Selahattin Şentürk 31 Mayıs 2012 Paylaş 31 Mayıs 2012 Merhaba Arkdaşlar; Aracım 2001 Ford Focus 1.6 Ambiante. Geçenlerde ustamın farkettiği bir durumdan bahsedeyim. Radyatör su deposuna yağ karışıyor. Silindir kapağı ile ilgilidir dediler ve kötü senaryolar yazmaya başladılar. 1,5 - 2,0 bin lira arasında sorun olabilirmiş belki de daha fazla. Aracımı alalı 1,5 sene oluyor ve 17,5 bin liraya almıştım. 155.000 km. de idi o zaman şimdi ise 177.000 km. de. Tecrübeli arkadaşlardan tavsiye bekliyorum. Yorum bağlantısı
Mustafa Çayır 31 Mayıs 2012 Paylaş 31 Mayıs 2012 eğer suya yağ karışıyosa, contanız yanmış demektir. ve yazılan senaryolar doğru olabilir. geçmiş olsun Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 31 Mayıs 2012 Paylaş 31 Mayıs 2012 Ve aracı bu şekilde kullanmaya devam etmek masrafı artırabilir. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Mayıs 2012 Paylaş 31 Mayıs 2012 Acilen kontrol edilmeli. Durum hiç iç açıcı değil... Yorum bağlantısı
Misafir 31 Mayıs 2012 Paylaş 31 Mayıs 2012 Bir an önce kontrol edilmeli, suya yağ karışıyorsa yüksek ihtimal conta yanmıştır. Blok açılıp üst kapak taşlanması gerek. Yorum bağlantısı
Selahattin Şentürk 31 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 31 Mayıs 2012 Ben pek arabadan ve motordan anlamam, ustaya veya ustalara nasıl güvenebilirim tamir konusunda, dikkat etmem gereken hususlar nelerdir? Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 31 Mayıs 2012 Paylaş 31 Mayıs 2012 Ankara'lı arkadaşlar yardım ederler. Size iyi bir usta tavsiye ederler. Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 31 Mayıs 2012 Paylaş 31 Mayıs 2012 Direkt kapak sökülmeden önce ilk önce yağ soğutucusuna baktırın derim. Yorum bağlantısı
Enez Güner 4 Haziran 2012 Paylaş 4 Haziran 2012 Muhtemelen silindir kapak contasındandır yağ ile su analı arasında bi alışveriş söz konusu bu durumda sadece suyuna yağ değil, yağınada su karışabilir yağ çubugundaki beyazlamadan fark edersin yağ hafif hafif beyazlamaya başlar özelliğini kaybeder. En kısa zamanda kontrol ettir masrafın artmasın motor konusunda fazla bilgim yoksa ankaradaki arkadaşlar sana yardımcı olacaktır. Yapılacak işlem; Motorun silindir kapağı sökülecek Rektefiyeci bunu taşlayacak (oluşan yüzey bozulması ve eğilmelereden dolay contaya tam otursun diye) Eğer soruncontadaysa bu iyi haber ama silindir kapağında bişeyler varsa biraz daha baş ağırtabilir Motoru geri toplayacak ve son olarak malum yaz geldi soğutma sıvısını koyduğunda güzelce havasını alacak yoksa hararet sorunu meydana çıkabilir pek sıkıntı yapılacak bi konu değil aslında sadece contaysa eğer tahmini fiyatları söyluyorum Rektefiyeci 300tl Usta 400tl Parça(conta takımı -yağ-antifreez vs) 250tl 1.000tl gibi bi fiyata çıkarırsındiye düşünüyorum 1 Yorum bağlantısı
Selahattin Şentürk 5 Haziran 2012 Yazar Paylaş 5 Haziran 2012 Direkt kapak sökülmeden önce ilk önce yağ soğutucusuna baktırın derim. Yağ soğutucusunun arızalı olduğu nasıl anlaşılır? Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 5 Haziran 2012 Paylaş 5 Haziran 2012 Geçmiş olsun.Yol yakınken gösterirseniz sizin için iyi olur.Bu şekilde Kullanım masrafları artırabilir. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 5 Haziran 2012 Paylaş 5 Haziran 2012 Arkadaşlara katılıyorum.Conta sizlere ömür.... Yorum bağlantısı
Recommended Posts