Tahir İlter 21 Kasım 2012 Paylaş 21 Kasım 2012 Sizin için çektim ahanda video su ben anlamam devir işinden sadece gördüğümü söledim bakın bakalım abi dorumu? Kimseye anlatamıyom derdimi iyi ki varsınız. Yanlız kaldım burada kafama kafama vuruyorlar. Video niye suyun altında çekilmiş gibi ? 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Yergin 21 Kasım 2012 Yazar Paylaş 21 Kasım 2012 Video niye suyun altında çekilmiş gibi ? youtube sağolsun video yu düzelteyimmi diye sordu bende düzelt dedim böle yaptı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Kasım 2012 Paylaş 21 Kasım 2012 2000d/d 110 km/ kadran sürati olur bu normal. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Kasım 2012 Paylaş 21 Kasım 2012 Çağlar abi puntonun ön tarafı linea ya olur mu acaba. direğe kadar baktım aynı zaten. çamurluk tampon kaput far ile punto makyajı yapsak süper olur punto sedan 1.6 m jet emotion süper olur http://queirozdesign.files.wordpress.com/2009/09/fiat-punto-sedan-evo.jpg tipi lineadan daha güzel Yorum bağlantısı
Misafir 23 Kasım 2012 Paylaş 23 Kasım 2012 Şirket aracımızın küçük bir tampon onaımı nedeni ile ikame olarak Linea geldi. Aslında Albea'dan sonra herkes çok beğendi aracı. Tabi ki standart kriterlerin bir çoğunu yine standart kullanıcılar için sağlıyor en düşük donanımlı model olmasına rağmen. Ben Linea'yı fiyat performans olarak severim ama Emotionları. Ancak araçta tasarımsal olarak çok büyük eksiklikler var ve en kötü yanı sedan bir araç olarak arka koltukta 3 kişiyi ağırlayamaması. Bence eksiler; Aşırı geniş A sütunu. Görüş açısını iyileştirmek için açılmış küçük pencereler bile yetersiz. Aracın genişliğini sedana göre dar olması. Daha doğrusu boyutları itibari ile yanıltıcı bir model olması. Uzunluğu nerdeyse Mondeo kadar aracın, diz mesafesi çok yeterli ama boyu uzun kişilerin (1.86cm) başı, kapı üstündeki tutacaklara denk geliyor. En düşük motor seçeneği dizel olarak performanssız. Atiklik yok araçta. Sadece 2-3 ve 4. viteste kısa bir bant da uzama eğilimi gösterse de yetersiz. Dİreksiyon çoğu dizelde elektrik destekli ve hafifken, Linea baz modelde biraz ağır. Otomatik olanına daha önce binmiştim. Dizel ve otomatik bu kadar verimsiz olabilir. Kapılardaki tasarım aşağı doğru. Düğmelerde hafif eğimli kapı kolunda. ÖZellikle ayna ayarlama tuşları da biraz aşağıda kalıyor. El alışkanlığı kazanmak lazım. Bana göre artıları; Geniş motor ve donanım yelpazesi. Uygun fiyat, Malzeme kalitesi Elektronik özelliklerin esirgenmemiş olması ve sadece alt donanım hariç fiyatına göre uygun donanımsal özellikler. Herşeye rağmen, orta sınıf sedan olarak özellikle nikelajlı modellerinde aracın estetik olarak sınıfının üstünde görüntü vermesi. Yakıt ekonomisi, vergi avantajı Turbo benzinli seçeneği sunan Türkiye'deki en ucuz araç. Evo'dan önceki hiç bir grande puntoda olmayan hız sabitleyici özelliği olması. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 24 Kasım 2012 Paylaş 24 Kasım 2012 2. el bilmem kaç bin km yapmış dizel alacağıma 0 km Lineayı herzaman tercih ederim. Parasına göre bence gayet iyi araç. Fazla abartmadan gideceksin yeter de artar bile. 2 Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 24 Kasım 2012 Paylaş 24 Kasım 2012 (düzenlendi) nezaman ford amca ,dizel focusun fiyatını 55 liraya çekti ozaman alırım bitane dizel focus,1 focus parasına 2 tane linea alıyosun,nasıl bir mantıktır arkadaş anlamadımki....ford yoksa otomobili bırakıp uçakmı satmaya başladı acaba 24 Kasım 2012 tarihinde Murat Akaloğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 24 Kasım 2012 Paylaş 24 Kasım 2012 2. el bilmem kaç bin km yapmış dizel alacağıma 0 km Lineayı herzaman tercih ederim. Parasına göre bence gayet iyi araç. Fazla abartmadan gideceksin yeter de artar bile. abarthıp kendini ST sanan focusları yiyecek linealarda var tr ye yeni linea ile gelmiyor ama t-jet lineanın tadına baktıydım 0-100 da yaşıtı binek tüm otosan fordlarını yer 2.0 tdci dahil. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Kasım 2012 Paylaş 24 Kasım 2012 tr ye yeni linea ile gelmiyor ama t-jet lineanın tadına baktıydım 0-100 da yaşıtı binek tüm otosan fordlarını yer 2.0 tdci dahil. fazla yemesin, ilk virajda gaz yapar 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 24 Kasım 2012 Paylaş 24 Kasım 2012 esp-asr-msr-bas-kas-cas-cart-curt hepsi var. virajda yılan gibi gidiyor Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 24 Kasım 2012 Paylaş 24 Kasım 2012 Benim Linea'da hiçbir şey yoktu o biçim yol tutup deli gibi frenleyip müthiş konforluydu. Kesinlikle.10 numara fren dozlanması var Linea da. 2008 de 1 yıl kadar kullanmıştım gayret tatminkar gelmişti.Şimdi 2012 olarak zaman zaman kullanıyorum, vaal alt devirde toparlama açısından benim 109 luktan daha iyi geldi bana. 1 Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Hep artıları konuştuk, eksileri de B sınıfına yakışan iç mekan kalitesi ve sağdaki ile dip dibe oturma hissi Yorum bağlantısı
Engin Özarı 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Bizim fabrikanında 1.3 multijet kiralanmış lineaları var. 1.6 motora göre çok farklı. 1.3 multijet motor linanın kasasına bence hiç uygun değil. Yakıtta çok cimri. Ama bazen uzun yolda rampa çıkarken cimrilik işe yaramıyor. Gaz pedalının paspas altından çıkartacaksınız neredeyse. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Şu an acayip Dualogic Linea alasım geldi 95lik değişken geometrili motor 6 ileri otomatik şanzımanla 11 saniyede 100 km/s, manuel Focus'tan az yakıt tüketimiyle 1.3 vergisi Aveo'yu verince kafa kafaya bir Emotion Plus Dualogic alınır herhalde en kadife koltuklusundan hızlnamsı iyi de, serviste tamir için beklemeyip kullandığın sürece desek? 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 esp-asr-msr-bas-kas-cas-cart-curt hepsi var. virajda yılan gibi gidiyor Onlar düz yolda havalanmasın diye var 2 Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Onlar düz yolda havalanmasın diye var uçan teneke fiestada bunlarda yok ya adamlar hiç yoktan arabaya elentirikli gözükmeyen kanatlar yapmışlar,havalanırsa yere tekrar bassın diye Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 dualogic işeretli? yorgunsun galiba? foruma yorgunluk algılayıcı sensör takmalı Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 dualogic ile easytronic farklı diye biliyorum. dualogicin masrafı çıkaracak parçası çok pahalı değil diyorlar 6 ileri dualogic alışınca iyi sayılır 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Multijet en dayanıklı dizel değil mi abi? Filolarda deli gibi dizel Linea var hiç sorun çıkardığını duymadım? Katılmıyorum, en sorunsuz dizel bence renault. Kendi şirket aracımız da biri doblo biir kangoo'ydu.... Dayanamadık, ikisini de kangoo yaptık... multijet'in özelliği bence, sobanın dibinde kalmış kalyak'ı at, yine yakar mübarek 1 Yorum bağlantısı
Misafir 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Dualogic, çok iyi anlamadım ama güzel birşeyler yazıyor gibi:) Tamiri ise pahalıymış, düz vitese göre. By Lisa MagloffThe DuaLogic transmission is used in some Fiat cars to deliver better performance combined with fuel economy. The DuaLogic gearbox combines the features of an automatic gearbox with those of a manual gearbox, and uses an onboard computer to aid performance and fuel savings. The DuaLogic transmission ensures the gearbox is always in the most effective gear for the driving conditions. M/F The DuaLogic gearbox uses an electrohydraulic servo to automate the clutch and gear lever. In semi-automatic mode, the driver uses a lever rather than a clutch pedal to change gears up or down. The DuaLogic contains a computer, which collects data from the gearbox, the clutch, braking system and the engine. This allows the DuaLogic to coordinate the actions of the gearbox with those of the rest of the car, for example, automatically increasing engine speed when you downshift. In automatic, the DuaLogic can also recognize road gradient and can change the gear shift point to give the best combination of performance and fuel economy. M/F The DuaLogic has a choice of operating modes for the driver to chose from. In automatic mode, the DuaLogic selects the gears and operates the clutch. In automatic, the DuaLogic's electronic management system will change gears at the time of maximum engine performance to achieve maximum acceleration. In manual mode, the driver selects the gears and operates the clutch, as in a normal manual transmission. In semi-automatic mode, the DuaLogic operates the gearbox, but the driver can downshift when she feels the need -- such as to take a corner at speed. M/F The DuaLogic computer uses fuzzy logic to adapt to the driver's driving style and road conditions, so it can anticipate when the car will decelerate and downshift accordingly. This allows the car to be driven in the most fuel efficient manner. The DuaLogic also has several safety features that can make it safer than a manual transmission. For example, it shifts automatically to neutral whenever the engine is running and the door is open, and turns on warning lights and buzzers to alert drivers of maneuvers that could damage the engine or gearbox. M/F The main disadvantage to the DuaLogic is that, because it is a complicated piece of equipment, and combines electronic and mechanical parts, there is more that can go wrong with it than with a standard manual transmission. Because the DuaLogic incorporates a computer system, it is very difficult to repair it yourself, and repairs may be more expensive than with a purely mechanical manual transmission. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 uçan teneke fiestada bunlarda yok ya adamlar hiç yoktan arabaya elentirikli gözükmeyen kanatlar yapmışlar,havalanırsa yere tekrar bassın diye Fiesta nın ihtiyacı yok, sadece ek önlem olarak olursa iyi olur, işte fark ta burada, fiat ın bunlara ihtiyacı var, olmazsa olmaz yani (gerçi olsada tırt ya neyse) Olur mu ya? Fiesta'da embedded her şey. Onun ABS'ye bile ihtiyacı yok. Subaru'nun 90 ile giremediği viraja 160 ile girer. ESP filan da neymiş? Fiesta bu boru mu? :D Subaru nerden çıktı, fiattan bahsediyoruz, fiesta çok bile, şahin-doğanla falan kıyaslayın siz linea yı :D Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Multijet, from the creators of common-rail diesel Comon rail creators= Rober Huber 1960(isveç) buldu, bunu Dr. Marco Genser geliştirdi (1985) ve Ganser-Hyrdomag şirketiyle vw-daimler-benz-gm ye sistemler üretti, neden sonra zaman geçer ve elektronik beyin vs. kullanarak Mangeti Marelli ile çalışan fiat bu fikri biraz daha geliştirip 1997 de alfa 156 da satmaya başladı, sistemi üreten tabiki yine bir alaman, Bosch tu , yani Multijet, from the creators of of common rail diesel:= Yorum bağlantısı
Misafir 13 Kasım 2013 Paylaş 13 Kasım 2013 Araç kaç model acaba? Sanırım 1925-1931 ?? Yorum bağlantısı
Recommended Posts