Enez Güner 10 Nisan 2012 Paylaş 10 Nisan 2012 Arkadşlar merhaba benim araçta şöyle bi durum var yolda 80-100 le ilerlerken direksiyon aşırı yumşak böle normal yol üzerinde bulunan hafif bi tümsekten yada aracın dalıp çıktığı tatlı cukurlardan geçeyim arabayı hafif yaylandırsın direksiyonun yumuşaklığından çok hafif bi sağ sol yapıyor direksiyonu çok sıkı tutmak isyiyor anlayacagınız. Kendimi yüksek süratlarda güvensiz hissetmemi sağlıyor. Aracı bi özet geçecek olursam.. Ön helezon yayları ve amortisörler yeni Salıncaklar,rot başları ve kolları, z rotlar yeni değişti Direksiyon pompasının rekorlarından hafif kaçak var çok çok inceden orasını siyahlatıo Ön lastiklerin havaları iyi ve lastikler yarımın üzerinde Rot balansa gireli 2000km anca oldu ***Motorun arkasında bulunan direksiyon pompasından çıkıp - direksiyon kutusuna giden demir boru üzerindeki fişin kabloları dibinden kopmuş boşta sallanıyorlar ve baktım bende ikiside düz yeşil renkte bu yüzden bağlamadım yanlış bağlantı olmasın die Sizin fikriniz nelerdir güvenli bi direksiyon hissi alamıyorum başka bi arabadan inip focusa binince çok yumuşak biyerde bi sorun var. ipb.global.registerReputation( 'rep_post_1449104', { domLikeStripId: 'like_post_1449104', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '1449104' }, parseInt('0') ); Yorum bağlantısı
Savaş Değişli 10 Nisan 2012 Paylaş 10 Nisan 2012 Arka denge kollarının ayarı var,onlar bozulmuştur.İyi bir rot balanscı ayarlar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Nisan 2012 Paylaş 10 Nisan 2012 helezon yayı neden değişti? amortisör ne marka? direksiyonun aşırı hafif olması başkadır, yolda gezinme başka, kopmuş soketler PSPS soketidir, otopark manevrasında, direksiyon sona daynadığında aşırı basıncı önlemek ve rölantiyi düzenlemye yarar. Yorum bağlantısı
Enez Güner 10 Nisan 2012 Yazar Paylaş 10 Nisan 2012 helezon yayı neden değişti? amortisör ne marka? direksiyonun aşırı hafif olması başkadır, yolda gezinme başka, kopmuş soketler PSPS soketidir, otopark manevrasında, direksiyon sona daynadığında aşırı basıncı önlemek ve rölantiyi düzenlemye yarar. yaylar neden değişti yaylar ben köyde yaşıyorum arabayı aldığımda oldukça alcaktı ve heryere sürtüyordu mecburen yayları değiştirdik normal ayara gelmesi için değişti ve amortisörler orjinal değil ama görevini yapıyor diye düşünüyorum eskiler çok fazla vuruyordu arabayı. anladığım kadarıyla kopan soketle direksiyon hassasiyetinin alakası yok ve gezinme nerden gelio olabilir böle hafif hafif dalgalanıo hızlı manevreların ardından sonra tekrar oturuyor yola. Arka denge kollarının ayarı var,onlar bozulmuştur.İyi bir rot balanscı ayarlar rot balansa gittiğim yer bizim burdaki en tanınmış ve erbap ustadır yıllardır babamın arkadaşı en ufak bi aksilik görse rot başı - kolu, değiştirtmeden ayar yapmaz boşa gitmesin diye denge kolları ayarları dediğin şey tam olarak nerde bu viraj lastikleriyle alakası olabilir mi? Yorum bağlantısı
Emrah Sarılar 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 (düzenlendi) merhaba. aynı sorun bende de var. rot balans yaptırdım olmadı. sıcak asfaltın olmadığı tüm yollarda özellikle virajlara girerken de bu hassasiyet oluyor. herhangi bir çözüm bulabildiniz mi? 10 Ağustos 2013 tarihinde Emrah Sarılar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts