İçeriğe Yönlendir

Turboma Nazar Değdi


Guest Cihan Işık

Recommended Posts

Guest Cihan Işık

arabamın cumartesi günü turbosu maalesef patladı servise gittim turbonun balansı bozulmuş dediler.:((

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Geçmiş olsun.Kaç km deydi ve bakımları düzenli miydi en baştan itibaren

Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

Geçmiş olsun :( , maliyet ne çıkardılar acaba ?

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Geçmiş olsun. Kaç kmde araç ???

arabamın cumartesi günü turbosu maalesef patladı servise gittim turbonun balansı bozulmuş dediler. :((

Yorum bağlantısı
Guest Cihan Işık

Geçmiş olsun :( , maliyet ne çıkardılar acaba ?

serhan abi araştırmadayım ama şuan 1650 sıfır maliyeti diyorlar tamiri 1.000 liraymış

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

patladı derken? balans derken? çözüm önerileri nedir? arıza nasıl baş gösterdi?

Yorum bağlantısı
Guest Cihan Işık

Geçmiş olsun.Kaç km deydi ve bakımları düzenli miydi en baştan itibaren

bakımları düzenli daha kilometreler gelmeden değiişti ve 139.000 de şuanda

arıza bir kerede çıktı çağlar abi öneri olarak değişmesi gerek diyorlar turbonun ıslık sesi gibi bi ses var gaza yüklenince çıkıyor.

Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

serhan abi araştırmadayım ama şuan 1650 sıfır maliyeti diyorlar tamiri 1.000 liraymış

Üzüldüm geçmiş olsun tekrar.....

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Aracın ilk sahibi misiniz? Aracın bakımları 15 binde bir mi yapılıyordu? Hangi yağ kullanılıyordu?

Acaba turbonun bu kadar erken koyvermesinin sebebi ne olabilir...

sağ olun şuanda 139.000 de araç

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

bakımları düzenli daha kilometreler gelmeden değiişti ve 139.000 de şuanda

arıza bir kerede çıktı çağlar abi öneri olarak değişmesi gerek diyorlar turbonun ıslık sesi gibi bi ses var gaza yüklenince çıkıyor.

Kronik turbo hortumu patlaması olmasın? O zaman da ıslık çalabiliyor.

Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur

Belli başlı dizel her Ford'un başına gelen problem sizinde başınıza gelmiş. geçmiş olsun. Masraf 1500'den başlar 3000'e kadar gider.

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Yağ bakımları zamanında yapılmaz ve doğru vasıfta yağ ile kullanılmaz ise, turbo mili yataklarında aşınmaya neden olur ve yüksek devirlerde dönerken ses yapmaya başlar...Ve devamında turbo değişir.

Diğer bozulma şeklide, kanatçıklarda meydana gelebilecek yamulma yada kopmalardır. Özelliğini yitirmiş hava filtresi yada emiş hattında kaçak olması nedeniyle kanatçıklara çarpan kum taneleri bile turboyu bu hale getirebilir.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Belli başlı dizel her Ford'un başına gelen problem sizinde başınıza gelmiş. geçmiş olsun. Masraf 1500'den başlar 3000'e kadar gider.

Her Ford değil, her turbolu araç olacaktı hocam :biggrin:

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Yetmeez :) dizel-benzin farketmez, alayında risk vardır, hatta benzinlilerinki daha sakattır, heleki tsi gibileri daha karmaşık ve hassas.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Guest Cihan Işık

Sag ol abi bursada bu işin ehli bir turbocu var yine orjinal tum masaraflar dahil 1650 lira hakan abi

Yorum bağlantısı

Sag ol abi bursada bu işin ehli bir turbocu var yine orjinal tum masaraflar dahil 1650 lira hakan abi

Tekrar büyük geçmiş olsun cihan..

Yorum bağlantısı
Ercan Aytuğ Atalay
(düzenlendi)

geçmiş olsun

turbo yağı değişimi diye birşey mi var ben mi yanlış okudum

tarihinde Ercan Aytuğ Atalay tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

geçmiş olsun

turbo yağı değişimi diye birşey mi var ben mi yanlış okudum

Nerede okudun söyle de bizde okuyalım :)

Motor yağı ile yağlanır turbo

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ercan Aytuğ Atalay

Nerede okudun söyle de bizde okuyalım :)

Motor yağı ile yağlanır turbo

yanliş okumişum da hemşerum :)))

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

10 bin km iyidir yağ değişimi için, hava filtresini 5000 km de değişmenizi öneririm

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Aynen, yağ kesinlikle tam sentetik olsun, hava filtresi temiz hala demeyin 5000 de kaldırıp atın, k&n filtre bile olsa 5000 de o da temizlenecek, testlerine falan bakmayın, kirleniyor, arabayı 10 sene ve üzeri kullanacaksanız kesinlikle buna uyun.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

2009 focus tdci de yağ bakımı fabrika verilerine göre 15000 km de bir ama benim ustam 10000 km de bir değiştir diyor %80 şehir içi ve çok kısa mesafede kullanıyorum aracı gunde 4-5 km yapıyorum genelde. 10000 km iyimi yoksa 15000 beklesek birşey olmazmı ne dersiniz.

10 bin km yi geçirmeden değişim yaptırmak sizin menfaatinizedir.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...