012 Paylaş 30 Kasım 2012 arkadaşlar aynı sorun bende de var. Araç tam ısınmadan hareket halinde sağa ve sola dönmek için frene basıp yavaşladığım anda direksiyonu çevirince arabam stop ediyor, ama bunu düz giderken yavaşladığımda yapmıyor sadece direksiyonu çevirince yapıyor. Rölantide beklerken de direksiyonu çevirdiğimde devir bariz bir şekilde düşüyor araç titremeye başlıyor. Bunun nedeni nedir? yardımlarınızı bekliyorum en acil tarafından Yorum bağlantısı
Misafir 30 Kasım 2012 Paylaş 30 Kasım 2012 fikri olan yok mu arkadaşlar? Direksiyon çevirirken saçmalıyorsa, müşür ecuya basıncın arttığının bilgisini göndermiyor olabilir... Rolanti dışında yani devir yüksekken motor direksiyon çevrildiğini hissetmez.. Sorun yukarıdaki mesajdaki gibi olabilir. Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor 1 Aralık 2012 Paylaş 1 Aralık 2012 psps (pisipisi okunur) sensörü, hidrolik basıncı ölçer, rölantiyi düzenler 1- sensör nerede? 2- çalışıp çalışmadığını ölçemezmiyiz? Yorum bağlantısı
Recommended Posts