Yunus Çoban 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Selam aracına kamberleri açtıran var mıdır.Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Yunus Çoban 25 Kasım 2012 Yazar Paylaş 25 Kasım 2012 Sağlamken görsellik acısından aracın arka tekerleklerine kamber verilebiliyormuş. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Kamber açtırmak nedir? İyi bişeyse biz de açtıralım... Selam aracına kamberleri açtıran var mıdır.Teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 LAstikçiler bu akımı destekliyor sanırım 4 Yorum bağlantısı
Yunus Çoban 25 Kasım 2012 Yazar Paylaş 25 Kasım 2012 lastikler belli açıda değişiyor genelde hondalarda oluyor spor yayları takan ustaya sormuştum arkalara kamber verilebilir demişti. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 ford kullanıcısı bilinçlidir, yapmaz böyle hatalar bence? 4 Yorum bağlantısı
Yunus Çoban 25 Kasım 2012 Yazar Paylaş 25 Kasım 2012 bencede ama, görsellik acısından eğerki orjinal lastik ebatlarını büyütmüşse güzel bir görüntü olcağını düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 önden çekişli arabada, viraja yengeç gibi girmek riskli olacak ama 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Lastiğin iki santimi basacak yere O zaman geniş lastiğe ne gerek var ki 2 Yorum bağlantısı
Burak Koca 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 Eskişehir'de Eski kasa (98 model civarı olan) bir Vectra'da görmüştüm, sanırım yay + Koni amortisör seti de vardı. Adam virajlara fazlasıyla sert giriyordu, araç salınım bile yapmıyordu. Yay + Amortisör haricinde kamber ayarının da faydası varmıdır merak ettim bu konuda? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 bunun bir faydasımı varmış? virajda yol tutuş kabiliyetini bağımsız süspansiyonda arttırıyor.ki zaten focusların hepsinde hafif kamber vardır. hatta araca yük bindikçe tekerler açılmaya başlar. sırf bu yüzden çok sık arka bilya dağıtır focus I ler ben 2-3 kere değiştim zamanında tabi tutup abartı kamber verecem diye taşıyıcı kolları kurcalamak çok doğru olmaz bence.w124 mercedeslerde hızlandıkça arkalar kamber verir mesela yola iyice yayılır. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 25 Kasım 2012 Paylaş 25 Kasım 2012 FII lerde ve mondeolarda o kadar belli olmuyor ama focus I de sanki arka yürüyen araçtan daha genişmiş havası veriyor hele patlak amortisör ve full çakılı bagajla Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 26 Kasım 2012 Paylaş 26 Kasım 2012 (düzenlendi) arkadaşlar, bu kamber açıklığı olayı mercedes araçlarda var. hatta meret öyle bir yapılmış ki, hız arttıkça açı dahada artıyor. hızla viraja girdiğinde, seni yolda tutuyor. ama mercedes arkadan itişli... üstelik mercedesin ön lastikleri de direksiyonu çevirdikçe, çevirdiğin tarafa bayağı yatıyor. bunu gidipte önden çekişli arabaya uygulamak, aracın mühendislik alt yapısı ile oynamaktır ve çok tehlikelidir. evet bizde mercedesin arkasından giderken "vay be, araba yola amma oturmuş ha, lastiklerin yolla yaptığı açıya bak, bu araba nasıl savrulsun" diyoruz. ancak bu tamamen fabrikasyon olarak herşeyin birbirine uydurulduğu bir puzzle gibidir. aradan bir özelliği değiştirirseniz, puzzle bozulur, değişik parça oraya uymaz. hele kamberi arttırılmış önden çekiş focusla viraja dalmak bilmiyorum yani ama, zevk değil de, güvenlik meselesi...(eskiden skoda pikaplarda bunun tersi vardı, arka lastikler içe bakardı arkadan bakılınca lastikler alttan, üste göre daha yakındı, yük koyuldukça düzelirdi) 26 Kasım 2012 tarihinde Ruhan Sorgun tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 26 Kasım 2012 Paylaş 26 Kasım 2012 camber her araca özel olarak kit yoktur türkiye de arka dingili ısıtarak veriyolar camber açısını bildiğim kadarıyla honda böyle kıt ler mevcuttur Yorum bağlantısı
Yunus Çoban 26 Kasım 2012 Yazar Paylaş 26 Kasım 2012 lastik ebatlarını büyüttüğün zaman hafif meydana çıkıyor.Daha fazlasını yaptırmaya gerek yok herhalde kimse yaptırmamış anladığım kadarıyla. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 26 Kasım 2012 Paylaş 26 Kasım 2012 önden çekişli arabada, viraja yengeç gibi girmek riskli olacak ama Bu lafın üzerine lügatımda başkaca söylenecek bir laf kalmamıştır... :yes: .. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 26 Kasım 2012 Paylaş 26 Kasım 2012 F1 focuslarda bariz olarak belli orjinalinde var.. Yorum bağlantısı
Mustafa Ozkan 26 Kasım 2012 Paylaş 26 Kasım 2012 kamber virajda yol tutusuna yarıyor bıde arabaya estetik katıyor ama lastıgın ıc kısımlarının cabuk asınmasına sebeb oluyor Yorum bağlantısı
Misafir 26 Kasım 2012 Paylaş 26 Kasım 2012 Bence hoş olmaz...o arabanın tarzı değil... Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 26 Kasım 2012 Paylaş 26 Kasım 2012 f1 deki kendine yeter. Orjinal her daim iyidir. Yorum bağlantısı
Serkan Yavaş 28 Kasım 2012 Paylaş 28 Kasım 2012 Bu olmek istiyorsan yaptir diyenlere hastayimdir yillardir:D focusta ayar yoktur, araba basildikca negatif camber alir, negatif camber virajda yol tutusu iyilestirir, lastikleri biraz icter yer, benim arac 7 cm basik be 2 derece kamber var arkada yanlarken hemen topluyor, keske onede 0 75ten fazla verebilse. bazi coiloverlarda kamberler ayarli gelir, nadir bazi araclardada stabrtta ayarlanir, Yorum bağlantısı
Gökhan Yılmaz 1 1 Ocak 2013 Paylaş 1 Ocak 2013 F1'deki Kamber azda olsa belli oluyor. Kendi aracımdan bir kare. Spor yaylar takılmadan önce orjinallerle. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts