Özcan YILDIZ 27 Kasım 2012 Paylaş 27 Kasım 2012 Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katılıyorum. 2011 Fiesta Trend 1.4 TDCİ 68 PS triger zincirli mi, kayışlı mı? Ayrıca motoru 8 valf mi 16 valf mi? son olarak da ekenomik yakıt göstergesi var yukarı yeşil ok beni sürekli uyarıyor. bu yanınca vites mi değişmeli, yoksa bunu umursamayıp bildigimiz gibi 2500 devirdemi değişmeli vitesi. Ben 2500 de değişiyorum bir sakıncası varmı? cevaplarınızı bekliyorum. saygılarımla... Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 27 Kasım 2012 Paylaş 27 Kasım 2012 Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katılıyorum. 2011 Fiesta Trend 1.4 TDCİ 68 PS triger zincirli mi, kayışlı mı? Ayrıca motoru 8 valf mi 16 valf mi? son olarak da ekenomik yakıt göstergesi var yukarı yeşil ok beni sürekli uyarıyor. bu yanınca vites mi değişmeli, yoksa bunu umursamayıp bildigimiz gibi 2500 devirdemi değişmeli vitesi. Ben 2500 de değişiyorum bir sakıncası varmı? cevaplarınızı bekliyorum. saygılarımla... Triger kayıştır, zincir değil. Vites değişimlerinde yeşil oka uyarsanız evet tasarruf edersiniz, uymazsanız devirli kullanımınıza bağlı olarak tüketim artar. Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 27 Kasım 2012 Paylaş 27 Kasım 2012 bu vites değiştirme konusunda farklı görüşler var daha önce de konuşulmuştu bu konu. ben oka göre vites değiştirmiyorum. 2300-2500 devirde vites değiştiriyorum(yer yer daha fazla aracı 0 km aldığım için). oka kalsa benim arabada 5 kişi hafif rampa çıkarken 70 de 4. viteste 5 e at diye ışık yakıyor. atsam toparlaması mümkün değil. toparlasa o arada harcadığı güc ve yakıt daha fazla. . oka göre hareket edince araba hantallaşıyor. yakıt olarak da oka göre vites atmanın aman aman tasarruflu olduğunu çok düşünmüyorum. arabayı tembelleştirdiğine değmiyor bence. ben tasarruflu kullanacağım zamanda yol,yük ve rampa durumuna göre yine oka göre değil bazen 2100-2200 devirde vites atıyorum. okun 1900 devirde yandığı bile oluyor. benim şahsi fikrim bu yönde farklı düşünen mutlaka olacaktır. . . 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Alper Gül 27 Kasım 2012 Paylaş 27 Kasım 2012 bu vites değiştirme konusunda farklı görüşler var daha önce de konuşulmuştu bu konu. ben oka göre vites değiştirmiyorum. 2300-2500 devirde vites değiştiriyorum(yer yer daha fazla aracı 0 km aldığım için). oka kalsa benim arabada 5 kişi hafif rampa çıkarken 70 de 4. viteste 5 e at diye ışık yakıyor. atsam toparlaması mümkün değil. toparlasa o arada harcadığı güc ve yakıt daha fazla. . oka göre hareket edince araba hantallaşıyor. yakıt olarak da oka göre vites atmanın aman aman tasarruflu olduğunu çok düşünmüyorum. arabayı tembelleştirdiğine değmiyor bence. ben tasarruflu kullanacağım zamanda yol,yük ve rampa durumuna göre yine oka göre değil bazen 2100-2200 devirde vites atıyorum. okun 1900 devirde yandığı bile oluyor. benim şahsi fikrim bu yönde farklı düşünen mutlaka olacaktır. . . Katılıyorum. Benim araçta 85-90km/h arası 6.vitese geç diyor. Düz yolda ve şartlar uygunsa ben de uyuyorum ama şehir içi zor oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Özcan YILDIZ 27 Kasım 2012 Yazar Paylaş 27 Kasım 2012 Teşekkür ederim arkadaşlar cevaplarınız için saygılarımı iletiyorum. Yalnız motor 8 valf mi 16 valf mi? buna cevap alamadım... Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 27 Kasım 2012 Paylaş 27 Kasım 2012 (düzenlendi) 8 valf. 16 olması birşey değiştirmez, tamiri daha pahalı olur o kadar 27 Kasım 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts