Guest Cihan Işık 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 arabamın cumartesi günü turbosu maalesef patladı servise gittim turbonun balansı bozulmuş dediler.( Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Geçmiş olsun.Kaç km deydi ve bakımları düzenli miydi en baştan itibaren Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Geçmiş olsun , maliyet ne çıkardılar acaba ? Yorum bağlantısı
Turkay Enez 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Geçmiş olsun. Kaç kmde araç ??? arabamın cumartesi günü turbosu maalesef patladı servise gittim turbonun balansı bozulmuş dediler. ( Yorum bağlantısı
Guest Cihan Işık 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Geçmiş olsun , maliyet ne çıkardılar acaba ? serhan abi araştırmadayım ama şuan 1650 sıfır maliyeti diyorlar tamiri 1.000 liraymış Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 patladı derken? balans derken? çözüm önerileri nedir? arıza nasıl baş gösterdi? Yorum bağlantısı
Guest Cihan Işık 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Geçmiş olsun.Kaç km deydi ve bakımları düzenli miydi en baştan itibaren bakımları düzenli daha kilometreler gelmeden değiişti ve 139.000 de şuanda arıza bir kerede çıktı çağlar abi öneri olarak değişmesi gerek diyorlar turbonun ıslık sesi gibi bi ses var gaza yüklenince çıkıyor. Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 serhan abi araştırmadayım ama şuan 1650 sıfır maliyeti diyorlar tamiri 1.000 liraymış Üzüldüm geçmiş olsun tekrar..... Yorum bağlantısı
Turkay Enez 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Aracın ilk sahibi misiniz? Aracın bakımları 15 binde bir mi yapılıyordu? Hangi yağ kullanılıyordu? Acaba turbonun bu kadar erken koyvermesinin sebebi ne olabilir... sağ olun şuanda 139.000 de araç Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 bakımları düzenli daha kilometreler gelmeden değiişti ve 139.000 de şuanda arıza bir kerede çıktı çağlar abi öneri olarak değişmesi gerek diyorlar turbonun ıslık sesi gibi bi ses var gaza yüklenince çıkıyor. Kronik turbo hortumu patlaması olmasın? O zaman da ıslık çalabiliyor. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Belli başlı dizel her Ford'un başına gelen problem sizinde başınıza gelmiş. geçmiş olsun. Masraf 1500'den başlar 3000'e kadar gider. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Yağ bakımları zamanında yapılmaz ve doğru vasıfta yağ ile kullanılmaz ise, turbo mili yataklarında aşınmaya neden olur ve yüksek devirlerde dönerken ses yapmaya başlar...Ve devamında turbo değişir. Diğer bozulma şeklide, kanatçıklarda meydana gelebilecek yamulma yada kopmalardır. Özelliğini yitirmiş hava filtresi yada emiş hattında kaçak olması nedeniyle kanatçıklara çarpan kum taneleri bile turboyu bu hale getirebilir. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Belli başlı dizel her Ford'un başına gelen problem sizinde başınıza gelmiş. geçmiş olsun. Masraf 1500'den başlar 3000'e kadar gider. Her Ford değil, her turbolu araç olacaktı hocam Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 Her Ford değil, her turbolu araç olacaktı hocam Dizel dedik ya, yetmez mi. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Kasım 2012 Paylaş 18 Kasım 2012 (düzenlendi) Yetmeez dizel-benzin farketmez, alayında risk vardır, hatta benzinlilerinki daha sakattır, heleki tsi gibileri daha karmaşık ve hassas. 18 Kasım 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 19 Kasım 2012 Paylaş 19 Kasım 2012 Geçmiş olsun,tam olarak çıkan maliyeti yazarsan iyi olur. Yorum bağlantısı
Guest Cihan Işık 19 Kasım 2012 Paylaş 19 Kasım 2012 Sag ol abi bursada bu işin ehli bir turbocu var yine orjinal tum masaraflar dahil 1650 lira hakan abi Yorum bağlantısı
Misafir 19 Kasım 2012 Paylaş 19 Kasım 2012 Sag ol abi bursada bu işin ehli bir turbocu var yine orjinal tum masaraflar dahil 1650 lira hakan abi Tekrar büyük geçmiş olsun cihan.. Yorum bağlantısı
Ercan Aytuğ Atalay 19 Kasım 2012 Paylaş 19 Kasım 2012 (düzenlendi) geçmiş olsun turbo yağı değişimi diye birşey mi var ben mi yanlış okudum 19 Kasım 2012 tarihinde Ercan Aytuğ Atalay tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 19 Kasım 2012 Paylaş 19 Kasım 2012 geçmiş olsun turbo yağı değişimi diye birşey mi var ben mi yanlış okudum Nerede okudun söyle de bizde okuyalım Motor yağı ile yağlanır turbo 1 Yorum bağlantısı
Ercan Aytuğ Atalay 19 Kasım 2012 Paylaş 19 Kasım 2012 Nerede okudun söyle de bizde okuyalım Motor yağı ile yağlanır turbo yanliş okumişum da hemşerum )) 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 19 Kasım 2012 Paylaş 19 Kasım 2012 10 bin km iyidir yağ değişimi için, hava filtresini 5000 km de değişmenizi öneririm 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Kasım 2012 Paylaş 19 Kasım 2012 (düzenlendi) Aynen, yağ kesinlikle tam sentetik olsun, hava filtresi temiz hala demeyin 5000 de kaldırıp atın, k&n filtre bile olsa 5000 de o da temizlenecek, testlerine falan bakmayın, kirleniyor, arabayı 10 sene ve üzeri kullanacaksanız kesinlikle buna uyun. 19 Kasım 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 19 Kasım 2012 Paylaş 19 Kasım 2012 2009 focus tdci de yağ bakımı fabrika verilerine göre 15000 km de bir ama benim ustam 10000 km de bir değiştir diyor %80 şehir içi ve çok kısa mesafede kullanıyorum aracı gunde 4-5 km yapıyorum genelde. 10000 km iyimi yoksa 15000 beklesek birşey olmazmı ne dersiniz. 10 bin km yi geçirmeden değişim yaptırmak sizin menfaatinizedir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts